معرفی و دانلود کتاب صوتی داستان‌های ده دقیقه‌ای

عکس جلد کتاب صوتی داستان‌های ده دقیقه‌ای
قیمت:
۴۵,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی داستان‌های ده دقیقه‌ای و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی داستان‌های ده دقیقه‌ای و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی داستان‌های ده دقیقه‌ای

انید بلایتون در کتاب صوتی داستان‌های ده دقیقه‌ای ما را به دنیای داستان‌ها و افسانه‌های خیالی قدیمی می‌برد تا به داستان‌هایی جذاب و شنیدنی از دیوها، جادوگران، پریان، حیوانات سخنگو و... گوش بدهیم. این کتاب سرگرم‌کننده مجموعه‌ای از داستان‌های کوتاه برای نوجوانان است.

درباره‌ی کتاب صوتی داستان‌های ده دقیقه‌ای

قصه‌های پریان بخش شیرینی از کودکی همه‌ی ما بودند که به لطف آن‌ها، خاطرات خوبی برایمان از آن دوران به جا مانده. این داستان‌های جذاب و جادویی که به دنیای سحرآمیز موجودات خیالی تعلق داشتند، علاوه بر سرگرم کردن ما برای مدت طولانی، قوه‌ی تخیل و تصور را نیز در ما پرورش دادند تا همیشه در گوشه‌ای از ذهنمان یک جهان جادویی داشته باشیم که از حقیقت‌های گاهاً تلخ دنیای واقعی به آن‌ها پناه ببریم و زندگی‌ای شادتر را تصور کنیم.

انید بلایتون (Enid Blyton) نویسنده‌ی انگلیسی تبار قرن بیستم یکی از محبوب‌ترین و نام‌آشناترین نویسنده‌های افسانه‌های کودکان است که با داستان‌های متعدد و جذابش شناخته می‌شود. او در طول چهل سال حدود هشتصد کتاب نوشت و منتشر کرد که مورد استقبال گسترده‌ی مخاطبانش قرار گرفت. او در سال 2007 در لیست محبوب‌ترین نویسندگان در رتبه‌ی پنجم و بالاتر از نویسندگان برجسته‌ای چون شکسپیر جای گرفت. کتاب صوتی داستان‌های ده دقیقه‌ای (Ten minute tales) یکی از آثار جذاب این نویسنده است که در آن حدود 29 داستان کوتاه فانتزی را گردآوری کرده است.

معرفی و دانلود کتاب صوتی داستان‌های ده دقیقه‌ای

در یکی از قصه‌های کتاب صوتی داستان‌های ده دقیقه‌ای، ماجرایی از دیوهای خودخواه را می‌شنویم. قصه از این قرار است که ملکه و پادشاه قصری، تصمیم می‌گیرند تا پرده‌های قصر مجلل و باشکوهشان را عوض کنند. ولی چون قصر صد پنجره‌ی بزرگ دارد، این کار ماه‌ها وقت خدمتکارانشان را خواهد گرفت. آن‌ها برای اینکه چاره‌ای برای سختی این کار پیدا کنند، تصمیم می‌گیرند تا به جادوگر خوب سرزمینشان نامه بنویسند و از او بخواهند که برایشان چندین سوزن جادویی بسازد. به این ترتیب وقتی سوزن‌ها را در پارچه فرو می‌کنند، با خواندن یک ورد ساده همه‌ی پرده‌ها در یک چشم برهم زدن آماده می‌شوند و دیگر نیازی نیست تا ماه‌ها منتظر پرده‌های جدید بمانند. جادوگر شهرشان قبول می‌کند تا درست یک هفته بعد، سوزن‌ها را با یک گاری مخصوص، به قصر بفرستد. در این میان خبر چنین تصمیمی از سمت شاه، به دیوهای خودخواه می‌رسد. دیوهای خودخواه کارشان دوختن لباس برای جن‌ها و پریان بود؛ برای همین وقتی درباره‌ی چنین سوزن‌های جادویی‌ای شنیدند که می‌توانست کارشان را بسیار ساده‌تر کند، به طمع افتادند که محموله‌ی سوزن‌ها را از پادشاه بدزدند. روز موعود، یعنی روزی که قرار بود سوزن‌ها به قصر فرستاده شوند سر رسید و دیوها نیز بر سر راه گاری کمین کردند تا در موقعیتی مناسب،‌ اسب‌ها را متوقف و بار گاری را بدزدند...

کتاب صوتی داستان‌های ده دقیقه‌ای با تلاش نشر دبیر و انتشارات موج کتاب منتشر شده. الهام دانش نژاد آن را به فارسی ترجمه کرده و شما آن را با صدای شیدا لاهوتی می‌شنوید.

کتاب صوتی داستان‌های ده دقیقه‌ای برای چه کسانی مناسب است؟

این داستان‌های سرگرم‌کننده به کودکان و نوجوانان پیشنهاد می‌شود.

در بخشی از کتاب صوتی داستان‌های ده دقیقه‌ای می‌شنویم

جان و برایان ناچار بودند هر روز مسافتی طولانی از خانه تا مدرسه پیاده بروند و برگردند و از زمین‌ها و دشت‌ها بگذرند. روزی دیدند مزرعه‌ی بزرگی که متعلق به گایز کشاورز بود، به یک بازار مکاره تبدیل شده است و چند چرخ‌وفلک در آنجا برپا کرده‌اند. در آنجا بازی‌های گروهی با میوه‌ی درختان نارگیل به راه افتاده بود و قایق‌های متحرک در همه‌جا به چشم می‌خورد. جان گفت: «وای نگاه کن، یه بازار مکاره! برایان، امیدوارم که مادرمون اجازه بده به اونجا بریم.» برایان گفت: «ما تو قلک خودمون، دو شرینگ و شش پنس پول داریم و می‌تونیم تو این بازار از اونا استفاده کنیم. مگه نه؟» اما همان شب وقتی جان و برایان در باغ بازی می‌کردند، توپ آن‌ها به پنجره‌ی حمام خورد و آن را شکست. پدرشان در حالی‌که بسیار عصبانی بود، از خانه بیرون آمد و گفت: «این پنجره برای شما دو شرینگ و شش پنس خرج برمی‌داره و دومین پنجره‌ایه که شما تو این یک ماه شکستید. حالا برید و قلکتون رو برای من بیارید.»

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
15 دقیقه
کلاه آقای پیتکین
10 دقیقه
کلاه آقای پیتکین ـ قسمت دوم
12 دقیقه
دیوهای خودخواه و بی‌ادب
10 دقیقه
پل طوطی سخنگو
10 دقیقه
روباه و شش گربه
10 دقیقه
هیها و شیرها
11 دقیقه
سگی که دمش تکان نمی‌خورد
9 دقیقه
چرخ‌وفلک‌ران
15 دقیقه
پرنده‌ی کوچک آوازخوان
10 دقیقه
توپ بزرگ و پرباد
11 دقیقه
باترکاپ و ماه
11 دقیقه
بیل سحرآمیز
8 دقیقه
سیمون ساده‌لوح و اسب پیر
8 دقیقه
سیمون بچه را گم می‌کند
8 دقیقه
پرستویی که جا ماند
8 دقیقه
گالش‌های سحرآمیز
12 دقیقه
یک صبح بادخیز
13 دقیقه
پری کوچکی که موج می‌خرید
8 دقیقه
شوخی بی‌مزه‌ی پینیکین
12 دقیقه
چیپردی و سنجاب
8 دقیقه
تیدلر موش پرحرف
13 دقیقه
جادوی گل آلاله
10 دقیقه
جوهردان جادوگر
12 دقیقه
خوکی که دمش صاف بود
10 دقیقه
گرامپیتیگروی جادوگر
11 دقیقه
ماجراهای آنجلینا
11 دقیقه
هر کار خیری عوض دارد
10 دقیقه
جیم و پرنسس
10 دقیقه
مادر روبارد پیر

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی داستان‌های ده دقیقه‌ای
نویسنده
مترجمالهام دانش نژاد
راویشیدا لاهوتی
ناشر چاپیانتشارات دبیر
ناشر صوتیانتشارات موج کتاب
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابMP3
مدت۵ ساعت و ۷ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی نوجوان، کتاب داستان کودک
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی داستان‌های ده دقیقه‌ای

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب صوتی داستان‌های ده دقیقه‌ای

برای دریافت کتاب صوتی داستان‌های ده دقیقه‌ای و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.