معرفی و دانلود کتاب صوتی خودت را سریع برسان

عکس جلد کتاب صوتی خودت را سریع برسان
قیمت:
۲۲,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی خودت را سریع برسان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی خودت را سریع برسان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی خودت را سریع برسان

کتاب صوتی خودت را سریع برسان مجموعه‌ای‌ست از هشت داستان کوتاه به قلم زهره فنایی. داستان‌ها غالباً دارای مضامین اجتماعی هستند و به سبک آثار رئالیستی نوشته شده‌اند. تک‌گویی‌های شخصیت‌ها که حالات درونی و دیدگاهشان را نسبت به زندگی نشان می‌دهد از عوامل جذابیت این داستان‌های درونگرایانه به شمار می‌رود.

درباره‌ی کتاب صوتی خودت را سریع برسان

در دنیای پرسرعت امروز، داستان‌های کوتاه از پرطرفدارترین آثار ادبی هستند. زهره فنایی در کتاب صوتی خودت را سریع برسان نمونه‌ایی از داستان‌های واقع‌گرایانه‌ی خود را به کتاب‌دوستان و علاقه‌مندان داستانک‌های مکتب رئالیسم ارائه کرده است.

تنوع شخصیت‌ها، ظرافت و لحن زنانه که در لابه‌لای داستان‌ها خودنمایی می‌کند و پایان‌های غیرمنتظره از ویژگی‌های بارز این داستان‌هاست. همچنین توصیف دقیق جزئیات به خواننده کمک می‌کند تا هم صحنه‌های داستان را بهتر تجسم کرده و هم بتواند با شخصیت‌های کتاب ارتباط برقرار کند. داستانک‌ها غالبا از نگاه راوی اول شخص، روایت می‌شوند. این مشخصه موجب می‌شود شنونده‌ی داستان خود را به جای قهرمان داستان قرار داده و وقایع را از زاویه‌‌ی دید او مشاهده کند. اگرچه اکثر داستان‌ها شخصیت‌های گوناگون و فضای شلوغی دارند اما دوربین نویسنده بیشتر رو به دنیای درون قهرمان‌های داستان قرار گرفته.

هرچند موضوعات این کتاب حول محور مسائل و مشکلات اجتماعی می‌چرخند اما گاهی رگه‌هایی از فلسفه را هم درون داستان‌ها می‌بینیم. البته نه فلسفه‌ای که به‌عنوان علم در دانشگاه‌ها تدریس می‌شود. شخصیت‌های ساده این داستان‌ها هنگامی که از جهان‌بینی خود سخن می‌گویند ماجراها را کمی به سمت‌و‌سوی فلسفه و اندیشه‌های فلسفی پیش می‌برند.

اثر حاضر شامل داستان‌هایی است که هم برای شما سرگرم‌کننده هستند و هم تصویری به دور از اغراق و بزرگنمایی از مردم کوچه و بازار به نمایش می‌گذارند. چاپ این کتاب را انتشارات خانه‌ی رود به عهده داشته و نشر صوتی ترانه پدرام نیز آن را با خوانش جمعی از گویندگان منتشر کرده است.

کتاب صوتی خودت را سریع برسان برای چه کسانی مناسب است؟

اگر به داستان‌های کوتاه ایرانی از نوع رئالیستی و با موضوعات اجتماعی علاقه‌مند هستید، شنیدن کتاب صوتی خودت را سریع برسان برایتان بسیار لذت‌بخش خواهد بود.

در بخشی از کتاب صوتی خودت را سریع برسان می‌شنویم

این پرواز که بنشیند، مرد غمگین بلندپروازی از صندلی خود برمی‌خیزد تا به خانه برگردد. این پیچ که تمام شود زن اندوهگین زیبایی فرمان را صاف می‌کند تا به خانه بازگردد. دسته‌ی چمدانش را فشار می‌دهد و آن را دنبال خود می‌کشد. قد بلندی دارد. هیکلش از دور و از نزدیک متناسب می‌نماید. ریش‌های مرتب مشکی‌رنگش جلب‌توجه می‌کند. البته نزدیک‌تر که بشوی تارهای سفید را در میان آن‌ها می‌بینی.

ساعت گران‌قیمتی بر دست دارد و از سرتاپایش مکنت مالی خودنمایی می‌کند. چشمانش اما چیزی را فریاد می‌زند که کسی نمی‌داند. به اولین تاکسی فرودگاه که می‌رسد، سر تکان می‌دهد و دستگیره‌ی در را می‌فشارد. سوار می‌شود و راننده چمدانش را در صندوق جا می‌دهد. انگار می‌خواهد چیزی بگوید. راننده پرسش‌گرانه در آینه نگاهش می‌کند ولی درمی‌یابد که نه، چیزی نمی‌خواهد بگوید. حرکتی می‌کند و مسلم است حالش به هم خورده است از تنگی صندلی‌های عقب تاکسی. یکی از دکمه‌های یقه‌اش را باز می‌کند و تلاش می‌کند راحت‌تر نفس بکشد.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
3 دقیقه
معرفی - مقدمه
14 دقیقه
داروخانه‌ی ایثار
17 دقیقه
خودت را سریع برسان
19 دقیقه
بهشت ثانی
14 دقیقه
دکترم گفته
20 دقیقه
گوهر
22 دقیقه
هزار و سیصد و دلتنگی
27 دقیقه
نور
24 دقیقه
کبوتر جلد

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی خودت را سریع برسان
نویسنده
راویویکتوریا براری، رضا بصیری، معین وصال، نوید پدرام، سحر حمیدی، خاطره بهنام نیا
ناشر صوتیانتشارات ترانه پدرام
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۲ ساعت و ۳۹ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی داستان و رمان ایرانی، کتاب‌های داستان و رمان ایرانی
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی خودت را سریع برسان

سحرجنگعلی
۱۴۰۱/۱۱/۱۱
فوق العاده کتاب دلنشین و خوبی بود.. قلم روان و شیوایی داشت و انسان را به خاطرات و اعماق گذشته میبرد.. جلد کتاب خیلی با ظرافت انتخاب شده و با داستان‌ها همخوانی دارد.. صدای گویندگان هم عالی بود..
خداقوت به تمام دست اندرکاران این مجموعه
سید علی مصطفوی
۱۴۰۱/۱۰/۲۸
کتاب صوتی بسیار خوش ساختی بود. استفاده از صدای اصلی پدر بزرگ در داستان بهشت ثانی بسیار کار با ذوق و دلنشینی بود. تبریک میگم به نویسنده و همه‌ی گویندگان این کتاب
بهار اکبری
۱۴۰۲/۷/۹
اجرای خیلی خوبی داشت و داستانهایی با دغدغه مشکلات روز جامعه داستان‌هایی کوتاه ولی پر معنی در کل خوب بود
مشاهده همه نظرات 3

راهنمای مطالعه کتاب صوتی خودت را سریع برسان

برای دریافت کتاب صوتی خودت را سریع برسان و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.