معرفی و دانلود کتاب مجموعه سوالات دروس پنجم ابتدایی

عکس جلد کتاب مجموعه سوالات دروس پنجم ابتدایی
قیمت:
۸۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب مجموعه سوالات دروس پنجم ابتدایی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب مجموعه سوالات دروس پنجم ابتدایی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب مجموعه سوالات دروس پنجم ابتدایی

کتاب مجموعه سوالات دروس پنجم ابتدایی که توسط گروهی از نویسندگان نگاشته شده، شامل آزمون‌های طبقه‌بندی شده، نکات خلاصه‌شده‌ی هر درس و نمونه سوالات پایان‌ترم پایه‌ی پنجم ابتدایی است. کتاب پیشِ رو به دانش‌آموزان این مقطع تحصیلی کمک می‌کند تا بر مباحث تسلط کامل یافته و امتحانات خود را با موفقیت پشت سر بگذارند.

درباره‌ی کتاب مجموعه سوالات دروس پنجم ابتدایی

بهترین روش برای آموختن عملیات ضرب و تقسیم و توان در درس ریاضیات حل مسائل متنوع و گوناگون و به کار بردن آن‌ها به شیوه‌های مختلف است. کتاب مجموعه سوالات دروس پنجم ابتدایی، مجموعه‌ای از سوالات طبقه‌بندی شده از دروس ریاضی، علوم تجربی، هدیه‌های آسمانی، فارسی و مطالعات اجتماعی است که به حفظ و تثبیت مباحث در ذهن دانش‌آموزان کمک می‌کند.

هر فصل از این کتاب شامل سه بخش است. در بخش اول نویسندگان خلاصه‌ای از مهم‌ترین نکات هر درس را برای دانش‌آموزان ذکر کرده‌اند تا با یک نگاه اجمالی در هر زمان، قادر به مرور مطالب خوانده شده باشند. در بخش بعدی سوالاتی استاندارد و مطابق با جدیدترین ویراست کتاب‌های درسی قرار داده شده تا دانش‌آموزان با پاسخگویی به آن‌ها، دانش خود را محک زده و به ضعف‌های خود در درس مورد نظر آگاه شوند. در بخش سوم نیز پاسخنامه‌ی سوالات قرار گرفته است که این امکان را فراهم می‌کند تا دانش‌آموزان درستی و نادرستی پاسخ‌های خود را به کمک آن بسنجند و در جهت رفع ایراد و اشکالات درسی‌شان قدم بردارند. در انتهای هر بخشِ کتاب تعدادی آزمون پایان‌ترم نیز قرار گرفته که به طور جامع و کامل مطالب آموزش داده شده طی یک ترم تحصیلی را در بر می‌گیرد.

در این کتاب که توسط نشر گل‌واژه به چاپ رسیده، تلاش شده تا حجم زیاد مطالب کتب درسی مقطع پنجم دبستان به شکل خلاصه ارائه شود تا هم مرور مطالب برای دانش‌آموزان سهل گردد و هم تثبیت مطالب در ذهن آن‌ها بهتر صورت پذیرد. یکی از جنبه‌های مثبت این کتاب، طراحی سوالات به شکل‌های مختلف است که سبب می‌شود دانش‌آموزان با انواع و اقسام سوالات آشنا شده و با آمادگی کامل سر جلسه‌ی امتحان حاضر شوند. کتاب مجموعه سوالات دروس پنجم ابتدایی که نشر گل‌واژه چاپ و انتشار آن را بر عهده داشته، بهترین انتخاب برای والدین و دانش‌آموزانی‌ست که در پی موفقیت در امتحانات خود هستند.

درباره‌ی مجموعه کتاب مجموعه سوالات دروس

مجموعه سوالات دروس که از انتشارات گل‌واژه به چاپ رسیده است، شامل سوالاتی از دروس مختلف برای هر پایه‌ی تحصیلی است. این کتاب‌ها که به هدف مرور مباحث گوناگون و برای دانش‌آموزان به رشته‌ی تحریر درآمده‌اند شامل انواع مختلف سوالات هستند و می‌توانند مانند یک مربی خوب، آنان را در طی امتحانات یاری داده و پیشرفت تحصیلی‌شان را تضمین کنند. این کتاب‌ها شامل دانستی‌های مهم هر درس، سوالات طبقه‌بندی شده به همراه پاسخ آن‌ها و آزمون‌های نوبت اول و دوم هستند.

کتاب مجموعه سوالات دروس پنجم ابتدایی برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب با داشتن سوالات طبقه‌بندی شده و گوناگون خود، مناسب دانش‌آموزان محصل در مقطع تحصیلی پنجم دبستان، والدین و آموزگاران آن‌هاست.

فهرست مطالب کتاب

هدیه‌های آسمان
فارسی
مطالعات اجتماعی
علوم تجربی
ریاضی
آزمون‌های نوبت اول
آزمون‌های نوبت دوم

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب مجموعه سوالات دروس پنجم ابتدایی
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات گل واژه
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات451
زبانفارسی
شابک978-600-337-205-4
موضوع کتابکتاب‌های کمک آموزشی دبستان
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب مجموعه سوالات دروس پنجم ابتدایی

برای دریافت کتاب مجموعه سوالات دروس پنجم ابتدایی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.