معرفی و دانلود کتاب صوتی مسیر گوش دادن

عکس جلد کتاب صوتی مسیر گوش دادن
قیمت:
۸۸۰۰۰ ۶۱,۶۰۰ تومان ۳۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی مسیر گوش دادن و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی مسیر گوش دادن و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی مسیر گوش دادن

جهان پیرامون ما پر از صداست، ولی آیا تابه‌حال یک بار هم به این صداها گوش داده‌ایم؟ کتاب صوتی مسیر گوش دادن اثر جولیا کامرون که پرفروش‌ترین کتاب واشنگتن پست بوده است، راه درست شنیدن و استفاده‌ی صحیح از شنیده‌ها را به ما یاد می‌دهد. این کتاب در ادامه‌ و به سبک برنامه‌های چندهفته‌ای کتاب معروف «راه هنرمند» نوشته شده است.

درباره‌ی کتاب صوتی مسیر گوش دادن

جولیا کامرون (Julia Cameron) پیش از این با نوشتن کتاب معروف «راه هنرمند» که بیش از چهار میلیون نسخه از آن در سرتاسر دنیا به فروش رفت، به شهرت و محبوبیت فراوانی رسیده بود. او در این کتاب متفاوت، برنامه‌ای چند هفته‌ای از تمرینات و تکنیک‌های مختلفی را ارائه کرده بود که طی انجام آن‌ها، خواننده به سطح بالایی از خودشناسی و خلاقیت می‌رسید. این کتاب که فروش بالایش شاهدی بر استقبال گسترده‌ی مردم بر آن است، الهام‌بخش افراد و به خصوص هنرمندان بسیاری شد تا جریان ایده‌های خلاقانه را در ذهنشان تقویت کنند. جولیا کامرون پس از آن کتاب‌های مختلفی نوشت که به نوعی مکمل و ادامه‌ای از کتاب راه هنرمند بودند، و کتاب صوتی مسیر گوش دادن (The Listening Path) که هم‌اکنون پیش روی شماست نیز یکی از همین کتاب‌هاست.

شاید با خود فکر کنید که در طول زندگیتان، گوش دادن را بی هیچ تمرین و راهبردی انجام داده‌اید و اساساً نیازی به یک برنامه‌ی آموزشی برای آن نداشته‌اید، ولی این تمام حقیقت نیست. کتاب صوتی مسیر گوش دادن، تصویر و مفهوم تازه‌ای را از دقت به جهان پیرامونمان به ما می‌آموزد که شاید پیش از این اصلاً با آن مواجه نشده بودیم.

معرفی و دانلود کتاب صوتی مسیر گوش دادن

از بچگی به ما یاد داده‌اند برای گفتگو و برقراری ارتباط با دیگران، چطور باید حرف بزنیم تا منظورمان را به درستی منتقل کنیم. اما چند نفر از ما به درستی «شنیدن» را بلدیم؟ شاید به عنوان یک هنرمند در باتلاقی از افکار پوچ و ایده‌های بی‌ارزش گرفتار شده باشید، ولی تابه‌حال شده به این فکر کنید که با گوش دادن درست، ممکن است به چه اطلاعات و ایده‌هایی دست پیدا کنید؟ آیا تابه‌حال به شکلی واضح و روشن به صدای خودتان و افکارتان گوش کرده‌اید؟ به صدای سکوت چطور؟

کتاب صوتی مسیر گوش دادن طی یک برنامه‌ی شش هفته‌ای و به سبک آموزش‌ها و تمرین‌های کتاب راه هنرمند، به شما مهارت گوش دادن اصولی را می‌آموزد. در اولین هفته از تمرینات کتاب، تمرکزتان را بر «گوش دادن به محیط پیرامونتان» می‌گذارید و سعی می‌کنید صداهایی را بشنوید که شاید ذهنتان آن‌ها را به‌طور خودکار در هوشیاریتان قطع کرده باشد. در دومین هفته، «گوش دادن به دیگران» را تمرین می‌کنید و به این موضوع می‌پردازید که در هنگام تعامل با دیگران، آیا بر حرف‌هایی که خودتان می‌خواهد بزنید بیشتر تمرکز دارید یا حرف‌هایی که به شما زده می‌شود؟ سومین هفته نوبت تمرینات «گوش دادن به صدای درون» است و در هفته‌ی چهارم، «گوش دادن به جهان پشت پرده» مورد بررسی قرار می‌گیرد. «گوش دادن به قهرمانان» و «گوش دادن به سکوت» عنوان فصل پنجم و ششم کتاب است.

کتاب صوتی مسیر گوش دادن با تلاش امیرحسین محمدی جهت به فارسی ترجمه شده و نشر صوتی واوخوان و نشر طرح نقد، ناشران آن هستند. این کتاب را با صدای مژده خلج می‌شنوید.

افتخارات کتاب مسیر گوش دادن

  • کتاب پرفروش واشنگتن پست
  • کتاب پرفروش پابلیشرز ویکلی

نکوداشت‌های کتاب مسیر گوش دادن

  • پاداش‌های بالقوه‌ی حاصل از خواندن این کتاب بی‌حدوحصر هستند. (Vogue)
  • کامرون کتابی در دسترس و روشنگر را به کتاب راه هنرمند خود اضافه کرده است... طرفداران کامرون این برنامه‌ی ساده را هم دوست خواهند داشت. (Publishers Weekly)
  • کامرون، متخصص باتجربه‌ی خلاقیت، به هنر مهمِ گوش دادن پرداخته است. کامرون زیبا و صمیمانه می‌نویسد. (Booklist)
  • این کتاب برای دنیایی طراحی شده که در آن «توجه» کمبود جمعی ماست. کتاب مسیر گوش دادن بر روی تنظیم صداهای بهم‌ریخته و هدایت مجدد توجه سازنده برای رهاسازی خلاقیت تمرکز دارد. (BookPage)
  • کامرون در این کتاب، ما را راهنمایی می‌کند تا با خودمان، دنیایمان، یکدیگر و فراتر از آن هماهنگ شویم و وضوح، ارتباط و شادی بیشتری را به زندگی‌مان بیاوریم. (Amber Rae)

کتاب صوتی مسیر گوش دادن برای چه کسانی مناسب است؟

اگر به دنبال بالا بردن مهارت گوش دادن در خود، به سبک برنامه‌ی کتاب راه هنرمند هستید، شنیدن این کتاب را از دست ندهید.

در بخشی از کتاب صوتی مسیر گوش دادن می‌شنویم

با صفحه‌های صبحگاهی، جسارت گوش دادن به رویاهایمان و آشکارا بیان کردن آن‌ها را پیدا می‌کنیم. چیزی را می‌گوییم که شاید قبلاً غیرقابل‌بیان بوده باشد، مثل رویای یک بازیگر برای کارگردان شدن، یا تبلیغ‌نویسی که رویای نوشتن یک رمان را دارد. چیزی که قبلاً خیالی باطل به نظر می‌آمد، با این صفحه‌ها امکان‌پذیر می‌شود. ما به جسارت کردن ترغیب می‌شویم و وقتی که جسارت می‌کنیم به جسارتی بیشتر ترغیب می‌شویم. ظرفیت حقیقی‌مان را پیدا می‌کنیم و آن ظرفیت بیشتر هم هست، نه کمتر. اگر قبلاً می‌ترسیدیم که لقمه‌ای بزرگ‌تر از دهانمان باشد، الان نه تنها کوچکترش نمی‌کنیم، بلکه لقمه‌ی بزرگ‌تری برمی‌داریم. به قول نلسون ماندلا به این نتیجه می‌رسیم که آنچه از آن می‌ترسیدیم ظرفیت واقعیمان بوده، حتی بیشتر، نه کمتر.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
23 دقیقه
مقدمه
22 دقیقه
مقدمه - قسمت 2
22 دقیقه
مقدمه - قسمت 3
20 دقیقه
مقدمه - قسمت 4
15 دقیقه
مقدمه - قسمت 5
20 دقیقه
مقدمه - قسمت 6
25 دقیقه
هفته‌ی اول: گوش دادن به صدای محیط پیرامونمان
14 دقیقه
هفته‌ی اول - قسمت 2
29 دقیقه
هفته‌ی اول - قسمت 3
28 دقیقه
هفته‌ی دوم: گوش دادن به دیگران
20 دقیقه
هفته‌ی دوم - قسمت 2
17 دقیقه
هفته‌ی دوم - قسمت 3
19 دقیقه
هفته‌ی دوم - قسمت 4
18 دقیقه
هفته‌ی دوم - قسمت 5
21 دقیقه
هفته‌ی دوم - قسمت 6
24 دقیقه
هفته‌ی دوم - قسمت 7
8 دقیقه
هفته‌ی دوم - قسمت 8
31 دقیقه
هفته‌ی سوم: گوش دادن به ندای درون
16 دقیقه
هفته‌ی سوم - قسمت 2
16 دقیقه
هفته‌ی سوم - قسمت 3
14 دقیقه
هفته‌ی سوم - قسمت 4
12 دقیقه
هفته‌ی سوم - قسمت 5
19 دقیقه
هفته‌ی چهارم: گوش دادن به جهان پشت پرده
8 دقیقه
هفته‌ی چهارم - قسمت 2
19 دقیقه
هفته‌ی پنجم: گوش دادن به قهرمانانمان
9 دقیقه
هفته‌ی پنجم - قسمت 2
16 دقیقه
هفته‌ی ششم: گوش دادن به سکوت
14 دقیقه
هفته‌ی ششم - قسمت 2
5 دقیقه
سخن پایانی: بهار از راه رسیده است

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی مسیر گوش دادن
نویسنده
مترجمامیرحسین محمدی جهت
راویمژده خلج
ناشر چاپیانتشارات طرح نقد
ناشر صوتی واوخوان
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابMP3
مدت۸ ساعت و ۴۲ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی
۸۸۰۰۰ ۶۱,۶۰۰ ت ۳۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی مسیر گوش دادن

محمد مروی
۱۴۰۳/۲/۱۵
عالی ارزش گوش دادن را دارد
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب صوتی مسیر گوش دادن

برای دریافت کتاب صوتی مسیر گوش دادن و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.