معرفی و دانلود کتاب صوتی کمکم کن، گرفتار شده‌ام

عکس جلد کتاب صوتی کمکم کن، گرفتار شده‌ام
قیمت:
۳۵,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی کمکم کن، گرفتار شده‌ام و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی کمکم کن، گرفتار شده‌ام و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی کمکم کن، گرفتار شده‌ام

وان کارتر در کتاب صوتی کمکم کن، گرفتار شده‌ام شش روش اثبات‌شده برای تغییر ذهنیت از خودخرابکاری به خودبه‌سازی را برای ما شرح می‌دهد. توصیه‌های این کتاب صوتی پرفروش به شنوندگان کمک می‌کند تا چرخه‌ی سرزنش خود را بشکنند و به‌سوی مثبت‌اندیشی و رفاه واقعی حرکت کنند.

درباره‌ی کتاب صوتی کمکم کن، گرفتار شده‌ام

همه‌ی ما با قدرت تخریب‌کننده‌ی منتقد درونی‌مان آشنا هستیم؛ صدایی که دائماً ما را سرزنش می‌کند و هر لحظه یادآوری می‌کند که به‌اندازه‌ی کافی خوب نیستیم. وان کارتر (Vaughn Carter) در کتاب صوتی کمکم کن، گرفتار شده‌ام (Help Me, I'm Stuck) ما را با قدرت تغییر زندگی با استفاده از طرز فکر صحیح آشنا می‌کند. او شش روش اثبات‌شده برای رهایی از منتقد درونی بی‌رحممان به ما معرفی می‌کند. این کتاب صوتی درباره‌ی تغییر ذهنیت و به دنبال نجات ما از احساس رخوت است.

بر اساس گزارش بنیاد ملی علوم یک فرد به‌طور متوسط روزانه حدود 12,000 تا 60,000 فکر می‌کند که بیشتر آن‌ها به‌صورت خودگویی است. طبق این آمار، از میان حرف زدن‌های دائمی با خود 80 درصد آن‌ها منفی و 95 درصد آن‌ها تکراری است. توصیه‌های وان کارتر در کتاب صوتی کمکم کن، گرفتار شده‌ام مجموعه‌ای از تکنیک‌های کاربردی برای کاهش جنبه‌های خودانتقادی افکار درونی است. ازنظر او اولین گام برای رهایی از گرفتار خودتخریبی بودن این است که به‌مرور انگیزه‌های مفیدی برای خود ایجاد کنیم. با این کار می‌توانیم منتقد درونی خود را ساکت کنیم.

اگر ما بتوانیم بر روی کارهای نیمه‌کاره‌ای که داریم تمرکز کنیم و انگیزه‌ای برای به پایان رساندن این کارها پیدا کنیم یعنی وارد مسیر تغییر ذهنیت از خودخرابکاری به خودسازی شده‌ایم. وان کارتر چند نکته و تمرین برای ایجاد عادت‌های شکرگزاری در کتاب صوتی کمکم کن، گرفتار شده‌ام طراحی کرده است که برای حفظ و نگهداری این انگیزه‌ها کمک می‌کنند. او معتقد است که ما باید شیوه‌ی کارکرد مغز و ذهن خود را تغییر دهیم. قدرت تفکر مثبت در همین تغییر سیم‌کشی یا سیم‌کشی مجدد مغز است. برای محافظت از این چیدمان ذهنی جدید، افراد باید بسیار بیشتر از قبل سلامت ذهنی و جسمی خود را جدی بگیرند. تغذیه‌ی مناسب و ورزش ازیک‌سو و توجه به احساسات سازنده و انرژی‌بخش از سوی دیگر کمک می‌کند تا نیروی لازم برای محافظت از تفکر مثبت را در خود تقویت کنیم.

استرس و اضطراب از مسائلی هستند که می‌توانند ما را در حرکت به سمت خودسازی دچار چالش کنند. بسیاری از افراد در لحظاتی که تحت‌فشار استرس قرار می‌گیرند دوباره وارد چرخه‌ای از خودتخریبی می‌شوند و دستاوردهای تفکر مثبت و تمرین‌های مفید آن‌ها کمرنگ می‌شود. وان کارتر در کتاب صوتی کمکم کن، گرفتار شده‌ام گام‌های کوچک اما مهمی برای کاهش استرس و ایجاد تغییرات دائمی به ما می‌آموزد. ما باید با منفی‌گرایی ناشی از اضطراب مقابله کنیم؛ باید بتوانیم فاجعه‌سازی در موقعیت‌های استرس‌زا را کنار بگذاریم و اسیر تفکر قطبی نشویم. راهکارهای افزایش اعتمادبه‌نفس نقش پررنگی در مدیریت چنین شرایطی دارد.

همدلی یکی از نکاتی است که برای وان کارتر اهمیت بسیاری دارد. او در کتاب صوتی کمکم کن، گرفتار شده‌ام بر اهمیت همدلی و نحوه‌ی گنجاندن آن در زندگی روزمره تأکید می‌کند. او همدلی را توانایی درک احساس دیگران تعریف می‌کند و راهکارهایی برای افزایش همدلی پیشنهاد می‌دهد. تبدیل شدن به یک شنونده‌ی فعال از گام‌های مهم در مسیر افزایش همدلی است. اهمیت همدلی از این‌ جهت است که انسان‌ها موجوداتی اجتماعی هستند و اگر توانایی‌های همدلی را در خود افزایش ندهند به‌مرور به جزیره‌هایی تنها تبدیل می‌شوند. این حس جداافتادگی اجتماعی منجر به تجربه‌ی احساس تنهایی می‌شود. این لحظه‌ای است که تفکرات منفی به ما هجوم می‌آورند. همدلی نیازهای روانی و احساسی ما از بودن در جمع را برطرف می‌کند، ما را به سمت شکوفایی بیشتر سوق می‌دهد و کمک می‌کند تضادهای آزاردهنده با دیگران را کنار بگذاریم.

وان کارتر در کتاب صوتی کمکم کن، گرفتار شده‌ام داستان دو زن خیالی را تعریف می‌کند که در جزیره‌هایی دورافتاده گرفتار شده بودند. رویکردهای متفاوت آن‌ها در چنین شرایطی بینش‌های مفیدی برای شنونده به ارمغان می‌آورد. او ما را با رزی پرچ‌کن آشنا می‌کند که به میلیون‌ها زن شاغل انگیزه برای کار کردن داده است و با شرح مشکلات زن میلیونری به نام باربارا کوکوران (Barbara Cocoran) نشان می‌دهد که شکست می‌تواند سکوی پرتابی برای ورود به خودبه‌سازی باشد. ما در این کتاب صوتی داستان زن‌های متفاوتی را می‌شنویم که با بسیاری از مشکلاتی که ما نیز دچار آن‌ها هستیم مواجه و هرکدام به‌نوعی آن‌ها را حل کرده‌اند.

کتاب صوتی کمکم کن، گرفتار شده‌ام تلاشی است برای خروج از موقعیت‌هایی که بر اثر یک شغل نامناسب، یک رابطه‌ی اشتباه یا سال‌ها خود تخریبی مداوم دچار آن‌ها شده‌ایم. اگرچه تغییر کردن سخت و زجرآور است اما وان کارتر نشان می‌دهد که شدنی است. مؤسسه‌ی انتشارات فلسفه نسخه‌ی چاپی کتاب کمکم کن، گرفتار شده‌ام را با ترجمه‌ی شاهین غفاری و نسخه‌ی صوتی آن را با صدای شادی زراعتی منتشر کرده است.

کتاب صوتی کمکم کن، گرفتار شده‌ام برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب صوتی برای کسانی که قصد دارند از جنبه‌های منفی خودانتقادی نجات پیدا کنند راهکارهای مناسبی پیشنهاد می‌کند. اگر به دنبال خودسازی و پیشرفت فردی هستید، اگر دوست دارید با قدرت تفکر مثبت در برابر استرس و افکار منفی مقاوم‌تر رفتار کنید، می‌توانید از راهکارهای این کتاب صوتی استفاده کنید.

با وان کارتر بیشتر آشنا شویم

وان کارتر معلم، مشاور و نویسنده‌ی آمریکایی است. او که در نوشته‌های خود تمرکز ویژه‌ای بر زنان دارد سعی می‌کند استراتژی‌های مختلفی برای تغییر طرز فکر خوانندگان و شنوندگان خود معرفی کند. «کمکم کن با دیگران گفت‌وگو کنم» کتاب دیگر وان کارتر است که در آن سعی می‌کند ما را در ارتباط گرفتن با دیگران راهنمایی کند؛ او در این کتاب به ما یاد می‌دهد که سکوت آزاردهنده را به گفت‌وگویی لذت‌بخش تبدیل کنیم.

در بخشی از کتاب صوتی کمکم کن، گرفتار شده‌ام می‌شنویم

برای بسیاری از مردم مشکل است که کارها و پروژه‌های عقب‌مانده را از سر گیرند زیرا زندگی خود را روی خلبان خودکار تنظیم کرده‌اند. خاصیت خلبان خودکار این است که کارها را به‌صورت تکراری و بدون نیاز به فکر کردن انجام می‌دهد. تابه‌حال چند بار با ماشین از محل کار به خانه رانندگی کرده‌اید و بعد ناگهان متوجه شده‌اید که به هیچ‌چیز در مسیر خود توجه نکرده‌اید؟ این چطور ممکن است؟ ملی امکان‌پذیر است زیرا در تمام طول مسیر، بر روی خلبان خودکار تنظیم بودید.

اما این خطر وجود دارد که ناآگاهانه همین روند را به‌صورت مکانیکی ادامه دهید: شاید هرگز لذت مشارکت در مهم‌ترین تجربیات زندگی را پیدا نکنید و حتی متوجه نشوید که آن‌ها را ازدست‌داده‌اید؛ چیزهایی مثل مسابقه فوتبال دخترتان، یک شام عاشقانه با همسرتان، ساختن آن قایقی که خیلی وقت پیش نقشه‌اش را خریدید، شرکت در دورهمی دوستانتان و بسیاری چیزهای دیگر، تا زمانی که دیگر خیلی دیر شده باشد و عمرتان تقریباً تمام شده باشد.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
13 دقیقه
معرفی و مقدمه
35 دقیقه
بخش اول: ذهن متمرکز، گرفتاری‌ها را پشت سر می‌گذارد
28 دقیقه
بخش دوم: قدرت تفکر مثبت
23 دقیقه
بخش سوم: قدردانی
53 دقیقه
بخش چهارم: نقش تغذیه و ورزش در تفکر مثبت
31 دقیقه
بخش پنجم: چگونه افکار منفی را حذف کنید
19 دقیقه
بخش ششم: همدلی
11 دقیقه
نتیجه‌گیری
1 دقیقه
یادداشتی برای نویسنده

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی کمکم کن، گرفتار شده‌ام
نویسنده
مترجمشاهین غفاری
راویشادی زراعتی
ناشر صوتی موسسه انتشارات فلسفه
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۳ ساعت و ۳۴ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی کمکم کن، گرفتار شده‌ام

رویا درخشان
۱۴۰۲/۲/۲۶
یکی از بهترین کتب برای پیدا کردن هدف یا اهداف زندگی؟ چگونگی برنامه ریزی درست برای رسیدن به اهداف؟ پیدا کردن خود! شناخت خود! روشهای درست تفکر، تغذیه، ویتامینه کردن و ورزش گردن برای رسیدن به زندگی بهتر است.... یکبار خوندنش ابدا کافی نیست. موقع خوندنش قلم و کاغذ داشته باشید و تمریناتی داره با خودتون بنویسید و انجامشون بدید
الهه ارشاد
۱۴۰۲/۳/۲۴
اگه به مشکل خوردید این کتابو بخونین تا بفهمین مشکلی وجود ندارد
با خواسته‌های خود همسو شوید تا بدست بیاورید انرژی انرژی الهی را جذب میکند و نو سازگاری‌های بی نظیر می‌آفریند
خود را دوست داشته باشید و عاشق زندگی باشید تا روی خوش دنیا نسیبتان شود
اسماعیل پورنجفی
۱۴۰۲/۵/۳۱
کتاب در باره ارتباط اول باخود واقعیت دوس داشتن خودت و راهکارهای برخورد در زندکی با اشخاص عزیزان رو راهنمای میکنه کسانی که گرفتار تنهای شدن زندگیشون سرد شده بخونن اموزنده گویاست
Behrooz-rahimzadeh64
۱۴۰۲/۶/۱۸
با سلام. کتاب خوبی بود و تا به عمل نرسونی کاری را نتیجه نخواهد داد که در این کتاب به ما میگه چطوری انجامش بدیم.
فایق مرادی
۱۴۰۲/۲/۱۰
این کتاب واقعا با اسمش هم‌تراز هستش و کمک میکنه تا گرفتاریمان حل شود و مشکلاتمان رامرتفع کنیم
شهروزسیفی
۱۴۰۲/۱۰/۲
از نظر من کتابی خوب کاربردی می‌باشد ولی خیلی ارتباط با حس و حال درونی خواننده و یا شنونده دارد
پريسا
۱۴۰۲/۲/۱۹
سلام ودرود خداقووت منکه گوش کردن و به من کمک کرده سپاسگذارم
Farzaneh ahmadi
۱۴۰۲/۲/۵
ساده و خوب است اما برای کسی که در این زمینه مطالعه‌ی زیادی نداشته می‌تواند کمک کننده باشد
Morteza Nasiri
۱۴۰۲/۹/۶
در این کتاب شش روش عالی برای خودسازی ارائه شده که بسیار بسیار تأثیرگذار هستش.
مریم سلیمی
۱۴۰۲/۲/۲۷
بسیار ساده وروان
مشاهده همه نظرات 10

راهنمای مطالعه کتاب صوتی کمکم کن، گرفتار شده‌ام

برای دریافت کتاب صوتی کمکم کن، گرفتار شده‌ام و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.