معرفی و دانلود کتاب ارزشیابی توصیفی دوم ابتدایی

عکس جلد کتاب ارزشیابی توصیفی دوم ابتدایی
قیمت:
۶۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب ارزشیابی توصیفی دوم ابتدایی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب ارزشیابی توصیفی دوم ابتدایی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب ارزشیابی توصیفی دوم ابتدایی

کتاب ارزشیابی توصیفی دوم ابتدایی، اطلاعاتی برای ارزیابی والدین و معلم‌ها از وضعیت تحصیلیِ دانش‌آموزان کلاس دوم دبستان فراهم کرده است. کتاب حاضر با این هدف تدوین شده تا پدرومادرها در جریان پیشرفت تحصیلی کودک دلبندشان قرار بگیرند و معلم‌ها از وضعیت پیشرفت دانش‌آموزان آگاه شوند.

درباره‌ی کتاب ارزشیابی توصیفی دوم ابتدایی

کتاب ارزشیابی توصیفی دوم ابتدایی دارای 4 بخش‌ ارزشیابی، آزمون کتبی و عملکردی و گزارش پیشرفت تحصیلی و عملکردی است. ارزشیابی‌های این کتاب باید در ماه‌های آبان، دی، اسفند و اردیبهشت انجام شود. نویسنده‌های این کتاب، پرسش‌هایی برای ارزشیابی دانش‌آموزان مقطع دوم ابتدایی از درس‌های فارسی، علوم تجربی و ریاضی مطرح کرده‌اند. به گفته‌ی نویسنده‌های کتاب، ارزشیابی توصیفیِ این اثر، اطلاعات لازم، معتبر و مستندی برای آگاهی دقیق و کامل معلم‌ها و والدین از وضعیت تحصیلی دانش‌آموزان فراهم می‌کند. مولفین کتاب ارزشیابی توصیفی دوم ابتدایی، روش‌هایی مانند کارپوشه، آزمون‌های کتبی و عملکردی را برای ثبت مشاهدات در طول یاددهی - یادگیری در این اثر پیش روی دانش‌آموزان قرار داده‌اند. بازخوردهای توصیفیِ کتاب در قالب گزارش‌های پیشرفت تحصیلی طرح شده‌اند. مطالعه‌ی این کتاب در کنار ارتقای دانش علمی کودکانِ کلاس دوم، فضای روانی و عاطفی مطلوبی برای اولیا، معلم و دانش‌آموز فراهم می‌کند تا اطمینان‌ خاطر بیشتری درباره‌ی پیشرفت تحصیلی داشته باشند.

آزمون کتبی، آزمون عملکردی و گزارش پیشرفت تحصیلی، مهم‌ترین بخش‌های کتاب ارزشیابی توصیفی دوم ابتدایی را تشکیل می‌‌دهند. نویسنده‌های این اثر، پرسش‌هایی بر اساس اهداف آموزشی کلاس دوم ابتدایی در این کتاب مطرح کرده‌اند. این پرسش‌ها، کتبی است و سبک‌و‌سیاق آزمون‌های دبستان را برای دانش‌آموزان تداعی می‌کند. نویسنده‌های کتاب ارزشیابی توصیفی دوم ابتدایی، پرسش‌هایی در سبک جورکردنی، گسترده پاسخ و صحیح یا غلط را در بخش آزمون کتبی گنجانده‌اند.

آزمون‌های عملکردیِ این کتاب از چندین بخش مختلف تشکیل شده‌ است. در این زمینه می‌توان به همسال‌سنجی، راهنمای توصیف عملکرد، سوالات، تکلیف، بافت مسئله و هدف اشاره کرد. این آزمون‌ها به دانش‌آموزان کلاس دوم دبستان برای افزایش توانمندیِ استفاده از دانش، ارتقا مهارت برای حل مسئله و پاسخ‌گویی به پرسش‌ها و همچنین بهبود شناخت کودک از مطالب درسی، کمک می‌کند. گزارش پیشرفت تحصیلی، به‌عنوان یکی دیگر از بخش‌های مهم این کتاب شناخته می‌شود. این بخش در واقع نوعی کارنامه است که بازخوردی از آزمون‌های عملکردی و کتبیِ کتاب پیش روی معلم، والدین و دانش‌آموزان قرار می‌دهد. نویسنده‌های کتاب، 2 بخش امتیازی و توصیفی را در بخش گزارش پیشرفت تحصیلی، گنجانده‌اند. بسته به صلاحدید معلم، برگه‌ی آزمون کتبی تصحیح می‌شود و در اختیار پدرومادر دانش‌آموز قرار می‌گیرد. قسمت امتیازیِ گزارش پیشرفت تحصیلی کتبی، 2 سطح با بارم‌بندی 10 یا 20 دارد. متناسب با محتوای هر درس، یکی از سطح‌های امتیازی در این بخش به‌عنوان مرجعِ امتیاز شناخته می‌شود. این گزارش، دیدگاهی از مهارت دانش‌آموز در انجام تکلیف‌های عملکردی در اختیار والدین و معلم قرار می‌دهد.

مطالب کتاب ارزشیابی توصیفی دوم ابتدایی با سبک‌و‌سیاقی کودکانه، آراسته شده و تصاویری رنگی و شاد در گوشه‌وکنار این اثر خودنمایی می‌کند.

نشر گل‌واژه، انتشار کتاب ارزشیابی توصیفی دوم را بر عهده دارد.

کتاب ارزشیابی توصیفی دوم ابتدایی برای چه کسانی مناسب است؟

تمامی دانش‌آموزان کلاس دوم دبستان که به دنبال منابعی برای کسب نمره‌هایی درخشان در آزمون‌های درسی هستند، مخاطب اصلی کتاب ارزشیابی توصیفی دوم به حساب می‌آیند.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب ارزشیابی توصیفی دوم ابتدایی
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات گل واژه
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات125
زبانفارسی
شابک978-600-337-337-2
موضوع کتابکتاب‌های کمک آموزشی دبستان
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب ارزشیابی توصیفی دوم ابتدایی

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب ارزشیابی توصیفی دوم ابتدایی

برای دریافت کتاب ارزشیابی توصیفی دوم ابتدایی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.