معرفی و دانلود کتاب پرسش‌های چهار گزینه‌ای جامعه شناسی 3 - پایه دوازدهم - رشته انسانی

عکس جلد کتاب پرسش‌های چهار گزینه‌ای جامعه شناسی 3 - پایه دوازدهم - رشته انسانی
قیمت:
۷۸,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب پرسش‌های چهار گزینه‌ای جامعه شناسی 3 - پایه دوازدهم - رشته انسانی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب پرسش‌های چهار گزینه‌ای جامعه شناسی 3 - پایه دوازدهم - رشته انسانی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب پرسش‌های چهار گزینه‌ای جامعه شناسی 3 - پایه دوازدهم - رشته انسانی

کتاب پرسش‌های چهار گزینه‌ای جامعه شناسی 3 - پایه دوازدهم - رشته انسانی، تألیف مشترک حبیبه صالح نژاد و زهرا نعمتی، نردبام موفقیت شما در کنکور رشته‌ی علوم انسانی است. این کتاب با درسنامه‌های کامل و دقیق، دارا بودن تست‌های تألیفی و کنکورهای سال‌های گذشته به همراه پاسخنامه‌ی تشریحی جامع آن‌ها، شما را برای کسب درصد بالا در کنکور سراسری همراهی می‌کند.

درباره‌ی کتاب پرسش‌های چهار گزینه‌ای جامعه شناسی 3 - پایه دوازدهم - رشته انسانی

کتاب پرسش‌های چهار گزینه‌ای جامعه شناسی 3 - پایه دوازدهم - رشته انسانی حاصل همکاری حبیبه صالح نژاد و زهرا نعمتی است که درسنامه‌های جامع، پرسش‌های چهارگزینه‌ای تألیفی و کنکوری و پاسخنامه‌های مروری و کاربردی را در اختیار شما می‌گذارد تا درس جامعه‌شناسی پایه دوازدهم رشته‌ی انسانی را بهتر و عمیق‌تر بفهمید.

در درسنامه‌های کتاب پرسش‌های چهار گزینه‌ای جامعه شناسی 3 - پایه دوازدهم - رشته انسانی، تمامی بخش‌های کتاب درسی تحت پوشش قرار گرفته و توضیحات جامع و کاملی برای فهم مطالب کتاب درسی ارائه شده است. مثال‌های خارج از کتاب درسی نیز به مطالب درسنامه‌ها اضافه شده است تا وسعت یادگیری‌تان را بیشتر کند. بعضی از مباحث در قالب جداول و نمودارهایی کاربردی طبقه‌بندی شده‌اند تا مرور و یادآوری‌شان برای شما راحت‌تر باشد.

تست‌های کتاب پرسش‌های چهار گزینه‌ای جامعه شناسی 3 - پایه دوازدهم - رشته انسانی شامل تست‌های مهم کنکورهای سال‌های گذشته به همراه سؤالات تألیفی مؤلفان انتشارات خیلی سبز است. این تست‌ها از پرسش‌های ساده تا سؤالات پیچیده و دشوارتر را در برمی‌گیرند. برخی از سؤالات نیز تله‌های طراحان سؤال را برای شما برملا می‌کنند تا در جلسه‌ی آزمون سراسری غافلگیر نشوید و بتوانید به بهترین نحو از آموخته‌هایتان استفاده کنید.

پاسخنامه‌ی تشریحی کتاب پرسش‌های چهار گزینه‌ای جامعه شناسی 3 - پایه دوازدهم - رشته انسانی نیز به صورت مفصل و کامل به سؤالات پاسخ می‌دهد و در عین حال نقش جمع‌بندی را نیز برای شما ایفا می‌کند. با استمرار در مطالعه و یادگیری این کتاب فهم عمیقی از مطالب به دست می‌آورید و آمادگی بیشتری را برای شرکت در کنکور سراسری رشته‌ی انسانی کسب می‌کنید.

کتاب پرسش‌های چهار گزینه‌ای جامعه شناسی 3 - پایه دوازدهم - رشته انسانی را انتشارات خیلی سبز ذیل مجموعه کتاب پرسش‌های چهار گزینه‌ای به انتشار رسانده است.

کتاب پرسش‌های چهار گزینه‌ای جامعه شناسی 3 - پایه دوازدهم - رشته انسانی برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب منبع آموزشی مناسبی برای دانش‌آموزان پایه دوازدهم رشته انسانی است. همچنین دانش‌آموزانی قصد دارند در آینده در کنکور کارشناسی رشته انسانی شرکت کنند می‌توانند از مطالب این کتاب بهره ببرند.

فهرست مطالب کتاب

درس اول: ذخیره‌‌ی دانشی
درس دوم: علوم اجتماعی
درس سوم: نظم اجتماعی
درس چهارم: کنش اجتماعی
درس پنجم: معنای زندگی
درس ششم: قدرت اجتماعی
درس هفتم: نابرابری اجتماعی
درس هشتم: سیاست هویت
درس نهم: پیشینه‌ی علوم اجتماعی در جهان اسلام
درس دهم: افق علوم اجتماعی در جهان اسلام
آزمون‌های جامع
پاسخ‌نامه تشریحی
پاسخ‌نامه کلیدی

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب پرسش‌های چهار گزینه‌ای جامعه شناسی 3 - پایه دوازدهم - رشته انسانی
نویسنده،
ناشر چاپیانتشارات خیلی سبز
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات183
زبانفارسی
شابک978-600-412-567-3
موضوع کتابکتاب‌های کمک آموزشی متوسطه دوم
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب پرسش‌های چهار گزینه‌ای جامعه شناسی 3 - پایه دوازدهم - رشته انسانی

صفورا فرشاد
۱۴۰۳/۱/۱۵
خیلی خوب و کاملا و تست‌ها کل مطالب درس رو پوشش میداد
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب پرسش‌های چهار گزینه‌ای جامعه شناسی 3 - پایه دوازدهم - رشته انسانی

برای دریافت کتاب پرسش‌های چهار گزینه‌ای جامعه شناسی 3 - پایه دوازدهم - رشته انسانی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.