معرفی و دانلود کتاب صوتی تسلط بر عشق ورزی: راهنمای عملی در هنر ارتباطات

عکس جلد کتاب صوتی تسلط بر عشق ورزی: راهنمای عملی در هنر ارتباطات
قیمت:
۴۷۰۰۰ 23500 تومان ۵۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی تسلط بر عشق ورزی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی تسلط بر عشق ورزی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی تسلط بر عشق ورزی: راهنمای عملی در هنر ارتباطات

چگونه به خود و جهان پیرامونمان عشق بورزیم؟ دون میگوئل روئیز، نویسنده کتاب پرفروش و پرطرفدار چهار میثاق، حال در کتاب صوتی تسلط بر عشق ورزی درمورد باورها و فرضیاتی سخن می‌گوید که باعث تضعیف عشق در روابط عاطفی و ایجاد درد و رنج می‌شوند.

درباره کتاب صوتی تسلط بر عشق ورزی:

آیا می‌دانستید باورهای شما شخصیت و شیوهٔ زندگی‌تان را خلق می‌کنند؟ هرکسی می‌تواند با نحوهٔ تفکر خود، زندگی کاملا متفاوتی با فرد دیگری برای خود رقم بزند. تنها کافی است از این قدرت خود برای جهت‌دهی به زندگی‌تان بهره ببرید. اما این امر چگونه حاصل می‌شود؟

دون میگوئل روئیز در کتاب تسلط بر عشق ورزی (The mastery of love) به شما یاد می‌دهد از عشق به عنوان یکی از قدرت‌های درونی‌تان استفاده کنید و از آن در جهت قدم گذاشتن در مسیر توسعه فردی بهره‌مند شوید. با شنیدن سخنان و جملات لطیف و زیبایی که این نویسنده در مورد عشق و دوست داشتن نوشته است، احساس بسیار بهتری نسبت به خود و روابطتان پیدا خواهید کرد.

کتاب صوتی تسلط عشق‌ورزی همچنین تمامی باورها و فرضیاتی را که بر مبنای ترس در شما شکل گرفتند و نیروی عشق را در درونتان تضعیف کرده‌اند به شما معرفی می‌کند. روئیز همچنین به شما نشان می‌دهد چگونه می‌توان زخم‌های عاطفی را التیام دهید و راه را برای ورود دوباره شادی و آزادی را در قلبتان باز کنید.

در ستایش کتاب صوتی تسلط بر عشق ورزی:

روئیز بر حکمت ضروری تولتک تاکید می‌کند و با وضوح بی‌عیب و نقصی، معنای زندگی مردان و زنان به عنوان جنگجویان صلح آمیز دنیای مدرن را بیان می‌کند. (دن میلمن - نویسنده و مدرس توسعه فردی)

کتاب صوتی تسلط بر عشق ورزی مناسب چه کسانی است؟

شنیدن کتاب صوتی تسلط بر عشق ورزی به تمامی انسان‌ها توصیه می‌شود؛ چرا که انسان ذاتاً موجودی نیازمند به عشق و رابطه است و این کتاب می‌تواند کمک و راهنمای بزرگی باشد.

با دون میگوئل روئیز بیشتر آشنا شویم:

این نویسنده و مربی معنوی در سال 1952 و در کشور مکزیک به دنیا آمد. او را بیشتر به عنوان یک مربی معنوی و نویسنده‌ی متون نئوشمنیستی می‌شناسند. شناخته‌شده‌ترین و مشهورترین اثر دون میگوئل روئیز (Don Miguel Ruiz) کتاب «چهار میثاق» است که بسیاری از صاحب‌نظران آن را نتیجه‌ی تحول روحی‌ای می‌دانند که پس از تجربه‌ی یک سانحه‌ی رانندگی برای وی رخ داد.

از دیگر آثار این نویسنده برجسته می‌توان به کتاب‌های «پیمان پنجم»، «آوای دانش» و «سه پرسش» اشاره کرد.

در بخشی از کتاب صوتی تسلط بر عشق ورزی می‌شنویم:

تصور کنید که آشپزخانهٔ جادویی توی خونه دارید. توی اون آشپزخونهٔ جادویی می‌تونید هر غذایی رو که بخواید، از هر نقطه در جهان تو هر مقدار داشته باشید. هیچ‌وقت نگران این نیستید که چی بخورید. هرچیزی که بخواید تو سفرتون هست. شما در رابطه با غذا خیلی سخاوتمندید. غذاتونو بدون قید و شرط به همه میدید. عوضش چیزی هم از اونا نمی‌خواید.

هرکس که به خونتون بیاد، شما فقط برای لذت بردن از شریک شدن تو غذاتون، به اون غذا می‌دید و خونتون همیشه پر از افرادیه که برای خوردن غذا به آشپزخونهٔ جادویی شما میان. بعد یه روز کسی در خونتون رو میزنه. شخصی با پیتزایی در دست. شما درو باز می‌کنید. و اون نگاهتون می‌کنه و میگه: «سلام! این پیتزا رو می‌بینی؟ و اگه به من اجازه بدی زندگی تو رو کنترل کنم این پیتزا رو بهت میدم. فقط هرکاری که من میخوام انجام بده. هیچ‌وقت گرسنه نمیشی. چون من می‌تونم هر روز واست پیتزا بیارم. فقط باید با من خوب باشی!»

می‌تونید واکنشتونو تصور کنید؟ شما توی آشپزخونهٔ خودتون می‌تونید همون پیتزا رو تهیه کنید. حتی بهتر؛ با وجود این، این شخص پیشتون میاد و بهتون پیشنهاد غذا میده. به شرط اینکه فقط هرکاری و که اون می‌خواد انجام بدید!

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
9 دقیقه
تولتک
22 دقیقه
فصل اول: ذهن زخمی
22 دقیقه
فصل دوم: فقدان معصومیت
14 دقیقه
فصل سوم: مردی که عشق را باور نداشت
20 دقیقه
فصل چهارم: مسیر عشق، مسیر ترس
22 دقیقه
فصل پنجم: رابطهٔ کامل
15 دقیقه
فصل ششم: آشپزخانهٔ جادویی
14 دقیقه
فصل هفتم: تسلط بر رویا
6 دقیقه
فصل هشتم: رابطهٔ جنسی؛ دیو در دوزخ
12 دقیقه
فصل نهم: شکارچی الهی
18 دقیقه
فصل دهم: دیدن با چشمان عشق
20 دقیقه
فصل یازدهم: مداوای کالبد عاطفی
30 دقیقه
فصل دوازدهم: خدای درون شما

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی تسلط بر عشق ورزی: راهنمای عملی در هنر ارتباطات
نویسنده
مترجممصطفی تقی زاده
راویغلامرضا صادقی
ناشر صوتی شادن پژواک
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابMP3
مدت۳ ساعت و ۴۳ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب‌های خانواده و روابط
قیمت نسخه صوتی
۴۷۰۰۰ 23500 ت ۵۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی تسلط بر عشق ورزی

مصطفی عزیزی
۱۴۰۱/۱۲/۱۲
یکبار دیگر یک کتاب فوق العاده از یک نویسنده‌ی فوق العاده. در این کتاب صوتی شگفت انگیز با عشق و عشق ورزیدن و دوست داشتن واقعی به تمام کلمه نسبت به همه چیز ارتباط خوبی بر قرار کردم و نویسنده با بهترین شیوه تونسته افکار خودشو در این مهم بنویسه و به خواننده القا کنه. کتابی سرشار از جملات مثبت که میشه و فلسفه‌ی عشق خالص بودن را حس کرد. کار ترجمه حرف نداره و باید برای این خوانش عالی هم تشکر کنم که صدای راوی و موزیک انتخاب شده دقیقا به شخصیت این کتاب می‌یاد و جذابیت خاصی بخشیده بهش. کتابیه که واقعا باید بارها و بارها گوش کرد تا در عمق وجودمان نفوذ کنه و بشه با مطالبش زندگی کرد. سپاس از تیم خوب کتابراه برای این کتاب عالی.
شهرزاد منصوری
۱۴۰۱/۵/۵
مبحث عشق در حوزه ى عرفان یک جور توصیف میشه و در حوزه روانشناسى به شکلى متفاوت.
این کتاب بیشتر روى عشق عرفانى تمرکز داره که عشق بى قید و شرطه و هر کس باید روى خودش کار کنه تا عشقش ناب و بى پیرایه باشه
ولى صادقانه بگم، تا وقتى به مقام عرفا نرسیده باشیم این مدل از عشق ورزى کار ما نیست و دچار و یأس
سرخوردگى در رابطه میشیم.
با اینکه ارادت خاصى به عرفان و عشق بى قید و شرط دارم ولى به نظرم بهتره براى ساختن رابطه ى خوب و ریشه دار، به کتابهایى که به روانشناسى عشق پرداخته میشه رجوع کنیم. کتاب هاى خوبى در این زمینه، از انتشارات بنیاد فرهنگ زندگى در کتابراه وجود داره که به شما دوستان عزیزم پیشنهاد میدم مطالعه کنید.
حسین نوری
۱۴۰۱/۴/۱۳
این کتاب خارق العاده است، شاید بهترین کتابی بود که امسال خوندم. زندگیم رو عوض کرد. اسم کتاب این ذهنیت رو ایجاد میکنه که در خصوص آموزش روابط خانوادگیه ولی در حقیقت اینطور نیست! اگه دنبال بهبود روابط هستین این کتاب خیلی مناسب شما نیست ولی قواعد کلی‌ای داره که تو اون زمینه هم می‌تونه موثر باشه، کتاب و حاضر انواع عشق رو معرفی می‌کنه راز اینکه چرا خیلی از عشق‌ها به سرانجام خوبی نمی‌رسن رو فاش می‌کنه و روشی رو آموزش میده که بتونید عشق حقیقی و زیبا رو تجربه کنید و به شادی عمیقی که تو دوران کودکی داشتید در عین سختی‌های موجود نزدیک تر بشید. به اونایی که حالشون با خودشون خوب نیست به شدت توصیه میشه
ARASH ABEDY
۱۴۰۱/۳/۲۱
من کتاب چهار میثاق رو قبلا خونده بودم، این کتاب هم مثل همون پراز جملات مفید بود.
در رابطه بین دو نفر 6 تصویر وجود دارد 1. تصویری که خودمان از خودمان ساخته ایم
2. تصویر خود واقعی ما
3. تصویری که طبق خواسته شریکمان می‌سازیم
4. تصویری که شریک ما از خودش ساخته
5. تصویر واقعی شریک ما
6. تصویری که
شریک ما بر اساس خواسته ما از خودش میسازد
یه نقد هم داشتم گوینده این کتاب صدای بسیار زیبا و دلنشینی داره خیلی سریع جملات رو بیان کرده بود. به نظرم جملاتی به این عمیقی سرعت بیان کمتری میخواستن.
تشکر از همه عوامل
مهر در پاییز
۱۴۰۰/۱۱/۲۷
حتما پیشنهاد میشه، کتاب عالی همراه با خوانش عالی. این کتاب واقعا یک کتاب با سطح بالا در حیطه روابط است. مطالب خیلی مهم و پیشرفته به صورت ساده بیان شده‌اند البته نیاز به آمادگی داره، اول باید کالبد عاطفی خودتونو شفا بدید و از ترس که منشا همه بدی است به عشق و روشنایی برسید و در این راه اول باید به و خودتون عشق بورزید درک کنید تا از عطش و عدم آگاهی شما استفاده سو استفاده نشه. به خودت راست بگو... قلبتو باز کن باورها رو درست کن... عاااالی بود
kowsar momenpour
۱۴۰۱/۴/۸
کتابی بسیار عالی و کاربردی که در روابط مثل دارو عمل میکند
دید من نسبت به زندگی کاملا تغییر کرد
در روابطم هر لحظه سعی میکنم عشق رو جاری کنم
و خداگونه عشق بدهم
عشق بی قید و شرط
بسیار سپاسگزارم از کتابراه و صداپیشگان عزیز که زیبایی کتاب رو دوچندان کردند
من کتاب رو جز روزمره زندگی کردم و مرتب بهش گوش میدم تا این برنامه ریزی زیبا در ناخوداگاهم سرعت پیدا کنه
بازهم سپاسگزارم
الهام سیدرضایی
۱۴۰۰/۱۱/۱۶
من تیتر کتابو دیدم بنظرم خیلی خوب نبود
ولی شانسی رفتم مقدمه رو گوش دادم
جمله‌هایی داشت ک برام جذاب و جالب بودن
باعث شد بخرمش
شروعش کردم
یه فصلش اینه: مردی که عشق را باور نداشت
در یک کلام میتونم بگم عااااالی بود
فعلا ک دارم ادامشو گوش میدم
صدای گوینده و کتاب بنظرم خیلی خوبن
ممنونم از کتابراه
علی میرفتاحی
۱۴۰۱/۹/۳۰
با سلام، حساب اینکه چند بار این کتاب و گوش دادم، از دستم خارج شده، مخصوصا فصل‌های یازده و دوازده، فوق العاده س، هر بار که می‌خونم، دریچه‌هایی جدید از معرفت، به روم باز میشه، فقط راوی خوش صدا، فصل‌های آخر و با شتاب خوندن، که مجبور شدم در دور آهسته گوش کنم، تا بتونم مفاهیم عمیق کتاب و هضم وجود کنم
مینا غلامی
۱۴۰۰/۱۱/۲۷
معنویت و دنیای معنوی رو با دیدگاه نو به مخاطب نشون می‌ده، دیدی جدید و زیبا ازخوبی وبدی، اخلاقیات وزیبایی‌ها رو با گوش دادن به این کتاب تجربه می‌کنید، گوش دادن به این کتاب رو پیشنهاد می‌کنم، حال دلتون رو خوب می‌کنه، صدای گوینده هم بسیار جذاب مطالب رو انتقال می‌دی
ستایش کوثری
۱۴۰۲/۱/۲۳
کتابی که پیشنهاد میکنم دون میگوئل توی این کتاب به خوبی توضیح میده کجای کار عشق ورزیدنمون مشکل داره و چجوری باید حلش کنیم راه حل عملی خوبی ارائه نداده ولی خب با پیش فرضی که بهتون میده میتونید دنبالش و بگیرین و اتفاقات خوب توی زندگیتون ایجاد کنید
تی بانو ص دق
۱۴۰۰/۱۲/۲۱
تکمیل کننده کتاب‌های دیگر دون میگوئل روئیز است. توصیه می‌کنم این کتاب شناختی را بخوانید. تتها راه نجات بشر از این دنیای منقلب و بد احوال در عشق است ولی چه عشقی؟! تعریف درست‌تری از عشق را در کتاب بیابید.
مریم 🦋💙✨
۱۴۰۱/۵/۹
یکی از فوق العاده‌ترین کتابهایی بود که گوش دادم خیلی نیاز داریم یاد بگیریم عشق ورزیدن چیه و اونو با باورهای گذشته اشتباه نگیریم توصیه می‌کنم بخونین همین طور که به همه دوستانم هم توصیه کردم
farhad azimi
۱۴۰۱/۲/۲۴
این کتاب محتواش بسیار عالی بود و عالی تر از محتواش صدای خواننده و شیوه خوانش ایشان بود. بسیار کتاب را لذت‌بخش‌تر کرده است آقای صادقی با این شیوه خواندنش
سپاسگزارم
Reyhan Maleki
۱۴۰۲/۳/۲۹
کتاب مفیدی بود. این کتاب دیدتون رو نسبت به رفتار با بچه‌ها و سایر اطرافیانتون تغییر میده و به بهبود سطح روابط کمک میکنه و باعث میشه از زندگی لذت بیشتری ببرید. امیدوارم مفید باشه
منصور قاسملو
۱۴۰۱/۴/۱۱
کتاب نفیس و مفید و پر از انرژی مثبت است و خود کتاب خواننده ‌اش را پیدا خواهد کرد، برای همه کسانی که در تهیه، ترجمه و صداسازی این کتاب زحمت کشیده‌اند آرزوی موفقیت و سربلندی دارم.
مشاهده همه نظرات 48

راهنمای مطالعه کتاب صوتی تسلط بر عشق ورزی

برای دریافت کتاب صوتی تسلط بر عشق ورزی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.