معرفی و دانلود کتاب آخرین شاگرد 8: خشم پنهان

عکس جلد کتاب آخرین شاگرد 8: خشم پنهان
قیمت:
۱۲۲,۵۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب آخرین شاگرد 8: خشم پنهان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب آخرین شاگرد 8: خشم پنهان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب آخرین شاگرد 8: خشم پنهان

گروه محافظین را وحشت فرا گرفته است؛ تام و دیگر اعضا مجبور به فرار به ایرلند می‌شوند، اما آیا آن‌ها می‌توانند از این سفر وحشتناک جان سالم به در ببرند؟ جوزف دیلینی در کتاب آخرین شاگرد 8: خشم پنهان، ادامه‌ی ماجراهای هیجان‌انگیز و جذاب گروه محافظین و توماس وارد را روایت می‌کند.

درباره‌ی کتاب آخرین شاگرد 8: خشم پنهان

حالا سه سالی شده است که توماس وارد به شاگردی محافظ اعظم، استاد گرگوری، درآمده است. در طول این مدت، او و دیگر اعضای گروه محافظین، ماجراهای پرخطر و باورنکردنی بسیاری را پشت سر گذاشته‌اند؛ اما آیا هیچ‌کدام از آن موقعیت‌ها به اندازه‌ی ماجرایی که به‌تازگی پیش آمده، خطرناک و جدی بوده‌اند؟ جوزف دیلینی (Joseph Delaney) در کتاب آخرین شاگرد 8: خشم پنهان (The Last Apprentice: Rage of the Fallen)، ادامه‌ی ماجراجویی‌ها و رشادت‌های توماس شجاع را به تصویر کشیده است. دشمنان همیشگی توماس که در جلدهای قبلی مجموعه‌ی آخرین شاگرد معرفی شده بودند، در این جلد نیز حضور دارند؛ اما نکته‌ای که ماجرا را از همیشه پیچیده‌تر کرده است، وقوع جنگی شدید در سرزمین مادری توماس است.

معرفی و دانلود کتاب آخرین شاگرد 8: خشم پنهان

در شرایطی که گروه محافظین جز خاک‌های ایرلند جایی را برای فرار و پناه گرفتن ندارند، توماس به‌خوبی در خاطرش مانده است که موریگان وحشتناک، الهه‌ی جادوگران، درمورد ورود او به ایرلند درباره‌ی عواقب غیرقابل تصوری هشدار داده. ماجرا به همین جا ختم نمی‌شود، زیرا فیند شرور نیز سخت در تعقیب توماس است و در صورت یافتن هرگونه ضعف و اشتباهی از سوی او، در آسیب رساندن به وی لحظه‌ای درنگ نخواهد کرد. اما خوشبختانه توماس، آلیس و استاد گرگوری به خوبی از میزان خطر آگاه‌اند و می‌‌دانند که آتش خشم دشمنان در ایرلند تا چه حد شعله‌ور است. نکته‌‌ی مهمی که محافظین نباید در این مسیر سخت از یاد ببرند آن است که به هیچ‌کس نمی‌توان اعتماد کرد و هر کسی که با آن‌ها مواجه می‌شود، یک بدخواه و دشمن احتمالی‌ست.

زبان جذاب و سرگرم‌کننده‌ی جوزف دیلینی، نویسنده‌ی محبوب کتاب‌های فانتزی، در کنار تصویرگری هنرمندانه‌ی پاتریک آراسمیت (Patrick Arrasmith)، سبب شده است که مخاطب بدون احساس گذر زمان، برای ساعت‌ها مشغول خواندن کتاب آخرین شاگرد 8: خشم پنهان شود. این کتاب سرگرم‌کننده و خواندنی، همچون جلدهای دیگر مجموعه‌ی آخرین شاگرد، توسط مریم منتصرالدوله به زبان فارسی ترجمه شده به وسیله‌ی نشر افق انتشار یافته است.

درباره‌ی مجموعه‌ی آخرین شاگرد

آخرین شاگرد (Wardstone Chronicles)، یک مجموعه‌ی علمی-تخیلی و فانتزی به قلم جوزف دیلینی و با تصویرگری پاتریک آراسمیت، مناسب گروه سنی نوجوان است. جوزف دیلینی در این مجموعه با خلق شخصیت‌های خبیثی همچون جادوگران، اشباح و سربازان سنگدل موفق به ساختن یک دنیای فانتزی تاریک و خاص شده است؛ دنیایی که بدون شک می‌تواند برای ساعت‌ها، طرفداران داستان‌های فانتزی را سرگرم خود سازد. نشریه‌ی معتبر بوکلیست، این مجموعه را به عنوان یکی از بهترین‌ مجموعه‌های منتشرشده در چند سال گذشته معرفی کرده است. موفقیت این مجموعه کتاب تا اندازه‌ای بوده که در سال 2014، سرگئی بودروف (Sergei Bodrov)، فیلم‌ساز مشهور روس، با اقتباس مستقیم از داستان کتاب «انتقام جادوگر» از این مجموعه، فیلم سینمایی هفتمین پسر را کارگردانی کرده است.

روایت کلی مجموعه‌ی آخرین شاگرد در خصوص زندگی پسرکی معمولی به نام توماس وارد یا همان تام است. تام پس از شکست‌های پی‌‌درپی در یافتن شغلی مناسب، تصمیم می‌گیرد که به جمعیت محافظان بپیوندد. محافظان، گروهی‌ست که به رهبری استاد گرگوری اداره می‌شود و هدف اصلی اعضای آن‌ در بند کردن جادوگران و محافظت از مردم در برابر نیروهای خبیث و شیطانی است. در این میان، استاد گرگوری روز‌به‌روز پیرتر می‌شود و طی حوادث مختلف، شاگردان زیادی را از دست می‌دهد. تا حدی که پس از مدت زمان کوتاهی از تام به عنوان یکی از نامزدهای اصلی جایگزینی استاد گرگوری نام برده می‌شود. بنابراین قهرمان داستان ما تصمیم می‌گیرد که با تلاش مضاعف، از همیشه بهتر عمل کند و خود را برای چالش‌های بیشتر و خطرناک‌تر آماده سازد؛ چراکه ممکن است به‌زودی استاد گرگوری او را به عنوان جانشین بعدی خود اعلام نماید.

مجموعه‌ی آخرین شاگرد شامل سیزده جلد است که البته در ترجمه‌ی مریم منتصرالدوله به زبان فارسی، برخی از جلدهای آن با یکدیگر ادغام شده‌اند. نسخه‌ی فارسی آخرین شاگرد به صورت یک مجموعه‌ی ده جلدی توسط نشر افق به انتشار رسیده است. عناوین این ده جلد به‌ترتیب عبارت‌اند از: «آخرین شاگرد 1: انتقام جادوگر»، «آخرین شاگرد 2: طلسم‌بین»، «آخرین شاگرد 3: شب دزد ارواح»، «آخرین شاگرد 4: هجوم فیند»، «آخرین شاگرد 5: خشم چشم خونی»، «آخرین شاگرد 6: برخورد شیاطین»، «آخرین شاگرد 7: هجوم تاریکی»، «آخرین شاگرد 8: خشم پنهان»، «آخرین شاگرد 9: چوبه‌ی دار خون‌آشام» و «آخرین شاگرد 10: هفتمین پسر».

جوایز و افتخارات مجموعه‌ی آخرین شاگرد

  • حضور در فهرست پرفروش‌ترین‌ کتاب‌های انگلستان به مدت هفت هفته؛
  • فروش بیش از یک میلیون نسخه.

اقتباس سینمایی از مجموعه‌ی آخرین شاگرد

در سال 2014، فیلمی سینمایی به نام هفتمین پسر (Seventh Son)، با اقتباس از کتاب اول این مجموعه، به نام «آخرین شاگرد: انتقام جادوگر» ساخته و اکران شد. از بازیگران این فیلم می‌توان به بن بارنز، جف بریجز، آلیسیا ویکاندر و جولیان مور اشاره کرد.

کتاب آخرین شاگرد 8: خشم پنهان برای چه کسانی مناسب است؟

نوجوانانی که به کتاب‌های فانتزی و علمی-تخیلی علاقه‌مند هستند، مخاطبین اصلی کتاب آخرین شاگرد 8: خشم پنهان (The Spook's Destiny) را تشکیل می‌دهند.

در بخشی از کتاب آخرین شاگرد 8: خشم پنهان می‌خوانیم

به‌سرعت دویدم جلو و شمشیرم را در هوا تکان دادم و به سمت جادوگر پیش رفتم. خوشبختانه آن‌قدر نزدیک نشدم که حمله کنم وگرنه کارم تمام شده بود. کوکولین دیوانه شده بود و با دست چپش گردن سگ را گرفته بود. با اینکه دستش زخمی شده بود، به علت عصبانیت زیادش، قدرتش زیاد شده بود. سگ را از شاخه‌ی نزدیک‌ترین درخت آویزان کرد. شاخه‌ی بزرگ درخت به‌شدت تکان خورد و سگ سقوط کرد.

کوکولین بهش خیره شد. بعد، لحظه‌ای به من زل زد. از شدت ترس همان‌جا خشکم زده بود. اما به جای اینکه دنبال موریگان برود، به درخت بلوط بزرگی حمله کرد. با نیزه‌اش بارها و بارها به درخت ضربه زد که صدای ضربه‌هایش در جنگل پخش می‌شد. شاخه‌های درخت تکه‌تکه شدند و روی زمین نقره‌ای افتادند. بعد سر نیزه‌اش را به سمت تنه‌ی درخت نشانه گرفت. تیغه‌ی نیزه را بیشتر و بیشتر توی درخت فرو برد و تکه‌های چوب در هوا پرتاب شدند. دیگر حواسم به کوکولوین نبود. به کلاغ غول‌پیکر خیره شده بودم که درحال تغییر شکل بود.

موریگان دوباره به شکل اسکاربک درآمد. لبخندی زد و به‌طرفم آمد. کوکولین دیگر خطری برایش نداشت. حالا می‌خواست به حساب من برسد.

برگشتم و به سرعت به سمت رودخانه دویدم و جادوگر هم دنبالم بود. به کناره‌ی رودخانه که رسیدم، برخلاف انتظارم سطح آب بالا آمده و شدت جریان آب زیاد بود. جریانی نقره‌ای که نمی‌توانستم از آن عبور کنم. قسمت کم‌عمق رودخانه کجا بود؟ موریگان به‌سرعت به‌طرفم می‌آمد انگار زمان در اختیار جادوگر بود...

فهرست مطالب کتاب

1: مواظب جیبر باش
2: خون
3: ملاقاتی
4: آینه
5: کیلورگلین
6: بازجویی
7: محاصره‌ی قلعه‌ی بالی‌کاربری
8: تین‌شان
9: انگشت‌هایی کوچک و سرد
10: اسیرِ فیند
11: بزِ کیلورگلین
12: پَن، الهه‌ی باستان
13: پیمان
14: سرِ جادوگر
15: عفریت مرگ
16: مخفیگاه اژدها
17: کلمات روی آینه
18: چنگال‌های موریگان
19: سگ شکاری کالِن
20: کسی صدایت را نمی‌شنود
21: متوقف‌کردن زمان
22: شمشیر هدف
23: غرق در خون
24: تام بیچاره
25: آن‌گاه که همه نابود می‌شوند

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب آخرین شاگرد 8: خشم پنهان
نویسنده
مترجممریم منتصرالدوله
ناشر چاپینشر افق
سال انتشار۱۳۹۳
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات320
زبانفارسی
شابک978-964-369-984-0
موضوع کتابکتاب داستان و رمان نوجوان
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب آخرین شاگرد 8: خشم پنهان

امیر شفیعی
۱۴۰۲/۸/۲۶
کتاب دوست داشتنی و خوبیه شخصیتاش خوب در اومده و فضای فانتزی پر کششی داره ممنون از کتابراه
Mohammadreza Ghaffari
۱۴۰۳/۱/۲۶
به نظرم از جلدهای قبلی هیجان بیشتری داشت و اینکه غیر قابل پیش بینی تر بود
mehdimoghimi
۱۴۰۲/۱۲/۷
پیشنهاد میکنم هم‌این کتاب زیبا را بخوانند
Puya Persia
۱۴۰۲/۱۰/۲۴
این تام وارد همیشه گول میخورد حرص آدم رو در میاره
mehrshad mousavi
۱۴۰۲/۹/۲۹
داستان داره به جاهای جالبش میرسه
مشاهده همه نظرات 5

راهنمای مطالعه کتاب آخرین شاگرد 8: خشم پنهان

برای دریافت کتاب آخرین شاگرد 8: خشم پنهان و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.