معرفی و دانلود کتاب خودگویی منفی و چگونگی تغییر آن

عکس جلد کتاب خودگویی منفی و چگونگی تغییر آن
قیمت:
۷۵,۹۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب خودگویی منفی و چگونگی تغییر آن و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب خودگویی منفی و چگونگی تغییر آن و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب خودگویی منفی و چگونگی تغییر آن

شاد هلمستتر نویسنده‌ی پرفروش حوزه‌ی کتاب های موفقیت و توسعه‌ی فردی در کتاب خودگویی منفی و چگونگی تغییر آن راهنمایی عملی برای رهایی از شر افکار منفی و قدم برداشتن در مسیر مثبت‌اندیشی در اختیار شما قرار می‌دهد. این کتاب یک برنامه‌ی 365 روزه طراحی کرده است تا با کمک آن ذهنتان را با افکار مثبت تقویت کنید.

درباره‌ی کتاب خودگویی منفی و چگونگی تغییر آن

اگر کنترلی بر افکار منفی و سرزنش‌آمیز ندارید و علی‌رغم تمام تلاش‌ها اوضاع مطابق میلتان پیش نمی‌رود، اگر برنامه‌هایتان شما را به اهداف و آرزوهایتان نمی‌رساند و احساس می‌کنید زحمت بیهوده می‌کشید، شاید وقت آن است که تجدیدنظری در زندگی‌تان داشته باشید و برنامه‌های فعلی را با برنامه‌هایی کارآمد و مثبت جایگرین کنید. برای این منظور در اولین قدم باید ذهنیت منفی‌تان را تغییر بدهید و خودخوری و خودگویی منفی را کنار بگذارید. کار سختی است، اما شاد هلمستتر (Shad Helmstetter) در کتاب خودگویی منفی و چگونگی تغییر آن (Negative Self-Talk and How to Change It) شما را در این مسیر همراهی می‌کند.

کتاب خودگویی منفی و چگونگی تغییر آن می‌گوید آغاز خودگویی منفی یعنی دارید خودتان را برای شکست آماده می‌کنید، در حالی‌که هدفتان رسیدن به موفقیت است، افکارتان رو به سوی شکست دارد. بنابراین باید با تکرار و تمرین افکار و جملات مثبت، دستور مسیر درست را برای مغزتان ارسال کنید. باید گفت‌وگوهای درونی‌تان را تغییر بدهید و افکار آزاردهنده را کنار بگذارید.

معرفی و دانلود کتاب خودگویی منفی و چگونگی تغییر آن

کتاب خودگویی منفی و چگونگی تغییر آن در سه بخش و پانزده فصل نوشته شده است. بخش اول طی نه فصل جدیدترین یافته‌ها پیرامون موضوع خودگویی منفی را با شما در میان می‌گذارد و معنا و نشانه‌های آن را تشریح می‌کند. این بخش به شما نشان می‌دهد که ریشه‌ی خودگویی منفی کجاست. در ادامه ارتباط میان خودگویی منفی و ساختار مغز را توضیح می‌دهد. سپس راه‌حل‌هایی برای برطرف کردن این مشکل ارائه می‌کند و در نهایت پرسش‌های پرتکرار و کلیدی به همراه پاسخ‌های مناسبشان را در اختیار شما می‌گذارد. بخش دوم در شش فصل نوشته شده است و اطلاعات لازم برای شناسایی برنامه‌های ناکارآمد و تشخیص نشانه‌های خودگویی منفی در زندگی شخصی ارائه می‌دهد. همچنین کمک می‌کند از شر این برنامه‌های منفی خلاص بشوید. در پایان، بخش سوم به خودگویی مثبت اختصاص دارد. در این بخش یک راهنما از پیام‌های خودگویی مثبت برای 365 روز از سال، به همراه 60 نکته‌ی خودگویی آورده شده است تا با مطالعه و تکرار این پیام‌ها و به‌کارگیری نکات مطرح‌شده، ذهنتان را به افکار مثبت عادت بدهید و به برنامه‌ریزی مجدد مغزتان بپردازید.

کتاب خودگویی منفی و چگونگی تغییر آن را علی اکبر قاری نیت به فارسی برگردانده و انتشارات نسل نواندیش ذیل مجموعه کتاب‌های روانشناسی روانه‌ی بازار کتاب ایران کرده است.

کتاب خودگویی منفی و چگونگی تغییر آن برای چه کسانی مناسب است؟

مطالعه‌ی این کتاب به علاقه‌مندان کتاب‌های خودسازی و موفقیت پیشنهاد می‌شود.

در بخشی از کتاب خودگویی منفی و چگونگی تغییر آن می‌خوانیم

نمی‌توانم تصور کنم صبح بیدار شوم و بگویم «امروز قرار است یکی دیگر از آن روزهای بد باشد» یا «دوشنبۀ دلگیری است»، وقتی با یک مشکل مواجه می‌شوم و مجبورم با مشکلات بسیاری مواجه شوم؛ درست همان‌طور که همۀ ما انجام می‌دهیم، هرگز نمی‌گویم «نمی‌توانم این مشکل را حل کنم!» این فکر هرگز در ذهنم فرو نمی‌رود.

به‌هرحال، موضوع این نیست که من آدم خاصی هستم. موضوع این است که انتخاب کرده‌ام که خودگویی‌ام را تغییر دهم. نخست خودگویی را با گوش کردن به آن تمرین کردم. می‌خواستم وزنم را کم کنم و با کمال شگفتی، در این فرایند بیست‌ونه کیلوگرم وزنم را کم کردم. (اگر می‌خواستم، باز هم می‌توانستم کم کنم.) سپس شروع به گوش کردن و تمرین کردن خودگویی در بسیاری از حوزه‌های دیگر کردم تا اینکه قسمت طبیعی زندگی‌ام شد.

در نتیجه، از نظر من، روز بارانی روز بدی نیست. یک زانوی پوست‌کنده‌شده، اتفاق مهلکی نیست. یک حرف منفی از طرف کسی، آخر دنیا نیست و یک روز بد، مهم‌ترین روز زندگی‌ام نیست.

چگونه فکر کردن شما دربارۀ انواع موضوع‌ها یک گزینه است؛ یکی از صدها گزینه‌ای است که هر روز انتخاب می‌کنید، ولی وقتی اکثر برنامه‌های ذهنی‌تان با یک گزینۀ بنیادی و اولیه، مواجه شدن با زندگی به طریق مثبت، هماهنگ باشند، می‌توانید بهترین گزینه‌ها را انتخاب کنید.

فهرست مطالب کتاب

دربارۀ نویسنده
یادداشت شخصی نویسنده
بخش اول: خودگویی منفی و چگونگی تغییر آن
فصل 1: پیام این کتاب
فصل 2: گفت‌وگوی منفی با خود (خودگویی منفی)
فصل 3: خودگویی منفی از کجا آغاز می‌شود؟
فصل 4: بیماری خودگویی منفی
فصل 5: خودگویی منفی و مغز
فصل 6: حل مشکل خودگویی منفی
فصل 7: تغییر خودگویی‌تان
فصل 8: پرسش‌های کلیدی و پاسخ‌هایشان
فصل 9: امید من به شما
بخش دوم: خودگویی برای رفع استرس، اضطراب و افسردگی
فصل 10: پیامی از نور خورشید
فصل 11: تاریخچۀ مختصر خودگویی
فصل 12: هشدار پنهان
فصل 13: خودگویی مثبت
فصل 14: چگونگی تغییر خودگویی
فصل 15: شکستن چرخۀ استرس
بخش سوم: 365 روز خودگویی مثبت

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب خودگویی منفی و چگونگی تغییر آن
نویسنده
مترجمعلی اکبر قاری نیت
ناشر چاپیانتشارات نسل نواندیش
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات264
زبانفارسی
شابک978-622-220-818-9
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب خودگویی منفی و چگونگی تغییر آن

سعید افشار
۱۴۰۳/۱/۱۲
کتابی که به خوبی میتواند افکار مثبتی را در ما ایجاد کند به شرطی که هر روز به آن مراجعه و جمله مخصوص آن روز را خوانده و به آن عمل کنیم
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب خودگویی منفی و چگونگی تغییر آن

برای دریافت کتاب خودگویی منفی و چگونگی تغییر آن و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.