معرفی و دانلود کتاب یوگای پیشرفته مغز

عکس جلد کتاب یوگای پیشرفته مغز
قیمت:
۴۹۹۰۰ 24950 تومان ۵۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب یوگای پیشرفته مغز و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب یوگای پیشرفته مغز و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب یوگای پیشرفته مغز

می‌خواهید انرژی‌های بدن خود را مهار کنید و قدرت ذهن خود را افزایش دهید؟ برای این منظور، به‌دنبال روشی ساده و کاربردی هستید؟ با استاد بزرگ، چوا کوک سویی، در کتاب یوگای پیشرفته مغز همراه شوید تا با روش‌هایی آسان و علمی، توانایی‌های ذهنی خود را بالا ببرید و قدرت تمرکز و حافظه‌ی خود را تقویت کنید.

درباره‌ی کتاب یوگای پیشرفته مغز:

مغز یک نوزاد انسان میلیاردها سلول مغزی دارد و از شبکه‌ی درهم‌تنیده‌ای از رشته‌های عصبی تشکیل شده است؛ هر شخص به‌طور متوسط می‌تواند حدود یک میلیون موضوع را در ذهنش ذخیره کند؛ مغز شگفت‌انگیز انسان توانایی این را نیز دارد که خود را دائماً بازسازی و آسیب‌های خود را ترمیم کند. این‌ها تنها گوشه‌ای از شگفتی‌های مغز است که تحقیقات علمی تابه‌حال آشکارشان کرده‌اند. در کتاب یوگای پیشرفته مغزی (SuperBrain Yoga) یاد می‌گیریم که از این موهبت به‌شکلی بهتر بهره ببریم.

استاد چوا کوک سویی (Choa Kok Sui) در کتاب حاضر ما را با یک روش باستانی هندی آشنا می‌کند، یک روش علمی معتبر که به‌کمک آن می‌توانیم قدرت ذهن خود را افزایش دهیم. نویسنده‌ی یوگای پیشرفته مغز که در زمینه‌ی استفاده از انرژی یا پرانا در درمان، سلامتی و معنویت درجه‌ی استادی دارد، در این کتاب به ما توضیح می‌دهد که چگونه این روش می‌تواند سوختِ نیرویی را مهیا کند که مغز ما را سالم نگه می‌دارد و چگونه می‌تواند در مقابله با زوال عقل و بیماری آلزایمر کمک‌کننده باشد.

روش یوگای مطرح‌شده در این کتابْ «سوپر برِین یوگا» نام دارد که برای انتقال بهتر در زبان فارسی با عناوینی نظیر «یوگای پیشرفته‌ی مغز»، «یوگای تقویت مغز» و «یوگای ابرمغز» شناخته می‌شود. از آنجایی که سوپر برین یوگا مراکز انرژی زیادی را فعال می‌کند و همچنین به مغز و سیستم عصبی انرژی می‌دهد، می‌توان از آن برای کاهش وضعیت بیماری افراد مبتلا به بیماری‌های روانی یا بیماری‌های مغز و سیستم عصبی استفاده کرد. البته، این درمان باید تحت نظارت پزشک و یک درمانگر پرانایی معتبر و دارای مدرک درمانگری انجام شود.

لازم به ذکر است که دکتر گلن مندوزا و دکتر اریک ب. رابینز هر یک مقدمه‌ای بر این کتاب نوشته‌اند، و علاوه بر این، مترجم کتاب چهار مقاله‌ی علمی و آکادمیک در رابطه با تأثیرات این روش بر مؤلفه‌هایی نظیر حافظه، تمرکز و پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان را به این کتاب افزوده است تا شاهدی بر نتایج چشمگیر این روش باشند.

کتاب یوگای پیشرفته مغز برای چه کسانی مناسب است؟

اگر می‌خواهید توانایی‌های ذهنی خود را با چند روش ساده تقویت کنید، کتاب یوگای پیشرفته مغز انتخاب مناسبی برای شماست. لطفاً پیش از خواندن کتاب به این نکته توجه کنید که از آنجایی که شرایط فیزیکی و روانی هر تمرین‌کننده متفاوت است، در صورت بروز هر ناراحتی، تمرین‌ها را سریعاً متوقف کنید.

با چوا کوک سویی بیشتر آشنا شویم:

نویسنده‌ی فیلیپینی کتاب حاضر مدرس و نویسنده‌ای بین‌المللی است. استاد چوا کوک سویی تا امروز بیش از 20 جلد کتاب به نگارش درآورده که در بیش از 80 کشور منتشر شده است و بعضی از آن‌ها به بیش از 30 زبان دنیا ترجمه شده‌اند.

چوا کوک سویی مؤسس و مدیر موسسه‌ی تعالیم درونی، مؤسسه‌ی درمان با پرانای جهانی و مؤسس آشرام MCKS آرهاتیک یوگا در پونای هند بوده است.

گفتنی‌ست از این مربی برجسته، پیش از این کتاب‌های «انرژی درمانی»، «کریستال درمانی»، «روان‌درمانی پرانایی» و... به فارسی برگردانده شده است.

در بخشی از کتاب یوگای پیشرفته مغز می‌خوانیم:

بدن انرژی دارای مدارهای انرژی جلویی و پشتی است که در طب سوزنی به آن‌ها، کانال انرژی یا مردین می‌گویند. کانال جلویی، کانال ادراک نام دارد و درحالی‌که به کانال پشتی، کانال فرماندار گفته می‌شود. از آنجایی که بدن احتیاج به خوردن دارد، کانال انرژی جلویی توسط حفره‌ی ناحیه‌ی دهان قطع شده و برای اینکه بخواهیم مدار انرژی کامل‌تر شود، زبان باید به کام متصل گردد.

زبان باید به کام متصل شود تا مدار انرژی جلویی بدن را در جهت کامل کردن مدار انرژی کانال‌های انرژی جلویی و پشتی بدن، متصل کند. کانال‌های انرژی توانایی انبساط و انقباض دارند. براساس مشاهدات روشن‌بینانه، هنگامی که زبان به کام متصل نیست، کانال‌های انرژی جلویی و پشتی بدن در حدود دو میلی‌متر است.

هنگامی که زبان به کام متصل می‌شود، کانال‌های انرژی جلویی و پشتی تا حدود پنج الی ده میلی‌متر بسط پیدا می‌کنند.

برای اینکه بدن انرژی را روشن کنیم، زبان باید به کام متصل باشد. برای خاموش کردن بدن انرژی، زبان باید از کام جدا شود.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه مترجم
پیشگفتار
مقدمه
فصل 1: راز، درون گوش نهفته است
فصل 2: سوپر برین یوگا
فصل 3: مطالب بیشتر درمورد یازده مرکز اصلی انرژی
فصل 4: شهادت‌ها
پیوست
ضمیمه
نمایه

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب یوگای پیشرفته مغز
نویسنده
مترجمرایان نظمی
ناشر چاپیانتشارات نسل نواندیش
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات144
زبانفارسی
شابک978-622-220-719-9
موضوع کتابکتاب‌های ورزشی، کتاب‌های انرژی درمانی
قیمت نسخه الکترونیک
۴۹۹۰۰ 24950 ت ۵۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب یوگای پیشرفته مغز

محمدرضا شیخ الاسلامی
۱۴۰۱/۵/۱۱
ساعت۱۸: ۱۱است، من اینجا در خانه نشسته ام، هوای کرمان امروز بعد از چند روز بارانی و ابری بلاخره آفتابی شده، دارم کتاب سوپر برین یوگا رو که از کتابراه خریدم میخونم، رسیدم به صفحه۴۴، تا اینجا شگفت زده‌ام، از تناظر گوش‌ها از چسباندن زبان به کام برای انتقال انرژی بدن... که حالا پایین صفحه ۴۴از کیمیاگری گفته، از انرژی جنسی گفته، وتوانایی خدای من این لحظه کشف آتش درونم... قراره آموزش‌هایی در این کتاب بخونم و یاد بگیرم که انرژی مقدس جنسی‌ام رو بتونم از پایین بدن به بالا... به مغز انتقال بدم... این لحظه و ساعت و روز برای من مقدسه... من‌ی جوون۳۰ساله‌ام که میون این همه روابط نادرست جوون‌های امروز سالم موندم، هرچند عاشق پیشه‌ام و معشوق طردم کرده اما خوشبختانه با همه فوران جنسی که درونم هست، با همه غلیان جنسی و وسوسه‌های دیوانه واری که در میانه جوانی‌ام دارم تجربه میکنم، خدا رو شکر با افتخار میگم که گرفتار روابط جنسی نادرست نشدم و حالا یک پنجره نورانی مقابل چشمانم میبینم، کیمیاگری که قراره بهم یاد بده انرژی دیوانه وار و بی نهایت قدرتمند و مقدس جنسی‌ام رو بتونم به الماس تبدیل کنم... نه به چیزی بالاتر از الماس... من قراره با کمک انرژی فوق العاده قدرتمند و پاک جنسیم، یک مغز به شدت قوی یک وجود به شدت متعالی رو تجربه کنم... حالا دیگه میدونم قراره اون وسوسه ها... قراره اون انرژی قوی جنسی‌ام که تلاش انرژی‌های منفی میخواست به سقوط بکشونش، بال پروازم باشه، من محمد مجرد که در اوج غلیان جنسی بودم، حالا با کیمیاگری، انرژی جنسی‌ام رو به مغزم انتقال خواهم داد و اوج خواهم گرفت... پرواز خواهم کرد تا خود خدا❤❤❤❤❤❤❤❤❤بدون شک این کتاب اونقدر خوبه که در تمام عمرم، جزو ده کتاب برتر قرار میگیره، با جمع زدن گذشته و آینده، این کتاب شاهکاره
Hemmat .N
۱۴۰۱/۲/۴
عرض ادب
سپاس بیکران خودم را تقدیم جناب آقای «رایان نظمی» مترجم چیره دست و توانمند بخاطر ترجمه و چاپ کتاب بسیار ارزشمند «Super brain yoga» یا اَبَر یوگای مغز اثر نویسنده‌ی برجسته و کم نظیر جناب استاد «چوا کوک سویی» می‌نمایم. کتاب حاضر [یوگای ذهن] در میان مجموعه‌ی کتاب‌های ارزشمندی که در موضوع یوگا،
ذهن، حافظه و انرژی درمانی وجود دارد از بهترین کتاب‌ها است که میتواند برای خواننده و عمل کننده‌ی به تمرین‌های آن بسیار سودمند باشد. _ بدون تردید ماهیت علمی و عملی کتاب، تسلط نویسنده بر زوایای این رشته و ترجمه‌ی عالی کتاب آن را از سایر کتاب‌ها متمایز ساخته است.
۱۴۰۱/۲/۲
همت نوری
رضوان ابطحی
۱۴۰۱/۶/۳۰
یوگای پیشرفته گفته شده تو این کتاب رو امتحان نکردم ولی امتحان میکنم. و به انرژی و اینجور چیزا اعتقاد دارم و احساس میکنم که قطعا رو من هم تاثیر میزاره چون من فکر میکنم من هم اختلال کم توجهی و پیش فعالی رو دارم. ولی من شخصا فکر میکنم که خیلی از مطالب کتاب اضافی ان من خودم وقتی میخوندم حوصله م سر و رو میرفت سرعتم بیشتر میکردم. یعنی جاهاییکه درباره تاثیر این یوگا روی دانش آموزان میگفت. فکر میکنم لازم نبود اینقدر به این موضوع اشاره بشه. ولی بعضی مطالب گفته شده برام مفید بود و باعث شد که اطلاعات عمومی م تو این زمینه بیشتر بشه. ☑️☑️☑️
محمد عسکری
۱۴۰۱/۹/۲۵
هر چقدر از این کتاب تعریف کنم حق مطلب را نتوانسته‌ام ادا کنم درود درود و هزاران درود بر استاد چوا کوک سویی که سخاوتمندانه این علم موثری و بدیع خود را در اختیار همگان گذاشته و هزاران درود بر جناب رایان نظمی بزرگوار که بحق حق شاگردی را با تواضعی آموزنده ادا کرده واقعا من هنوز غرق در دریای این کتاب نشده بود آمدم و واجب دانستم که ازین بزرگان در حد خودم تقدیر کنم هر چند برگ سبزی تحفه درویش
طاها زندیه
۱۴۰۱/۵/۸
راهکار کتاب رو امتحان کردم و جواب میده اگرچه کمی اذیت شدم و دلیلش هم نبود استاد راهنماست... روشهای گفته شده در سری کتابهای چوا کوک‌سویی نیاز به استاد دارند و بسیاری را در نت سرچ کردم و اساتید ایرانی پرانیک هیلینگ به هیچ عنوان پاسخی نمیدهند. صرفا اطلاع داشتن به این جهت که در گوشه‌ی ذهن باقی باشه تا روزی زمینه برای شکوفایی داشته باشه خوبه وگرنه...
fariba Rezaeinoruian
۱۴۰۲/۳/۱۸
کتابراه عزیز دوست خوبم چقدر خوشحالم که به لطف شما به کتاب‌های خوب دسترسی دارم در مورد این کتاب باید گفت اگه به دنبال تعالی هستید مطمئن باشید تو مسیر درستی هستید با مطالعه این اثر قطعا میشه گفت ره صد ساله را یک شب رفتن تو مدت کوتاه البته باید جایگاه یه شاگرد کوشا را داشت و با عشق از صمیم قلب سطر سطر نوشته‌ها را مثل جام حیات سر کشید
عبد بحرانی
۱۴۰۱/۱۲/۱۷
من همیشه هر روز صبح که سرکار میرفتم تا یه فنجون قهوه و یه انرژی زا و یه نخ سیگار نمیکشیدم سر فرم نمیومدم. ولی از وقتی این تمرین رو صبح به صبح انجام میدم احساس میکنم مغزم همون‌طور که تو عکس توی کتاب نشون داده فعال و روشن میشه. پر انرژی و فعال میشم بهتر فکر میکنم و مهربون تر و آروم تر میشم. کتاب کوتاه و کاربردی هست لذت بردم
Kiyana Katebi
۱۴۰۱/۲/۱۶
با خواندن مقدمه فکر میکنید که کلی مطلب آموزنده در راهه و توی مقدمه عنوان میشه که سه روش پرانا رو یاد میده ولی در واقع یک روش هست و بقیه مطالب حالت تحقیق و بررسی مقاله علمی داره که عملا بیهوده است و در نتیجه قیمت کتاب با توجه به اینکه یک مقاله است بالا هست.
مرتضی
۱۴۰۲/۱/۱۰
سلام به دوستداران یوگا و انرژی
کتاب خوبی هست به شرطی که تمرین‌ها رو انجام بدیم تا حالمون رو بهتر کنیم، نه فقط بخونیم و احساس کنیم که حرف‌های خوب و پر انرژی رو داره بیان می‌کنه و باهاش موافق باشیم ولی برا تجربه یه احساس پر انرژی و بهتر حتی ده دقیقه برا خودمون هم وقت نداریم!!!.
کاربر b
۱۴۰۲/۱/۸
کتاب با توجه به حجم کمی که دارد قابل خلاصه تر شدن هم هست. تمرین اصلی کتاب که بیشتر شبیه یکی از حرکات نرمش صبحگاهی می‌باشد بسیار ساده است و جالب است که درباره این تمرین در فضای مجازی تبلیغات زیادی شده. حتی مدتی قبل کلیپ آن به عنوان تمرین افزایش هوش در گروه‌های واتساپی پخش شده بود
محسن قاسمی
۱۴۰۱/۱۱/۲۴
به نظر روش خوبی رو عرضه کرده که ارزش خوندن رو داره که البته تو منابع دیگه‌ای هم مثل لینکدین توصیه شده. علاوه بر اون مطالب جدیدی رو هم یاد میگیریم. مثلا بنده تازه بعد خوندن درباره طحال، در این کتاب، از نظر پزشکی هم که سرچ کردم دیدم که چقدر عضو مهمیه که تا قبل تون نمیدونستم.
نازنین نوری
۱۴۰۱/۱۲/۱۰
من چند ساله یوگا کار میکنم هیچ کدوم از این مطالبی که توی کتاب هست رو اطلاع نداشتم، این کتاب بی نظیره واقعا لذت بردم لطفا کتابهای بیشتری از یوگا بذارید مثلا کتاب هاتایوگا که جلد زرد رنگ داره اونم تمام حرکتای یوگا رو داره و کاملا در مورد بدن‌های انرژی توضیح داده
مژگان اشرفی
۱۴۰۱/۹/۲۰
این کتاب رو دو ساعته خوندم فقط یه روش تمرین رو ارائه داده که اونم باید زیر نظر استاد باشه. و اینکه این روش مال ۲۰۰۵ شایدم قبل‌تر باشه. البته این به معنی کار نکردن این تمرین نیست ولی درکل جای تحقیق بیشتر داره.
با تشکر از کتابراه گرامی
Alaleh Shoaa
۱۴۰۱/۳/۱۰
این کتاب یک خلاصه نویسی ازموضوع اصلی همراه باتعریف و تمجیدهای فراوان برای اثبات مفیدبودن روش معرفی شده است.... باسرچ گوگل هم این اندازه اطلاعات بدست میومد!!! یک ستاره رو برای ثبت دیدگاهم میدم ستاره نداره در واقع
Ali Arzeshi
۱۴۰۱/۱/۱۳
مغز از پیچیده‌ترین و قدرتمند‌ترین مراکز بدن که بیشنرین انرژی را مصرف میکند و یوگا سیستم پیچیده‌ای که راه استفاده از انرژی بدنی را میداند
مشاهده همه نظرات 49

راهنمای مطالعه کتاب یوگای پیشرفته مغز

برای دریافت کتاب یوگای پیشرفته مغز و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.