معرفی و دانلود کتاب چهار مرحله‌ی ایجاد ثروت

عکس جلد کتاب چهار مرحله‌ی ایجاد ثروت
قیمت:
۱۴,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب چهار مرحله‌ی ایجاد ثروت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب چهار مرحله‌ی ایجاد ثروت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب چهار مرحله‌ی ایجاد ثروت

اچ جی چاماس در کتاب چهار مرحله‌ی ایجاد ثروت که از پرفروش‌ترین کتاب‌های سایت آمازون در حوزه‌ی سرمایه‌گذاری است، بنابر مطالعات و تجربیات شخصی خود، چهار مرحله‌ی کاربردی برای دستیابی به سطح ثروت ثابت و درازمدت را به شما ارائه می‌دهد. با کمک الگوهای مالی این کتاب، دید واضحی از وضعیت مالی فعلی‌تان کسب می‌کنید و بدون نیاز به ریسک‌های خطرناک، درآمدتان را بالا می‌برید.

درباره‌ی کتاب چهار مرحله‌ی ایجاد ثروت

بیشتر مردم وقتی به مشکل مالی برمی‌خورند سه روش را در پیش می‌گیرند؛ یا تسلیم می‌شوند و چشم انتظار کمک از دیگران می‌مانند، یا مثل یک برده برای کسب درآمد بیشتر، سخت‌تر کار می‌کنند، یا به دنبال راه‌های جدید درآمد، دست به ریسک‌های بزرگ می‌زنند. کتاب چهار مرحله‌ی ایجاد ثروت از این روش‌ها فراتر می‌رود و راه‌های جدیدی پیش پای شما می‌گذارد. این کتاب یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌‌های سایت آمازون در حوزه‌ی سرمایه‌گذاری املاک است.

کتاب چهار مرحله‌ی ایجاد ثروت (The 4 Stages Of Building Wealth: How to Achieve Financial Freedom Before Leaving Your Day Job) توسط اچ جی چاماس (H. J. Chammas)، نویسنده‌ی پرفروش کتاب‌های حوزه ی سرمایه‌گذاری، به تألیف درآمده است. این کتاب به شما می‌آموزد در زندگی‌تان هدف داشته باشید و به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنید که بدون نیاز به ترک محل کارتان، به آسایش و آزادی مالی برسید. نویسنده در این کتاب از تجربیات خودش می‌گوید و یک الگوی مالی چهار مرحله‌ای در اختیارتان می‌گذارد که با استفاده از آن، بدون تلاش بیش از حد، به سطوح بالای مالی دست می‌یابید.

معرفی و دانلود کتاب چهار مرحله‌ی ایجاد ثروت

ساختار کتاب چهار مرحله‌ی ایجاد ثروت در چهار فصل نوشته شده است و در قدم اول، از شما می‌خواهد این چهار سوال را از خودتان بپرسید: در حال حاضر کجا هستم؟ چرا در چنین موقعیتی قرار گرفته‌ام؟ می‌خواهم به کجا برسم؟ از چه طریقی باید به چنین اهدافی برسم؟ سپس در طی چهار فصل مذکور، به این سوالات پاسخ می‌دهد. در فصل اول یاد می‌گیرید چطور وضعیت فعلی امور مالی و صورت درآمد امور مالی خودتان را محاسبه کنید. روش‌های محاسبه‌ی تمامی هزینه‌ها و درآمدهایتان با جزئیات در این فصل شرح داده شده است. در فصل دوم، برای فهمیدن اینکه چرا در موقعیت فعلی‌تان قرار گرفته‌اید، شاخص‌های اصلی عملکرد را محاسبه کرده و با باورهای محدودکننده در رابطه با وضعیت مالی آشنا می‌شوید. فصل سوم نقشه‌ی مسیر را در اختیارتان قرار می‌دهد و کمک می‌کند به تصویر واضحی از اهداف مالی‌تان برسید. در پایان، فصل چهارم راه‌های مختلف کسب درآمد و دارایی، از جمله استفاده از پول قرضی و کنترل کردن را بررسی می‌کند و گزینه‌های مناسب برای رسیدن به ثروت ثابت و بلندمدت را پیشنهاد می‌دهد.

کتاب چهار مرحله‌ی ایجاد ثروت توسط گیسو ناصری به فارسی ترجمه شده و به همت انتشارات راه طلایی در اختیار مخاطبان فارسی‌زبان قرار گرفته است.

نکوداشت‌های کتاب چهار مرحله‌ی ایجاد ثروت

  • این کتاب راهنمای ساده‌ای است که با توصیه‌های مختصر و مفیدش به شما نشان می‌دهد چطور از طریق سرمایه‌گذاری در حوزه‌ی املاک و مستغلات به آزادی مالی برسید. (BookLife Review)
  • در این کتاب ساده و مختصر، اچ جی چاماس راه‌های ثابتی برای کسب درآمد غیرفعال معرفی می‌کند که برای هر کارمندی به کار می‌آیند. (گردی هارپ، نویسنده)
  • کتاب چهار مرحله‌ی ایجاد ثروت راهنمای آموزشی درخشانی برای کسب درآمد بیشتر از یک شغل 8 ساعته است. این کتاب به صورت مختصر و مفید از راه‌های کسب درآمد از حوزه‌ی املاک و مستغلات می‌گوید. (Dr. Joseph S Maresca)

کتاب چهار مرحله‌ی ایجاد ثروت برای چه کسانی مناسب است؟

مطالعه‌ی این کتاب برای کسانی که به دنبال راه‌های ثابت کسب درآمد هستند، مناسب است.

در بخشی از کتاب چهار مرحله‌ی ایجاد ثروت می‌خوانیم

وقتی مجبور شدم برای اولین بار نگاهی به وضعیت مالی خودم و شاخص‌های اصلی عملکرد مالی‌ام داشته باشم، سوالات متعدد و ایده‌های گوناگونی به ذهنم هجوم آوردند. برای مثال با توجیه غیرمنطقی درباره‌ی شرایط وخیم اوضاع مالی‌ام به خودم دلداری می‌دادم. درست مثل اینکه بخواهی با یک داستان بد داستان بد دیگری را پوشش بدهی. تا اینکه بالاخره مجبور شدم با واقعیت و بررسی‌های منطقی و دقیق مواجه شوم و در این که چه چیزی باعث شد که من به این جایگاه وحشتناک مالی برسم. در طی این مدت به فهرست اسامی افراد ثروتمندی که در روزنامه اقتصادی به چاپ می‌رسید، نگاه می‌کردم و شروع به پرسش این سوالات از خودکردم که این افراد ثروتمند چگونه موفق شده‌اند که به چنین ثروتی دست پیدا کنند، یا اینکه این افراد چگونه همچون آهن‌ربا فقط پول را به سوی خود جذب می‌کنند، در حالی که افرادی دیگر همچون من و دیگر همکارانم یا به طور کلی همه‌ی کارمندان چگونه پول را از خود دور می‌کردند. برای رسیدن به این پاسخ‌ها، با صدها نفر که در میان آن‌ها افراد فقیر و غنی و حتی افراد متوسط جامعه هم وجود داشت، صحبت کردم. وقتی با افرادی که در سطح بسیار بالای جامعه، یا حد متوسط و حتی فقیر جامعه، کارگر و خویش‌فرما کسانی که فقط به درآمد کسب شده تکیه می‌کردند، صحبت کردم بدون در نظر داشتن سطح درآمدشان نقاط مشترک بسیاری داشتند. از طرف دیگر افرادی که چندین منبع درآمدی همچون دارایی‌های درآمدزا دارند هم نقاط مشترک بسیاری داشتند. تفاوت بین این دو دسته فوق‌العاده جالب و حیرت‌انگیز بود.

افرادی که توانسته بودند ثروتی را جمع‌آوری کنند همان عده‌ای بودند که به شکل باور نکردنی تصورات و باورهای غلط را کنار گذاشته بودند. بیشتر افراد فقیر و متوسط جامعه به شدت بر یک سری باورهای غلط در مورد پول و سرمایه‌گذاری تکیه و اعتقاد داشتند و به هیچ وجهی نمی‌خواستند آن‌ها را از ذهن‌شان بیرون کنند.

فهرست مطالب کتاب

سخن نویسنده
فصل اول: در حال حاضر کجا قرار دارم؟
فصل دوم: چرا در یک چنین موقعیتی قرار گرفته ‌ایم؟
فصل سوم: به کجا می‌ خواهم برسم؟
فصل چهارم: چگونه بایستی به این هدف برسم؟
یادداشت نهایی: وارد عمل شوید و زندگیتان را متحول کنید
درباره ‌ی نویسنده اچ. جی چاماس

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب چهار مرحله‌ی ایجاد ثروت
نویسنده
مترجمگیسو ناصری
ناشر چاپیانتشارات راه طلایی
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات104
زبانفارسی
شابک978-622-98182-1-3
موضوع کتابکتاب‌های آموزش سرمایه گذاری، بورس و فارکس، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب چهار مرحله‌ی ایجاد ثروت

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب چهار مرحله‌ی ایجاد ثروت

برای دریافت کتاب چهار مرحله‌ی ایجاد ثروت و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.