معرفی و دانلود کتاب لقمه طلایی حسابان کنکور: دهم، یازدهم، دوازدهم

عکس جلد کتاب لقمه طلایی حسابان کنکور: دهم، یازدهم، دوازدهم
قیمت:
۲۵,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب لقمه طلایی حسابان کنکور و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب لقمه طلایی حسابان کنکور و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب لقمه طلایی حسابان کنکور: دهم، یازدهم، دوازدهم

کتاب لقمه طلایی حسابان کنکور تألیف سید عباس موسوی است که در مجموعه‌ی «لقمه‌ی طلایی» منتشر شده. این اثر در راستای تغییراتی که در کتاب‌های درسیِ آموزش و پرورش اعمال شده نوشته‌ شده و قرار است دانش‌آموزان را برای تست‌های کنکور آماده کند. این اثر خلاصه‌ای فشرده، اما پرجزئیات از مطالب درسی برای شما گردآوری کرده و نکات کنکوری‌ای که در هر بخش وجود دارد را به اشتراک گذاشته است.

درباره‌ی کتاب لقمه‌ی طلایی حسابان کنکور

کتاب لقمه‌ی طلایی حسابان کنکور اثری از سید عباس موسوی است که برای دانش‌آموزان کنکوری عرضه شده. با وجود آن‌که کتاب‌های کمک درسی زیادی وجود دارند، اما این کتاب کاملاً بر اساس تغییراتی که در سال‌های اخیر در کتاب‌های درسی اعمال شده، طراحی شده است. پس به‌طور دقیق، سید عباس موسوی تمام مطالب موجود در کتاب‌های درسی را پوشش داده است. سید عباس موسوی، از نویسندگانی است که به‌خوبی با شمایل و شیوه‌های طراحی تست کنکور آشنایی دارد و در این کتاب بر آن است دانش‌آموزان را در که مسیری که طی می‌کنند همراهی کند.

کتاب لقمه‌ی طلایی حسابان کنکور از ویژگی‌ها و خصیصه‌های ارزشمندی بهره‌مند است. یکی از ویژگی‌های آن در کاربردی‌ بودن و صرفه‌جویی در زمان است. در این کتاب قرار نیست در مورد تمام مطالبِ درسی بخوانید، بلکه دروس و مطالبی که قرار است در تست‌های کنکور نقش داشته باشند برای شما تشریح شده است. در واقع، کتاب لقمه‌ی طلایی حسابان کنکور توامان مطالب درسی را خلاصه‌نویسی کرده و نکاتِ کنکوری در مورد هر مطلب را مدون نموده است. ازاین‌رو، با خواندن این کتاب دیگر نیازی نیست زمان خود را صرف مطالعه‌ی تمام کتاب‌های درسی کنید و همین مجموعه‌ی کمک درسی برای شما کافی خواهد بود.

کتاب لقمه‌ی طلایی حسابان کنکور مجموعه‌‌ای از سؤالات و تست‌های سال‌های اخیر را در اختیار شما قرار می‌دهد. بسیاری از تست‌های مربوط به درس حسابان در سال‌های اخیر مشابه و پرتکرار بوده‌اند، اما هرکدام از آن‌ها نیاز به دقت دارند. در هرکدام از سؤالات درس حسابان نکته‌های جزئی و مهمی موجود است که دانش‌آموزان باید به آن‌ها مسلط باشند. سید عباس موسوی در این کتاب کمک‌درسی به‌خوبی و با نثری شفاف این نکات را آموزش داده و هر آنچه لازم است در تست‌زنی رعایت کنید، به شما یادآوری می‌کند. گفتنی‌ست در این بخش، نویسنده در مورد جواب هر سؤال تستی پاسخ‌های تشریحی ارائه کرده و از هیچ موردِ مهمی چشم‌پوشی نکرده است.

همچنین سید عباس موسوی در کتاب لقمه‌ی طلایی حسابان کنکور یک کمک بزرگ به دانش‌آموزان کنکوری کرده است. او تمام دروس موجود در کتب‌های درسی را جدول‌بندی کرده و بر اساس اینکه هر درس چقدر در تست‌های کنکور اهمیت دارد، ارزش‌گذاری خود را ارائه نموده است. با چنین اطلاعاتی که در اختیار دانش‌آموزان قرار گرفته، با سهولت تمام می‌توانند هر درسی را که از ارزش تستی بیشتری برخوردار است مورد مطالعه قرار دهند و بر مطالب تسلط یابند.

همچنین، سید عباس موسوی در کتاب لقمه‌ی طلایی حسابان کنکور مجموعه‌ای از نمونه‌ها و مثال‌های آموزشی مدون نموده است. این بخش به شما کمک می‌کند تا اگر در آزمون کنکور با سؤالی جدید و غیرمنتظره روبه‌رو شدید، با روش‌ها و تکنیک‌هایی که سید عباس موسوی پیش‌تر آموزش داده، به راحتی به تست پاسخ دهید. کتاب لقمه‌ی طلایی حسابان کنکور اثری از سید عباس موسوی در مجموعه‌ی لقمه‌ی طلایی است که توسط انتشارات مهر و ماه نو منتشر شده است.

کتاب لقمه‌ی طلایی حسابان کنکور برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب به تمام دانش‌آموزان کنکوری که در درس حسابان دچار مشکل هستند پیشنهاد می‌شود.

فهرست مطالب کتاب

فصل 1: یادآوری
فصل 2: الگو و دنباله
فصل 3: معادلات گنگ و گویا
فصل 4: آشنایی با هندسه تحلیل (خط)
فصل 5: قدر مطلق
فصل 6: معادله و تابع درجه 2
فصل 7: توابع نمایی و لگایتمی
فصل 8: مثلثات
فصل 9: تابع
فصل 10: حد و پیوستگی
فصل 11: مشتق
فصل 12: کاربرد مشتق
فرمول‌نامه
سؤالات کنکور 1402

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب لقمه طلایی حسابان کنکور: دهم، یازدهم، دوازدهم
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات مهر و ماه نو
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات313
زبانفارسی
شابک978-600-317-367-5
موضوع کتابکتاب‌های کنکور کارشناسی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب لقمه طلایی حسابان کنکور

شهریار حکیمی
۱۴۰۳/۲/۱۱
یک کتاب کامل برای مرور نکات طلایی حسابان یازدهم ریاضی بخصوص فصل فرمول نامه آن
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب لقمه طلایی حسابان کنکور

برای دریافت کتاب لقمه طلایی حسابان کنکور و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.