معرفی و دانلود کتاب مجموعه آثار صادق هدایت: (بوف کور - سایه و روشن) همراه با نقد و بررسی (جلد 4)

عکس جلد کتاب مجموعه آثار صادق هدایت: (بوف کور - سایه و روشن) همراه با نقد و بررسی (جلد 4)
قیمت:
۶۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب مجموعه آثار صادق هدایت: (بوف کور - سایه و روشن) همراه با نقد و بررسی (جلد 4) و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب مجموعه آثار صادق هدایت: (بوف کور - سایه و روشن) همراه با نقد و بررسی (جلد 4) و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب مجموعه آثار صادق هدایت: (بوف کور - سایه و روشن) همراه با نقد و بررسی (جلد 4)

داود علی بابایی در کتاب مجموعه آثار صادق هدایت: (بوف کور - سایه و روشن) همراه با نقد و بررسی (جلد 4)، به تحلیل دو اثر برجسته‌ی ادبیات ایران می‌پردازد.

بوف کور شرح حال تلاش روحی مردی است که از زندگی روزمره فراری شده و در پی رویای زیبای خود می‌رود. او می‌خواهد خودش را بشناسد و چگونگی تغییرش را ببنید. بوف کور داستان انسانی است که در پهنه‌ی زمین پناهی نمی‌بیند، پیوندی با آسمان ندارد، زندگی تباه و تنهای امروزش در نگاه موشکافانه‌ی هدایت، فساد و پوسیدگی تاریخی‌اش را گواهی می‌کند.

صادق هدایت نویسنده‌ی رمان بوف کور، داستان‌نویس، مترجم و از پیشتازان عرصه‌ی ادبیات نوین ایران است و بسیاری از افراد برجسته در ادبیات، رمان بوف کور او را از درخشان‌ترین آثار ادبیات داستانی معاصر می‌دانند.

در بخشی از کتاب مجموعه آثار صادق هدایت: (بوف کور - سایه و روشن) همراه با نقد و بررسی (جلد 4) می‌خوانیم:

در زندگی زخم‌هایی هست که مثل خوره روح را آهسته در انزوا می‌خورد و می‌تراشد. این دردها را نمی‌شود به کسی اظهار کرد، چون عموما عادت دارند که این دردهای باورنکردنی را جزء اتفاقات و پیش آمدهای نادر و عجیب بشمارند و اگر کسی بگوید یا بنویسد، مردم بر سبیل عقاید جاری و عقاید خودشان سعی می‌کنند آن را با لبخند شکاک و تمسخرآمیز تلقی بکنند. زیرا بشر هنوز چاره و دوائی برایش پیدا نکرده و تنها داروی آن فراموشی به توسط شراب و خواب مصنوعی به وسیله‌ی افیون و مواد مخدره است. ولی افسوس که تأثیر اینگونه داروها موقت است و به جای تسکین پس از مدتی بر شدت درد می‌افزاید.

آیا روزی به اسرار این اتفاقات ماوراء طبیعی، این انعکاس سایه‌ی روح، که در حالت اغماء و برزخ بین خواب و بیداری جلوه می‌کند، کسی پی خواهد برد؟

من فقط به شرح یکی از این پیش آمدها می‌پردازم که برای خودم اتفاق افتاده و به قدری مرا تکان داده که هرگز فراموش نخواهم کرد و نشان شوم آن تا زنده ام، از روز ازل تا ابد تا آن جا که خارج از فهم و ادراک بشر است زندگی مرا زهرآلود خواهد کرد. زهرآلود نوشتم، ولی میخواستم بگویم داغ آن را همیشه با خودم داشته و خواهم داشت.

فهرست مطالب کتاب

به بهانه پیشگفتار
بوف کور
سایه و روشن

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب مجموعه آثار صادق هدایت: (بوف کور - سایه و روشن) همراه با نقد و بررسی (جلد 4)
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات امید فردا
سال انتشار۱۳۸۳
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات245
زبانفارسی
شابک978-964-5731-81-x
موضوع کتابکتاب‌های نقد و بررسی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب مجموعه آثار صادق هدایت: (بوف کور - سایه و روشن) همراه با نقد و بررسی (جلد 4)

حسین رضایی
۱۴۰۳/۲/۲۷
صادق هدایت دردهای زندگی رو به زیباترین شکل بیان کرده، همون طور که خودش اول کتاب میگه این دردها رو نمیشه به کسی گفت، برای همین هر کسی نمیتونه با اون ارتباط برقرار کنه.
Mozhgan rastegari
۱۳۹۸/۹/۸
اصلا نمیتونم با این حجم از نا امیدی و بدبختی ارتباط برقرار کنم
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب مجموعه آثار صادق هدایت: (بوف کور - سایه و روشن) همراه با نقد و بررسی (جلد 4)

برای دریافت کتاب مجموعه آثار صادق هدایت: (بوف کور - سایه و روشن) همراه با نقد و بررسی (جلد 4) و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.