معرفی و دانلود کتاب شگفتی بساز

عکس جلد کتاب شگفتی بساز
قیمت:
۴۹,۹۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب شگفتی بساز و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب شگفتی بساز و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب شگفتی بساز

آنکور واریکو در کتاب شگفتی بساز که اولین اثر اوست، ایده‌هایی کلیدی را مطرح می‌کند که سفر شخصی او را شکل داده‌اند. سفری که با تمایل او برای تبدیل شدن به یک مهندس هوا فضا شروع شد و حالا به خلق محتوایی که میلیون‌ها نفر دیده و خوانده‌اند منتهی شده. افکار او از اهمیت ایجاد عادات برای موفقیت بلندمدت، تا مبانی مدیریت پول، از پذیرش شکست گرفته تا روبه‌رو شدن با حقایق و واقعیت‌های زندگی، همگی در یک اصل مشترک هستند؛ یادگیری همدلی با خودمان و دیگران.

درباره‌ی کتاب شگفتی بساز

چقدر پیش آمده که در مسیر زندگی شخصی یا کاری خود با چالش‌هایی روبه‌رو شوید و بنابر شرایط سختی که در آن قرار گرفته‌اید، ایده‌های جالبی به ذهنتان برسد؟ ایده‌هایی که گاهی نه‌تنها موجب نجات خودتان می‌شوند، بلکه ممکن است در آینده نیز کسی یا کسانی از تجارب شما بهره برده و با همان ایده، مشکلی مشابه آنچه را برای شما رخ داده برطرف کنند. اینکه در زندگی با چالش روبه‌رو شویم، امری بدیهی و عادی‌ست و قطعاً برای همه‌ی انسان‌ها با هر سطح دانش و تجربه‌ای رخ خواهد داد اما اینکه چطور بتوانیم با این دست مسائل پیچیده کنار آمده و آن‌ها را پشت سر بگذاریم مهم است.

معرفی و دانلود کتاب شگفتی بساز

آنکور واریکو (Ankur Warikoo) یک کارآفرین و سازنده‌ی محتوا اهل کشور هند است که افکار عمیق، طنزآمیز و البته بی‌رحمانه‌ی او درباره‌ی موفقیت و شکست، پول و سرمایه‌گذاری، خودآگاهی و روابط شخصی باعث شهرتش شده‌اند. او در حال حاضر یکی از برترین برندهای شخصی هند است که عده‌ی زیادی در سرتاسر دنیا با محتواهای تولیدی‌اش آشنایی دارند. واریکو حالا در اولین کتاب خود، شگفتی بساز (Do Epic Shit) ایده‌هایی کلیدی را مطرح می‌کند که خود در زندگی شخصی و کاری‌اش به آن‌ها رسیده.

در کتاب شگفتی بساز با ایده‌های ابداعی واریکو آشنا خواهید شد و در سفر شخصی‌اش او را همراهی خواهید کرد. سفری که با برنامه‌ریزی او برای تبدیل شدن به یک مهندس هوا فضا شروع شد و حالا به تألیف اثری ختم شده که میلیون‌ها نفر آن را خوانده‌اند. ایده‌های او درباره‌ی مسائلی چون اهمیت ایجاد عادات برای دستیابی به موفقیت در بلندمدت، مبانی مدیریت پول و سرمایه، نحوه‌ی پذیرش شکست و البته یادگیری همدلی‌ست. کتاب شگفتی بساز را بارها و بارها می‌توان خواند و زیر خطوط آن خط کشید. واریکو مجموعه‌ای ارزشمند را در اختیار خوانندگان خود قرار داده تا هم خودشان از آن بهره‌مند شوند و هم آن را به خانواده و دوستان خود هدیه دهند.

کتاب شگفتی بساز در شش بخش به رشته‌ی تحریر درآمده و شامل عناوینی چون «موفقیت و شکست»، «عادات»، «آگاهی»، «کارآفرینی»، «پول» و «روابط» می‌شود. شاید به نظر برسد مسائلی که واریکو در کتاب پیش رو به آن‌ها پرداخته تکراری و حتی تا حدی پیش‌پاافتاده هستند اما همانطور که پیش‌تر نیز ذکر شد، ایده‌های اوست که منحصربه‌فرد بودن، ویژگی اصلی و بارز این کتاب راهنما محسوب می‌شوند.

انتشارات نسل نواندیش کتاب شگفتی بساز را با ترجمه‌ی فارسی منیر محمدی منتشر کرده و در اختیار مخاطبان قرار داده است.

نکوداشت‌های کتاب شگفتی بساز

  • همانطور که خود نویسنده در کتاب می‌گوید، اولین دستاورد این کتاب برای شما، حس خوبی‌ست که تنها در چند ساعت توانسته‌اید یک کار مفید انجام دهید و کتابی را به پایان برسانید. یکی از ساده‌ترین و خوش‌خوان‌ترین کتاب‌هایی بود که خواندم و نکته‌ای که از آن به خاطرم مانده این است: چیزهای قدرتمندی که در درون ما نهفته هستند اغلب آنقدر ساده‌اند که می‌توان نادیده‌شان گرفت. (یشوآ اسوین، نویسنده)
  • سال گذشته این کتاب را همه‌جا می‌دیدم و با خودم فکر کردم بهتر است ببینم این نویسنده دقیقاً در مورد چه چیزی صحبت می‌کند. او اساساً می‌گوید: «ببین، تو موفق نیستی چون تنبلی می‌کنی.» و این کتاب مجموعه‌ای از گفته‌هایی است که او در قالب توییت منتشر کرده است، که هر کدام از دیگری مثبت‌تر می‌شوند. (سونالی دباده، نویسنده‌ی هندی)
  • اجازه ندهید نام این کتاب شما را گول بزند… این کتاب بسیار انگیزشی و الهام‌بخش است! خواندن داستان نویسندگان و دانستن مسیر واقعی زندگی آن‌ها به ما نشان می‌دهد که چگونه می‌توانیم خاص باشیم و کارهای بزرگی را انجام دهیم! این کتاب یک محرک واقعی‌ست! (ویکی فریرا، نظرات سایت آمازون)

کتاب شگفتی بساز برای چه کسانی مناسب است؟

اگر شما هم به‌دنبال یک منبع ساده، روان و خوشخوان برای آموزش ایده‌های موفقیت شخصی و کاری می‌گردید، پیشنهاد می‌کنیم مطالعه‌ی کتاب آنکور واریکو را از دست ندهید.

در بخشی از کتاب شگفتی بساز می‌خوانیم

پیدا کردن یک مربی، تجربه و سفری است که هرکسی باید آن را آغاز کند.

  • بار مسئولیت خود را بر دوش مربیتان نیندازید.
  • برای جنبه‌های مختلف زندگی خود مربیان متعددی داشته باشید.
  • فکر نکنید مربیان فقط افرادی هستند که بسیار مسن‌تر و باتجربه‌تر از شما هستند.
  • کسانی‌که شرایط سخت و دشواری را پشت سر گذاشته‌اند یا در حال سپری کردن آنچه که شما تجربه می‌کنید هستند، ممکن است از نظر منطقی چیزهای بیشتری برای ارائه داشته باشند.
  • وقتی مربیانی را انتخاب می‌کنید که بسیار فراتر از سطح تخصص شما هستند، ممکن است چیزهای زیادی را از دست بدهید. چیزهایی که شما به‌دنبال آن هستید برای آن‌ها آن‌قدر واضح است که حتی متوجه نمی‌شوند که شما نیاز به توضیح دارید!
  • وقتی مربیانی را انتخاب می‌کنید که هم‌سن‌وسال و هم‌گروه شما هستند، آن‌ها مشکلات شما را درک می‌کنند.
  • آن‌ها مسائل شما را مهم تلقی می‌کنند و پیشنهادهایی را براساس آنچه که آرزو داشته‌اند ارائه می‌دهند. نه آن چیزی که ده سال آینده می‌خواهند بشوند.
  • افزون‌براین مربیان مختلف، اکثراً افرادی هستند که جنبه‌های مختلف زندگی را که شما تجربه می‌کنید، پشت سر گذاشته‌اند.
  • اکثر مردم انتخاب مربیان را مانند انتخاب ساندویچ از رستوران ستاره‌دار میشلن تلقی می‌کنند. انتخاب آن‌ها به این دلیل است که آن‌ها از ده سال گذشته در آن محل بوده‌اند. انتخاب مربیان واقعاً مانند انتخاب ساندویچ مترویی است.
  • شما هر چیزی که تصمیم بگیرید به‌دست می‌آورید.

فهرست مطالب کتاب

درباره‌ی نویسنده
مقدمه
بخش 1: موفقیت و شکست
بخش 2: عادات
بخش 3: آگاهی
بخش 4: کارآفرینی
بخش 5: پول
بخش 6: روابط
سخن آخر
قدردانی‌ها
یادداشتی درمورد نویسنده

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب شگفتی بساز
نویسنده
مترجممنیر محمدی
ناشر چاپیانتشارات نسل نواندیش
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات168
زبانفارسی
شابک978-622-220-881-3
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب شگفتی بساز

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب شگفتی بساز

برای دریافت کتاب شگفتی بساز و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.