معرفی و دانلود کتاب مامان خرسه و وگاس

عکس جلد کتاب مامان خرسه و وگاس
قیمت:
۳۲,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب مامان خرسه و وگاس و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب مامان خرسه و وگاس و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب مامان خرسه و وگاس

ماجراهای خنده‌دار و باورنکردنی پائولو، گوردون و راوی ناشناس کتاب مامان خرسه و وگاس، تمامی ندارند! این کتاب شامل جلد یازدهم و دوازدهم مجموعه‌ی «چشمت روز بد نبیند» می‌شود؛ کتابی که احتمالاً یک‌نفس همه‌ی داستان‌هایش را می‌خوانید و هنگام خواندنش، خنده‌تان یک لحظه هم قطع نمی‌شود! لورا وید و مایکل وید در این جلد سه پسربچه‌ی بازیگوش کتاب را به شهری هیجان‌انگیز می‌برند: وگاس!

درباره‌ی کتاب مامان خرسه و وگاس

اگر دوست صمیمی‌تان یک بچه‌ی بازیگوش باشد که فکرهای بکری در سر دارد و کنارش خیلی خوش می‌گذرد، چه کاری از دستتان برمی‌آید؟ آفرین! خاطرات ماجراجویی‌هایتان را برای دیگران تعریف می‌کنید و آن‌ها را هم در خوش‌گذرانی‌هایتان شراکت می‌دهید. حالا اگر کتابی بنویسید که خوانندگان در سراسر دنیا آن را بخوانند، باعث خندیدن و قهقهه زدن افراد بیشتری می‌شوید. این دقیقاً همان کاری است که لورا وید (Laura Wade) و و مایکل وید (Michael Wade) انجام دادند. آن‌ها در کتاب مامان خرسه و وگاس (And Then It Happened: Book 11 & 12) ماجرای شیطنت‌های سه دوست را تعریف می‌کنند که سعی دارند از دردسر دور باشند؛ اما دردسر همیشه به دنبال آن‌هاست!

معرفی و دانلود کتاب مامان خرسه و وگاس

گوردون، پائولو و راوی بی‌نام کتاب در این جلد از مجموعه‌ی چشمت روز بد نبیند، رهسپار شهر رؤیایی وگاس می‌شوند. اما چطور چنین چیزی ممکن است؟ چنین بچه‌های وروجکی را در خانه هم نمی‌شود کنترل کرد؛ چه برسد در شهری که آدم‌های عادی هم در آن مشکل درست می‌کنند! پدر و مادر گوردون برنده‌ی جایزه‌ی سفر رایگان به وگاس شده‌اند و به هر کدام از افراد فامیل که زنگ می‌زنند، مسئولیت بچه‌ها را بر عهده نمی‌گیرد. بنابراین تصمیم می‌گیرند که آن‌ها را هم با خودشان ببرند. اما نمی‌دانند که چه عاقبتی در انتظارشان است! ماجراهایی که در کتاب مامان خرسه و وگاس می‌خوانید، شما را از خنده روده‌بر خواهند کرد. مایکل وید و لورا وید پیشنهادی هم برای خوانندگان کتاب دارند: اگر دوست دارید کتابی درمورد ستاره‌ی موسیقی و مسابقه‌های ورزشی بخوانید، به سراغ کتاب دیگری بروید! جلد ششم مجموعه‌ی چشمت روز بد نبیند برای کسانی است که به بشقاب‌پرنده‌ها، خرس‌ها و مارها علاقه دارند!

مریم مفتاحی کتاب مامان خرسه و وگاس را با همکاری نشر آفرینگان (یکی از زیرمجموعه‌های انتشارات ققنوس) به زبان فارسی برگردانده است.

درباره‌ی مجموعه‌ی چشمت روز بد نبیند

مجموعه‌ی چشمت روز بد نبیند شامل 14 جلد کتاب می‌شود و لورا و مایکل وید اولین جلد آن را در سال 2003 در کشور کانادا منتشر کردند. این مجموعه‌ کتاب با روایت اول شخص نوشته شده است و داستان‌های پسری بدون‌نام است که همراه با دو دوست صمیمی‌اش، گوردون و پائولو، دردسرهای بسیاری برای اطرافیانشان درست می‌کنند. داستان‌های هر جلد از یکدیگر مستقل هستند و می‌توانید آن‌ها را بدون ترتیب بخوانید. شخصیت‌های اصلی و فرعی کتاب عبارتند از:

  • راوی: او همیشه از خودش با عنوان «من» یاد می‌کند و در رابطه‌ی دوستانه‌شان نقش دانای کل را دارد.
  • گوردون: او همان کسی است که همه را به دردسر می‌اندازد. البته بعداً همه را از دردسر نجات می‌دهد!
  • پائولو: او مرد عمل است و همیشه با ابزارآلات کار می‌کند. او همراه خانواده‌اش در مزرعه ساکن است.
  • خانم هاگزبریت: معلم این سه پسربچه در مدرسه‌ی دولتی «دانگلمور»
  • آقای ایوانز: مدیر مدرسه
  • آقای باتِرورت: همسایه‌ی راوی

انتشارات ققنوس این مجموعه را در 7 جلد با ترجمه‌ی مریم مفتاحی منتشر کرده است. جلدهای مجموعه‌ی چشمت روز بد نبیند به ترتیب عبارتند از:

  • کلکسیون پرنده‌های مرده و تله برای دزد
  • حمله‌ی مترسک‌ها و داستان دستشویی
  • روز بدشانسی گوردون و خانه‌ی ارواح
  • تعقیب و گریز در برف و مامان‌بزرگ نابکار خلافکار
  • کوسه‌ماهی و وضعیت اضطراری
  • مامان خرسه و وگاس
  • با چنین دوستانی و وقتی بچه بودیم

کتاب مامان خرسه و وگاس برای چه کسانی مناسب است؟

کتاب مامان خرسه و وگاس برای گروه سنی 7 تا 12 سال مناسب است. اگر فرزندتان به کتاب خواندن علاقه‌ای نشان نمی‌دهد، یک جلد از مجموعه‌ی چشمت روز بد نبیند را برای او تهیه کنید. مطمئن باشید که مجذوب کتاب خواندن خواهد شد!

در بخشی از کتاب مامان خرسه و وگاس می‌خوانیم

یک روز سرد از ماه ژانویه بود، زنگ تفریح تمام شده بود و تازه توى کلاس سر جایمان نشسته بودیم. خانم هاگزبریت دستش را بالا برد و ازمان خواست ساکت باشیم. «بچه‌ها، انجمن مدرسه بازرس ِ ایمنىِ ساختمان فرستاده تا بیرون ساختمان را وارسى کند، از آن‌جا که مدیر امروز مریض است و من معلم ارشد مدرسه‌ام، وظیفه دارم دور و اطراف مدرسه را نشانش بدهم. پنج دقیقه بیشتر طول نمى‌کشد. مشکل این‌جاست که در حال حاضر هیچ معلم ذخیره‌اى نیست که مراقبتان باشد. مى‌توانم روى شما حساب کنم که فقط پنج دقیقه بچه‌هاى خوبى باشید؟»

ما چشممان را چرخاندیم. اى خدا! فکر مى‌کند ما کى هستیم؟ یک مشت بچه‌ی کلاس اولى؟ معلوم است که مى‌توانیم پنج دقیقه بچه‌ی خوبى باشیم بدون این‌که کسى بالاى سرمان باشد!

خانم هاگزبریت منتظر جواب نماند و ادامه داد: «بسیار خب. مى‌دانم مى‌توانم به شما اعتماد کنم. یک کتاب درآورید و پنج دقیقه در سکوت مطالعه کنید.» و وقتى با عجله داشت از کلاس بیرون مى‌رفت، گفت: «لطفاً آبرویم را نبرید.»

در پنج دقیقه بعد، ما بهترین بچه‌هاى دنیا بودیم. همه در سکوت مطلق مطالعه کردیم. گوردون به ساعت نگاهى انداخت و گفت: «هى نگاه کنید! پنج دقیقه تمام شد. قرار بود خانم هاگزبریت سر پنج دقیقه برگردد، ولى برنگشت. حالم گرفته شد! گفت فقط پنج دقیقه طول مى‌کشد، پس کجاست؟ ما حرفش را قبول کردیم، ولى نیامد! مطالعه در سکوت تمام شد. حالا بازى شروع مى‌شود!»

ظرف پنج ثانیه کلاس ما از بهترین کلاس دنیا تبدیل شد به بدترین کلاس دنیا.

فهرست مطالب کتاب

مامان‌خرسه
1: مامان‌خرسه
2: اخراجى!
3: دزدى یا گروکشى
4: عمارت هالووین
5: آدم ضدحال
6: فقط پنج دقیقه
7: تعطیلات بهارى
8: زودتر خوب شو
9: پول، پول، پول!
10: وقتى موجودات فضایى حمله مى‌کنند!
وگاس
1: وِگاس!
2: پیرترین معلم دنیا
3: ناهار مجانى
4: سختى کار
5: دستبرد
6: نمایشگاه علوم
7: تقدیم به خانم معلم، با عشق
8: هر چقدر مى‌خواهید بخورید
9: هیولاى دریایى

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب مامان خرسه و وگاس
نویسنده،
مترجممریم مفتاحی
ناشر چاپیانتشارات آفرینگان
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات168
زبانفارسی
شابک978-600-391-304-2
موضوع کتابکتاب داستان و رمان نوجوان، کتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب مامان خرسه و وگاس

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب مامان خرسه و وگاس

برای دریافت کتاب مامان خرسه و وگاس و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.