معرفی و دانلود کتاب من ماه هستم: بهترین دوست زمین

عکس جلد کتاب من ماه هستم: بهترین دوست زمین
قیمت:
۴۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب من ماه هستم: بهترین دوست زمین و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب من ماه هستم: بهترین دوست زمین و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب من ماه هستم: بهترین دوست زمین

تا حالا با دقت به ماه نگاه کرده‌اید؟ استیسی مک آنلتی در کتاب من ماه هستم: بهترین دوست زمین شما را از زمین جدا می‌کند و به آسمان می‌برد! این کتاب مصور، اطلاعات بی‌نظیری را درباره‌ی ماه و ویژگی‌های منحصربه‌فرد آن در اختیار شما قرار می‌دهد.

درباره‌ی کتاب من ماه هستم: بهترین دوست زمین

ملاقات با ماه! آسمان و دنیای بالاتر از زمینی که ما روی آن زندگی می‌کنیم، همیشه جذاب، تماشایی و البته اعجاب‌انگیز است. دنیایی ناشناخته با میلیاردها ستاره و سیاره و قمر. اگر شب‌ها از پنجره‌ی اتاق یا بالای پشت‌بام خانه‌تان به آسمان نگاه کنید، یک گوی نقره‌ای‌رنگ را می‌بینید که در سیاهی شب خودنمایی می‌کند. بله او ماه است؛ بهترین دوست زمین!

همه‌ی کودکان تشنه‌ی یادگیری هستند و از خواندن و شنیدن عجایب و حقایقی که در دنیای پیرامونشان وجود دارد لذت می‌برند. به‌همین دلیل بسیاری از نویسندگان حوزه‌ی کودک آثار علمی خودشان را با داستان و تصویرسازی‌های خلاقانه و زیبا درآمیخته‌اند و با این کار بسیاری از کودکان را بیش‌ از‌ پیش علاقه‌مند به یادگیری کرده‌اند. استیسی مک آنلتی (Stacy McAnulty) از جمله همین نویسندگان است که با خلق و روایت داستان‌های علمی، کودکان را با انواع سیارات، اقیانوس و ... آشنا می‌کند. استیسی مک‌ آنلتی این بار در کتاب من ماه هستم: بهترین دوست زمین (Moon! Earth's Best Friend) به سراغ ماه رفته و درباره‌ی ویژگی‌ها و خصوصیات ویژه‌ی آن صحبت می‌کند. طنز جذاب و کودکانه‌ای که او در خلق کتاب من ماه هستم: بهترین دوست زمین به‌کار گرفته،‌ این اثر را تبدیل به یک کتاب خواندنی و محبوب برای بچه‌ها کرده است. زبان این کتاب اول شخص است و ماه از زبان خودش به معرفی خود می‌پردازد. این ویژگی کمک می‌کند که خوانندگان جوان کتاب به‌راحتی به تخیل مشغول شوند و هر آنچه را باید، به‌سرعت یاد بگیرند. قلم توانای استیسی مک آنلتی همراه با تصورگری‌های هنرمندانه‌ی استیوی لوئیس، کتاب من ماه هستم: بهترین دوست زمین را به یک انتخاب برتر برای کوکان عاشق یادگیری تبدیل کرده است.

اگر دوست دارید کودکانتان با بهترین دوست زمین در آسمان و ویژگی‌های آن آشنا شوند و مطالب علمی مفیدی را درباره‌ی آن بیاموزند، همین حالا کتاب من ماه هستم: بهترین دوست زمین را از طریق سایت و اپلیکیشن کتابراه تهیه کنید.

گفتنی‌ست این اثر را انتشارات پرتقال،‌ ناشر تخصصی کتاب‌های کودک و نوجوان،‌ با ترجمه‌ی آناهیتا حضرتی کیاوندانی منتشر کرده است.

درباره‌ی مجموعه‌‌ی من و دنیای علم

من و دنیای علم، یک مجموعه‌ی غیرداستانی و آموزشی مصور برای کودکان است که با تلاش نشر پرتقال گردآوری شده و به چاپ رسیده است. جلدهای مختلف مجموعه‌ی من و دنیای علم، موضوعات علمی و کاربردی را با زبانی کودکانه و با بیانی شیرین و گویا برای رده‌ی سنی بالای پنج سال ارائه می‌دهد. این مجموعه موضوعات متنوعی را در بر می‌گیرد و از آشنایی با سیارات تا آشنایی با طبیعت زمین را شامل می‌شود. در میان جلد‌های این مجموعه می‌توان به «پلوتو، سیاره‌ی کوتوله‌»، «من خورشید هستم» و «من ماه هستم» اشاره کرد.

در نکوداشت‌ کتاب من ماه هستم: بهترین دوست زمین

  • یک کتاب ایده‌آل برای کودکان و البته بزرگسالان که سوالات بسیاری درباره‌ی جهان دارند. (Booklist)

کتاب من ماه هستم: بهترین دوست زمین برای چه کسانی مناسب است؟

این اثر برای کودکان بالای 5 سال تهیه و تالیف شده است. اما همه‌ی کودکان و نوجوانان علاقه‌مندان به کتاب‌های علمی مصور می‌توانند آن را مطالعه کنند.

در بخشی از کتاب من ماه هستم: بهترین دوست زمین می‌خوانیم

زمین هزاران قمر مصنوعی هم دارد که انسان‌‌ها آن‌ها را ساخته‌اند.

آن‌‌ها بیشتر از آهن و پلاستیک ساخته شده‌اند و مثل دوست‌های صمیمی زمین نیستند. فکر می‌کنم همین من را رفیق درجه‌یک زمین کرده.

27/3 روز طول می‌کشد تا یک‌بار دور زمین بگردم. 27/3 روز هم طول می‌کشد تا یک‌بار دور خودم بچرخم.

فکر می‌کنید تصادفی است؟ من که این‌طور فکر نمی‌کنم.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب من ماه هستم: بهترین دوست زمین
نویسنده
مترجمآناهیتا حضرتی کیاوندانی
ناشر چاپیانتشارات پرتقال
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات37
زبانفارسی
شابک978-600-462851-8
موضوع کتابکتاب علمی و آموزشی کودک
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب من ماه هستم: بهترین دوست زمین

برای دریافت کتاب من ماه هستم: بهترین دوست زمین و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.