معرفی و دانلود کتاب فرانک کوچولو و سرقت از بانک

عکس جلد کتاب فرانک کوچولو و سرقت از بانک
قیمت:
۲۴,۸۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب فرانک کوچولو و سرقت از بانک و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب فرانک کوچولو و سرقت از بانک و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب فرانک کوچولو و سرقت از بانک

اگر دلتان یک حیوان خانگی کوچک بخواهد و مامان و بابا اجازه ندهند که آن را بخرید، چه کار می‌کنید؟ در کتاب فرانک کوچولو و سرقت از بانک نوشته‌ی جیم والی، داستان بامزه‌‌ی پسربچه‌ای را می‌خوانید که خودش به‌ تنهایی و از راهی عجیب تصمیم به تهیه پول و خرید حیوان خانگی مورد علاقه‌اش می‌گیرد!

درباره‌ی کتاب فرانک کوچولو و سرقت از بانک

تا حالا یک حیوان خانگی کوچک داشته‌اید که برای خود خودتان باشد؟ این آرزوی فرانک کوچولو بود؛ آرزویی که هر روز و هر شب به آن فکر می‌کرد. در خیابان به حیوان خانگی این و آن نگاه می‌کرد و یا عکس حیواناتی را که دوست داشت برای خودش نگه می‌داشت. اما، هر بار که از پدر و مادرش می‌خواست برای او یک حیوان خانگی بخرند، آن‌ها مخالفت می‌کردند. چرا که به نظرشان فرانک فعلاً آمادگی نگهداری از یک موجود کوچک را نداشت!

فرانک از اینکه مانند بقیه، نمی‌توانست حیوان موردعلاقه‌اش را داشته باشد، ناراحت بود. تا اینکه یک روز با مادرش به بانک رفت و همانجا تصمیم عجیبی گرفت: «دزدی از بانک!»... فکر می‌کنید فرانک کوچولو می‌دانست که دزدی کار بدی است؟ اصلاً به نظر شما او موفق می‌شود که پول خرید یک حیوان خانگی را تهیه کند؟

کتاب فرانک کوچولو و سرقت از بانک (Baby's first bank heist) نوشته‌ی جیم والی (Jim Whalley) یک داستان سرگرم‌کننده برای کودکان است که با تصاویر زیبا و پر از جزییات، هر کودکی را به خودش جذب می‌کند. والی در این کتاب به کودکان می‌آموزد که دزدی کردن کار خوبی نیست، برای نگهداری از حیوانات خانگی نیاز به آمادگی و جای مناسب است و البته بچه‌ها قبل از هر کاری باید از پدر و مادر خود اجازه بگیرند!

نکوداشت‌های کتاب فرانک کوچولو و سرقت از بانک

- یک اثر خواندنی جذاب و تخیلی. (Kirkus Reviews)
- کتابی جذاب درباره حیله‌گری و تصمیم عجیب فرانک کوچولو! (Publishers Weekly)
- یک کتاب داستان خنده‌دار برای بچه‌هایی که از تماشای جزییات در تصاویر لذت می‌برند. (BCCB)
- این کتاب با داستان بامزه،‌ تصویرگری زیبا و جزییات جذابش،‌ هر بچه‌ای را به سمت خودش می‌کشاند. (School Library Journal)

کتاب فرانک کوچولو و سرقت از بانک برای چه کسانی مناسب است؟

کودکان 3 تا 7 ساله‌ای که به خواندن داستان و قصه‌های طنز و تخیلی علاقه‌مندند، از خواندن کتاب فرانک کوچولو و سرقت از بانک لذت می‌برند.

با جیم والی بیشتر آشنا شویم

یکی از نویسندگان کتاب‌های کودک که داستان‌های جذابی را برای کودکان می‌نویسد، جیم والی نام دارد. این نویسنده انگلیسی در رشته روزنامه‌نگاری تحصیل کرده و مدرک دکترای خودش را در رشته مطالعات فیلم و سینما دریافت کرده است. او در اوقات فراغتش به نوشتن می‌پردازد و تاکون چند کتاب داستان برای کودکان نوشته است.

دربخشی از کتاب فرانک کوچولو و سرقت از بانک می‌خوانیم

فرانک دم‌عصایی را یواشکی به خانه آورد و سعی کرد ازش مواظبت کند تا به وقتش به بابا و مامان نشان دهد می‌تواند از پسش بربیاید. پروژه‌ی دم‌عصایی موفقیت‌آمیز بود و فرانک هم عاشقش بود...

ولی خیلی زود فرانک دلش حیوانات بیشتری خواست. چرا که نه! پولش را داشت.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب فرانک کوچولو و سرقت از بانک
نویسنده
مترجمفرزین سوری
ناشر چاپیانتشارات پرتقال
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات33
زبانفارسی
شابک978-600-462823-5
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب فرانک کوچولو و سرقت از بانک

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب فرانک کوچولو و سرقت از بانک

برای دریافت کتاب فرانک کوچولو و سرقت از بانک و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.