معرفی و دانلود کتاب جشن تولد ژه ژه - سطح 4

عکس جلد کتاب جشن تولد ژه ژه - سطح 4
قیمت:
۳۷,۵۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب جشن تولد ژه ژه - سطح 4 و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب جشن تولد ژه ژه - سطح 4 و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب جشن تولد ژه ژه - سطح 4

کتاب جشن تولد ژه ژه - سطح 4 نوشته‌ی لاله جعفری، با استفاده از حروف و نشانه‌هایی که در درس‌های 14 تا 18 کتاب فارسی اول دبستان آموزش داده می‌شوند، نوشته شده است. این کتاب با هدف بهبود بخشیدن به مهارت خواندن کودکان نوآموز، داستان جشن تولد بچه‌اژدهایی به نام ژه‌ژه را روایت می‌کند.

درباره‌ی کتاب جشن تولد ژه ژه - سطح 4

کتاب جشن تولد ژه‌ژه که یکی از جلدهای سطح 4 مجموعه‌ی کلاس اولی، کتاب اولی نشر افق است، به قلم لاله جعفری و با تصویرگری ویدا کریمی به چاپ رسیده است.

ویژگی‌هایی مانند آشنایی با کلمات و جملات جدید، به خاطر سپردن شکل واژه‌ها، گسترش دایره‌ی واژگان، کاهش غلط‌های املایی، و به طور کلی، مهارت یافتن در خواندن و نوشتن، به واسطه‌ی مطالعه و خواندن کتاب در کودکان تقویت خواهد شد. به همین سبب، نشر افق با طراحی و انتشار مجموعه‌ای در 5 سطح متفاوت، تلاش کرده است تا کتاب‌ها و منابع خواندنی مفید و مؤثری را به صورت سطح‌بندی شده در اختیار نوآموزان قرار دهد. کتاب‌های سطح 4 این مجموعه، با تمرکز بر درس‌های 14 تا 18 کتاب فارسی اول دبستان طراحی و نوشته شده‌اند.

علاقه به خواندن در کودکان کلاس اولی امری رایج و طبیعی است. نو‌آموزانی که تازه با حروف الفبا آشنا می‌شوند در اکثر مواقع تلاش می‌کنند تا کلمات و جمله‌هایی را که در جاهای مختلف به چشمشان می‌خورد، بخوانند. به همین سبب، اگر کتاب‌هایی که مناسب سطح یادگیری نوآموزان باشد، در اختیار آنان قرار گیرد، حس اعتماد به نفس کودکان تقویت خواهد شد و لذت تلاش برای خواندن را تجربه خواهند کرد. علاوه بر این، انس با کتاب و کتابخوانی، مهارت خواندن و نوشتن آنان را تقویت می‌کند و علاقه به مطالعه از سنین کودکی در آنان ایجاد خواهد شد و با آن‌ها رشد خواهد کرد.

کتاب جشن تولد ژه‌ژه داستان جشن تولد بچه‌اژدهایی را روایت می‌کند که درباره‌ی برنامه‌های پدر و مادرش برای این جشن، کنجکاو است. این کتاب با هدف بهبود بخشیدن به مهارت خواندن و روانخوانی کودکان نوآموز طراحی شده است. از این جهت، فونت و شیوه‌ی نگارش آن بسیار خوانا و در اندازه‌ی مناسب است. هم‌چنین، واژه‌های کتاب حرکت‌گذاری شده‌اند. داستان، کلمات تازه و متنوعی را دربردارد و جمله‌های آن به سمت طولانی شدن میل می‌کنند تا مهارت خواننده را در خواندن، تقویت کنند. از طرفی داستان کتاب نیز جذاب و شیرین است و تصاویر رنگارنگ، زیبا و جذاب آن، کودک را به خواندن داستان علاقه‌مند می‌کند.

درباره‌ی مجموعه‌ی کلاس اولی، کتاب اولی

این مجموعه به هدف آموزش مؤثر و بهتر حروف الفبا به کلاس اوّلی‌ها طراحی شده است. در این مجموعه، به تألیف جمعی از نویسندگان بادانش در این زمینه، کتاب‌های داستانی رنگارنگ و هیجان‌انگیزی برای کودکان تدارک دیده شده است. این مجموعه متناسب و هماهنگ با دروسی که برای کتاب فارسی مقطع اوّل دبستان طراحی شده، داستان‌های گوناگونی به نگارش درآورده است. هر داستان در زیر گروه سطح به‌خصوصی قرار می‌گیرد. شیوه‌ی نویسندگان این مجموعه به این شکل است که با حروفی داستان‌سرایی می‌کنند که کودک در مدرسه آموزش دیده است. هر کدام از کتاب‌های این مجموعه به پنج سطح تقسیم می‌شوند و هر کتاب به یک سطح مشخص اشاره دارد که براساس شماره‌ی دروس کتاب فارسی مقطع اوّل دبستان است. به عنوان مثال سطح یک برای کودکانی‌ست که تا پایان درس شماره‌ی پنج آموزش دیده‌اند و سطح پنج برای آن‌هایی طراحی شده که تا آخر کتاب فارسی اوّل دبستان را در مدرسه یاد گرفته‌اند.

کتاب جشن تولد ژه ژه - سطح 4 برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب برای کودکان بالای 7 سال، به ویژه کلاس‌اولی‌هایی که درس‌های 14 تا 18 کتاب فارسی را تمام کرده‌اند، مناسب است.

در بخشی از کتاب جشن تولد ژه ژه - سطح 4 می‌خوانیم

ژه‌ژه پرواز کرد پایین. دو تا خوشه‌ی انگور آویزان کرد به گوش‌هایش.
یک ذرت و هفت تا زالزالک هم خورد.
پروانه‌ها نشستند روی گوشواره‌ها و تاب خوردند.
نشستند روی دمش و سر خوردند.
ژه‌ژه گفت: «عجب بازی‌هایی بلدید! من هم یک بازی بلدم.»

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب جشن تولد ژه ژه - سطح 4
نویسنده
ناشر چاپینشر افق
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات53
زبانفارسی
شابک978-600-353-979-2
موضوع کتابکتاب‌های کمک آموزشی دبستان
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب جشن تولد ژه ژه - سطح 4

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب جشن تولد ژه ژه - سطح 4

برای دریافت کتاب جشن تولد ژه ژه - سطح 4 و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.