معرفی و دانلود کتاب لقمه طلایی ریاضیات تجربی کنکور: دهم، یازدهم، دوازدهم

عکس جلد کتاب لقمه طلایی ریاضیات تجربی کنکور: دهم، یازدهم، دوازدهم
قیمت:
۲۵,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب لقمه طلایی ریاضیات تجربی کنکور و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب لقمه طلایی ریاضیات تجربی کنکور و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب لقمه طلایی ریاضیات تجربی کنکور: دهم، یازدهم، دوازدهم

کتاب لقمه طلایی ریاضیات تجربی کنکور تألیف عباس اشرفی و سنور حریری، برای دانش‌آموزان رشته‌ی تجربی نوشته شده که خود را برای آزمون کنکور آماده می‌کنند. گفتنی‌ست این کتاب بر اساس آخرین تغییرات کتاب درسی طراحی شده است. همچنین این اثر پر از نکات کنکوری و تستی‌ست که می‌تواند برای دانش‌آموزان امتیاز ویژه و ارزشمندی محسوب شود.

درباره‌ی کتاب لقمه‌ی طلایی ریاضیات تجربی کنکور

کتاب لقمه‌ی طلایی ریاضیات تجربی کنکور اثری از عباس اشرفی و سنور حریری است که به کمک انتشارات مهر و ماه نو منتشر شده. در این اثر، دو نویسنده با آگاهی و شناخت کامل نسبت به قالبِ سؤالات کنکور، مباحث درسی را توضیح و شرح داده‌اند. کتابی که می‌خوانید، به تمام مطالب درسی‌ای که در تست‌های کنکور نقش خواهند داشت پرداخته است. همچنین، این اثر مجموعه‌ای از سؤالات تستی را به همراه نکته‌های موردی در باب هر بخش از دروس ارائه داده است.

کتاب لقمه‌ی طلایی ریاضیات تجربی کنکور قرار است مسیر کنکور را برای دانش‌آموزان آسان کند. پس سعی شده روش‌ها و شیوه‌هایی به شما آموزش داده شود که در کمترین زمان ممکن بتوانید جوابِ صحیح سؤالات را بیابید و به آن‌ها پاسخ صحیح دهید. در این کتاب، عباس اشرفی و سنور حریری قصد دارند به شما روش‌شناسی را آموزش دهند که کارآمد باشند. به این منظور شما لازم نیست تمام بخش‌های کتاب‌های درسی را بخوانید، بلکه باید تکنیک‌هایی را فرا گیرید که به شما در مواجهه با هر پرسشی یاری رساند.

کتاب لقمه‌ی طلایی ریاضیات تجربی کنکور مجموعه‌ای از تست‌های درس ریاضیات تجربی که در سال‌های گذشته عرضه شده را در اختیار شما قرار می‌دهد. این تست‌ها به همراه پاسخ‌های نکته‌سنج ارائه شده‌اند و برای هرکدام از پاسخ‌ها توضیحات مفصلی در نظر گرفته شده است. با بررسی و فرا گرفتن قالب‌هایی که در سال‌های گذشته در تست کنکور ریاضیات تجربی به کار گرفته شده، قادر خواهید بود خود را به بهترین شکل برای تست‌های امسال آماده کنید.

یکی از ویژگی‌های جذاب کتاب لقمه‌ی طلایی ریاضیات تجربی کنکور که توسط انتشارات مهر و ماه نو منتشر شده، ارائه‌ی جدول‌بندی‌ها و فهرست‌های آموزشی است. به این صورت که عناوین کتب‌های درسی بر اساس اینکه چقدر در آزمون کنکور مورداستفاده قرار خواهند گرفت، ارزش‌گذاری و رتبه‌بندی شده‌اند. با چنین اطلاعاتی، دیگر لازم نیست برای تمام دروس به یک اندازه زمان صرف کنید. در نتیجه دقت و تمرکز خود را نسبت به آن بخش‌هایی که از اهمیت بالاتری برخوردارند افزایش می‌دهید و مسلط می‌شوید.

همچنین، کتاب لقمه‌ی طلایی ریاضیات تجربی کنکور چکیده‌ای از تمام مطالبی که در سه‌ پایه‌ی دهم، یازدهم و دوازدهم خوانده‌اید در اختیارتان قرار می‌دهد. این چکیده‌ی فشرده و کاربردی شما را از چالش مطالعه‌ی تمام کتاب درسی رها می‌کند و قادر خواهید بود زمان خود را صرف نکته‌های جزئی و کنکوری بکنید. کتاب لقمه‌ی طلایی ریاضیات تجربی کنکور توسط عباس اشرفی و سنور حریری از طریق انتشارات مهر و ماه نو منتشر شده است.

کتاب لقمه‌ی طلایی ریاضیات تجربی کنکور برای چه کسانی مناسب است؟

خواندن این کتاب به دانش‌آموزان کنکوری پیشنهاد می‌شود.

فهرست مطالب کتاب

فصل 1: الگو و دنباله
فصل 2: اتحادها و عبارت‌های جبری
فصل 3: تعیین علامت و نامعادله
فصل 4: توان‌های گویا (ریشه و رادیکال)
فصل 5: هندسۀ تحلیلی (خط)
فصل 6: معادلات گویا و گنگ
فصل 7: قدر مطلق
فصل 8: جزء صحیح (براکت)
فصل 9: معادله و تابع درجه دوم
فصل 10: مثلثات
فصل 11: تابع
فصل 12: توابع نمایی و لگاریتمی
فصل 13: حد و پیوستگی
فصل 14: مشتق
فصل 15: کاربرد مشتق
فصل 16: هندسه
فصل 17: مقاطع مخروطی
فصل 18: احتمال
فصل 19: آمار
فرمول‌نامه

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب لقمه طلایی ریاضیات تجربی کنکور: دهم، یازدهم، دوازدهم
نویسنده،
ناشر چاپیانتشارات مهر و ماه نو
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات321
زبانفارسی
شابک978-600-317-371-2
موضوع کتابکتاب‌های کنکور کارشناسی
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب لقمه طلایی ریاضیات تجربی کنکور

برای دریافت کتاب لقمه طلایی ریاضیات تجربی کنکور و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.