معرفی و دانلود کتاب لقمه طلایی ژنتیک کنکور: یازدهم، دوازدهم

عکس جلد کتاب لقمه طلایی ژنتیک کنکور: یازدهم، دوازدهم
قیمت:
۲۵,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب لقمه طلایی ژنتیک کنکور و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب لقمه طلایی ژنتیک کنکور و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب لقمه طلایی ژنتیک کنکور: یازدهم، دوازدهم

کتاب لقمه طلایی ژنتیک کنکور تألیف ایمان رسولی و پیمان رسولی سعی دارد به دانش‌آموزان کنکوری روش‌های ساده‌تر و کاربردی‌تری در حلِ مسائل ژنتیک ارائه دهد و برای تست کنکور آن‌ها را آماده کند. این کتاب، با اتکا به نکات کنکوری، مطالب درس ژنتیک را خلاصه‌نویسی کرده و با ارائه تست‌های نمونه به دانش‌آموزان در مسیر رسیدن به نتیجه‌ای مطلوب کمک بزرگی می‌کند.

درباره‌ی کتاب لقمه طلایی ژنتیک کنکور

کتاب لقمه طلایی ژنتیک کنکور اثری از پیمان رسولی و ایمان رسولی است که توسط انتشارات معتبر مهر و ماه نو برای دانش‌آموزان کنکوری عرضه شده است. درس ژنتیک نیازمند روش‌ها و فنونِ به‌خصوصی است که دو نویسنده‌ی کتاب سعی کرده‌اند آن‌ها را برای دانش‌آموزان شرح دهند. در این کتاب، گستره‌ی وسیعی از مطالب درسی موردبررسی قرار گرفته و با اتخاذ روش‌های ساده‌تر که زمانِ کمتری را طلب کند، دانش‌آموزان را در فرا گرفتن مباحث ژنتیک یاری می‌کند.

کتاب لقمه طلایی ژنتیک کنکور بی‌آنکه محسبات عددی را در دستور کار خود قرار دهد به تحلیلِ مطالب و مفاهیم درس ژنتیک می‌پردازد. این ویژگیِ مهمی در ساختار کتاب است که برای مخاطبان بسیار مفید خواهد بود. در این کتاب دو نویسنده قصد دارند تا حد ممکن مطالب خود را به زبانِ کنکور و در قالب تستی ارائه دهند و از پرداختن به مباحث بی‌ربطی که شکل تشریحی دارند اجتناب کرده‌اند.

در کتاب لقمه طلایی ژنتیک کنکور، پیمان رسولی و ایمان رسولی در قالب دو بخش «حواستون باشه» و «نکته باران» به آن نکات ریز و جزئی‌ای پرداخته‌اند که ممکن است از دید دانش‌آموزان پنهان مانده باشند. در این بخش، بیشتر با مواردی مواجه هستید که به جواب دادن تست‌های کنکور کمک خواهند کرد. مواردی که شاید به طور مستقیم از آن‌ها سؤال طرح نشود اما در درک کلی به دانش‌آموز یاری خواهد رساند.

یکی از ویژگی‌های کتاب لقمه طلایی ژنتیک کنکور ارائه‌ی جدول‌های بندی‌های قیاسی و بررسی نکات موجود در دروس کتب درسی است. در واقع، ایمان رسولی و پیمان رسولی در کتابی که توسط انتشارات مهر و ماه نو منتشر کرده‌اند، در یک جدول‌بندی به ترسیم عناوین کتاب درسی ژنتیک پرداخته‌اند و در این جدول نقش و اهمیت هر درس در آزمون کنکور را ارزش‌گذاری و رتبه‌بندی کرده‌اند. به همین منظور، با خواندن این کتاب درمی‌یابید که نسبت به کدام دروس وسواس بیشتری داشته باشید و در صرف زمان خود صرفه‌جویی کنید.

از دیگر ویژ‌گی‌های کتاب لقمه طلایی ژنتیک کنکور نیز می‌توان به مجموعه تست‌های کنکور سال‌های گذشته اشاره کرد. همچون دیگر کتاب‌های انتشارات مهر و ماه نو در مجموعه‌ی لقمه‌ طلایی، دو نویسنده‌ی اثر به بررسی، تحلیل و تشریح هر پاسخ پرداخته‌اند. با خواندنِ پاسخ هر تست که با توضیح تشریحی و تکمیلی همراه است، به خوبی از جزئیاتی که باید در تست‌زنی مورد توجه قرار دهید آگاهی می‌یابید. همچنین، گفتنی‌ست که ایمان رسولی و پیمان رسولی در کتاب لقمه طلایی ژنتیک کنکور نمونه‌ها و مثال‌هایی برای دانش‌آموزان آماده‌ کرده‌اند تا به اشکال گوناگون از پرسش‌های کنکوری آشنایی یابند و نسبت به آن‌ها مسلط شوند.

کتاب لقمه طلایی ژنتیک کنکور تألیف ایمان رسولی و پیمان رسولی است که توسط انتشارات مهر و ماه نو منتشر شده است.

کتاب لقمه طلایی ژنتیک کنکور برای چه کسانی مناسب است؟

خواندن این کتاب به دانش‌آموزان کنکوری پیشنهاد می‌شود.

فهرست مطالب کتاب

بخش 1: از دنا تا کروموزوم
بخش 2: رابطه بین ژن و پروتئین
بخش 3: انتقال اطلاعات در نسل‌ها
بخش 4: ژنتیک جانوری
بخش 5: ژنتیک گیاهی
بخش 6: تغییر در اطلاعات وراثتی
بخش 7: فناوی‌های نوین زیستی
بخش 8: آزمون جامع

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب لقمه طلایی ژنتیک کنکور: یازدهم، دوازدهم
نویسنده،
ناشر چاپیانتشارات مهر و ماه نو
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات273
زبانفارسی
شابک978-600-317546-4
موضوع کتابکتاب‌های کنکور کارشناسی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب لقمه طلایی ژنتیک کنکور

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب لقمه طلایی ژنتیک کنکور

برای دریافت کتاب لقمه طلایی ژنتیک کنکور و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.