معرفی و دانلود خلاصه کتاب 59 ثانیه: بهترین راه‌های دستیابی به موفقیت را در کمتر از یک دقیقه یاد بگیر

عکس جلد خلاصه کتاب 59 ثانیه: بهترین راه‌های دستیابی به موفقیت را در کمتر از یک دقیقه یاد بگیر
قیمت:
۸,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب 59 ثانیه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب 59 ثانیه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب 59 ثانیه: بهترین راه‌های دستیابی به موفقیت را در کمتر از یک دقیقه یاد بگیر

خلاصه کتاب 59 ثانیه، نوشته‌ی ریچارد وایزمن، فرمول رسیدن به بهترین راه موفقیت را در کمتر از یک‌ دقیقه در اختیار مخاطب می‌گذارد. با کمک فوت‌وفن‌های روانشناختی این کتاب می‌آموزید تا از هر نظر پیشرفت کرده و شرایط زندگی‌ خود را در کمتر از یک دقیقه تغییر دهید. کتاب مقابل شما یک راهنمای خودیاری و خودسازی است که به افراد پرمشغله، کنجکاو و باهوش امکان تغییر حداکثری را در کمترین زمان می‌دهد.

درباره‌ی خلاصه کتاب 59 ثانیه

ریچارد وایزمن (Richard Wiseman) در خلاصه کتاب 59 ثانیه (59Seconds) راهکارهایی کاربردی از علم روانشناسی ارائه داده و به این ترتیب، به مخاطبین کمک می‌کند تا در بطن زندگی خود تغییرات اساسی ایجاد کرده و به دستاوردهای بزرگتری برسند. چه پیشرفت روحی و روانی باشد و چه مهارت‌های یادگیری، چه متقاعدسازی دیگران باشد و چه انعطاف‌پذیری در روابط، کتاب پیش‌رو به شما آموزش می‌دهد تا به اهداف و جاه‌طلبی‌های خود در کمتر از یک دقیقه دست یابید. نویسنده نتایج تحقیقات روانشناسی خود را به صورتی بسیار کاربردی عرضه کرده و به مخاطب آموزش می‌دهد تا این تغییرات و تکنیک‌ها را درونی‌سازی کند.

خلاصه کتاب 59 ثانیه با استفاده از تکنیک‌های روز علم روانشناسی کاربردی، به مخاطب نشان می‌دهد که چطور از روان‌شناسی برای محبوب‌تر شدن استفاده کند و با کمک روش‌های غیرتجسمی به خودیاری برسد. مبانی کلی اثر حاضر براساس آخرین تحقیقات روانشناختی ارائه شده و می‌تواند مخاطب خود را به درجه‌ای از خودیاری و پیشرفت روانی برساند که در زمان بسیار کوتاهی زندگی خود را تغییر دهد. ریچارد وایزمن، مدعی است که استراتژی‌های این کتاب می‌تواند خواننده را همه‌فن‌حریف کرده و به او کمک نماید در مهارت‌هایی از جمله افزایش خلاقیت و پیدا کردن آدم دروغگو تبحر پیدا کند!

یکی دیگر از امتیازات خلاصه کتاب حاضر، استفاده از فنون روانشناسی برای «دوست‌داشتنی‌تر شدن» است. آدم‌ها برای تمامی مراودات و ارتباطات عاطفی و کاری خود به چیزی بیش از دانش و مهارت نیاز دارند. دوست‌داشتنی بودن میانبر خوبی است تا بتوان توانایی‌های حرفه‌ای و علمی را به نمایش گذاشته و به دستاوردهای بالاتر اجتماعی رسید. به‌ویژه در مصاحبه‌های شغلی که متقاضیان زیادی با مهارت‌های یکسان، مورد ارزیابی قرار می‌گیرند، این هنر دوست‌داشتنی یا کاریزماتیک بودن است که می‌تواند شانس انتخاب شدن در مصاحبه را افزایش دهد.

خلاصه کتاب 59 ثانیه از سوی مرجان توکلی به فارسی برگردانده شده و توسط انتشارات لیوسا به چاپ رسیده است.

نکوداشت‌های کتاب 59 ثانیه

  • سرانجام یک راهنمایی خودیاری براساس تحقیقات روانشناختی تألیف شد! این اثر روانشناسی برای افراد پرمشغله و مستعد ایده‌آل است. (سایمون سینگ)

  • کتاب 59 ثانیه یک تفاوت اساسی با بقیه کتاب‌های خودیاری دارد: تقریباً تمام اصول خود را مستند به یک تحقیق کرده. کتاب حاضر به شما کمک می‌کند تا شادتر زندگی کنید، در مصاحبه‌ها عملکرد بهتری داشته باشید، کمتر امروز و فردا کنید، روابط را صمیمی‌تر نموده، استرستان را کاهش دهید و پدر و مادر بهتری باشید. (مجله نیو سایِنتیست)

  • اثر پیش‌رو، اطلاعاتی جذاب و گیرا برایتان فراهم می‌کند. (مجله‌ی اِستار)

خلاصه کتاب 59 ثانیه مناسب چه کسانی است؟

اثر حاضر به تمام مخاطبانی که به دنبال توسعه‌ی مهارت‌های فردی، افزایش خودیاری و پیشرفت در تمامی بخش‌های زندگی‌اند، پیشنهاد می‌شود.

با ریچارد وایزمن آشنا شویم

ریچارد وایزمن استاد روانشناسی دانشگاه هرتفوردشایر بریتانیاست. او فارغ‌التحصیل رشته‌ی روانشناسی از کالج دانشگاهی لندن بوده و مدرک پی‌اچ‌دی روانشناسی خود را از دانشگاه ادینبرا کسب کرده. یکی از دلایل شهرت وی، بررسی‌های نقادانه‌‌ی اوست. وی یکی از اعضای کمیته‌ی تحقیق شک‌گرایانه (CSI) است و در برنامه‌های مختلف تلویزیونی بریتانیا از جمله برنامه‌ی «کلاهبرداری واقعی» (The Real Hustle) شرکت می‌کند. او همچنین از نویسندگان نشریه‌های تایمز، گاردین و دیلی تلگراف به شمار می‌رود.

از جمله آثار ریچارد وایزمن می‌توان به «کتاب کوچک شانس» و «آیا خوشبخی اتفاقی است؟ هر روز یک جو شانس!» اشاره کرد که هر دو به فارسی ترجمه شده‌اند.

در بخشی از خلاصه کتاب 59 ثانیه می‌خوانیم

بسیاری از ما به‌شدت تلاش می‌کنیم تا خلاق باشیم، اما بی‌شک کار خیلی سختی نیست. درواقع، توانایی تو برای خلاق شدن تنها با ایجاد چند تغییر سریع و ساده در اطرافت دوچندان می‌شود. محیط ما ذهن‌مان را شکل می‌دهد، که به‌نوبه‌ی خود در واکنش‌های ما تأثیر می‌گذارد. شکل گرفتن از طریق محیط را پرورش ذهن می‌نامند، که حتی وقتی‌ خودت آگاهانه به آن واقف نباشی، رخ می‌دهد. بنابراین اگر مثلاً با استفاده ‌از اسپریِ تمیزکننده بویی خوش در هوا پخش کنی، کسانی که به دیدنت می‌آیند توجیه می‌شوند که بیشتر نظافت را رعایت کنند.

اما پرورش ذهن چطور می‌تواند خلاقیت ‌ما را بارور کند؟ در یکی از آزمایش‌هایی که توسط یِنس فورستِر استاد دانشگاه بین‌المللی بِرمِن به عمل آمد، از شرکت‌کنندگان خواسته شد چند جمله درباره‌ی رفتار و ظاهر و سبک زندگی پانک‌ها بنویسند. پانک‌ها به این دلیل انتخاب شده بودند که هرج‌ومرج‌طلب و تندرو هستند. از گروهی دیگر هم خواسته شد همین کار را در مورد مهندسی معمولی که محافظه‌کار و منطقی است، انجام بدهند. سپس از همه‌ی آن‌ها یک آزمون استاندارد خلاقیت گرفت.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابخلاصه کتاب 59 ثانیه: بهترین راه‌های دستیابی به موفقیت را در کمتر از یک دقیقه یاد بگیر
نویسنده
مترجممرجان توکلی
ناشر چاپیانتشارات لیوسا
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات31
زبانفارسی
شابک978-600-340269-0
موضوع کتابخلاصه کتاب روانشناسی و موفقیت
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب 59 ثانیه

h aghaei
۱۴۰۲/۱/۱۲
نکته جالب برای من از این کتاب این بود که می‌گفت بدون خیال پردازی‌های بیهوده به خودتون انگیزه دهید.
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب 59 ثانیه

برای دریافت خلاصه کتاب 59 ثانیه و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.