معرفی و دانلود کتاب معجزه اینجاست

عکس جلد کتاب معجزه اینجاست
قیمت:
۷۵,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب معجزه اینجاست و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب معجزه اینجاست و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب معجزه اینجاست

یاسمن گلچین در کتاب معجزه اینجاست به ارائه‌ی راه‌کار‌های آموزشی و روایت سرگذشت واقعی افراد دردمند پرداخته است. او در پی ریشه‌کن کردن مشکلات روزمره‌ى زندگى انسان‌ها و یاری رساندن به آن‌ها برای قدم گذاشتن در دنیایى سرشار از آرامش و معجزه، جملاتی تأکیدی را در سرتاسر اثر خود گنجانده. گلچین راه نجات را تکیه بر معنویات و نیروی درونی می‌داند، نیرویی که همه به آن دسترسی دارند اما کمتر کسی به کارکردهای آن واقف است.

درباره‌ی کتاب معجزه اینجاست

یاسمن گلچین (Yasmin Golchin) نویسنده، روان‌درمانگر، و مربی‌ زندگی‌، در زمینه‌ی تکنیک‌های رهایی ذهن تخصص دارد. وی این تکنیک‌ها را با راه‌کار‌های دیگری از قبیل هو پونو پونو و قانون جذب ادغام و کتاب‌هایی را در این زمینه تألیف کرده که مخاطبان زیادی را به سمت خود کشانده‌اند. کتاب معجزه اینجاست نیز یکی از همین موارد به‌شمار می‌رود که بی‌شک برای بسیاری از افراد کاربردی و مفیدند. به اعتقاد نویسنده، هستند کسانی‌که از قدرت‌های درونی خود و قانو‍ن‌های دنیا بی‌خبرند و باید به آن‌ها کمک کرد تا بتوانند معجزه‌ى زندگى‌شان را پیدا کنند. چراکه قطعاً اثرات هر کار خیر و نیکی که در این دنیا انجام می‌دهید، به خودتان باز می‌گردد و انرژی مثبتی که به جهان هستی وارد کرده‌اید، در جایی که انتظارش را ندارید، یاری‌تان خواهد کرد.

معرفی و دانلود کتاب معجزه اینجاست

گلچین در کتاب معجزه اینجاست، یک حقیقت جالب را با خوانندگان خود در میان گذاشته، اینکه معجزه درون خودتان است، جایی‌که همیشه به آن دسترسی داشته‌اید. او راهکارهایی را به شما آموزش می‌‌دهد تا بتوانید به این قدرت درونی دست پیدا کنید، شخصاً کنترل زندگی‌ خود را در بخش‌های مختلف به دست بگیرید و بر روابط خانوادگی و اجتماعی خود، مسائل مالی‌ و اقتصادی، بهداشت و سلامتی، اعتمادبه‌نفس، ناامیدی، غم و... تسلط پیدا کنید. همچنین ممکن است مسائل بسیار مهمی در زندگی روزمره‌ی شما رخ دهد اما کتاب یا منبع دیگری را ندیده باشید که راجع به آن‌ها صحبت کنند. حقیقت این است که کمتر کتابی به عمق یا دلایل اصلی موضوعات مختلف می‌پردازد اما یاسمن گلچین در این کتاب حتی این‌دست از مسائل را نیز از قلم نینداخته. مثلاً اینکه معنای‌ واقعی و دلیل چشم‌زخم‌ها چیست، تأثیرات انرژی‌های اطراف ما در خانه و محل‌کارمان تا چه حد است، چه مسائل و عواملی کیفیت زندگی‌مان را تعیین می‌کنند و... .

پس از مطالعه‌ی کتاب متفاوت یاسمن گلچین می‌فهمید که:

  • چطور می‌توانید چراغ جادوی شخصی خودتان را برای رسیدن به آرزوها و خواسته‌هایتان پیدا کنید؟
  • چرا در این دنیا عده‌ای خوشبخت هستند اما عده‌ای دیگر در اوج دشواری و سختی‌ها به‌سر می‌برند؟ و چطور می‌توانید در دسته‌ی اول باشید؟
  • فقدان آرامش، شادی، عشق و زیبایی در زندگی‌‌‌تان چه دلایلی دارد؟
  • آیا برای خودتان ارزش قائل هستید یا تنها تصور می‌کنید که خودتان را دوست دارید؟
  • وقتی‌ هیچ چیز قابل‌توجهی‌ برای خوشحالی ندارید، از چه چیزهایی می‌توانید قدردانی و تشکر کنید؟
  • چه‌طور می‌توانید در اوج دشواری‌ها و ناامیدی‌ها مثبت‌نگر باشید؟
  • با همسری که فقط خودش را قبول دارد و خودش را می‌بیند، چه‌طور باید رفتار کنید؟
  • راهکار معجزه‌گر برای نجات از باتلاق غم چیست؟
  • چه‌طور می‌توان از شرّ بیماری‌های غیرمنتظره رهایی یافت؟
  • چرا پول می‌دود و شما همیشه به دنبالش هستید؟
  • واقعیت حیرت‌انگیز راجع به چشم‌زخم چیست؟ و آیا می‌توان از جادو و طلسم کمک گرفت؟

کتاب معجزه اینجاست در نوزده فصل به رشته‌ی تحریر درآمده که برخی از عناوین آن شامل «معجزه‌ى زندگى من»، «مهم‌ترین قانون این دنیا»، «تجسم خلاق و تصویر ذهنى»، «سحر و جادوى زندگى شما»، «انرژى‌هاى بیرونى و درونى من»، «درددل نویسنده» و... می‌شود. این راهنمای معجزه‌آمیز، نوشتار بسیار ساده و روانی دارد و شما قادر خواهید بود تمامی راهکارهای ارزشمند آن را قدم به قدم و به‌راحتی انجام داده و به کمک آن‌ها بسیاری از مشکلات لاینحل زندگی خود را ریشه‌کن کنید. گلچین یک درمان قطعی و معتبر را برای درد شما در نظر گرفته، نه یک مسکّن آنی که تنها مدت کوتاهی بر مشکلاتتان سرپوش بگذارد. فصل پایانی کتاب نیز به جملات تأکیدی درباره‌ی رویارویی با چالش‌های مختلف در زندگی اختصاص دارد.

انتشارات لیوسا کتاب معجزه اینجاست را منتشر و روانه‌ی بازار کتاب کرده است.

کتاب معجزه اینجاست برای چه کسانی مناسب است؟

اگر شما هم به دنبال رهایی از مشکلات و تسلط پیدا کردن بر امور مختلف هستید، بهتر است از کتاب یاسمن گلچین کمک بگیرید تا در مدت کوتاهی شاهد رخ دادن معجزه در زندگی‌تان باشد!

در بخشی از کتاب معجزه اینجاست می‌خوانیم

عصر یک روز یکشنبه‌ى مه‌گرفته‌ى لندن با دلتنگى روى کاناپه‌ی کنار پنجره چمباتمه زده بودم. چانه‌ام را بر دستانم تکیه داده بودم و ناامیدانه به آسمان خاکسترى نگاه مى‌کردم. غمى آشنا روى قفسه‌ى سینه‌ام سنگینى مى‌کرد و در گلویم بغضى غریب حس مى‌کردم، انگار غمى مثل یک توپ تخم‌مرغى در گلویم گیر کرده بود که با هر بار قورت دادن آب دهانم، کمى جابه‌جا مى‌شد اما باز همان‌جا مى‌نشست. آن‌قدر دلم تنگ بود که مى‌خواستم با تمام وجود فریاد بزنم و به همه بگویم که دلم مى‌خواهد بمیرم.

صداى قطرات باران که به شیشه‌ى پنجره مى‌خورد، مرا از خیالاتم جدا کرد. بغض سنگینم را فرو دادم و به سمت پنجره چرخیدم. انگار آسمان هم دلش خیلى پر بود که داشت تمام عقده‌هایش را با قطره‌هاى درشت بر سرِ زمین خالى مى‌کرد. دست بردم و پنجره‌ى کشویى سفید رنگ را تا آخر باز کردم و سرم را بیرون بردم. قطره‌هاى سرد باران به‌سرعت باد روى صورتم مى‌نشستند و بدون تأمل روى پوستم لیز مى‌خوردند. نفس عمیقى کشیدم و هواى مرطوب را بلعیدم و زیر لب زمزمه کردم: «اى دنیاى بى‌رحم، تا کى مثل روح سرگردان دربه‌در یک لحظه آرامش باشم؟ تا کى؟»

از سر افسوس آهى بلند کشیدم و به اکراه در خیالم به جاده‌ى پیموده‌ى زندگى‌ام نگاهى انداختم، و تنها چیزى که توجهم را جلب کرد، درد و ناامیدى و خستگى بود.

کاملاً بوى تعفن فاضلاب ذهنم را که مملو از لاشه‌هاى خشم، احساس ناامنى، اندوه و احساس طرد شدن در گذشته‌ام بود، حس مى‌کردم. هیچ چیز تازه‌اى خوشحالم نمى‌کرد. همه‌ى آرزوهایم مرده بودند و من در تک‌تک لحظاتم بر سر مزار آن‌ها مى‌گریستم و همواره یک سؤال در ذهنم مى‌چرخید؛ اینکه آیا آرامش وجود خارجى دارد؟

فهرست مطالب کتاب

پیشگفتار
سخن نویسنده
فصل یک: معجزه‌ى زندگى من
فصل دو: چراغ جادو
فصل سه: مهم‌ترین قانون این دنیا
فصل چهار: قدرت عشق
فصل پنج: دوست داشتن خود
فصل شش: قدرت قدردانى
فصل هفت: تجسم خلاق و تصویر ذهنى
فصل هشت: سحر و جادوى زندگى شما
فصل نه: آغاز تمرین‌ها
فصل ده: روز جادویى
فصل یازده: رابطه‌ى سحرآمیز
فصل دوازده: خودِ سحرآمیزم
فصل سیزده: جادوى سلامتى
فصل چهارده: پول سحرآمیز
فصل پانزده: سنگ سحرآمیز
فصل شانزده: انرژى‌هاى بیرونى و درونى من
فصل هفده: اعتمادبه‌نفس
فصل هجده: درددل نویسنده
فصل نوزده: جملات تأکیدی
سخن آخر

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب معجزه اینجاست
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات لیوسا
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات224
زبانفارسی
شابک978-600-336-044-0
موضوع کتابکتاب‌های انرژی درمانی، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب معجزه اینجاست

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب معجزه اینجاست

برای دریافت کتاب معجزه اینجاست و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.