معرفی و دانلود کتاب علم بهتر است یا ثروت؟

عکس جلد کتاب علم بهتر است یا ثروت؟
قیمت:
۱۸,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب علم بهتر است یا ثروت؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب علم بهتر است یا ثروت؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب علم بهتر است یا ثروت؟

کتاب علم بهتر است یا ثروت؟ نوشته‌ی ریحانه آشتیانی، مجموعه‌ای از 3 داستان کوتاه است. محتوای این کتاب، حال و هوای دهه شصت و هفتاد شمسی است که با قلم نویسنده‌ای جوان نوشته شده است. لحن آشتیانی در این کتاب، طعنه آمیز است و گرایش‌های طنز دارد. کتاب حاضر توسط انتشارات افسانه نیاکان به چاپ رسیده است.

در بخشی از کتاب علم بهتر است یا ثروت؟ می‌خوانیم

عمه فخری که عمه‌ی بابامه همیشه میگه ما مردم بسیار فرهیخته و بافرهنگی هستیم و از اون خونواده هاش نیستیم و همیشه برامون داستان‌های گهرباری از اجدادمون میگه که هرچی افتخارآفرینی تو کل دنیا بوده شخص فاخر یه رگ و ریشه‌اش به ما می‌رسیده. اصلاً اسم خودش برا همین فخریه. اول اسمش بلقیس الدوله بوده که خودش تغییر میده به فخری. همیشه میگه اون طور که تو منابع موثق ذکرشده آدم‌های زیادی از سراسر دنیا به آب‌وخاک ما برای گردش و تفریح میومدن که در اثر همون رفت‌وآمدها بچه‌ها و نواده‌های زیادی از خودشون به‌جا گذاشتن که هرکدومشون یه جایی افتخار آفرینن. در راستای همین فرهنگ غنی از همون بچگی تو مدرسه‌ها تلاش زیادی میکنن که کوله‌پشتی پر از فرهنگ غنی ما رو هی سنگین‌تر کنن و مهره‌های کمرمون رو بشکونن یا حداقل چند سانتی جا به جا کنن.

در راستای افزایش همین فرهنگ و هنر بود که تو مدرسه یکی از مهم‌ترین ارکان مدرسه و درواقع چارچوب‌های اصلی که کل مدرسه به اون تکیه زده بود گروه سرود و نمایش مدرسه بود. گروه سرود یه گروه متشکل از افراد نخبه و فرهیخته از کلاس‌های مختلف بود که دورهم جمع میشدن و انواع و اقسام سرودهای فرهنگی و هنری رو حفظ میکردن تا در مواقع لزوم وایسن روی سن و از اعماق دل‌وروده شون جیغ بزنن و بخونن. اما بودن در این گروه افتخاری نبود که نصیب هرکسی بشه و مثل آزمون استخدامی برا قوه قضاییه باید انواع و اقسام فیلترهای اخلاقی و فرهنگی و موارد بیب دار و بوق دار رو رد می‌کردیم تا بتونیم وارد این گروه بشیم. بهترین قسمت ماجرا اونجا بود که سر کلاس بودی و یه نفر میومد و می‌گفت بچه‌های گروه سرود بیان برن تو نمازخونه تمرین.

فهرست مطالب کتاب

پیشگفتار
فال گیر
این همه لشگر
کنکور یا کُن کور؟

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب علم بهتر است یا ثروت؟
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات افسانه نیاکان
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات44
زبانفارسی
شابک978-622-94090-1-5
موضوع کتابکتاب‌های داستان و رمان ایرانی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب علم بهتر است یا ثروت؟

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب علم بهتر است یا ثروت؟

برای دریافت کتاب علم بهتر است یا ثروت؟ و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.