معرفی و دانلود کتاب هر روز برنده شو: روش‌های اثبات شده برای نتایج خارق العاده

عکس جلد کتاب هر روز برنده شو: روش‌های اثبات شده برای نتایج خارق العاده
قیمت:
۱۷,۵۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب هر روز برنده شو و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب هر روز برنده شو و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب هر روز برنده شو: روش‌های اثبات شده برای نتایج خارق العاده

کتاب هر روز برنده شو: روش‌های اثبات شده برای نتایج خارق العاده نوشته‌ی مارک میلر، اثری خواندنی در حوزه‌ی رشد و موفقیت کاری است. میلر در این کتاب، توصیه‌ها و راهکارهایی ثمربخش را به شما ارائه می‌دهد تا بتوانید عملکرد خود، همکاران و سازمان‌تان را بهبود ببخشید و به موفقیت حرفه‌ای بیشتری دست پیدا کنید.

درباره‌ی کتاب هر روز برنده شو

کتاب هر روز برنده شو (Win Every Day) نوشته‌ی مارک میلر (Mark Miller) بر یک ایده‌ی اصلی استوار است: حتی بزرگ‌ترین ایده‌ها و خارق‌العاده‌ترین نظریات هم فاقد ارزش و اهمیت خواهند بود اگر نتوان آن‌ها را عملی کرد. در دنیای تجارت امروزی، اغلب شرکت‌ها و سازمان‌های بزرگ با یک چالش عمده مواجه هستند: چگونه استانداردهای جهانی را در سازمان خود اجرا کنند و بازدهی بهتری داشته باشند. در بازار کسب‌وکار این روزها که بی‌نقصی محصولات تولیدی نه شرط لازم و نه شرط کافی برای موفقیت یک سازمان است؛ در فضای رقابتی موجود که جلب توجه مشتری، بسیار مورد نیاز است، کارآمدی یک سازمان بیشتر از هر زمان دیگری اهمیت می‌یابد.

معرفی و دانلود کتاب هر روز برنده شو

اغلب سازمان‌هایی که عملکرد خوبی دارند، در یک موضوع با هم مشترکند: کارکنانِ آن‌ها همگی اهل عمل هستند. آن‌ها تلاش می‌کنند عملکرد خود را تا حد امکان، ارتقا بدهند. آن‌ها به میزان بالایی از دقت، صحت و ثبات کاری دست پیدا کرده‌اند. میلر در کتاب هر روز برنده شو درصدد است نشان دهد که هر سازمان، چطور باید تلاش کند تا کارهای مثبت و تأثیرگذار را به عادات روزمره تبدیل کرده، آن اقدامات را پرورش دهد و در پی آن، به نتایج دلخواه دست پیدا کند.

بلیک براون، قهرمان کتاب هر روز برنده شو، مدیرعامل یک شرکت است. او می‌خواهد کاری کند تا عملکرد تیمش مدام بهبود پیدا کند و به سطوح عالی برسد. اما چگونه باید این کار را انجام دهد؟ او از نامحتمل‌ترین منبعِ ممکن کمک می‌گیرد: مدرسه‌ی فوتبال پسرش. داستان بر اساس شخصیت‌های غیرواقعی به نگارش درآمده اما اصول و روش‌های مطرح‌شده در آن، بسیار واقعی و عملی هستند. میلر برای رسیدن به این اصول با صاحبان کسب‌وکارهای مختلفی از جمله استارباکس، مایو کلینیک، خطوط هوایی سوس‌وست و... مصاحبه کرده و بر اساس آن مصاحبه‌ها، آزمایش‌های میدانی زیادی را انجام داده. او در کتاب هر روز برنده شو، اصول موفقیت را به اشتراک گذاشته است تا همگان از آن بهره برده و در فضایی سالم، به رقابت حرفه‌ای بپردازند. به باور مارک میلر، سازمان‌های کارآمد همگی از چند ویژگی اصلی برخوردارند: به رهبر خود اعتماد دارند، با یکدیگر هماهنگ هستند، تلاش می‌کنند در ذهن و قلب دیگران نفوذ کنند و درصددند تاجایی که امکان دارد عملکرد خود را بهبود ببخشند. این عوامل زمانی که کنار یکدیگر قرار بگیرند، به ایجاد سازمان‌هایی فوق‌العاده می‌انجامند.

ایده‌های مطرح شده در کتاب هر روز برنده شو، می‌تواند برای هر صاحب کسب‌و‌کاری متحول‌کننده باشد و زمینه‌ی پیشرفت را برای او فراهم آورد. کتاب هر روز برنده شو را سهیلا مختاری به زبان فارسی ترجمه کرده است.

نکوداشت‌های کتاب هر روز برنده شو

  • مارک میلر همیشه اصول رهبری را آموزش داده است. کتاب هر روز برنده شو نیز از این قاعده مستثنی نبوده است؛ کتابی است خاطره‌انگیز و الهام‌بخش و من آن را به هر رهبر سازمانی که می‌خواهد به موفقیت دست پیدا کند، توصیه می‌کنم. (کریس مکچزنی، نویسنده‌ی وال استریت ژورنال)
  • عظمت اتفاق نمی‌افتد. شما باید آن را هر روز انتخاب کنید. کتاب هر روز برنده شو از مارک میلر، کتابی بی‌عیب‌و‌نقص است. این کتاب را بخوانید و جای خود را در میان نخبه‌ترین رهبران سازمان‌های جهان، پیدا کنید. (مایکل هایت، نویسنده‌ی کتاب پرفروش ذهن متمرکز)

کتاب هر روز برنده شو برای چه کسانی مناسب است؟

راهکارهای مطرح‌شده در کتاب هر روز برنده شو، برای تمامی مدیران کسب‌وکارها و افرادی که به صورت گروهی در یک تیم کار می‌کنند، بسیار مفید و سودمند خواهد بود.

در بخشی از کتاب هر روز برنده شو: روش‌های اثبات شده برای نتایج خارق العاده می‌خوانیم

بِلِیک گفت: «صبح بخیر. امیدوارم که آخر هفته بهتون خوش گذشته باشه. می‌خواهم اَشلی وِستمَن (Ashley Westman) رو بهتون معرفی کنم. بعضی از شما ممکنه قبلاً باهاش آشنا شده باشین. اون رئیس تولید جدیده. شما می‌دونین یکی از چیزهای که من راجع به آدم‌ها دوست دارم دیدِ جدیدشونه.»

برای سرمایه‌گذاری روی دیدگاه بی‌طرفانه‌اش، من از اَشلی خواستم که یه بررسی روی عملکردمون انجام بده. اون به کمک تیمش موفق به انجام این کار شد. امروز اون نتایجش رو با ما در میون می‌ذاره و در مورد مسیر پیش رو با ما صحبت می‌کنه. «سَندیپ (Sandeep) می‌دونم که اَشلی بخشی از تیم بزرگ‌تر توئه. چیزی هست که بخواهی قبل از شروعِ کارش بگی؟»

سَندیپ یک مهندس تجربی و برای چندین سال رئیس عملیات بود. او احساسات نامشخصی در مورد گزارش اَشلی داشت. او‌ می‌دانست اطلاعات دقیق و روش او درست است، اما گزارش اَشلی در نهایت یک جور اعلام خطا نسبت به عملکرد تیم او بود...

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
فصل اول: کابوس
فصل دوم: شطرنج؛ نه دوزبازی
فصل سوم: یک روز جدید
فصل چهارم: بازی شروع شد!
فصل پنجم: به دنبال تبحر داشتن
فصل ششم: اعداد را تصاحب کن
فصل هفتم: بررسیِ واقعیت
فصل هشتم: به دیگران کمک کنید برنده شوند
فصل نهم: آماده، تنظیم، حرکت!
فصل دهم: به رهبران نیازمندیم
فصل یازدهم: برنامه‌ی بازی
فصل دوازدهم: هر روز برنده شو
فصل سیزدهم: قوی‌تر
فصل چهاردهم: میراث
تقدیرنامه
درباره‌ی نویسنده

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب هر روز برنده شو: روش‌های اثبات شده برای نتایج خارق العاده
نویسنده
مترجمسهیلا مختاری
ناشر چاپی شادن پژواک
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات137
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب‌های مدیریت و رهبری
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب هر روز برنده شو

علی بیات
۱۴۰۳/۱/۱۴
مارک میلر در کتاب ارزشمند خود به اصول موفقیت در کسب و کار توجه ویژه‌ای نموده و با پیگیری چالش‌های پیش روی برخی از شرکت‌ها و سازمان‌ها برای کسب موفقیت در انجام امورات محوله راه کارها و ایده‌های موثری را ارائه نموده است. برای دستیابی به موفقیت در راه اندازی کسب و کار حرفه‌ای از مطالعه این کتاب غافل نشوید. چون نویسنده مذکور شیوه درست مدیریت کسب و کار موفق را در این کتاب بیان نموده است.
🌱Hany Joon🌱
۱۴۰۳/۱/۲
با خوندن چند سطر از ابتدای نسخه‌ی نمونه کاملا متوجه شدم که به دردم میخوره، کتاب داستان محوره و صرفا برای کسایی نیست که میخوان بیزینس خودشونو داشته باشن این کتاب برای هر کسی که میخواد در دنیای رقابتی امروز حرفی برای گفتن داشته باشه لازمه.
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب هر روز برنده شو

برای دریافت کتاب هر روز برنده شو و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.