معرفی و دانلود کتاب صوتی کارگاه اندیشه: خودارزیابی

عکس جلد کتاب صوتی کارگاه اندیشه: خودارزیابی
قیمت:
۲۵,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی کارگاه اندیشه: خودارزیابی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی کارگاه اندیشه: خودارزیابی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی کارگاه اندیشه: خودارزیابی

کتاب صوتی کارگاه اندیشه: خودارزیابی نوشته‌ی احمدرضا آذر، اثری از مجموعه‌ی «کارگاه اندیشه» است که در قالب مکالمات میان استاد و شاگردان خردسالش، مفاهیم مختلف را به بحث و بررسی می‌گذارد. در این قسمت از این مجموعه مفهوم «خودارزیابی» مورد بررسی قرار می‌گیرد.

درباره‌ی کتاب صوتی کارگاه اندیشه: خودارزیابی

بحث و تبادل نظر با کودکان تا حدی که در سطح فهم کودکانه‌ی آن‌ها باشد، کاری بسیار مفید است. از طریق این مباحثه‌ها که برای تربیت کودک بسیار سودمند و مفید هستند، می‌توان علاوه بر آموزش موارد مختلف، حس ارزشمندی و عزت نفس کودک را نیز تا حد زیادی افزایش داد. از آنجا که صحبت کردن درست و اصولی، ستون اصلی برقراری ارتباط با دیگران است، یاد گرفتن حرف زدن درست و تبادل نظر با دیگران از مهارت‌های حیاتی برای کودکان است که می‌توانند با گوش دادن به سری کتاب‌های «کارگاه اندیشه» این مهارت را تقویت کنند.

در این قسمت از کارگاه اندیشه، که کتاب صوتی کارگاه اندیشه: خودارزیابی نام دارد، احمدرضا آذر به سراغ مفهوم ارزیابی و سنجش رفته و از بچه‌ها می‌خواهد تا معنی این واژه را به کمک سوال از دیگران یا جستجو در کتاب فرهنگ لغت پیدا کنند. بسیاری از بچه‌ها معنای «ارزشیابی»، «یافتن ارزش و فایده‌ی چیزی و سنجش درستی آن» و غیره را پیشنهاد می‌دهند. تمام این نظرات درست است. حالا آقای معلم می‌خواهد به آن‌ها یاد بدهد که «خودارزیابی» یا بررسی رفتار و اندیشه‌های خودمان چه معنایی دارد.

کتاب صوتی کارگاه اندیشه: خودارزیابی اثری از انتشارات سرو یاسین است و با تلاش آسیه گرجی، مریم رحیمی، نازنین مهیمنی، نگین خواجه‌نصیر، شهرزاد عبدحق، صنم صالحی و بهرام سروری نژاد روایت شده است.

درباره‌ی مجموعه‌ی کارگاه اندیشه

کارگاه اندیشه عنوان مجموعه‌ کتاب‌هایی است که با اتخاذ رویکردی بر پایه‌ی گفت‌وگو و مشارکت، درصددند تا مهارت‌های کودکان و نوجوانان را رشد و پرورش دهند. روایت در این کتاب‌ها در قالب بحث‌های گروهی در یک کلاس درس پیش می‌رود.

کتاب صوتی کارگاه اندیشه: خودارزیابی برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب به کودکان و نوجوانانی که علاقه‌مند به یادگیری درباره‌ی مفهوم خودارزیابی هستند پیشنهاد می‌شود.

در بخشی از کتاب صوتی کارگاه اندیشه: خودارزیابی می‌شنویم

از زمانی که معنی و مفهوم خودارزیابی رو دونسته و فهمیدم موفق شدم اون رو به فراگیران خودم چه در کلاس‌های هنری و چه در کارگاه اندیشه یاد بدم و هر بار با افق جدید و هیجان‌انگیزتری از فهم و توسعه‌ی مطلوب خلاقیت روبه‌رو شدم. در همون فضای خودارزیابی هم با چالش‌هایی روبه‌رو شدم؛ از جمله اینکه کدام بخش از آگاهی‌ها یا تحلیل‌ها ماندگارتر و مفیدتر است. در زمان خودارزایابی ما می‌فهمیم که کدام قسمت از علم‌ها کاربردی‌تر هستند. بیهوده نیست که اولیای ما فرمودند: «بهترین علم‌ها کاربردی‌ترین اون‌هاست.» در ارزیابی این کاربردها هستند که معنی می‌یابند و هرکس متوجه مقدار برداشت خودش می‌شه.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
38 دقیقه
خودارزیابی

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی کارگاه اندیشه: خودارزیابی
نویسنده
راویآسیه گرجی، مریم رحیمی، نازنین مهیمنی، نگین خواجه نصیر، شهرزاد عبدحق، صنم صالحی، بهرام سروری نژاد
ناشر صوتیانتشارات سرو یاسین
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابMP3
مدت۳۷ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی نوجوان، کتاب علمی و آموزشی کودک
قیمت نسخه صوتی

راهنمای مطالعه کتاب صوتی کارگاه اندیشه: خودارزیابی

برای دریافت کتاب صوتی کارگاه اندیشه: خودارزیابی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.