معرفی و دانلود کتاب واردات و ترخیص خودرو: داشبورد مدیریت

عکس جلد کتاب واردات و ترخیص خودرو: داشبورد مدیریت
قیمت:
۸۰,۶۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب واردات و ترخیص خودرو و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب واردات و ترخیص خودرو و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب واردات و ترخیص خودرو: داشبورد مدیریت

هر فردی برای فعالیت در عرصه‌ی واردات و امور گمرکی خودرو، نیاز به اطلاعات و دانش کافی دارد. کتاب واردات و ترخیص خودرو اثر محمد خانی چهری، این دانش را در اختیار شما قرار می‌دهد تا بتوانید به بهترین شکل در این حوزه فعالیت کنید.

درباره‌ی کتاب واردات و ترخیص خودرو

امور گمرکی مربوط به خودرو، قواعد و مقررات مشخصی دارد که بدون اطلاع از آن‌ها نمی‌توان در این حوزه مشغول به کار شد؛ بنابراین شما در جایگاه مدیر، واردکننده، سازنده‌ی خودرو، ترخیص‌کار گمرکی، دانشجوی مهارت محور، بازرگان و کارآفرین، به دانش کافی در این زمینه نیازمند خواهید بود.

کتاب واردات و ترخیص خودرو اثر محمد خانی چهری، منبعی جامع و ارزشمند است که به شما کمک می‌کند با به‌روزترین قوانین و سازوکارها در زمینه‌ی امور گمرکی و واردات خودرو آشنا شوید و از خلال جداول، تصاویر و توضیحات ارزشمند آن، به جایگاه قابل اعتنایی در این حوزه دست پیدا کنید.

اثر حاضر، بحث خود را از تاریخ واردات خودرو در ایران آغاز می‌کند و در ادامه نیز به موضوعات مهمی چون «مقررات ورود و خروج»، «شناخت فنی و ارزش‌گذاری» و «تشریفات گمرکی و ترخیص» می‌پردازد.

کتاب واردات و ترخیص خودرو مناسب چه کسانی است؟

تمام فعالان در زمینه‌ی امور گمرکی و واردات خودرو، این اثر را مفید و کاربردی خواهند یافت.

در بخشی از کتاب واردات و ترخیص خودرو می‌خوانیم

فرایند شماره گذاری خودروهای وارداتی- مزایده ای: حضور مالک و یا نماینده قانونی او به همراه مدارک شناسائی معتبر: شناسنامه، کارت ملی /ارائه اصل اسناد و مدارک وسیله نقلیه: خودروهای ساخت داخل: سند فروش، خودروهای وارداتی: پروانه گمرکی یا گواهینامه حاکی از مدلول سند گمرکی موضوع ماده 153 قانون امورگمرکی درصورت نبود پروانه ورودی، یا سند فروش مزایده‌ای / دریافت گواهی اصالت اسناد مثبته گمرکی موضوع ماده 117 قانون امورگمرکی از گمرک ترخیص کننده خودرو/ ارائه مدارک مبنی بر مفاصاحساب دیون دولتی/ بیمه شخص ثالث، مدارک احراز سکونت خریدار براساس نشانی اعلام شده/ واریز فیش بانکی هزینه نقل و انتقال خودرو و یا پرداخت وجه پلاک بنا به مورد/بررسی و تائید اسناد و مدارک خودرو از سوی کارشناس حقوقی مرکز تعویض پلاک / بازدید و تائید کاردکس برای احراز اصالت خودرو از سوی کارشناس تصادفات و امور فنی/مهرو امضاء کاردکس از سوی کارشناس بازدید کننده مجاز/ تخصیص پلاک خودرو براساس نشانی و مکان سکونت مالک / پرداخت هزینه پستی برای فرست کارت مشخصات خودرو.

فهرست مطالب کتاب

پیش‌گفتار
فصل اول: تبارشناسی واردات خودرو در ایران
فصل دوم: شناخت فنی و استانداردهای جهانی
فصل سوم: مقررات ورود و خروج
فصل چهارم: خرید، حمل و ارزش‌گذاری در گمرک
فصل پنجم: تشریفات گمرکی و ترخیص
فصل ششم: پیوستارها و پیکره‌ها
فهرست منابع و کتاب‌شناسی

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب واردات و ترخیص خودرو: داشبورد مدیریت
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات شرکت چاپ و نشر بازرگانی
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات277
زبانفارسی
شابک978-964-468-769-3
موضوع کتابکتاب‌های حقوق بازرگانی، کتاب‌های خودرو
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب واردات و ترخیص خودرو

امیر نیک
۱۴۰۳/۲/۱۹
کتاب مطالب خوبی رو عنوان میکنه و دانش خوبی رو منتقل میکنه ول یمتاسفانه شیوه نگارشش اصلا مناسب نیست... خیلی جاها یک سری فعل‌ها و کلماتی رو به شکل عجیبی به کار برده که بعد از چند بار خوندن جمله متوجهش میشی.. در واقع خیلی کلمات رو خواستن که به صورت فارسی شده بنویسن ولی خوب این از روون بودن متن کم کرده و به نظر من بعضی جاها جملات خیلی ساده گاها خیلی پیچیده شده.
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب واردات و ترخیص خودرو

برای دریافت کتاب واردات و ترخیص خودرو و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.