معرفی و دانلود کتاب با توجه به کهن الگوی خودت غذا بخور

عکس جلد کتاب با توجه به کهن الگوی خودت غذا بخور
قیمت:
۳۹,۹۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب با توجه به کهن الگوی خودت غذا بخور و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب با توجه به کهن الگوی خودت غذا بخور و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب با توجه به کهن الگوی خودت غذا بخور

چه چیزی باعث می‌شود نتوانید به وزن دلخواهتان برسید و یا آن را حفظ کنید؟ ملیسا کاترین در کتاب با توجه به کهن الگوی خودت غذا بخور، به شما کمک می‌کند تا با شناخت از کهن‌الگویی که شما را درگیر کرده و ممکن است گاهی مانعی برای موفقیت در کسب وزن ایده‌آل شما باشد، بر چرخه‌های تکراری غلبه کنید و بتوانید به بهترین ورژن خود تبدیل شوید.

درباره‌‌ی کتاب با توجه به کهن الگوی خودت غذا بخور

کهن الگوها و چرخه‌های رفتاری ثابتی که در زندگی خود درگیرشان هستیم، می‌توانند ابعاد متعددی از زندگی را تحت تاثیر خود قرار دهند و عامل یا حتی مانع پیشرفت و موفقیت ما باشند. تا زمانی که درگیر این الگوهای تکرارشونده باشیم و نتوانیم به شناخت درستی از آن‌ها برسیم، نتایج ثابتی را از بسیاری از تلاش‌هایمان خواهیم گرفت. از مواردی که تحت تاثیر کهن الگوها قرار دارند و معمولاً تاثیرات این الگوها بر آن نادیده گرفته می‌شود، عادت‌های غذایی هستند. این که چگونه غذا می‌خورید، پرخوری‌ها و کم‌خوری‌ها، این که جای چه کمبودهایی را با غذا پر می‌کنید و این که چه زمان‌هایی هیچ میلی به غذا ندارید، همه و همه، بر اساس کهن الگوهای شما شکل گرفته‌اند. ملیسا کاترین (Melissa Kathryn) در کتاب با توجه به کهن الگوی خودت غذا بخور (Eat Right For Your Archetype: To End Emotional Eating & Lose Weight Effortlessly)، شما را با الگوی رفتاری‌تان آشنا می‌کند و راهکارهایی را در اختیارتان قرار می‌دهد تا بدون نیاز به رژیم‌های غذایی سفت و سخت، و تنها با کنترل کهن الگویی که دارید، به وزن ایده‌آل خود نزدیک و نزدیک‌تر شوید.

پیروی از رژیم‌های غذایی کاهش یا افزایش وزن، از آن دسته کارهایی‌ست که اراده‌ و انگیزه‌ی زیادی می‌طلبد و همه‌ی افراد هم نمی‌توانند در رسیدن به وزن ایده‌آل خود موفق باشند. از طرفی، بسیاری از افراد، بعد از تلاش زیاد و دنبال کردن رژیم‌های غذایی سخت، به وزن دلخواه خود می‌رسند، اما بعد از مدتی دوباره به حالت قبلی بازمی‌گردند و سال‌های زیادی از زندگی خود را درگیر برنامه‌های غذایی کاهش یا افزایش وزن هستند. اما چه چیزی مسبب ایجاد این الگوهای تکرارشونده است؟ چرا افراد با وجود تلاش‌های بسیار زیادی که در راستای کاهش یا افزایش وزن خود دارند، هیچ‌گاه به نتیجه‌ی دلخواه خود نمی‌رسند؟ ریشه‌ی این اتفاقات به چه چیزهایی بر می‌گردد؟ کتاب با توجه به کهن الگوی خودت غذا بخور، کهن الگوها را یکی از اصلی‌ترین عوامل ناموفق بودن بسیاری از برنامه‌های غذایی معرفی می‌کند. نویسنده در این اثر معتقد است با رها شدن از چرخه‌ی الگوهای رفتاری تکراری و یافتن ریشه‌ی عدم موفقیت در نتیجه‌گیری از رژیم غذایی، می‌توان به راحتی به وزن ایده‌آل دست پیدا کرد؛ حتی بدون دنبال کردن برنامه‌‌های پیچیده‌ی غذایی!

معرفی و دانلود کتاب با توجه به کهن الگوی خودت غذا بخور

کهن الگو، که از مفاهیمی است که توسط «یونگ» در روانشناسی تعریف شده و به عنوان یکی از اصلی‌ترین عوامل تعیین‌کننده‌ی مسیر زندگی انسان به شمار می‌رود، در واقع همان الگوی رفتاری ثابت و ویژگی‌های شخصیتی هر فرد است که نقش مهمی در تمام ابعاد زندگی انسان ایفا می‌کند. کهن الگوها، از نیاکانمان به ما رسیده‌اند و تاثیر قابل‌توجهی بر زندگی ما دارند. ملیسا کاترین در کتاب با توجه به کهن الگوی خودت غذا بخور، از نقش کهن الگوها بر عادت‌های غذایی می‌گوید و معتقد است همین کهن الگوها هستند که باعث می‌شوند برخی افراد دوره‌های کاهش یا افزایش وزن را با موفقیت طی کنند و برخی دیگر در آن‌ها شکست بخورند.

با خواندن کتاب با توجه به کهن الگوی خودت غذا بخور می‌توانید ریشه‌ی رفتارها و عادات خود را پیدا کنید، روش کنترل الگوی خود را بیاموزید و به جای پیروی از رژیم‌های غذایی سنگین، بتوانید با ایجاد تغییرات درونی، به هدف خود دست پیدا کنید. ملیسا کاترین در این اثر روش‌های کاربردی برای تناسب اندام را معرفی کرده که می‌توانند برای شما بسیار کمک‌کننده باشند.

این اثر توسط یاسین قاسمی بجد و طلعت اصغری درمیان ترجمه شده و انتشارات جزیره کتاب آن را به چاپ رسانده است.

کتاب با توجه به کهن الگوی خودت غذا بخور برای چه کسانی مناسب است؟

مطالعه‌ی این راهنمای تناسب اندام را به تمام افرادی که به دنبال رسیدن به یک وزن ایده‌آل هستند، حتی آنان که بعد از تلاش‌های بسیار، نتوانسته‌اند به وزن دلخواه خود دست پیدا کنند، پیشنهاد می‌کنیم.

در بخشی از کتاب با توجه به کهن الگوی خودت غذا بخور می‌خوانیم

افراد کمال‌گرا اغلب به من می‌گویند در بسیاری از زمینه‌های زندگی خود شگفت‌انگیز هستند، اما وقتی نوبت به وزن آن‌ها می‌رسد، گیر می‌کنند. آن‌ها همچنین به من خواهند گفت این چقدر ناامیدکننده است زیرا آن‌ها دقیقاً می‌دانند برای کاهش وزن چه کاری باید انجام دهند و دانش زیادی در مورد تغذیه و تناسب‌اندام دارند. اما برایشان بسیار سخت است که کنترلی که از رژیم می‌گیرند را رها کنند.

کمال‌گراها در چرخه‌ی باخت یا بهبود رشد می‌کنند، زیرا این یکی از حوزه‌های زندگی آنهاست که در آن از غذا رها می‌شوند. غذا لذت و درد آنهاست.

وقتی من و کتی با هم کار می‌کردیم، او نمی‌فهمید چرا مهم نیست که چه می‌گفت یا انجام می‌داد، او همچنان در خلوت، به خصوص اواخر شب، پرخوری می‌کرد.

چیزی که ما کشف کردیم این بود که عدم انعطاف‌پذیری او، نیاز بی‌وقفه‌اش به کنترل و پایبندی به برنامه‌های روزمره‌اش بود، فضای کمی برای سرگرمی باقی می‌گذاشت. او عشق می‌خواست، اما برنامه‌ی تمرینی و ساعات کاری طاقت‌فرسای او اولویت داشت. وقتی از او پرسیدم برای سرگرمی چه کار می‌کند، کلاس‌های ورزشی خود را مطرح کرد.

کتی پذیرا و آماده‌ی پذیرش روش من و این آموزش بود، او به راحتی آن را پذیرفت و هر آنچه را که در موردش صحبت کردیم عملی کرد. من از کتی خواستم که تمرین فهرست آرزوها را در این کتاب انجام دهد و شروع به انجام روزانه‌ی خواسته‌هایش کند و او را مجاب کردم تا سرگرمی بیشتری به برنامه‌هایش اضافه کند. به یاد داشته باشید، جایی که کمبود وجود دارد، شکاف را با غذا پر خواهید کرد.

فهرست مطالب کتاب

فصل 1: همه چیز چطور شروع شد
فصل 2: داستان تو چیست؟
فصل 3: تسلط بر طرز فکر
فصل 4: ملاقات با خویشتن ایده‌آل خود
فصل 5: ارتباط کلید اصلی است
فصل 6: آزادی غذا
فصل 7: تناسب اندام برای کاهش چربی
فصل 8: بر هوس‌هایت غلبه کن: از چه چیزی قایم شدی؟
فصل 9: چرا در کاهش وزن و حفظ آن مشکل دارید؟
فصل 10: کهن الگوی شما چیست؟
فصل 11: منتقد درونت را ساکت کن
فصل 12: خود را برای موفقیت آماده کن
فصل 13: مبارزه اینجا متوقف می‌شود

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب با توجه به کهن الگوی خودت غذا بخور
نویسنده
مترجمیاسین قاسمی بجد، طلعت اصغری درمیان
ناشر چاپیانتشارات جزیره کتاب
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات165
زبانفارسی
شابک978-964-233-502-2
موضوع کتابکتاب‌های تغذیه، رژیم و تناسب اندام، کتاب‌های تست روانشناسی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب با توجه به کهن الگوی خودت غذا بخور

Zahra Pirzadeh
۱۴۰۲/۱۱/۱۱
واقعا ارزش خوندن بارها و بارها رو داره
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب با توجه به کهن الگوی خودت غذا بخور

برای دریافت کتاب با توجه به کهن الگوی خودت غذا بخور و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.