معرفی و دانلود کتاب کار و تمرین هندسه 1 دهم: رشته ریاضی و فیزیک

عکس جلد کتاب کار و تمرین هندسه 1 دهم: رشته ریاضی و فیزیک
قیمت:
۴۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب کار و تمرین هندسه 1 دهم: رشته ریاضی و فیزیک و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب کار و تمرین هندسه 1 دهم: رشته ریاضی و فیزیک و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب کار و تمرین هندسه 1 دهم: رشته ریاضی و فیزیک

سعید حقیقت‌راد در کتاب کار و تمرین هندسه 1 دهم: رشته ریاضی و فیزیک مجموعه‌ای از نمونه‌سؤالات درس هندسه را برای شما جمع‌آوری کرده است. پاسخ دادن به این سؤالات به یادگیری شما عمق می‌بخشد و این فرصت را فراهم می‌آورد که امتحانات نهایی را با موفقیت پشت‌سر بگذارید.

درباره‌ی کتاب کار و تمرین هندسه 1 دهم: رشته ریاضی و فیزیک

دانش‌آموزان پایه‌ی دهم رشته‌ی ریاضی و فیزیک، جملگی بر این باورند که درس هندسه 1، یکی از چالش‌برانگیزترین دروس این پایه است. برای آن‌که بتوان از دشواری این درس کاست و آن را عمیقاً یاد گرفت، به کتابی کمک‌درسی نیاز است. تنها با مطالعه‌ی کتابی کمک‌آموزشی است که می‌توان امتحانات هندسه 1 را با موفقیت پشت‌سر گذاشت.

در این راستا، سعید حقیقت‌راد با همراهی گروه انتشاراتی گل‌واژه، کتاب کار و تمرین هندسه 1 دهم: رشته ریاضی و فیزیک را به رشته‌ی تحریر درآورده است. این کتاب مجموعه‌ی مفیدی از سؤالات مربوط به هر مبحث درس هندسه را در اختیار شما قرار می‌دهد. این نمونه‌سؤالات موجب عمق‌بخشی بیشتر مطالب آموزشی و تثبیت آن‌ها می‌شود. بد نیست بدانید در انتهای کتاب نیز مجموعه‌ای از آزمون‌های نوبت اول و نوبت دوم در اختیار دانش‌آموزان قرار گرفته است.

درباره‌ی مجموعه‌ی کار و تمرین انتشارات گل‌واژه

مجموعه کتاب‌های کار و تمرین به همت انتشارات گل‌واژه، ناشر تخصصی کتاب‌های درسی و کنکور، در دسترس مخاطبان قرار گرفته‌اند. همه‌ی کتاب‌هایی که ذیل مجموعه‌ی نامبرده به انتشار رسیده‌اند، در هفت بخش تألیف شده‌اند:

- معرفی فصل: در این قسمت به شکل مختصر موضوعاتی که در آن فصل مورد بررسی قرار گرفته‌اند، معرفی می‌شوند.

- تمرین: بخشِ نامبرده دو بخش را شامل می‌شود؛ نخست، «پرسش و تمرین» و دوم، «پرسش‌های چهارگزینه‌ای». این بخش به هدف تعمق و تثبیت یادگیری دانش‌آموز تألیف شده است.

- آموزش در حاشیه‌ی کتاب: در حاشیه‌ی سؤالاتِ بخش تمرین‌ها، نکات و مطالب آموزشی‌ای در قالب نکته، یادآوری و تعریف نوشته شده که به دانش‌آموزان کمک می‌کند مطلب موردنظر را سریع‌تر بیاموزند.

- نمونه‌سؤالات امتحانی پایان فصل: با هدف ارزیابی دانش‌آموزان و مشخص‌ شدن نقاط ضعف و قوت هرکدام، مجموعه‌ای از سؤالات امتحانی تألیف شده که دارای بارم‌بندی است.

- آزمون غنی‌سازی: مجموعه‌ای از تمرین‌ها با درجه‌ی سختی بالا در قالب سؤالات چهارگزینه‌ای در قسمت آزمون غنی‌سازی گنجانده شده‌اند. هدف از تألیف این قسمت، توجه به تمایزهای فردی دانش‌آموزان است.

- آزمون‌های پایان نوبت: آزمون‌هایی در قالب چند فصل و مطابق با بودجه‌بندی آزمون‌های پایان نوبت مدارس در قسمت آزمون‌های پایان نوبت قرار گرفته است.

- پاسخنامه: پاسخ‌نامه‌ی کاملاً تشریحی آزمون‌های پایان فصل‌ها و پایان نوبت در این قسمت گنجانده شده است.

گفتنی است مجموعه‌ی کار و تمرین انتشارات گل‌واژه با هدف تکرار و تمرین دروس بعد از فرایند یاددهی/یادگیری نوشته شده و مؤلفان آن در تلاش بوده‌اند تا به مطالب آموزشی عمق ببخشند، آن‌ها را در ذهن تثبیت کنند و در نهایت، هوش و استعداد تحصیلی دانش‌آموزان را افزایش دهند. آنچه در ادامه مطالعه می‌کنید، نام برخی از مجلدهای منتشرشده ذیل مجموعه‌کتاب‌های کار و تمرین انتشارات گل‌واژه است:

  • کار و تمرین فیزیک 1 پایه دهم: رشته تجربی
  • کار و تمرین هندسه 1 دهم: رشته ریاضی و فیزیک
  • کار و تمرین فیزیک 2 یازدهم: رشته تجربی
  • کار و تمرین حسابان 1 یازدهم: رشته ریاضی و فیزیک

کتاب کار و تمرین هندسه 1 دهم: رشته ریاضی و فیزیک برای چه کسانی مناسب است؟

دانش‌آموزان پایه‌ی دهم رشته‌ی ریاضی و فیزیک که به دنبال کتابی کمک‌درسی برای مرور و مطالعه‌ی درس هندسه 1 می‌گردند، از کتاب کار و تمرین هندسه 1 دهم: رشته ریاضی و فیزیک بهره‌مند خواهند شد.

فهرست مطالب کتاب

فصل 1: ترسیم‌های هندسی و استدلال
درس اول: ترسیم‌های هندسی
درس دوم: استدلال
نمونه سوالات امتحان فصل 1
آزمون غنی‌سازی
فصل 2: قضیه تالس، تشابه و کاربردهای آن
درس اول: نسبت و تناسب در هندسه
درس دوم: قضیه تالس
درس سوم: تشابه مثلث‌ها
درس چهارم: کاربردهایی از قضیه تالس و تشابه مثلث‌ها
نمونه سوالات امتحان فصل 2
آزمون غنی‌سازی
آزمون نوبت اول (1)
آزمون نوبت اول (2)
فصل 3: چند ضلعی‌ها
درس اول: چندضلعی‌ها و ویژگی‌هایی از آن‌ها
درس دوم: مساحت و کاربردهای آن
نمونه سوالات امتحان فصل 3
آزمون غنی‌سازی
فصل 4: تجسم فضایی
درس اول: خط، نقطه و صفحه
درس دوم: تفکر تجسمی
نمونه سوالات امتحان فصل 4
آزمون غنی‌سازی
آزمون نوبت دوم (1)
آزمون نوبت دوم (2)
پاسخنامه نمونه سوالات امتحانی
پاسخنامه آزمون غنی‌سازی
پاسخنامه آزمون نوبت اول
پاسخنامه آزمون نوبت دوم

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب کار و تمرین هندسه 1 دهم: رشته ریاضی و فیزیک
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات گل واژه
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات107
زبانفارسی
شابک978-600-337-244-3
موضوع کتابکتاب‌های کمک آموزشی متوسطه دوم
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب کار و تمرین هندسه 1 دهم: رشته ریاضی و فیزیک

برای دریافت کتاب کار و تمرین هندسه 1 دهم: رشته ریاضی و فیزیک و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.