معرفی و دانلود کتاب سارا نترس - سطح 1

عکس جلد کتاب سارا نترس - سطح 1
قیمت:
۳۲,۵۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب سارا نترس - سطح 1 و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب سارا نترس - سطح 1 و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب سارا نترس - سطح 1

کتاب سارا نترس - سطح 1 نوشته‌ی مژگان کلهر با تکیه بر درس‌های 1 تا 5 کتاب فارسی اول دبستان، منبعی برای تمرین خواندن واژه‌ها و جمله‌ها در اختیار کودکان نوآموز اول دبستانی قرار داده است.

درباره‌ی کتاب سارا نترس - سطح 1

کتاب سارا نترس نوشته‌ی مژگان کلهر و با تصویرگری غزاله بیگدلو، داستانی جذاب و شیرین است که با هدف بهبود بخشیدن به مهارت خواندن نوآموزان، نوشته شده است. این کتاب در مجموعه‌ی کلاس اولی، کتاب اولی نشر افق قرار دارد.

مطالعه‌ی کتاب‌های این مجموعه فواید زیادی برای دانش‌آموزان کلاس اولی دارد. این کتاب‌ها که بر مبنای دروس کتاب فارسی اول دبستان سطح‌بندی شده‌اند، در هر گام از فراگیری الفبای فارسی با کودکان همراه خواهند بود و آنان را در مسائلی مانند آشنایی با واژه‌های جدید، گسترش دایره‌ی واژگان، به خاطر سپردن شکل کلمات، کاهش غلط‌های املایی و در کل، بهبود مهارت‌های خواندن و نوشتن یاری می‌کنند.

کتاب سارا نترس که در سطح 1 قرار دارد، کلمه‌های تازه و آسان و جمله‌های کوتاه را در قالب داستانی شیرین و گیرا در اختیار مخاطبان نوآموز قرار می‌دهد. واژه‌های این کتاب برای خواندن آسان‌تر، حرکت‌گذاری شده‌اند و حروف کتاب به شکلی خوانا و در اندازه‌ای مناسب چاپ شده است.

خواندن این کتاب به کودکان دبستانی حس اعتماد به نفس و لذت می‌دهد. خواندن داستان حاضر، هم مهارت خواندن و نوشتن نوآموزان را تقویت می‌کند و هم لذت کتاب خواندن را به آنان می‌چشاند. از این جهت، این کتاب می‌تواند مقدمه‌ای بر ایجاد علاقه به مطالعه و گسترش آن در وجود نوآموز شود.

درباره‌ی مجموعه‌ی کلاس اولی، کتاب اولی

این مجموعه به هدف آموزش مؤثر و بهتر حروف الفبا به کلاس اوّلی‌ها طراحی شده است. در این مجموعه، به تألیف جمعی از نویسندگان بادانش در این زمینه، کتاب‌های داستانی رنگارنگ و هیجان‌انگیزی برای کودکان تدارک دیده شده است. این مجموعه متناسب و هماهنگ با دروسی که برای کتاب فارسی مقطع اوّل دبستان طراحی شده، داستان‌های گوناگونی به نگارش درآورده است. هر داستان در زیر گروه سطح به‌خصوصی قرار می‌گیرد. شیوه‌ی نویسندگان این مجموعه به این شکل است که با حروفی داستان‌سرایی می‌کنند که کودک در مدرسه آموزش دیده است. هر کدام از کتاب‌های این مجموعه به پنج سطح تقسیم می‌شوند و هر کتاب به یک سطح مشخص اشاره دارد که براساس شماره‌ی دروس کتاب فارسی مقطع اوّل دبستان است. به عنوان مثال سطح یک برای کودکانی‌ست که تا پایان درس شماره‌ی پنج آموزش دیده‌اند و سطح پنج برای آن‌هایی طراحی شده که تا آخر کتاب فارسی اوّل دبستان را در مدرسه یاد گرفته‌اند.

کتاب سارا نترس - سطح 1 برای چه کسانی مناسب است؟

کتاب حاضر برای کودکان کلاس اولی که درس‌های 1 تا 5 کتاب فارسی را تمام کرده‌اند و به تمرین خواندن کلمات و جمله‌ها علاقه‌مند هستند، مناسب است.

در بخشی از کتاب سارا نترس - سطح 1 می‌خوانیم

«نترس سارا، آرام!»

من آرام ماندم تا مادرم با سبد آمد.
سار در سبد بود.
باد سرد بود.
سار تر بود.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب سارا نترس - سطح 1
نویسنده
ناشر چاپینشر افق
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات37
زبانفارسی
شابک978-600-353-827-6
موضوع کتابکتاب‌های کمک آموزشی دبستان
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب سارا نترس - سطح 1

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب سارا نترس - سطح 1

برای دریافت کتاب سارا نترس - سطح 1 و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.