معرفی و دانلود کتاب پرسش‌های چهار گزینه‌ای عربی 3 - دوازدهم: رشته انسانی

عکس جلد کتاب پرسش‌های چهار گزینه‌ای عربی 3 - دوازدهم: رشته انسانی
قیمت:
۳۴,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب پرسش‌های چهار گزینه‌ای عربی 3 - دوازدهم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب پرسش‌های چهار گزینه‌ای عربی 3 - دوازدهم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب پرسش‌های چهار گزینه‌ای عربی 3 - دوازدهم: رشته انسانی

کتاب پرسش‌های چهار گزینه‌ای عربی 3 - دوازدهم توسط کاظم غلامی و بهروز حیدربکی به تألیف رسیده است و با ارائه‌ی درسنامه‌ی جامع و دقیق، ترجمه‌ی دروس، تست‌های تألیفی، سؤالات کنکورهای سراسری اخیر و پاسخنامه‌های جامع به شما کمک می‌کند درس عربی 3 پایه دوازدهم انسانی را بهتر و عمیق‌تر بیاموزید و درصد خوبی از این درس در آزمون سراسری کسب کنید.

درباره‌ی کتاب پرسش‌های چهار گزینه‌ای عربی 3 - دوازدهم

درس عربی جزو دروس اصلی و تأثیرگذار رشته‌ی علوم انسانی به حساب می‌آید. کتاب پرسش‌های چهار گزینه‌ای عربی 3 - دوازدهم، حاصل تلاش کاظم غلامی و بهروز حیدربکی است و به شما کمک می‌کند گوی سبقت را از رقبایتان بربایید و از آزمون‌های این درس و همچنین کنکور سراسری این رشته، سربلند عبور کنید. این کتاب شامل درسنامه‌های جامع، ترجمه‌ی درس‌ها و واژگان، تست‌های تألیفی و سراسری و پاسخنامه‌های کامل و دقیق است.

تمام نکات مربوط به هر درس به همراه مثال و تست‌های مرتبط در درسنامه‌های کتاب پرسش‌های چهار گزینه‌ای عربی 3 - دوازدهم آورده شده است تا به صورت نکته به نکته با مباحث اصلی کتاب عربی 3 آشنایی پیدا کنید. ترجمه‌ی واژگان (به همراه مترادف، متضاد و ...)، ترجمه‌ی متن دروس و جملاتِ مهمِ تمرینات کتاب ارائه شده است. همچنین نکات مخفی موجود در تمامی قسمت‌های کتاب نیز به شما خاطرنشان می‌شود.

تست‌های تألیفی و کنکورهای سراسری سال‌های اخیر در دسته‌های ترجمه، تعریب، مفهوم، قواعد، تحلیل صرفی و ضبط الحرکات طبقه‌بندی شده و به این ترتیب تمامی الگوهای آزمون‌های هماهنگ و کنکورهای سراسری برای شما شبیه‌سازی می‌شود. گنجینه‌ای از نکات ضروری و تکنیک‌ها و شیوه‌های پاسخگویی به سؤالات کنکور در قسمت پاسخنامه‌ی آن قرار گرفته است که با استفاده از آن می‌توانید سرعت خود را در پاسخگویی به این سؤالات بالا ببرید.

کتاب پرسش‌های چهار گزینه‌ای عربی 3 - دوازدهم ذیل مجموعه کتاب‌های پرسش‌های چهارگزینه‌ای و به همت انتشارات خیلی سبز منتشر شده است.

کتاب پرسش‌های چهار گزینه‌ای عربی 3 - دوازدهم برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب برای دانش‌آموزان سال دوازدهم رشته‌ی انسانی مفید و کاربردی است.

فهرست مطالب کتاب

الدرس الاول: من الاشعار المنسوبه الی الامام علی (ع) - معانی الحروف المشبهه بالفعل و لا النافیه للجنس
الدرس الثانی: الوجه النافع و الوجه المضر - الحال
الدرس الثالث: ثلاث قصصٍ قصیرهٍ - الاستثناء و اسلوب الحصر
الدرس الرابع: نظام الطبیعه - المفعول المطلق
الدرس الخامس: یا الهی - اسلوب النداء
درک مطلب
پاسخنامه
پاسخنامه‌ی تشریحی
پاسخنامه‌ی کلیدی

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب پرسش‌های چهار گزینه‌ای عربی 3 - دوازدهم: رشته انسانی
نویسنده،
ناشر چاپیانتشارات خیلی سبز
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات217
زبانفارسی
شابک978-600-412-570-3
موضوع کتابکتاب‌های کمک آموزشی متوسطه دوم
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب پرسش‌های چهار گزینه‌ای عربی 3 - دوازدهم

برای دریافت کتاب پرسش‌های چهار گزینه‌ای عربی 3 - دوازدهم و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.