معرفی و دانلود کتاب مرگ به علت خوردن پیراشکی

عکس جلد کتاب مرگ به علت خوردن پیراشکی
قیمت:
۸۴,۵۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب مرگ به علت خوردن پیراشکی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب مرگ به علت خوردن پیراشکی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب مرگ به علت خوردن پیراشکی

ویوین چن، در اثر داستانی پرطرفدار خود، کتاب مرگ به علت خوردن پیراشکی، شما را به یک رستوران نودل‌خوری دعوت می‌کند. اما این یک رستوران عادی نیست. غذاهایی که در این رستوران چینی آماده می‌شود، ممکن است هرکسی را به کام مرگ ببرد. در این شرایط، لانا لی، شخصیت اصلی داستان پس از مدت‌ها دوباره برای کار به این مغازه برمی‌گردد؛ اما اتفاقاتی که قرار است بر سر راه این دختر قرار بگیرد، هوش را از سر هر آدمی خواهد پراند!

درباره‌‌ی کتاب مرگ به علت خوردن پیراشکی

لانا لی هرگز تصورش را هم نمی‌کرد که روزی مجبور باشد از کار خود بیرون بیاید، و دوباره به مغازه‌ی غذاخوری عجیب‌وغریب خانواده‌ی خود برگردد؛ اما ویوین چن (Vivien Chien) خالق رمان جنایی و جذاب مرگ به علت خوردن پیراشکی (Death by Dumpling) سرنوشت باورناپذیری برای دختر داستان آماده کرده است!

شاید رستوران خانوادگی لانا لی، آخرین گزینه‌ای بود که او برای ادامه دادن به زندگی به آن فکر می‌کرد. درحقیقت لانا ترجیح می‌داد سراغ هر شغلی بروند اما دوباره به این رستوران بازنگردد. اما دست سرنوشت و یک اخراج ناگهانی از محل کار، او را دوباره راهی این مغازه و حوادث پرماجرای آن می‌کند. هرچند که سروکله زدن با مادر لانا لی برای او سخت‌ترین کار دنیاست؛ اما او فکر می‌کند حداقل با مرتب کردن میز‌های رستوران و کمک در کار آشپزخانه می‌تواند زندگی ساده‌ و آرامی را برای خود دست‌وپا کند. هرچند طولی نمی‌کشد که روند حوادث غذاخوری، به سمت دیگری کشیده می‌شود. آقای فنگ، مدیر مالی این رستوران حالا دیگر زنده نیست. او به‌طور ناگهانی جان خود را از دست داده و شکی نیست که سرنخ ماجرای مرگ او به همین رستوران برمی‌گردد. روزی یک بشقاب پیراشکی دریایی مقابل میز آقای فنگ قرار می‌گیرد. کسی نمی‌داند چه کسی این پیراشکی را برای او آماده کرده اما تقریباً همه‌ی اهالی رستوران از حساسیت شدید آقای فنگ به صدف خبر داشتند. آقای فنگ حالا به علت خوردن یک پیراشکی جان خود را از دست داده و همه‌ی کارکنان این رستوران، مظنون اصلی قتل او هستند. این موضوع زندگی عاشقانه‌ی لانا لی و سرنوشت او را دگرگون می‌کند. به‌نظر می‌رسد کاری از دست پلیس و کارآگاهان محلی برنمی‌آید و خود لانا لی باید برای کشف این معمای پیچیده دست‌به‌کار شود!

معرفی و دانلود کتاب مرگ به علت خوردن پیراشکی

کتاب مرگ به علت خوردن پیراشکی از جمله رمان‌های معمایی پرفروش در سال 2018 است. انتشارات دانش آفرین با ترجمه‌ای از راضیه کریم‌پور، نسخه‌ی فارسی این کتاب را به دست شما می‌رساند.

درباره‌ی مجموعه‌ی راز مغازه‌ی رشته‌فروشی

«راز مغازه‌ی رشته‌فروشی» یا راز مغازه‌ی نودل‌فروشی (A Noodle Shop Mystery) نام یک مجموعه داستان معمایی به قلم اما ویوین چن است. روایت‌های این مجموعه‌ی خواندنی در یک رستوران چینی و در فضایی محلی بین طعم و مزه‌های گوناگون می‌گذرد. این رستوران در یک مرکز خرید آسیایی قرار گرفته و تاجران و فروشندگان، مشتری‌ها و رهگذران سوژه‌های در رفت‌وآمد آن هستند. لانا لی شخصیت اصلی داستان بعد از فرازوفرود‌های شغلی تصمیم می‌گیرد تا بار دیگر برای کار در این رستوران مشغول شود؛ اما در هر قسمت، حوادث ناخواسته‌ای سر راه قهرمان داستان قرار می‌گیرد و او را به حل معمایی جدی ترغیب می‌کند. اولین جلد از این مجموعه‌ی جذاب نیز با تلاش‌های انتشارات دانش آفرین به فارسی برگردان شده است.

نکوداشت‌های کتاب مرگ به علت خوردن پیراشکی

  • شروعی خوشمزه برای یک داستان معمایی تازه! (کایلی لوگان، نویسنده)
  • یک ماجرای سرگرم‌کننده و دلهره‌آور با طعمی منحصر‌به‌فرد! (آماندا فلاور، نویسنده)
  • پایان‌بندی کتاب ما را به دنبال کردن ادامه‌ی داستان این دختر ترغیب می‌کند. ( بوک ریوت)
  • علاقه‌مندان به داستان‌های خودمانی از آن لذت می‌برند. باعث افتخار است که بگویم نویسنده در شخصیت‌پردازی و طرح داستان کار ویژه‌ای انجام داده است. (مجله Suspense)
  • آینده‌ی قهرمان این ماجرا روشن به‌نظر می‌رسد! (Kirkus Reviews)

کتاب مرگ به علت خوردن پیراشکی برای چه کسانی مناسب است؟

اگر عاشق رمان‌های معمایی و هیجان‌انگیز هستید و اگر به امتحان کردن غذاهای رستوران‌های چینی علاقه دارید، این کتاب برای شما نوشته شده!

در بخشی از کتاب مرگ به علت خوردن پیراشکی می‌خوانیم

رستوران خانوادگی ما، همراه با دفتر آقای فنگ در مجتمع خرید جذاب دهکده آسیا قرار دارد. یک مجتمع خرید منحصربه‌فرد پر از چیزهایی که تمایل دارم آن ها را وسایلای آسیایی و این جور خرت‌وپرت ها بنامم. هرچه بگویی، اینجا داریم. نیاز به نوشیدنی، غذا یا آبنبات آسیایی دارید؟ داریم. نظرتان چیست یک عروسک هلو کیتی برای نوه تان بخرید؟ داریم. شاید دلتان برای کارائوکی تنگ شده یا فیلم چینی می خواهید؟ چون آن را نیز داریم. در کل، سیزده مغازه، یک مغازه بزرگ خوار‌وبارفروشی، رستوران خانواده ام، و یک بار کارائوکی جدید، بامبو لانج در این مجتمع قرار دارد.

شمال شرقی اوهایو - به طور خاص تر، فرویو پارک - جایی نیست که معمولاً آن را مرکز فرهنگ آسیایی در نظر بگیرید؛ منطقه اصیل شهر چینی ها اول در بخش شرقی کلولند ساخته شده بود. این منطقه با رفتن آسیایی ها به مناطق اطراف گسترش یافت و بعد زمانی رسید که محبوبیتش کم شد. با این حال اکنون در حال رشد است.

کلولندی ها تمایل داشتند به بخش شرقی شهر مهاجرت کنند، با اینکه بخش غربی آنقدرها هم دور نبود. آقای فنگ، مالک مغازه های ما، یک فرد زحمتکش و صادق بود که سمتِ غربی شهر را بیشتر دوست داشت، چون دلش می خواست مکانی راحت تر داشته باشد. برای همین دهکده آسیا به وجود آمد. با اینکه مکان کوچکی بود، اما هم جذابیت داشت هم خصوصیات خاص خودش را. در ورودی پارکینگ، یک دروازه طاق مانند و مجلل قرار داشت و با دو اژدهای طلایی تزئین شده بود که بدن های فلس دار خود را دور میله های قرمز می چرخاندند. کمی آن طرف تر خود دهکده آسیا قرار دارد، یک شهر کوچک از بتکده هایی که همه در یک ردیف چیده شده اند.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب مرگ به علت خوردن پیراشکی
نویسنده
مترجمراضیه کریم پور
ناشر چاپیانتشارات دانش آفرین
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات304
زبانفارسی
شابک978-622-5667-27-3
موضوع کتابکتاب داستان و رمان نوجوان، کتاب‌های داستان و رمان خارجی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب مرگ به علت خوردن پیراشکی

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب مرگ به علت خوردن پیراشکی

برای دریافت کتاب مرگ به علت خوردن پیراشکی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.