معرفی و دانلود کتاب ماجراهای والدو و خرگوش‌های شیطون

عکس جلد کتاب ماجراهای والدو و خرگوش‌های شیطون
قیمت:
۳,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب ماجراهای والدو و خرگوش‌های شیطون و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب ماجراهای والدو و خرگوش‌های شیطون و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب ماجراهای والدو و خرگوش‌های شیطون

کتاب ماجراهای والدو و خرگوش‌های شیطون از مجموعه‌ی «ماجراهای والدو»، نوشته‌ی هانس ویلهلم است که ماجراهای سگ مهربان، صبور و باهوشی به نام والدو را روایت می‌کند که درس‌های باارزش زندگی را به کودکان می‌دهد. در این داستان دوزبانه‌ی آلمانی، والدو با چند خرگوش کوچولوی بی‌ادب و دردسرساز روبرو می‌شود که خرگوش مسنی به نام بابالامپی را اذیت می‌کنند، اما بعد از اتفاقی که برایشان می‌افتد، چیزی نمی‌گذرد که متوجه اشتباهشان می‌شوند.

درباره‌ی کتاب ماجراهای والدو و خرگوش‌های شیطون

کتاب ماجراهای والدو و خرگوش‌های شیطون (Waldo und die Hasenlummel) داستان کودکانه‌ی جذابی از مجموعه داستان‌های والدو است که توسط هانس ویلهم (Hans Wilhelm) و به زبان آلمانی نگاشته شده است. والدو، سگ باهوش و مهربانی است که در این داستان با سه بچه خرگوش به نام‌های امتپوس، لانگور و فیکته در حالی ملاقات می‌کند که مثل همیشه مشغول بی‌ادبی و شیطنت هستند. آن‌ها از دردسر درست کردن و ترساندن بقیه‌ لذت می‌برند. والدو سه بچه خرگوش را در حال مسخره کردن بابالامپی، خرگوش مسن و خمیده پشت همسایه‌اش دید که داد می‌زدند: «هی ... قوز پشتت واقعاً خنده‌دار و احمقانه است.» والدو سعی کرد بهشان هشدار بدهد که مسخره کردن دیگران کار خوبی نیست اما گوششان بدهکار نبود. چیزی نگذشت که سه خرگوش، خودشان را در وضعیت سختی گرفتار دیدند که هیچ کسی نمی‌توانست به دادشان برسد. بابالامپی و والدو بچه‌ها را نجات دادند اما بچه‌ها هنوز نمی‌دانستند خرگوش قهرمانی که جانشان را نجات داده، یک خرگوش معمولی نیست.

کتاب داستان ماجراهای والدو و خرگوش‌های شیطون به قلم هانس ویلهلم و ترجمه‌ی جذاب نشاط رضایی برزگر، داستانی آلمانی است که به زبان فارسی ترجمه شده است. متن داستان این کتاب، به دو زبان آلمانی و فارسی در اختیار شما قرار گرفته که نه تنها مطالعه‌ی این داستان دوست‌داشتنی را به تجربه‌ای سرگرم‌کننده و آموزنده برای کودکانتان تبدیل می‌کند، بلکه می‌تواند فرصتی برای یادگیری و آموزش زبان آلمانی برای کودکان و بزرگسالان فراهم کند. تصویرسازی‌های زیبا و کودکانه‌ی این کتاب، که به وسیله‌ی هانس زیمر انجام شده است، از دیگر ویژگی‌هایی است که باعث محبوبیت ماجراهای والدو در سرتاسر جهان شده.

هانس ویلهلم، نویسنده‌ی محبوب ادبیات کودک به زبان آلمانی است که به نگارش و تصویرسازی بیش از دویست کتاب داستان برای کودکان و بزرگسالان پرداخته است که به حدود سی زبان زنده‌ی دنیا ترجمه شده‌اند. فروش کلی کتاب‌های این نویسنده به بیش از چهل و دو میلیون نسخه در جهان رسیده است. از دیگر کتاب‌های محبوب این نویسنده می‌توان به «تیرون، بچه دایناسور بی‌ادب» و «هدیه روز کریسمس» اشاره کرد.

کتاب ماجراهای والدو و خرگوش‌های شیطون برای چه کسانی مناسب است؟

کتاب داستان ماجراهای والدو و خرگوش‌های شیطون برای کودکان سنین 6 تا 9 سال نگاشته شده است اما مطالعه‌ی آن برای افرادی که به یادگیری زبان آلمانی علاقه دارند هم خالی از لطف نخواهد بود.

در بخشی از کتاب ماجراهای والدو و خرگوش‌های شیطون می‌خوانیم

امتپوس، لانگور و فیکته سه خرگوش شیطون بودند که همیشه در حد انفجار دست از بازیگوشی و البته کارهای احمقانه خود برنمی‌داشتند. از پر کردن برف در صندوق پستی جنگلبان گرفته، تا آزار رساندن و انداختن وحشت و ترس در دل خرگوش‌های کوچولو با صدای بلند و گرومپ و فرار کردن از محل.

خلاصه اینکه آن‌ها همیشه دردسر تازه‌ای پیدا می‌کردند.

روزی از روزها والدو گرفتار این سه خرگوش شیطان شد در حالی که بابالامپی را بخاطر وجود قوز و خمیدگی بر پشتش مسخره می‌کردند.

آن‌ها فریاد می‌زدند: هی ... واقعاً قوز پشتت خیلی خنده‌دار و احمقانه است.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب ماجراهای والدو و خرگوش‌های شیطون
نویسنده
مترجمنشاط رضایی برزگر
ناشر چاپیانتشارات مهرراوش
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات25
زبانفارسی
شابک978-600-7119-84-6
موضوع کتابکتاب آموزش زبان کودک، کتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب ماجراهای والدو و خرگوش‌های شیطون

برای دریافت کتاب ماجراهای والدو و خرگوش‌های شیطون و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.