معرفی و دانلود کتاب نیایش و شفای وجود: دعا و پنج مرحله‌ی شفابخشی

عکس جلد کتاب نیایش و شفای وجود: دعا و پنج مرحله‌ی شفابخشی
قیمت:
۸۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب نیایش و شفای وجود و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب نیایش و شفای وجود و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب نیایش و شفای وجود: دعا و پنج مرحله‌ی شفابخشی

یکی خدا را در کتاب‌ها می‌جوید؛ یکی او را در نیایش می‌یابد. کتاب نیایش و شفای وجود نوشتۀ ران رات رابطه‌ی میان دعا و شفا را برای شما توضیح می‌دهد و اصول و روش‌های نیایش را در اختیارتان می‌گذارد تا با بکارگیری این اصول، دعا کردن را به جنبه‌ی اصلی از زندگی روزمره‌تان تبدیل کنید و طی پنج مرحله به شفای وجودی برسید.

درباره‌ی کتاب نیایش و شفای وجود

کتاب نیایش و شفای وجود (Prayer and the five stages of healing) نوشته‌ی ران رات (Ron Roth) راهنمایی برای تعالی زندگی و شفای روح است. این کتاب با در نظر گرفتن متون عرفانی جهان، آداب نیایش و چگونگی تلفیق آن با زندگی روزانه را به شما آموزش می‌دهد و طی پنج مرحله شما را به شفای وجودی می‌رساند.

ساختار کتاب نیایش و شفای وجود دو بخش و سیزده فصل دارد. بخش اول بر مراحل شفا در ادبیات عرفانی جهان تکیه دارد و به رابطه‌ی نیایش با فرایند شفا پیدا کردن می‌پردازد. این مراحل عبارتند از: هوشیاری، پالایش، اشراق، شب تاریک روح، و یگانگى با الوهیت. بر اساس متون عرفانی، با طی کردن این مراحل به شفای الهی دست پیدا می‌کنید. نیمه‌ی دوم کتاب با تکیه بر سال‌ها تجربیات عرفانی نویسنده در حوزه‌ی دعا و شفا، روش‌ها و اصول صحیح نیایش را در اختیار شما می‌گذارد. روش‌های دعا کردن عبارتند از فراخواندن مقدسات، بهره‌گیری از سکوت و خلوت عرفانی، عفو و بخشش و... فصل‌های کتاب با تمرینات معنوی و جملات روشنگری همراه شده است که اصول نیایش را هر چه بیشتر برای شما تعمیق می‌کنند.

معرفی و دانلود کتاب نیایش و شفای وجود

از نظر نویسنده‌ی کتاب نیایش و شفای وجود، نیایش و دعا زمانی مؤثر است که فقط موقع بحران‌ها و مشکلات به سراغش نرویم. لازم است نیایش بخش اصلی زندگی ما باشد تا ارتباطی دائمی با انرژی الهی برقرار کنیم. نبود نیایش در زندگی روزمره‌ی ما، وجودمان را از انرژی راستین الهی خالی می‌کند و به سردرگمی و گمگشتگی ما می‌انجامد. نیایش کردن یک مهارت است که تنها با تمرین دائم به دست می‌آید. بنابراین باید با صبر و شکیبایی به سوی کسب آمادگی لازم قدم‌های تدریجی برداریم و به این ترتیب نگذاریم دغدغه‌های مادی ما را از مسیر الهی دور کنند. نکته‌ی دیگر این است که برای رسیدن به نیایش صحیح، باید برای مواجه شدن با انواع آسیب‌ها و رنج‌های مادی و معنوی آماده شویم و یاد بگیریم دستیابی به تکامل وجودی نیازمند درد کشیدن است.

کتاب نیایش و شفای وجود با همکاری کیانا اورنگ و مینا اعظامى به فارسی برگردانده و به همت انتشارات لیوسا روانه‌ی بازار کتاب ایران شده است.

در نکوداشت کتاب نیایش و شفای وجود

  • ران رات، تجربه‌هاى فراوان، شوخ‌طبعى، شادی، و مهم‌تر از همه، عشق را در کتاب نیایش و شفای وجود گنجانده است. او در این کتاب نظراتش را با شما در میان مى‌گذارد و ابزارى به شما مى‌دهد که مى‌توانید براى رسیدن به کانون الهى به‌کار ببندید. (کتلین نون، نویسنده‌ی کتاب دود توی چشم‌هایتان می‌رود)

کتاب نیایش و شفای وجود برای چه کسانی مناسب است؟

علاقه‌مندان به متون عرفانی از مطالعه‌ی کتاب نیایش و شفای وجود بهره خواهند برد.

در بخشی از کتاب نیایش و شفای وجود: دعا و پنج مرحله‌ی شفابخشی می‌خوانیم

سفرمان در آرامش پیش مى‌رفت تا اینکه مجبور شدیم در هوایى متلاطم که بر فراز لس‌آنجلس حاکم بود، فرودى پرفراز و نشیب را آغاز کنیم. براى اینکه ذهنم را از تلاطم هوا دور کنم، مجله‌اى را مقابل خود گرفتم و سرسرى شروع به ورق زدن کردم. به‌طور اتفاقى به یک آگهى درباره‌ى هنرمندى به نام توماس کین کید که همچنین به «تصویرگر نور» معروف بود، برخوردم. تا پیش از آن، هیچ‌گاه کارى از او ندیده بودم. اما این نمونه نگاهم را ربود. تابلو، نمایش‌دهنده‌ى دهکده‌اى کوچک بود با پشت‌بام‌هاى پوشیده از برف، درختان صنوبر، خانه‌هایى که چراغشان روشن بود، چراغ‌هاى فرفورژه با لامپ‌هاى شیشه‌اى و تک‌خودرویى که از جاده‌ى برفى پایین مى‌رفت. این تصویر، کریسمس دهه‌ى 1940 را به یادم آورد، زمانى‌که بچه بودم و برف مى‌بارید و ما هم آماده مى‌شدیم به ضیافت نیمه‌شب برویم. من از این تصویر چنان به وجد آمده بودم که آرزو مى‌کردم بتوانم بیشتر درباره‌ى کین کید اطلاعات به‌دست آورم و شاید یکى از نقاشى‌هایش را خریدارى کنم. دیرتر فهمیدم که کین کید دوست دارد تصاویر را به‌گونه‌اى ترسیم کند که در دوران «بى‌تکلف قدیم» وجود داشته‌اند، دیدگاهى که من به‌شدت از آن استقبال مى‌کنم. این تصویر همچنین تأثیر خوشایند آرامش را برایم به ارمغان آورد و در اثناى فرود پرفراز و نشیب مرا تسلا داد.

به‌عنوان استراحت و پاداشى به خود، پس از اجراى برنامه‌ى از پیش مقررشده که بسیار خوب پیش رفته بود، از دوست همراهم پرسیدم آیا مایل است به بازارى که در نزدیکى کاستا مِسا قرار داشت سرى بزنیم؟ به ریاضت و پارسایى بى‌حد و اندازه که به‌احتمال زیاد ممکن است پرسش شما هم باشد، سر سوزنى اعتقاد ندارم. درواقع خرید کردن براى من آرامش‌آفرین است. نزدیک کریسمس بود و محوطه‌ى پارکینگ بازار که مد نظر من بود چنان پر ازدحام مى‌نمود که ما به وسط خیابان، به قسمت کم‌جمعیت‌ترى به نام کریستال کورت رفتیم. وقتى رسیدیم گروهى از بچه‌هاى خردسال با سرود کریسمس از ما استقبال کردند. من از صداى بچگانه‌شان چنان سرمست شده بودم که به‌جاى توجه به میل و خواسته‌ام براى خرید کردن، به مدت یک ساعت‌ونیم به سرودخوانى‌شان گوش سپردم.

فهرست مطالب کتاب

نیایش و تأثیر شفابخشى آن
در تمجید از ران رات
مقدمه‌ى مترجم
مقدمه‌ى نویسنده
بخش اول: پنج مرحله‌ى شفاى وجود
1. پنج مرحله‌ى شفاى وجود
2. مرحله‌ى هوشیارى
3. مرحله‌ى پالایش
4. مرحله‌ى اشراق
5. شب تاریک روح
6. فریبندگى انرژى‌هاى منفى: شیاطین و بنیادین‌ها
7. یگانگى با الوهیت
بخش دوم: روش‌هاى دعا کردن
8. چگونه در مراحل شفاى وجود به نیایش بپردازیم
9. نقاط هوشیار جسم، تمرین آرامش‌یابى، و مراحل
10. نیایش به‌مدد روح الهى قدسیان
11. سکوت و خلوت
12. فراخواندن مقدسات
13. بخشودن پیش‌نیاز دعا
سخن پایانى
همدلى در عمل
دعاى بومیان امریکا
برنامه‌ى دوازده مرحله‌اى

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب نیایش و شفای وجود: دعا و پنج مرحله‌ی شفابخشی
نویسنده
مترجمکیانا اورنگ، مینا اعظامی
ناشر چاپیانتشارات لیوسا
سال انتشار۱۳۹۳
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات310
زبانفارسی
شابک978-600-5138-46-7
موضوع کتابکتاب‌های عرفان و تصوف
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب نیایش و شفای وجود

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب نیایش و شفای وجود

برای دریافت کتاب نیایش و شفای وجود و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.