معرفی و دانلود کتاب صوتی عادت‌های اتمی: روشی آسان و اثبات شده برای ایجاد عادت‌های خوب و خداحافظی با عادات بد

عکس جلد کتاب صوتی عادت‌های اتمی: روشی آسان و اثبات شده برای ایجاد عادت‌های خوب و خداحافظی با عادات بد
قیمت:
۳۹,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی عادت‌های اتمی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی عادت‌های اتمی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی عادت‌های اتمی: روشی آسان و اثبات شده برای ایجاد عادت‌های خوب و خداحافظی با عادات بد

منبعی عالی برای ترک عادت‌های بد و ساختن عادات سازنده! جیمز کلیر در کتاب صوتی عادت‌های اتمی راهکارهای ساده و کاربردی به شما آموزش می‌دهد که با کمک آن‌ها می‌توانید عادت‌های کوچکی در خود ایجاد کنید که به موفقیت در کسب‌وکار و زندگی خانوادگی‌تان کمک زیادی می‌کند. این کتاب پرطرفدار جزو پرفروش‌ترین‌های نیویورک‌تایمز و آمازون بوده و مورد تحسین نشریاتی مانند وال‌استریت ژورنال و تایمز قرار گرفته است.

دربارهٔ کتاب صوتی عادت‌های اتمی:

اگر به دنبال راهی برای شکل‌دهی عادت‌های بهتر در زندگی خود هستید، باید گفت که یک راه واحدی برای این کار وجود ندارد. اما با یادگیری یک سری روش‌ها می‌توانید استراتژی‌های اصلی این هدف را شناخته و در مسیر درستی گام بردارید. کتاب عادت‌های اتمی (Atomic habits) یک برنامه عملی برنامه‌ریزی شده است که به کمک آن بتوانید روی سلامتی، پول یا بهبود روابط خود تمرکز کرده و به اهداف دلخواهتان دست یابید.

این کتاب با زبانی ساده و روان به شما کمک می‌کند تا با شناسایی عادات بد در سبک زندگی خود، آن‌ها را تغییر دهید و سطح اهداف خود را بالا ببرید. جیمز کلیر راه‌حلی کشف کرده تا شما از طریق آن بتوانید در هر موضوعی که می‌خواهید تغییر ایجاد کنید و با شناخت اصول رفتار انسانی بتوانید اصل‌های جاودانی را در خود پدید آورده و به آن‌ها اتکا کنید.

طبق آخرین تحقیقات انجام شده، در صورت وجود پاداش یا تنبیه درست برای انجام هر رفتار کوچک، امکان پیروی از عادات و رفتارهای مشخص نیز وجود دارد. اما در قدم اول باید ارتباط بین افکار، احساسات و رفتارهایمان را درک کنیم. کتاب صوتی عادت‌های اتمی دقیقاً در این راه به شما کمک می‌کند و با بررسی اصول رفتار انسانی و شکل‌گیری یا حذف کردن عادات خاص به بهبود مداوم تصمیم‌گیری در شما یاری می‌رساند.

نویسنده کتاب حاضر عقیده دارد عادات کوچک نقش تعیین‌کننده‌ای در زندگی هر یک از ما دارند و زمانی که کنار هم جمع می‌شوند شخصیت ما شکل می‌گیرد. درواقع عادات ریز و درشتی که ما از خود به نمایش می‌گذاریم، شاید در بادی امر از واقعیتی روان‌شناختی و یا شخصیتی که در درون ماست ریشه گرفته باشند، اما پس از مدتی، خودْ بر وجوه دیگر زندگی ما اثر می‌گذارند.

کلیر در این اثر پرفروش و آموزنده، پس از مشخص ساختن اهمیت عادت‌های خوب و بد ما در کیفیت زندگی‌مان، روش تغییر عادات ناپسند و جایگزین ساختن آنها با عادت‌های خوب را به طور کامل توضیح داده است. ویژگی مثبت کتاب عادت‌های اتمی این است که ضمن برخورداری از جنبه‌های نظری و آموزشی، جنبه‌‌های عملی و کاربردی بسیاری نیز دارد.

اگر دوست دارید زنجیره عادت‌های بد خود را بشکنید، این کتاب به شما کمک می‌کند. ترک عادات بد کاری سخت و دشوار است و شاید از نظر خیلی‌ها نشدنی به نظر برسد. اما اگر این کار را با اصول درست انجام دهید و عادات درست را جایگزین آن‌ها کنید، می‌توانید با عادت‌های بد خود خداحافظی کرده و به آن چه می‌خواهید دست یابید.

نکوداشت‌های کتاب صوتی عادت‌های اتمی:

- عالی! ارزش خواندن را دارد. (بِنجامین هاردی)

- کتاب خاصی که نحوه برخورد شما با روز و زندگی شما را تغییر خواهد داد. (رایان هالیدی - نویسنده، بازاریاب و کارآفرین آمریکایی)

- کتاب عادت‌های اتمی بسیار خواندنی بود. من چیزهای زیادی یاد گرفتم و فکر می‌کنم برای خیلی از افراد مفید باشد. (گیل کینگ - مجری رادیو و روزنامه‌نگار آمریکایی)

- کتابی کاملاً کاربردی و مفید. جیمز کلیر اساسی‌ترین اطلاعات در مورد شکل‌گیری عادت را بیان می‌کند، بنابراین می‌توانید با تمرکز روی موارد کمتری به موفقیت برسید. (مارک مَنسن - نویسنده آمریکایی)

- جیمز کلیر سال‌ها صرف احترام به هنر و مطالعه علم عادت‌ها کرده است. این کتاب جذاب و عملی راهنمای شما برای شکستن روال بد و ایجاد کارهای خوب است. (آدام گرنت - نویسنده و استاد مدرسه وارتون دانشگاه پنسیلوانیا)

افتخارات کتاب صوتی عادت‌های اتمی:

- از بهترین کتاب‌های خودیاری Business Insider (در سال 2018)
- یکی از 7 کتاب تجاری برتر Fast Company (در سال 2018)
- حضور در فهرست کتاب‌هایی که زندگی‌تان را دگرگون می‌کنند
- حضور در لیست پرفروش‌ترین‌های نیویورک‌تایمز
- نامزد بهترین کتاب غیرداستانی گودریدز (در سال 2018)
- پرفروش‌ترین کتاب USA Today

کتاب صوتی عادت‌های اتمی مناسب چه کسانی است؟

کسانی که به دنبال راهی برای تغییر رفتار خود و ایجاد عادات مثبت در زندگی هستند، می‌توانند از این کتاب به‌عنوان راهنمایی برای شناخت و مدیریت عادت‌های روزمره و جهت‌دهی عادات رفتاری مثبت کمک بگیرند.

با جیمز کلیر بیشتر آشنا شویم:

او نویسنده و سخنران اهل آمریکاست که آثارش از سوی رسانه‌های معتبری چون نیویورک‌تایمز و تایم مورداستفاده و استناد قرار گرفته‌اند. بد نیست بدانید که وب‌سایت جیمز کلیر (James Clear) به طور میانگین، در سال ده‌ها میلیون بازدیدکننده دارد. کتاب عادت‌های اتمی شناخته‌شده‌ترین اثر این نویسنده به شمار می‌رود.

در بخشی از کتاب صوتی عادت‌های اتمی می‌شنویم:

آخرهای سال 2012 توی یه آپارتمان قدیمی نشسته بودم که از معروف‌ترین خیابون استامبول، خیابون استقلال، فقط چند بلوک فاصله بود. وسطای سفرم به ترکیه و راهنمام مایک، روی صندلی راحتی کهنه‌ای توی چند متریم خوابیده بود. مایک درواقع فقط یه راهنما نبود، بلکه یکی از اهالی میم بود که توی ترکیه پنج سال زندگی می‌کرد.

اون بهم پیشنهاد داد اطراف رو بهم نشون بده و من هم قبول کردم. توی این شب مخصوص به همراه اون و چندتا از دوستای ترکش به شام دعوتم کردن. ما هفت نفر بودیم و من فقط در طول روز یه پاکت سیگار نمی‌کشیدم. از یکی از ترک‌ها پرسیدم که چجوری شروع کرده. اون گفت دوستاش! و گفته سیگار همیشه از دوستان شروع میشه؛ یکی از دوستات سیگار میکشه و تو هم اونو امتحان میکنی.

جالب اینجا بود که نصف آدم‌های اون اتاق میخواستن سیگار رو ترک کنن. اون موقع حدود چند سالی بود که مایک سیگار نمی‌کشید و قسم میخورد که به کمک کتابی به اسم «روش آسان آلن برای ترک سیگار» این عادتش رو گذاشته کنار!

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
23 دقیقه
داستان من
32 دقیقه
فصل اول: قدرت شگفت‌انگیز عادت‌های اتمی
27 دقیقه
فصل دوم: چگونه عادت‌ها شخصیت فرد را شکل می‌دهند و بالعکس
27 دقیقه
فصل سوم: چطور در چهار گام ساده عادت‌های بهتری ایجاد کنیم؟
18 دقیقه
فصل چهارم: مردی که خوب به نظر نمی‌رسید
22 دقیقه
فصل پنجم: بهترین راه برای شروع عادتی جدید
22 دقیقه
فصل ششم: درباره انگیزه مبالغه شده است
13 دقیقه
فصل هفتم: راز خویشتن‌داری
24 دقیقه
فصل هشتم: چگونه عادتی را تقویت کنیم؟
22 دقیقه
فصل نهم: نقش خانواده و دوستان در شکل‌گیری عادت‌ها
22 دقیقه
فصل دهم: جگونه عامل عادت‌های بدمان را پیدا کنیم و آن را اصلاح کنیم؟
12 دقیقه
فصل یازدهم: به آرامی قدم بردار ولی به عقب هرگز
22 دقیقه
فصل دوازدهم: قانون کمترین تلاش
18 دقیقه
فصل سیزدهم: چگونه با استفاده از قانون دو دقیقه به تعویق انداختن را کنار بگذاریم؟
20 دقیقه
فصل چهاردهم: چطوری می‌شود عادت‌های خوب را اجتناب‌ناپذیر و عادت‌های بد را غیرممکن کرد؟
24 دقیقه
فصل پانزدهم: قانون اصلی تغییر رفتار
22 دقیقه
فصل شانزدهم: چطور هر روز به عادت‌های خوب ادامه دهیم؟
19 دقیقه
فصل هفدهم: شریک پاسخگو چگونه می‌تواند همه چیز را تغییر دهد؟
25 دقیقه
فصل هجدهم: حقیقتی درمورد استعداد
17 دقیقه
فصل نوزدهم: قانون گلدیلاکس
28 دقیقه
فصل بیستم: جنبهٔ منفی ایجاد عادت‌های خوب
14 دقیقه
پیوست: درس‌های کوچک از چهار قانون

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی عادت‌های اتمی: روشی آسان و اثبات شده برای ایجاد عادت‌های خوب و خداحافظی با عادات بد
نویسنده
مترجمیگانه سهرابی نیا
راویفرهاد جان سریان
ناشر صوتی آگاه باشیم
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۷ ساعت و ۵۲ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی عادت‌های اتمی

عبد بحرانی
۱۴۰۲/۱۲/۹
این کتاب رو قورت بده. اگر با عادت بدی داری کلنجار میری یا میخوای مثل من عادت خوبی رو درون خودت به وجود بیاری حتما این کتاب به دردت میخوره. ضمن این که گوینده کتاب این قدر عالی و شفاف توضیح میده و قشنگ صحبت می‌کنه که نمیتونی متوجه نشی. من الان که دارم نظرم رو می‌نویسم بار دومیه که این کتاب رو گوش من دادم.
مشکل اساسی زود از خواب بیدار شدن بوده و حس بدی که از دیر بیدار شدن بهم دست میداد بود که باعث میشد کل روز رو فکر کنم از دست رفته و بهره وری مناسبی نداشته باشم. ولی با این کتاب هم تونستم زود بیدار بشم هم تونستم حس بدم رو از بین ببرم. به قول جیمز کلییر هر وقت عادتی خوب رو برای یک روز گذاشتی کنار حس بد نداشته باش. زنجیره رو قطع نکن فرداش دوباره شروع کن. تردید نکن اگه اومدی نظرات رو بخونی تا خرید کنی حتما بخر و شروع کن. موفق و پیروز و سربلند باشید
زینب کامرانی
۱۴۰۲/۲/۱
این کتاب رو خیلی دوستش دارم، کتابی تو حیطه و زمینه‌ی خودکاوی و خودبه سازی محسوب میشه.
جمله به جمله کتاب مسیر ذهنی جدیدی برامون میسازه تو جامعه و فرهنگی که هدف گذاری رو سرلوحه زندگی جوامعش کرده این کتاب بی نظیر شروع به ساختن فرآیند سازی و به تعبیر بهتر سیستم سازی میکنه، اینکه وقتی آگاهانه نقطه به
نقطه و لحظه به لحظه زندگیتون رو با عادت‌های خوب بهینه میکنین تیک خوردن هدف‌های اصیل ساده‌ترین کار ممکنه و یک هویت جدید تو وجودمون شکل میده که قوی و قدرتمندتر و سازنده تر از قبل ازپس زندگی مون بربیاییم.
ممنون کتاب اه عزیز
برای این اثر شاهکار
صدیقه فتحی
۱۴۰۱/۲/۱۶
کتاب خیلی عالی و کاربردی هست.
با توجه به اینکه کل زندگی ما را عادت‌ها اداره می‌کنند چقدر عالی خواهد بود که نحوه ایجاد عادت‌های مفید جدید و ترک عادت‌های قدیمی و مضر و یا حداقل بی فایده و زائد را یاد بگیریم و خواندن چنین کتابهایی موجب صرفه جویی در وقت و حصول سریع به خواسته ما می‌شود
Banoo Banoo
۱۴۰۱/۷/۲۱
کتابی سرشار از مطالب آموزنده و بسیار جامع و کامل برای کسانی که تصمیم دارند مسیر زندگی و عادت‌های اشتباه خودشون رو اصلاح کنن. از اون کتابهایی هست که نیاز به خلاصه نویسی داره چون اینقد مطالبش مفید و جامع هست که حیف میشه حتی یک خطش رو از دست بدی.
Amin
۱۴۰۳/۱/۲۲
کتاب بسیار عالی و تاثیر گذار است به شرط عمل کردن به راهکار‌ها که گام اول تهیه لیست عادت‌ها می‌باشد واینکه کل زندگی ما با عادت‌های خوب و بد در حال گذر است واین کتاب میتونه تلنگری برای تغییر عادت‌ها باشه چیزی که کمتر کسی بهش توجه میکنه نکته برداری رو حتما انجام بدید
امیر محسن داور
۱۴۰۲/۳/۲۴
از بهترین کتاب‌های صوتی هست که تا باحال شنیدم. لازمه حتما هنگام گوش دادن نوت برداری کنید تامطلبی را از دست ندید و صد البته عمل کردن به مطالب آموزنده آن هست که از همه چیزمهمتره. اگه راهکارهای داده شده را بطور مستمر اجرا کنید قطعا تغییرات اساسی درزندگیتون ایجاد میشه.
مانیا پالیز
۱۴۰۲/۱/۷
تا وسطاش پیش رفتم و تا اینجا عالی بوده، توضیحات کاملی داره و این که چقدر خوب مکانیزم‌ها و راه‌های تغییر عادت‌ها رو میگه رضایت بخش صدای گوینده خوبه قطعا یکی از بهترین کتاب‌ها در زمینه تغییر عادت‌های بد و جایگزینی آن‌ها با عادت‌های دلخواه تون هست. صد در صدارزش شنیدن داره
Mohamad amin
۱۴۰۱/۱۰/۱۳
آهنگ‌های اول و وسط موقع گوش دادن توی شب وقتی داری گوش میدی و چشات گرم خواب میشه بشدت اعصاب و خورد میکنه متاسفانه همه کتاب‌های صوتی هم همین مشکل و دارن کلی داری آرامش میگیری یهویی میبینی آهنگش با صدای بلند پخش شد و کلی اعصاب خوردیه
نسیم نیک‌پا
۱۴۰۲/۷/۲۰
کتاب خیلی خوبی بود، بسیار یاد گرفتم و لذت بردم در زندگی روزمره واقعا تاثیر داره و بعد از گوش کردن به کتاب میدونستم روزم رو چطور مدیریت کنم و به خیلی از دوستانم پیشنهاد کردم که این کتاب رو از دست ندن
علیرضا مرادیان
۱۴۰۱/۵/۲۶
کتاب خوبیه
درصورتی که به تمام نکاتی که پیشنهاد داده عمل کنیم
روحیه خوبی برای انجام یک کار و انگیزه برای به پایان رسوندنش میتونیم داشته باشیم
واقعا تغییر عادت‌ها تونست منو موفق کنه
لیلا جعفری
۱۴۰۲/۳/۸
من فایل صوتی این کتابو گوش دادم واقعا عالی بود. خیلی تو زندگیم تآثیر گذاربود. اهل کتاب نبودم ولی بعد از گوش دادن به این کتاب عاشق کتاب شدم کاش زودتر پیدا کرده بودم این کتایو😕
محمد حسن رحیمی
۱۴۰۱/۱۰/۶
کتاب خوبی است برای ایجاد عادات و سیستمی که به پیروزی ما کمک می‌کند که با ایجاد جریان منظم ما را به هدف می‌رساند و توضیح میده که با عادتهای کوچک به نتایج بزرگ می‌رسیم
so. Ba
۱۴۰۱/۸/۱۲
چون ترک عادت موجب مرض است
کارسختیه گوش کردن به توصیه‌های این کتاب
ولی شاید جایگزین کردن عادت‌های کوچیک خوب راحتتر باشه
اینم روش خوبیه، امتحانش کنیم
کتاب خوب ومفیدیه دوستان
کتابخوان
۱۴۰۳/۲/۵
کتاب خوبیه. این که ازکارهای کوچک شروع کنیم. چون همیشه برای کارهای بزرگتر و سختر شروع خیلی سخته. ابن کتاب میتوانه مفید باشه اگر هر کار کوچکی را جدی بگیریم
سما
۱۴۰۲/۹/۲
کتاب بسیار خوبی هست به ما کمک میکند تا بتوانیم عادت‌های خوب رو جایگزین عادت‌های بد کنیم و درزندگی باعث پیشرفت و هدفمند شدن زندگی افراد می‌شود
مشاهده همه نظرات 49

راهنمای مطالعه کتاب صوتی عادت‌های اتمی

برای دریافت کتاب صوتی عادت‌های اتمی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.