معرفی و دانلود کتاب آسیب حاد عضلات با تاکید بر نقش سونوگرافی در تشخیص

عکس جلد کتاب آسیب حاد عضلات با تاکید بر نقش سونوگرافی در تشخیص
قیمت:
۴۴,۵۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب آسیب حاد عضلات با تاکید بر نقش سونوگرافی در تشخیص و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب آسیب حاد عضلات با تاکید بر نقش سونوگرافی در تشخیص و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب آسیب حاد عضلات با تاکید بر نقش سونوگرافی در تشخیص

کتاب آسیب حاد عضلات با تاکید بر نقش سونوگرافی در تشخیص نوشته‌ی مرتضی آقایی افشار و فاطمه بابایی هریس سعی دارد درباره‌ی نقش سونوگرافی در پزشکی ورزشی سخن بگوید؛ زمینه‌ای که تا‌به‌حال در بستر مطالعاتی ایران آنچنان به آن پرداخت نشده است. این کتاب به نقش پیشرو و اساسیِ سونوگرافی می‌پردازد و تأثیر آن در راستای تشخیص آسیب‌دیدگی را شرح می‌دهد.

درباره‌ی کتاب آسیب حاد عضلات با تأکید بر نقش سونوگرافی در تشخیص

کتاب آسیب حاد عضلات با تأکید بر نقش سونوگرافی در تشخیص اثری از مرتضی آقایی افشار و فاطمه بابایی هریس است. این کتاب توسط دوتا از متخصصین در حوزه‌ی پزشکی به نگارش درآمده و اطلاعات مفیدی به مخاطبان ارائه می‌دهد. در این کتاب، دو نویسنده سعی دارند به اهمیت غیرقابل‌انکار سونوگرافی و پیشرفت روزافزونی که در شیوه‌های تشخیص آسیب‌های موجود در عضلات به کار گرفته می‌شود بپردازد. دو نویسنده‌ی ایرانی باور دارند که در حوزه‌ی مطالعات علمی داخل کشور، کتاب‌ها و مقالات کارآمدی در این زمینه وجود ندارد. در نتیجه، مرتضی آقایی افشار و فاطمه بابایی هریس از طریق انتشارات حتمی که از این دست کتاب‌های تألیفی استقبال می‌کند، اثر خود را منتشر کرده‌اند.

کتاب آسیب حاد عضلات با تأکید بر نقش سونوگرافی در تشخیص به‌ صورت تخصصی نوشته شده و برای دانشجویان پزشکی و کسانی که در این حوزه‌ فعالیت می‌کنند مناسب است. در این کتاب قرار است در باب انواع آسیب‌ها، مصدومیت‌ها و دردهای موجود در عضلات بخوانید. این‌که این آسیب‌ها چگونه به وجود می‌آیند، در برابر آن‌ها باید به چه نکاتی توجه کرد و در آخر، باید به چه روش‌هایی آن‌ها را تشخیص داد و درمان کرد. در فصل اول کتاب، مرتضی آقایی افشار و فاطمه بابایی هریس به طور دقیق و با نثری شیوا برای مخاطب مطالبی در باب سونوگرافی موسکلواسکلتال گردآوری کرده‌اند، شیوه‌های کار با آن را آموزش داده‌اند و راه‌های تشخیص آسیب را عنوان کرده‌اند.

در فصل سوم کتاب آسیب حاد عضلات با تأکید بر نقش سونوگرافی، در مورد آسیب‌های همسترینگ خواهید خواند. از آسیب‌های رایج در عضلات که ممکن است در طول زندگی برای افراد زیادی، از جمله ورزشکاران، رخ بدهد و به همین دلیل تشخصیص دقیق آن از اهمیت بالایی برخوردار است. از دیگر مطالبی که در این کتاب گردآوری شده می‌توان به آسیب حاد بای سپس براکئی، پارگی ‌های پکتورالیس ماژور و آسیب حاد اداکتورها اشاره کرد.

این کتاب علاوه بر آنکه برای پزشکان و دانشجویان این رشته مفید است، مطالب آن می‌تواند برای مربیان ورزشی و ورزشکاران نیز ارزشمند باشد. چراکه بیشتر این آسیب‌هایی که در عضلات وجود دارد به واسطه‌ی تمرینات سنگین یا ورزش‌های تخصصی رخ می‌دهد. به همین روی، این کتاب علاوه بر حوزه‌ی پزشکی، از آثار علمی در زمینه‌ی ورزش نیز محسوب می‌شود.

کتاب آسیب حاد عضلات با تأکید بر نقش سونوگرافی در تشخیص اثر مرتضی آقایی افشار و فاطمه بابایی هریس توسط انتشارات حتمی منتشر شده است.

کتاب آسیب حاد عضلات با تأکید بر نقش سونوگرافی در تشخیص برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب علمی و ارزشمند به ورزشکاران، کسانی که تمرینات بدن‌سازی انجام می‌دهند، مربیان ورزشی، پزشکان و دانشجویان پزشکی پیشنهاد می‌شود.

در بخشی از کتاب آسیب حاد عضلات با تاکید بر نقش سونوگرافی در تشخیص می‌خوانیم

تصویربرداری در کانتیوژن کوادر معمولاً محدود به رد سایر تشخیص‌های افتراقی مرتبط با آسیب است. رادیوگرافی فمور می‌تواند برای ردکردن فرکچر و میزان میوزیت اسیفیکان، به کار رود. MRI برای به دست آوردن اطلاعاتی درباره فاز اولیه ترمیم در کانتیوژن سودمند است. هرچند MRI معمولاً فقط برای بررسی کسانی استفاده می‌شود که به درمان پاسخ نداده‌اند یا تشخیص مورد شک است. MRI همچنین به طور گسترده برای ارزیابی درجه آسیب در ورزشکاران حرفه‌ای نیز کاربرد دارد.

فهرست مطالب کتاب

فصل 1: سونوگرافی موسکلواسکلتال
فصل 2: عضلات کوادری سپس
فصل 3: آسیب‌های همسترینگ
فصل 4: عضلات ساق
فصل 5: آسیب حاد اداکتورها
فصل 6: پارگی‌های پکتورالیس ماژور
فصل 7: آسیب حاد بای سپس براکئی
فصل 8: رکتوس ابدومینوس

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب آسیب حاد عضلات با تاکید بر نقش سونوگرافی در تشخیص
نویسنده،
ناشر چاپیانتشارات حتمی
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات61
زبانفارسی
شابک978-600-355-244-9
موضوع کتابکتاب‌های ورزشی، کتاب‌های علوم پزشکی
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب آسیب حاد عضلات با تاکید بر نقش سونوگرافی در تشخیص

برای دریافت کتاب آسیب حاد عضلات با تاکید بر نقش سونوگرافی در تشخیص و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.