معرفی و دانلود کتاب هک اندروید

برای دانلود قانونی کتاب هک اندروید و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب هک اندروید و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب هک اندروید

کتاب هک اندروید نوشته‌ی سرینیواسا رائو کوتیپالی (با همکاری محمد عمران) از پایه‌ترین سطح ممکن به مخاطبانش امنیت اندروید، خطرات و حملات احتمالی و راه‌حل برطرف کردن آن‌ها را می‌آموزد. این کتاب برایتان مفید است اگر خواهان یادگیری الفبای این شاخه از علم هستید.

درباره‌ی کتاب هک اندروید

در دنیایی که رقابت میان سیستم‌عامل اندروید و iOS همه‌ی جهان را به تسخیر خود درآورده است، اویی برنده است که بتواند امنیت مشتری‌ها را بیشتر تأمین کند. البته عوامل دیگری مانند قیمت هم در حکمرانی برندها موثر هستند. نگاهی اجمالی به سطح جامعه ما را به این برآیند می‌رساند که اندروید حاکم مقتدر بازار تلفن همراه است. همین وسعت کاربر مسئولیت زیادی را برای این سیستم‌عامل به‌همراه داشته است؛ این برند موظف است که هرروز قوی‌تر از پیش ظاهر شود و کاربرانش را از خطرات احتمالی و هک شدن نجات دهد.

کتاب هک اندروید (Hacking Android) نوشته سرینیواسا رائو کوتیپالی (Srinivasa Rao Kotipalli) یک کتاب آموزشی با مراحل واضح و مشخص است. کاربر سطح مبتدی می‌تواند به‌راحتی از اولین سطور این کتاب با آن همراه شود و مراحل را موبه‌مو اجرا کند. بیان بدیهیات در این کتاب به دلیل همراهی مخاطب نابلد با آن است. در نتیجه، این کتاب را می‌توان «راهنمای مبتدیان برای امنیت اندروید» نامید. کوتیپالی در حین آموزش کاربر را به تکنیک‌ها و ابزاری مجهز می‌کند که با تمرین و ممارست بتواند ضعف‌های اپلیکیشن‌های اندرویدی را به‌سادگی تشخیص دهد. تلاش برای اطلاع آسیب‌پذیری اندروید به مخاطب و تحلیل بدافزارها زاویه‌دید جدیدی به مخاطب می‌دهد و کار در سطوح بالاتر را برای او آسان می‌کند. کوتیپالی در کتاب هک اندروید مانند معلمی سخت‌گیر عمل می‌کند که اساس کارش بر تمرین دانش‌آموزان است. او قدم‌به‌قدم با مخاطبش همراهی می‌کند و رویکردش چندان ساده است که حتی بی‌دانش‌ترین مخاطبان هم او و دستورالعمل‌هایش را درک می‌کنند. کتاب هک اندروید دقیق و آموزنده است و کتابی ایده‌آل برای شروع یادگیری امنیت اندروید محسوب می‌شود.

این کتاب با دربر گرفتن تصویر تمامی مراحل مخاطب را از سردرگمی نجات می‌دهد. هریک از خطاها و ارورهای ممکن در این کتاب با راه‌حلی همراه شده‌اند. این موضوع نشان از عمق درک مولف از محیط کار اندروید دارد.در نظر داشته باشید که با پیشرفت روزانه‌ی تکنولوژی، برخی از اطلاعاتی که در کتاب‌های آموزشی، مانند کتاب هک اندروید به مخاطب ارائه شده‌اند، از درجه‌ی اعتبار ساقطند. در نتیجه، هنگام استفاده از این کتاب حتما به آپدیت‌های احتمالیِ نرم‌افزارهای ذکرشده توجه کنید.

کتاب هک اندروید در ده فصل نوشته شده و ابتدایی‌ترین موضوعات مانند «نصب ابزارهای مورد نیاز» (جاوا و اندروید استودیو) و پرکارترین آن‌ها مانند «حملات سمت کاربر» را شامل می‌شود. ترجمه‌ی نیما نقدی روزبهانی با همراهی انتشارات نبض دانش و همکاری انتشارات آبدوس خواندن این کتاب را برای مخاطب فارسی‌زبان ممکن کرده است.

کتاب هک اندروید برای چه کسانی مناسب است؟

اگر شما هم در ابتدای مسیر یادگیری امنیت سیستم‌عامل اندروید هستید، این کتاب جزو اولین کتاب‌هایی است که باید بخوانید.

در بخشی از کتاب هک اندروید می‌خوانیم

حمله‌های هدفمند به تلفن‌های همراه و برنامه‌های مربوط به آن در حال افزایش است. پلتفرم اندروید به دلیل دارا بودن دامنه‌ی وسیعی از کاربران، اولین هدف بدیهی حمله‌کنندگان است. این کتاب دیدگاه‌هایی را در مورد تکنیک‌های مختلف حمله به‌منظور کمک به توسعه‌دهندگان و متخصصین تست‌های نفوذ و همچنین کاربران نهایی جهت درک اساس امنیت در اندروید، ارائه می‌دهد.

فهرست مطالب کتاب

هک اندروید و راه‌های مقابله با آن
فصل اول: تجهیز آزمایشگاه
فصل دوم: روت کردن اندروید (Android Rooting)
فصل سوم: بلوک‌های بنیادین ساختمان برنامه‌های اندروید
فصل چهارم: مروری بر حملات برنامه‌های اندروید
فصل پنجم: ذخیره‌سازی اطلاعات و امنیت آن‌ها در اندروید
فصل ششم: حملات سمت سرور
فصل هفتم: حملات سمت کاربر- تکنیک‌های تجزیه و تحلیل استاتیک
فصل هشتم: حملات سمت کاربر- تکنیک‌های تجزیه و تحلیل داینامیک
فصل نهم: بدافزارهای اندروید
فصل دهم: حملات به دستگاه‌های اندروید

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب هک اندروید
نویسنده،
مترجمنیما نقدی روزبهانی
ناشر چاپیانتشارات نبض دانش
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات344
زبانفارسی
شابک978-600-8871-79-8
موضوع کتابکتاب‌های هک و امنیت، کتاب‌های سیستم عامل
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب هک اندروید

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب هک اندروید

برای دریافت کتاب هک اندروید و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.