معرفی و دانلود کتاب لقمه طلایی حفظیات علوم و فنون ادبی: دهم، یازدهم، دوازدهم

عکس جلد کتاب لقمه طلایی حفظیات علوم و فنون ادبی: دهم، یازدهم، دوازدهم
قیمت:
۲۵,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب لقمه طلایی حفظیات علوم و فنون ادبی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب لقمه طلایی حفظیات علوم و فنون ادبی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب لقمه طلایی حفظیات علوم و فنون ادبی: دهم، یازدهم، دوازدهم

کتاب لقمه طلایی حفظیات علوم و فنون ادبی تألیف سعید عنبرستانی برای دانش‌آموزانی مناسب است که می‌خواهند در زمان خود صرفه‌جویی کنند و به دنبال کتابی برای خلاصه کردن مطالب هستند. عنبرستانی برای دانش‌آموزان پایه‌های دهم تا دوازدهم رشته‌ی ادبیات و علوم انسانی این کتاب را عرضه کرده است.

درباره‌ی کتاب لقمه‌ی طلایی حفظیات علوم و فنون ادبی

کتاب لقمه‌ی طلایی حفظیات علوم و فنون ادبی اثری از سعید عنبرستانی است که شما را برای کنکور رشته‌ی ادبیات و علوم انسانی آماده می‌کند. این کتاب، برای دانش‌آموزان مطالب کتاب‌ علوم و فنون را خلاصه کرده و فقط به مباحثی پرداخته که در کنکور نقش دارند. بی‌شک برای دانش‌آموزان دشوار است که تمام مطالب کتاب‌های درسی پایه‌های دهم تا دوازدهم را فرا گیرند، اما سعید عنبرستانی به کمک انتشارات مهر و ماه نو یک مجموعه‌ی کامل و کاربردی را تقدیم شما کرده است.

مهم‌ترین بخشی که دانش‌آموزان در این کتاب با آن مواجه می‌شوند و ویژگیِ اصلی این کتاب کمک درسی است، خلاصه‌نویسی خط به خطِ تاریخ ادبیات ایران است. مطالب این بخش به قدری سنگین و زیاد است که مطالعه و فرا گرفتنِ تمام نکات آن برای هر دانش‌آموزی دشوار خواهد بود. اما سعید عنبرستانی در کتاب لقمه‌ی طلایی حفظیات علوم و فنون ادبی خلاصه‌نویسیِ مؤجزی از آن ارائه داده است که در دیگر کتاب‌های کمک درسی مشابه موجود نیست. همچنین، نکات کنکوری و مهمی که باید موردتوجه قرار داد، ضمیمه‌ی کتاب شده است.

سعید عنبرستانی برای سهولت در مطالعه، مطالب مربوط به نظم و نثر را جدول‌بندی و فهرست کرده تا با حداقل زمانِ ممکن به مطالعه‌ی آن‌ها بپردازید. دانش‌آموزان در این بخش نیز به راحتی می‌توانند به واسطه‌ی شیوه‌های کارآمد و هوشمندانه‌ای که عنبرستانی در کتاب لقمه‌ی طلایی حفظیات علوم و فنون ادبی به کار گرفته، فهرست نظم و نثر را نیز یاد بگیرند. همچنین، نکاتی مهمی که در این بخش‌ها وجود دارد نیز تشریح شده و در اختیار دانش‌آموزان قرار گرفته است.

بی‌شک در تمام سال‌های کنکور، چند سؤال همیشه به واژگان و کنایات اشاره دارد. با کتاب لقمه‌ی طلایی حفظیات علوم و فنون ادبی درمی‌یابید که لازم نیست تمام واژگان را حفظ کنید، بلکه باید شیوه‌های درست تست‌زنی را رعایت کنید. تکنیک‌ها و شیوه‌هایی که توسط سعید عنبرستانی به طور کامل شرح داده شده‌اند.

کتاب لقمه‌ی طلایی حفظیات علوم و فنون ادبی توسط سعید عنبرستانی و انتشارات مهر و ماه نو منتشر شده است.

کتاب لقمه‌ی طلایی حفظیات علوم و فنون ادبی برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب برای دانش‌آموزان کنکوری مناسب است.

فهرست مطالب کتاب

بخش 1: تاریخ ادبیات ایران
نمای کلی
تاریخ ادبیات ایران (1)
تاریخ ادبیات ایران (2)
تاریخ ادبیات ایران (3)
بخش 2: سبک‌شناسی
نمای کلی
سبک‌شناسی و تحلیل متون ادبی (1)
سبک‌شناسی و تحلیل متون ادبی (2)
سبک‌شناسی و تحلیل متون ادبی (3)
بخش 3: زیبایی شناسی
نمای کلی
زیبایی‌شناسی (1)
زیبایی‌شناسی (2)
زیبایی‌شناسی (3)
بخش 4: موسیقی شعر
نمای کلی
موسیقی شعر (1)
موسیقی شعر (2)
موسیقی شعر (3)
پیوست‌ها
فهرست آثار علوم و فنون ادبی 1 و 2 و 3
فهرست واژگان و کنایات

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب لقمه طلایی حفظیات علوم و فنون ادبی: دهم، یازدهم، دوازدهم
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات مهر و ماه نو
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات273
زبانفارسی
شابک978-600-317424-5
موضوع کتابکتاب‌های کنکور کارشناسی
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب لقمه طلایی حفظیات علوم و فنون ادبی

برای دریافت کتاب لقمه طلایی حفظیات علوم و فنون ادبی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.