معرفی و دانلود کتاب آفرین به خودمان! - سطح 3

عکس جلد کتاب آفرین به خودمان! - سطح 3
قیمت:
۳۲,۵۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب آفرین به خودمان! - سطح 3 و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب آفرین به خودمان! - سطح 3 و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب آفرین به خودمان! - سطح 3

کتاب آفرین به خودمان! - سطح 3 اثری از آتوسا صالحی برای کلاس اوّلی‌ها است. این کتاب براساس آموزش‌های موجود در کتاب‌های درسی سال اول ابتدایی، برای کودکان نوشته و طراحی شده است. این داستان‌ها به کودکان سنین پیش‌دبستان و اول دبستان کمک می‌کند تا هرچه بهتر الفبا را فراگیرند و شیوه‌های نوشتار را بیاموزند. این کتاب با شناخت بسیار خوبی از کودکان طراحی شده و با بهره بردن از داستان‌های بامزه و خواندنی توجه فرزندان شما را به خود جلب می‌کند.

درباره‌ی کتاب آفرین به خودمان! - سطح 3

کتاب آفرین به خودمان مجموعه‌ای از داستان‌های پرماجرا برای آن دسته از کودکانی‌ست که در اولین سال تحصیل خود در مدرسه قرار دارند و به‌تازگی با حروف الفبا آشنا شده‌اند. یکی از مهم‌ترین مسائل در سال ابتدایی تحصیل، یادگیری صحیح حروف توسط کودکان است. به‌طوری‌که بتوانند هر حرف را تشخیص داده و آن‌ها را در میان کلمات و جملات بخوانند. آتوسا صالحی در کتاب آفرین به خودمان! - سطح 3 با هوشمندی و مطابق با برنامه‌ی درسی کلاس اوّلی‌ها، با استفاده از حروفی که یاد گرفته‌اند، داستان‌های دوست‌داشتنی و بامزه‌ای را به نگارش درآورده که برای هر کودکی می‌تواند هیجان‌انگیز و آموزنده باشد. به این صورت آموزش را با سرگرمی و داستان پیوند می‌دهد که یادگیری را برای کلاس اولی‌ها آسان و لذت‌بخش می‌کند.

والدین باید این نکته را در نظر بگیرند که هیچ چیز به اندازه‌ی خواندن داستان و مرور کردن حروف الفبا در چنین قالب‌هایی نمی‌تواند برای کودکان کلاس اول ابتدایی مفید باشد. نویسنده‌ی کتابآفرین به خودمان! - سطح 3 در کنار داستان‌های سرکرم‌کننده و خواندنی خود، از تصاویر گرافیکی بی‌نظیری هم بهره گرفته و با طراحی‌های تماشایی و کودمانه‌ای که ارائه داده هر کودکی را به خواندن این اثر علاقه‌مند می‌کند. آتوسا صالحی به خوبی می‌داند که کودکان در این سنین چه سلیقه‌ای دارند و در کتاب هیجان‌انگیز خود تمام این موارد را رعایت کرده تا تجربه‌ی خوبی را از یادگیری و سرگرمی برای فرزندان شما فراهم کند. با خواندن این داستان‌ها توسط فرزند دلبندتان می‌توانید کاملاً سیر پیشرفت او را در خواندن متون ببینید و متوجه شوید. پس اگر می‌خواهید در همان مراحل ابتدایی آموزشِ کودک خود فعال باشید و آنان را در این زمینه یاری دهید، این کتاب یک گزینه‌ی عالی برای شروع است.

داستان‌های این کتاب با هر درسی که کودک در مدرسه می‌آموزد، پیش می‌رود و دقیقاً مطابق شماره‌ی دروس کتاب کلاس اوّلی‌هاست. به همین روی، شما می‌توانید کتاب آفرین به خودمان! - سطح 3 را به‌عنوان یک کمک‌درسی تلقی کنید که آموزش را در کنار تفریح و سرگرمی به کودکتان ارائه می‌کند.

کتاب سرشار از زیبایی و لطافت است. کتابی که می‌تواند به بهترین دوست کودک شما تبدیل شود. کتابی که با قالب رنگارنگ و زیبایی که دارد می‌تواند کودک را شیفته‌ی جهانِ خود کند. کتاب قرار است در فرزندان شما علاقه و شوقِ به یادگیری را افزایش دهد. به این منظور که کودک مدام منتظر است تا سریعاً حروف بعدی را یاد بگیرد و به مطالعه‌ی داستان‌های کتاب مشغول شود. این کتاب مراحل یادگیری را برای فرزندان شما ساده و پرهیجان می‌کند. به جای آنکه به دنبال این باشید که فرزندتان مشغول یادگیری باشد، خود کودک به واسطه‌ی این کتاب غرق در آموزش می‌شود. پس با تهیه‌ی این کتاب برای کلاس اوّلی‌تان تجربه‌ای فراموش‌نشدنی و مفید برای وی رقم بزنید، کتابی که اولین اثری خواهد بود که به تنهایی می‌خواند و به سرچشمه‌ای برای کتاب‌ها و رمان‌های بعدی در زندگی‌ تبدیل می‌شود. کتاب آفرین به خودمان! - سطح 3 توسط آتوسا صالحی به نگارش درآمده و نشر افق آن را منتشر کرده است.

کتاب آفرین به خودمان! - سطح 3 برای چه کسانی مناسب است؟

مطالعه‌ی این کتاب به کودکان کلاس اوّلی پیشنهاد می‌شود.

در بخشی از کتاب آفرین به خودمان! - سطح 3 می‌خوانیم

وقتی شب می‌شد، مامان سنجاب باید شش جور شام می‌پخت. آخر گلی آلو دوست داشت و منگلی زردآلو دوست داشت و گل‌منگلی آلبالو. خالک گردو دوست داشت و خال‌خالک پسته دوست داشت و خل‌خلک فندق.
آن شب مامان سنجاب خیلی خسته بود. گلی گفت: «مامان، برایم شام می‌کشی؟»
منگلی گفت: «مامان، بشقاب من را ندیدی؟»
گل‌منگلی گفت: «مامان پس گردوی من کو؟»
خالک گفت: «مامان پتویم را می‌اندازی رویم؟»
خال‌خالک گفت: «مامان، نمی‌آیی به من شب به‌خیر بگویی؟»
خل‌خلک گفت: «مامان، برایم داستان نمی‌گویی؟»
مامان سنجاب دوید این‌ور و آن‌ور و شام کشید و بشقاب آورد و گردو شکست و...

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب آفرین به خودمان! - سطح 3
نویسنده
ناشر چاپینشر افق
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات37
زبانفارسی
شابک978-600-353-938-9
موضوع کتابکتاب‌های کمک آموزشی دبستان
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب آفرین به خودمان! - سطح 3

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب آفرین به خودمان! - سطح 3

برای دریافت کتاب آفرین به خودمان! - سطح 3 و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.