معرفی و دانلود کتاب صوتی قلبت را پس بگیر

عکس جلد کتاب صوتی قلبت را پس بگیر
قیمت:
۴۰,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی قلبت را پس بگیر و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی قلبت را پس بگیر و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی قلبت را پس بگیر

با یاسمین مجاهد همراه باشید تا در کتاب صوتی قلبت را پس بگیر، ایمان و توکلی را که قرن‌هاست زندگی بشر را ترک گفته، بازیابید. نویسنده با بهره‌گیری از معرفت و حکمت اسلامی، نقشه‌ی راهی به سوی معنویت، خوشبختی و سعادت روحانی را در برابرتان ترسیم می‌کند. اگر خسته از شعارها و کلیشه‌های کتاب‌های زرد روانشناسی، به دنبال کتابی معنوی و انگیزشی برای رشد روحی خود هستید، کتاب حاضر همان راهنمایی‌ست که بدان نیاز دارید. لازم‌به‌ذکر است که این اثر براساس منابع اهل سنت نوشته شده است.

درباره‌ی کتاب صوتی قلبت را پس بگیر

پس از گسترش چشمگیر علوم تجربی و غلبه‌ی روش‌های تجربی بر ابعاد گوناگون زندگی بشر، انسان‌ها رفته‌رفته به این باور نادرست رسیدند که اصولاً جز آزمایش راهی برای کشف دنیا و حقایق آن وجود ندارد و هر معرفتی که از راه‌های دیگر به دست آمده باشد، فاقد ارزش و اعتبار است. نتیجه‌ی این دیدگاه افراطی، روی‌گردانی از دین و معنویت بود که با گذشت قرن‌ها همچنان آثار و پیامدهای آن را در برخی از جوامع می‌بینیم. بااین‌حال، یک نگاه سرسری به قفسه‌ی کتاب‌های روانشناسی نشان می‌دهد، آموزگاران معنوی در سال‌های اخیر کوشیده‌اند تا انسان‌ها را بیش‌ازپیش متوجه رشد روحانی و نیازهای روحی خود کنند. نام‌ها آشنایی چون «جول اوستین» و «دیپاک چوپرا» و محبوبیت گسترده‌ای که میان اهالی کتاب‌خوان کسب کرده‌اند، از موفقیت رهبران معنوی و رواج آموزه‌هایشان میان انسان‌های مدرن امروزی خبر می‌دهد.

اگرچه استقبال وسیع انسان‌ها از آموزه‌های معنوی به‌خودی‌خود خبر خوبی به حساب می‌آید اما در این بین کمبودی احساس می‌شود که نویسندگانی چون یاسمین مجاهد (Yasmin Mogahed) کوشیده‌اند با نگارش آثاری از جمله کتاب صوتی قلبت را پس بگیر (Reclaim Your Heart)، آن‌ را جبران کنند. واقعیت این است که ادیان و نسخه‌های مدرن آن‌ها به‌سرعت راه خود را به کتاب‌های خودیاری و خودسازی باز کرده‌اند اما گویا دین اسلام و آموزه‌هایش، آن‌طور که شایسته است در کتاب‌های روانشناختی مورد بررسی قرار نگرفته‌اند. نویسنده‌ی کتاب حاضر با هدف جبران این خلأ سعی دارد با گریزی به پندهای کتاب آسمانی مسلمانان، مفاهیمی را به انسان‌های امروزی، اعم از مسلمان و غیرمسلمان یادآوری کند که مدت زیادی‌ست از خاطرشان رفته. موضوعاتی مانند توکل، ایمان و پناه بردن به خداوند که شاید برای بسیاری از اطرافیانمان بی‌معنا یا خرافی باشد اما به باور یاسمین مجاهد، حقایق نجات‌بخش زندگی انسان خواهند بود.

«بازگشت» ستون اصلی مفاهیم این کتاب را تشکیل می‌دهد. بازگشتی که می‌تواند به سوی خود حقیقی‌تان یا منبع الهی وجودتان باشد. همه‌ی ما در دوره‌هایی از زندگی با ناامیدی، پوچی یا بی‌اعتمادی دست‌به‌گریبان می‌شویم. در بهترین حالت اگر به دنبال بهبود زندگی و احوال خود باشیم، ممکن است به جلسات مشاوره و روان‌درمانی یا کتاب‌های خودیاری سری بزنیم. غافل از اینکه همه‌ی مشکلاتمان ریشه در گمشده‌ای دارند که تنها با یافتن آن طعم خوشی پایدار را خواهیم چشید. کتاب صوتی قلبت را پس بگیر شما را در مسیر رستگاری راهنمایی خواهد کرد. مسیری که نتیجه‌ی آن رهایی از سلطه‌ی زندگی مادی و غلبه بر تمام شکست‌ها و ضعف‌های امروزی‌تان خواهد بود.

نشر صوتی احسان این کتاب گویا را با برگردان سمیرا کنعانی و خوانش صابر مینایی در اختیارتان قرار داده است.

کتاب صوتی قلبت را پس بگیر برای چه کسانی مناسب است؟

اگر خواهان یک زندگی معنوی و آرامش عمیق روحانی، و بازیابی شادی ازدست‌رفته‌ی خود هستید، پیشنهاد می‌کنیم از آموزه‌های یاسمین مجاهد در کتاب صوتی قلبت را پس بگیر نهایت استفاده را ببرید.

با یاسمین مجاهد بیشتر آشنا شویم

یاسمین مجاهد، زاده‌ی یازدهم مارس 1980، نویسنده، سخنران انگیزشی و مربی معنوی آمریکایی‌ست که در آموزش‌های خود همواره به معارف آسمانی دین اسلام توجه دارد. این بانوی مسلمان را می‌توان از متخصصان برجسته‌ی زندگی معنوی و رشد شخصی دانست. همچنین جالب است بدانید که یاسمین مجاهد نخستین مربی زن در مؤسسه‌ی المغرب به شمار می‌رود.

مجاهد تحصیلات آکادمیک خود را در رشته‌ی روانشناسی در دانشگاه ویسکانسین-مدیسون به پایان رسانده، سپس در مقطع کارشناسی ارشد و برای ادامه‌ی تحصیل به سراغ رشته‌ی روزنامه‌نگاری و ارتباطات رفته است. نویسندگی برای «هافینگتون پست» و ستون‌نویسی برای بخش اسلام نشریه‌ی InFocus News از دیگر فعالیت‌های اوست.

در بخشی از کتاب صوتی قلبت را پس بگیر می‌شنویم

تصور کنیم در میان امواج اقیانوس، در یک روز طوفانی که ابرهای سیاه جایگزین روشنایی خورشید شده است و تنها صدایی که به گوش می‌رسد غرش امواج خشمگین و رعد است، گرفتار شده‌ایم. در چنین حالتی چه خواهیم کرد؟ ایستادگی و استقامت در طوفان مشکل است اما با این حال، تلاش خواهیم کرد راهمان را بیابیم.

ابتدا از گارد دریایی کمک می‌گیریم و اگر پاسخی دریافت نکردیم، درصدد استفاده از قایق نجات و جلیقه‌ی نجات برخواهیم آمد و اگر آن‌ها را معیوب بیابیم یا نتوانیم از آنان استفاده کنیم، خسته و درمانده از هر وسیله‌ای، روی و قلب خود را به سوی خداوند می‌گردانیم و از او مدد می‌جوییم. ویژگی منحصربه‌فرد این لحظه که شاید پیش از آن تصوری از آن نداشته‌ایم، تجربه‌ی توحید واقعی‌ست. در ساحل و آرامش، خدا را می‌خوانیم ولی ممکن است دیگران را نیز همراه او بجوییم. اما در این لحظه‌ی به‌خصوص کسی را که می‌خوانیم و به او وابسته‌ایم، خود خداوند و تنها اوست. نکته‌ی قابل‌توجه نیز همین است. آیا تا به حال توجه کرده‌اید که به وقت نیازمندی و مشکلات به سوی هر دری از مخلوقات که می‌روید، بسته است و هر مسیری از مخلوقات به بن‌بست می‌رسد.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
30 دقیقه
فصل اول - قسمت اول
29 دقیقه
فصل اول - قسمت دوم
22 دقیقه
فصل اول - قسمت سوم
37 دقیقه
فصل دوم - قسمت اول
19 دقیقه
فصل دوم - قسمت دوم
26 دقیقه
فصل سوم- قسمت اول
18 دقیقه
فصل سوم- قسمت دوم
27 دقیقه
فصل سوم- قسمت سوم
30 دقیقه
فصل چهارم -قسمت اول
32 دقیقه
فصل چهارم -قسمت دوم
23 دقیقه
فصل پنجم
34 دقیقه
فصل ششم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی قلبت را پس بگیر
نویسنده
مترجمسمیرا کنعانی
راویصابر مینایی
ناشر صوتینشر احسان
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۵ ساعت و ۲۷ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی قلبت را پس بگیر

نسیم عسگری
۱۴۰۲/۲/۲۱
خیلی عالی واقعا باعث میشه از وابستگی‌ها دلبستگی‌های شهیدمان به این دنیا دور شیم ممنونم
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب صوتی قلبت را پس بگیر

برای دریافت کتاب صوتی قلبت را پس بگیر و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.