معرفی و دانلود کتاب صوتی اثر مرکب

عکس جلد کتاب صوتی اثر مرکب
قیمت:
۳۴۰۰۰ 23800 تومان ۳۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی اثر مرکب و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی اثر مرکب و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی اثر مرکب

اگر به دنبال زندگی فوق‌العاده‌ای هستید و می‌خواهید در آینده به پیشرفت و موفقیت برسید، کتاب صوتی اثر مرکب نوشته‌ی دارن هاردی، می‌تواند راهکارهایی مناسب و ساده به شما ارائه دهد تا گام به گام به اهداف خود نزدیک شوید. این کتاب در گروه‌ پرفروش‌ترین آثار نیویورک‌تایمز و آمازون قرار دارد.

درباره کتاب صوتی اثر مرکب:

شاید در نگاه اول با خود بگویید که کتاب اثر مرکب (The Compound effect) نیز مثل دیگر کتاب‌های موفقیت و روانشناسی است، اما این اثر تفاوت‌های عمده‌ای با آن‌ها دارد. فرق اصلی و نقطه قوت آن در این است که اثرگذاری بسیاری در شما ایجاد می‌کند و در مسیر رسیدن به موفقیت با شما همراه خواهد بود و با نمونه‌ها و راه‌حل‌هایی کاربردی، شما را در رسیدن به هدف یاری می‌کند.

همانطور که می‌دانید موفق شدن در زندگی آسوده نیست. هیچ کتابی بدون شما نمی‌تواند معنای عملی موفقیت را به واقعیت تبدیل کند و هیچ رژیم غذایی بدون اراده‌ی شما نمی‌تواند موجب کم شدن وزن‌تان شود. هیچ وقت یک شبه میلیاردر نمی‌شوید و هرگز بدون شناخت، تمرین و اشتیاق، زندگی مخصوص به خود را نخواهید داشت! اما باور به این جملات نقطه آغاز است. بیایید برای یک لحظه از تمام فضای اطراف خود جدا شوید و بدون جنگ به این پرسش پاسخ دهید: در کجای مسیر اهداف و زندگی‌تان ایستاده‌اید؟

در کتاب صوتی اثر مرکب، اصول به دست آوردن موفقیت و ادامه‌دار شدن آن را یاد می‌گیرید. در واقع این راهنمای عملی برای شما شرح می‌دهد که چگونه تصمیمات کوچک و به ظاهر بی‌ارزش اشخاص در طول سالیان، با انباشته شدن بر روی هم، زندگی‌شان را دگرگون می‌کند.

کتاب حاضر، یک راه حل حقیقی است برای رسیدن به آنچه آرزو دارید؛ در حقیقت می‌توان چنین تصور کرد که در اثر مرکب مسیری برای تمام امیال و آرزوها وجود دارد. شنیدن این کتاب صوتی را در برنامه‌ خود بگذارید و اجازه دهید جهان‌تان تغییر کند.

دارن هاردی را بیشتر بشناسیم:

دارن هاردی (Darren Hardy) برجسته‌ترین مربی موفقیت سال‌های اخیر به شمار می‌رود که بیش از 20 سال در صنعت رشد و موفقیت شخصی به عنوان یک سخنران انگیزشی فعالیت کرده است. او از کودکی با پدرش بزرگ شده و او را یکی از بهترین مربیان خود می‌داند. دارن در سن 18 سالگی تجارت خود را آغاز کرد و در 27 سالگی به یک جوان میلیونر تبدیل شد.

هاردی هدایت سه شبکه موفق تلویزیونی را در کارنامه کاری خود دارد که بیش از 1000 نمایش تلویزیونی با تاثیرگذاری بالا تولید کرده و به مدت هشت سال یعنی تا سال 2015 ناشر و سردبیر مجله موفقیت یکی از پرتیراژترین مجلات دنیا بوده است.

کار کردن، نوشتن، مصاحبه و گزارش برای این مجله باعث شد که با کارآفرینان و مدیران برجسته دنیا از جمله استیو جابز، مارک زاکربرگ، ایلان ماسک و ... نشست و برخاست داشته باشد و همین امر راه را برای ورود او به دنیای موفقیت باز کرد.

هم اکنون دارن هاردی با بیش از دو میلیون نفر مخاطب در هر ماه، از طریق وبلاگ، توییتر، فیس بوک و صفحات شخصی خود، با مردم ارتباط برقرار می‌کند و بهترین اطلاعات و استراتژی‌های رسیدن به موفقیت را در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد. همچنین او به بسیاری از شرکت‌های بزرگ مشاوره می‌دهد و در هیئت مدیره چندین شرکت و سازمان غیرانتفاعی عضو است.

نکوداشت‌های کتاب صوتی اثر مرکب:

- دارن هاردی کتاب مقدس جدیدی را در حوزه خودسازی نوشته است. اگر می‌خواهید زندگی‌تان تغییر کند و رویاهای شما به واقعیت تبدیل شود، اثر مرکب این کار را برایتان انجام خواهد داد. (دیوید باخ، کارشناس مالی و نویسنده پرفروش کتاب میلیونر اتوماتیک)
- ساده، مستقیم و اثرگذار! این کتاب راه موفقیت و خوشبختی بیشتر را به شما نشان می‌دهد. (دونی دویچ، تاجر و مدیر شرکت دویچ)
- یک گنجینه پر از ایده و راهکار برای دستیابی به موفقیتی بزرگ که فکرش را هم نمی‌کنید. (برایان تریسی، سخنران و نویسنده پرفروش)

جملات برگزیده کتاب صوتی اثر مرکب:

- همواره به یاد داشته باشید که اثرات ارتباطات روی شما، هم قدرتمند است هم پنهان.
- استواری و ثابت قدم بودن، راه دستیابی به نیروی فزاینده و ماندگاری آن است.
- اقبال به مردم به نسبت یکسان فرصت می‌دهد، آفتاب اقبال در آسمان می‌تابد، ولی بایستی به آن بنگرید، نه این‌که با چتر، خود را از آن پنهان کنید.
- تمام انسان‌ها مشابه هم متولد می‌شوند، لخت، ترسیده، بی‌خبر. پس از آن آغاز بزرگ، کل زندگی ما تا آخر، مجموعه گزینش‌هایی است که انجام می‌دهیم.

کتاب صوتی اثر مرکب به چه کسانی توصیه می‌شود؟

اگر از علاقه‌مندان به کتاب‌های انگیزشی و روانشناسی هستید و می‌خواهید مسیر موفقیت برایتان هموار شود، این کتاب فوق‌العاده برای شما مناسب است.

در بخشی از کتاب صوتی اثر مرکب می‌شنویم:

معلمی خردمند با دانش آموز جوان خود در حال گردش درمیان جنگل بود که در مقابل نهال جوانی ایستاد. معلم اشاره به نهالی که تازه از زمین بیرون آمده بود، کرد و به شاگردش گفت: این نهال را بیرون بکش. جوان با انگشتانش به راحتی آن را بیرون کشید. معلم دوباره رو به نهال دیگر که کمی بزرگ‌تر بود و تا زانوی پسرک می‌رسید، اشاره کرد و گفت: حالا این یکی را بیرون بکش.

با کمی تلاش و یک ضربه شدید، پسرک آن را هم از ریشه بیرون کشید. معلم سرش به سمت درخت پربار و کاملا سبزی که اندازه خود پسر بود، کرد و گفت: حالا نوبت این است. پسرک با تلاش زیاد، تمام وزن و قدرت خود را به کار گرفت؛ با کنار زدن چوب و سنگ‌هایی که روی خاک را پوشانده بود، به پیدا کردن ریشه‌های سرسخت درخت مشغول شد تا آن را هم بیرون بکشد و بالاخره توانست آن را بیندازد.

معلم دانا این بار گفت: اکنون دوست دارم این را هم بیرون بکشی. پسرک نگاه خیره معلم را دنبال کرد تا جایی که به بلوط بلندی رسید که به سختی می‌توانست بالای آن را ببیند. نوجوان که با تلاش بسیار زیاد توانسته بود، درخت‌های خیلی کوچک‌تر از آن را بیرون بکشد، خیلی راحت رو به معلم خود کرد و گفت: متاسفم نمی‌توانم!

معلم اضافه کرد و گفت: پسرم تو الان قدرت آن رفتارهایی که زندگی‌ات را پوشانده‌اند، به وضوح نشان دادی. این رفتارها هرچه پیرتر می‌شوند، برزگ‌تر می‌گردند؛ ریشه‌ها بیشتر در عمق فرو می‌روند و در آوردن آن‌ها از زمین مشکل‌تر است. بعضی از آن‌ها بسیار بزرگ هستند و بعضی ریشه‌ها تا عمق در زمین فرو رفته‌اند.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
11 دقیقه
مقدمه
38 دقیقه
فصل اول: اثر بخشی در عمل
27 دقیقه
فصل دوم: گزینه‌ها - بخش یک
36 دقیقه
فصل دوم: دام پول - بخش دو
35 دقیقه
فصل سوم: عادت‌ها - بخش یک
45 دقیقه
فصل سوم: می‌خواهید چه کسی باشید - بخش دو
26 دقیقه
فصل چهارم: تکانش - بخش یک
25 دقیقه
فصل چهارم: رویاهای شیرین - بخش دو
49 دقیقه
فصل پنجم: تاثیرات
50 دقیقه
فصل ششم: شتاب بخشی

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی اثر مرکب
نویسنده
مترجمافسانه درویشی
راویمیلاد فتوحی
ناشر چاپیانتشارات کتیبه پارسی
ناشر صوتی نوین کتاب گویا
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابMP3
مدت۵ ساعت و ۴۱ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی
۳۴۰۰۰ 23800 ت ۳۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی اثر مرکب

M
۱۴۰۱/۲/۹
احساس می‌کنم این کتاب برآیند فطرت انسانیه که برای خودش و انسانیتش ارزش قائله و در مسیر حداقلّی کمال طلبی قرار گرفته؛ گرچه ممکنه مصادیق رو اشتباه تشخیص داده باشه. اگر کسی به من بگه این کتاب رو در سه جمله خلاصه کن میگم: وَأَن لَّیْسَ لِلْإِنسَانِ إِلَّا مَا سَعَیٰ: «و ﺑﺮﺍﻱ ﺍﻧﺴﺎﻥ ﺑﻬﺮﻩ ﺍﻱ ﺟﺰ ﺳﻌﻲ ﻭ ﻛﻮﺷﺶ ﺍﻭ ﻧﻴﺴﺖ (النجم/٣٩)» لَقَدْ خَلَقْنَا الْإِنسَانَ فِی کَبَدٍ: «ﻛﻪ ﻣﺎ ﺍﻧﺴﺎﻥ ﺭﺍ ﺩﺭ ﺭﻧﺞ ﺁﻓﺮﻳﺪﻳﻢ (ﻭ ﺯﻧﺪﮔﻲ ﺍﻭ ﭘﺮ ﺍﺯ ﺭﻧﺠﻬﺎﺳﺖ)! (البلد/٤)» إِنَّ مَعَ الْعُسْرِ یُسْرًا: «(ﺁﺭﻱ) ﻣﺴﻠﻤﺎ ﺑﺎ (ﻫﺮ) ﺳﺨﺘﻲ ﺁﺳﺎﻧﻲ ﺍﺳﺖ (الشرح/٦)» اگر در کنار این کتاب، «رقص عقاب ها» و «بنویس تا اتفاق بیافتد» رو هم بخونید به نظرم مفید باشه. اما باید دقت کنیم؛ این کتاب‌ها به هیچ وجه هدف گذاری درست رو به ما یاد نمیدن. هدف آخر، چیزی غیر از به دست اوردن «پول» و «یک سری عناوین کاملاً اعتباری» هستش. برنامه ریزی باید برای چیزی فراتر از اینها باشه... حواسمون باشه «هدف و چرایی» زندگی رو با «چگونگی و کیفیت» اون اشتباه نگیریم.
Behroozjoze Sdr
۱۳۹۹/۱۰/۲
اتتخاب‌های کوچک روزانه و تکرار آن‌ها، اتفاقات بزرگی رو در آینده رقم میزنه...
فوق العاده است دارن هاردی و اثر مرکب...
به هر کس که در هر زمینه‌ی زندگی بخاد پیشرفت ‌کنه پیشنهاد میکنم این کتاب رو...
و البته روان شدن چرخ زندگی با این کتاب و عمل به اون برقرار میشه...
محمد درویش
۱۳۹۹/۱۱/۲
بسیار عالی بهترین کتابی است که تا به حال خوندم و ازش لذت بردم و تونستم توی زندگی استفاده کنم چون مطالبش واقعاً کاربردی و میتونی توی زندگی روزمره خودت هم ازش استفاده کنی به هرکسی پیشنهاد می‌کنم این کتاب رو بخونه
چون حتما ازش بهره خواهدبرد
ملیحه خاکسار
۱۴۰۱/۷/۲۹
کتاب خوبی است البته خیلی از نکات این کتاب در ایران مصداق ندارد و در ایران کاربردی نیست، این کتاب در کشوری قابل اجراست که تورم وجود نداشته باشد و شما هر روز صبح که بیدار میشوید قیمتها مدام بالا نرود و پول هر روز از ارزش نیافتد و پول هر روز بی ارزش نشود.
البته نکات خیلی خوبی در رابطه با بعضی مسائل
دارد که می‌شود از آن‌ها استفاده کرد
نکته مهمی که در این کتاب برایم جالب بود و به نظرم در هر جایی از دنیا می‌تواند کاربرد داشته باشد ورزش هست و دیدگاه نویسنده به این موضوع که شما هر کاری را می‌توانید با تمرین کم شروع کنید و روز به روز در آن پیشرفت کنید، مصداق نابرده رنج گنج میسر نمی‌شود.
در جایی از کتاب وقتی محاسبه می‌کند که شما اگر روزانه چند کالری بسوزانید و در ماه و در سال آنرا محاسبه می‌کند این در همه جا قابل اجرا می‌باشد.
خیلی برام جالب بود که بعد از مطالعه کتاب من شروع به کنکاش در زندگی خودم و امور روزانه کردم ببینم کجا‌ها پول را بیخود و بی دلیل خرج کردم یا اینکه کجاها میشد صرفه جویی کرد و پس انداز کرد.
ما ایرانی‌ها ترجیح میدیم در خانه غذا درست کنیم وبخوریم و هر روز به رستوران نمی‌رویم یا اینکه هر روز از بیرون قهوه نمیگیریم.
شقایق پیمانی
۱۴۰۱/۵/۱۸
دارن هاردی یکی از نویسنده‌های محبوب منه و حرف هاش بهم انگیزه و امید خاصی میده. کتاب درواقعیت میتونه خیلی خلاصه تر از این باشه ولی اونوقت آنچنان که باید، حق مطلب ادا نمیشه.
نویسنده به شما کمک میکنه با تغییر دادن عادت هاتون و تکرار منظم اون‌ها هر روز بهتر از دیروزتون باشید و به جهت درست، تغییر مسیر
بدید. از سختی راه و ترس‌های بیهوده هول نکنید و مصمم تر حرکت کنید. اگر انتظار اتفاق‌ها و افراد ایده آل رو دارید، باید اول خودتون لایقش باشید!! باید خودتون هم تلاشگر و ایده آل باشید!! و انتظارات بیهوده و دست روی دست گذاشتنو کنار بذارید...! تلاش کنید و اهداف خودتون رو محقق کنید
در کل توصیه میکنم اگر دنبال موفقیت فردی و خودساختگی هستید مطالعش کنید
اگرهم نیستید، بازهم مطالعش کنید! چون بالاخره موفقیتو باید از یه جایی آغاز کرد 🙂
نسخه‌ی صوتی این کتاب رو خیلی دوست داشتم و به خصوص اینکه میتونم حین فعالیت‌های دیگه کتاب گوش بدم.
ممنونم از گوینده، و کتابراه🌷
saba saba
۱۴۰۱/۴/۳۰
کتاب خیلی عالی هست و تمرین داره باید تمرینارو انجام بدید تا نتیجه بگیرید حتی ارزش چندید بار گوش کردن داره راجع به ترک عادت‌های بد و ایجاد عادت‌های مفید برای زندگی منظم و اون چیزی که دوست دارید توی زندگیتون ایجاد کنید ولی همیشه به فردا موکول کردید یا اوایل شروع هر کار جدید بسیار با انگیزه هستید با و قدرت زیاد شروع میکنید ولی وسط راه خسته میشید. در واقع کتاب مفهومش اینه که باید توی هر کارب استمرار داشته باشید از مسیر لذت ببرید ترک عادت‌های بد به تدریج و کم کم باید انجام بشه تا خسته نشید و ادامه بدید و ایجاد عادت‌های سازنده هم همینطور این کتاب یاد میده که اگه می‌خواید تغییر کنید باید لایف استایلتون رو با انجام دادن یا انجام ندادن کارهای کوچیک تغیر بدید و یک شبه همه چیز عوض نمیشه آروم و پیوسته باشید تا نتیجه بگیرید
علیرضا گماریان
۱۴۰۰/۱/۱۵
خیلی عالیه،
افراد معمولا دنبال اینن که یک قرص رو بخورن و فرداش پولدار خوش تیپ و موفق از خواب بیدارشن و یا اینکه یکروز وقتی کنار ساحل قدم میزنن یه چراغ جادو پیدا کنن و موفق بشن.
این کتاب شروع خوبی برای پایان دادن به این توهمات است.
میثم کمالی
۱۴۰۱/۸/۴
این کتاب به شدت به درد ما می‌خوره،
چون در ایران، در فرهنگ ما و در سیستم آموزشی و خانوادگی ما هیچ آموزش صحیحی نسبت به پرورش دادن هوش تجاری وجود نداره،
از همین رو هست که اکثر ایرانی‌ها زمان زیادی کار می‌کنن ولی موفقیت مالی زیادی بدست نمیارن، چون اصلا هوش تجاری ما آموزش ندیده و فقط مصرف گرا هستیم.

دارن هاردی به شدت آموزش‌های خوبی رو برای ما گفته و خیلی هم به واقعیت نزدیکه و ملموسه، مثل خیلی کتاب‌های زرد دیگه در زمینه موفقیت نیست کتاب‌های دارن.
در کل این کتاب رو من به هرکس که برام اهمیت داره هدیه میدم و بیش از ۳ سال هست که برای بار چند صدم حتی باز هم گوش می‌کنم بهش.
لذتشو ببرید.
در ضمن گوینده هم بسیار عالی هست. (همون گوینده شخصیت علاءالدین در کتاب جذاب ملت عشق😍)
Reza Mazaher
۱۴۰۱/۶/۲۴
اثر مرکب از یک جهت بر همه‌ی این کتاب‌ها برتری دارد و آن برتری این است که پیش از تمام آن‌ها منتشر شده است. اما ضعفی هم دارد که با توجه به سبک و سیاق کتاب‌های خودیاری دهه‌ی اخیر، ممکن است به ذائقه‌ی مخاطب خوش نیاید.
تقریباً همه‌ی نویسندگان کتابهای خودیاری – از جمله چهار کتاب بالا – یاد گرفته‌اند که
به جای حرف‌های تحکمی و دستوری (من می‌گویم / به من گوش بدهید / همین که من می‌گویم کافی است / به پول و درآمد من نگاه کنید و حرفم را قبول کنید) به سراغ منابع علمی بروند. حتی اگر منابع‌شان قوی و دست اول نیست، لااقل فضا را به شکلی بسازند که گویی خودشان صرفاً‌ یک واسطه‌اند و قرار است دستاوردهای مطالعه‌شده و مستند را به مخاطب عرضه کنند.
KM
۱۴۰۲/۵/۴
"اثر مرکب" یکی از بهترین کتاب‌هایی است که تا به حال خوانده‌ام. این کتاب با پرداختن به مفاهیمی همچون هنر، علم، زندگی و ارتباطات، به خواننده کمک می‌کند که مفاهیم پیچیده را درک کند و به طور کلی نگاهی جامع به دنیای پیرامون خود پیدا کند. نویسنده، دارن هاردی، با روایت داستان‌های زیبا و مثال‌های متعدد، را موضوعاتی که به طور معمول پیچیده به نظر می‌رسند، به شیوه‌ای ساده و قابل فهم برای خواننده شرح می‌دهد. به طور کلی، "اثر مرکب" یکی از کتاب‌هایی است که برای هر کسی که به دنبال بهبود کیفیت زندگی خود و درک بهتر دنیاست، بسیار پیشنهاد می‌شود. به نظر من، این کتاب در حد ۵ ستاره است و هر کسی که به دنبال کتابی با محتوای ارزشمند و طرز نوشتاری زیباست، باید آن را بخوانید.
Sandy Mokarrami
۱۴۰۰/۹/۱۲
این کتاب رو پارسال به طور کامل گوش کردم و در طی سال گذشته هم دوبار دیگه گوش کردم و هر بار نکات جالبی بهم هدیه کرد.
میگن تا یک سال بعد از مطالعه یک کتاب اون رو به کسی پیشنهاد ندید.
میتونم این کتاب رو تو لیست ۱۰۰ کتابی که باید قبل از ۲۰ سالگی بخوانید بزارم.
اگر هنوز رویایی برای رسیدن دارید حتما
این کتاب رو مطالعه کنید.
در همین زمینه کتاب‌های قدرت عادت و عادت‌های اتمی و تکمیل کننده این مبحث هم کتاب سایکو سایبرنتیک رو به دوست داران علم و موفقیت پیشنهاد میکنم. موفق باشید
Behzad Kadkhodai
۱۴۰۱/۱۰/۲۱
نکته بسیار مهمی که من از این کتاب یاد گرفتم این بود که: هیچ چیز به اندازه موفقیت شکست پذیر نیست، اگر زمانی آنچه که باعث موفقیتت شده را کنار بگذاری. مثلا شخصی کارخانه لوازم شوینده راه اندازی میکند اوایل برای جذب مشتری و توجه بازار به برندش از مواد درجه یک برای تولید محصولش استفاده میکند اما بعدها که به نتیجه رسید برای سود بیشتر شروع به استفاده از مواد درجه 2 برای تولید محصول میکند و همین امر باعث از دست دادن مشتریان ثابت و جدید میشود که اگر اثر مرکب را برای همیشه در پیش میگرفتن هرگز به چنین بحرانهایی دچار نمیشدند.
شدیداً توصیه میشه که کتاب رو حداقل 2بار گوش بدین
mehdi askari
۱۴۰۱/۵/۲۷
هر کسی که میخواد موفق باشه فقط این کتاب رو بخونه و به گفته هاش عمل کنه. موقع خوندن این کتاب یک حسی به آدم دست میده که انگار موفق‌ترین آدم جهانی. اگه تا آخر به کاهاش عمل کنید بدون شک جزو آدم‌های موفق میشید. فقط مرور کتاب و دوباره خوندنش یادتون نره. اگر هم در طول مسیر موفقیت بعضی از حس‌ها به شما که و گفتند حوصله‌اش رو ندارم، انجامش نده، بیخیالش شو از این قبایل افکار مطمئن باشید باکنار گذاشتنشون همه چی درست میشه.
«آدم‌های موفق همیشه کاری که لازمه رو انجام میدن. حتی اگر حوصله‌اش رو نداشته باشن»
مهدی حموله
۱۴۰۲/۱۰/۵
کتاب بسیار خوبی هست، برای اینکه از این کتاب استفاده کامل ببرید توصیه میکنم چندین و چند بار آن را گوش دهید و عمیقا در مورد آن چه در کتاب هست و زندگی فعلیتون و الان زندگی و کار و شغل و خانوادتون فکر کنید و از توصیه‌های ان استفاده کنید، به قول نویسنده چه این کار‌ها رو بکنید و چه نکنید هیچ آسیبی به آخر نویسنده نمیرسه.
کلام خود ما هستیم که منشا تغییر هستیم ولی آهسته و پیوسته تا خسته و دلزده نشیم و عادتهای خوب بسازیم که باعث بهتر شدن کیفیت زندگی در همه ابعاد بشیم. رفتار را باید تکرار کنیم تا تبدیل به عادت شود.
موفق و موید
سید محمد ثریائی دوست
۱۴۰۱/۹/۱۱
این کتاب سرشار از راهکارهائی عالی علاوه بر خود نویسنده که خود یک مدرس بینظیر است، کلامهای ازنویسندگانی بزرگ و صاحب نام هم ازنظر نویسندگی و همچنین ازنظر حرفه شغلی خود یک کار آفرین موفق هستند همچون استیو جابز وکنت بلانچارد است که بهترین راه حل هارا دارند و درکل مخلص کلام در این صحبت خلاصه میشود که که زمانی ایده‌ای در سر دارید صرف داشتن ایده اهمیتی ندارد و باید و باید ایده را باعمل توام کرد و نباید دست دست شود، درست همچون گزیده ائی از نیاکان ما در ایران زمین که میگوید کار به عمل می‌آید و به سخنرانی نیست.
مشاهده همه نظرات 1466

راهنمای مطالعه کتاب صوتی اثر مرکب

برای دریافت کتاب صوتی اثر مرکب و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.