معرفی و دانلود کتاب صوتی فرکانس: قدرت ارتعاش فردی

عکس جلد کتاب صوتی فرکانس: قدرت ارتعاش فردی
قیمت:
۵۵,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی فرکانس: قدرت ارتعاش فردی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی فرکانس: قدرت ارتعاش فردی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی فرکانس: قدرت ارتعاش فردی

کتاب صوتی فرکانس: قدرت ارتعاش فردی اثری پرمخاطب از پنی پیرس، سخنران، مدرس معنوی و نویسنده‌ای نام‌آشنا در زمینه‌ی شهود، انرژی درونی و موفقیت است. پیرس در این کتاب به موضوع فرکانس و ارتعاش پرداخته و مخاطب خود را یاری می‌کند تا با درک عمیق‌تر و بهتری از فرکانس‌های درونی خود و ارتعاشِ محیط اطرافش، با سرعت و سهولتِ بیشتری، به خواسته‌ها و آرزوهایش دست یابد.

درباره‌ی کتاب صوتی فرکانس: قدرت ارتعاش فردی

چه ارتباطی میان مغز و تجاربِ آگاهانه‌ی انسان وجود دارد؟ آیا چیزی که نمی‌توانیم با حواس پنج‌گانه‌ی خود درک کنیم، وجود خارجی ندارد؟ این مسئله، موضوعی تازه‌ای نیست و سال‌هاست که پژوهشگران و اندیشمندانِ بسیاری، از مادی‌گرایان تا فلاسفه‌ی هستی‌شناس را به خود مشغول داشته است. ما در زندگی روزمره تنها آنچه که می‌بینیم و لمس می‌کنیم، باور داریم و اغلب متوجه این نکته نیستیم که روح، افکار، احساسات و بدن ما، همگی از انرژی ساخته شده‌اند. بر اساس نظریه‌ی ریسمان، جهان از ذرات نامرئی زیراتمی تشکیل شده است که به‌نوبه‌ی خود، ریسمان‌های کوچکی می‌سازند و در الگوهای مشخصی در حال ارتعاش هستند. بنا بر این نظریه، همه‌چیز در حال ارتعاش است. در واقع هر یک از ما از نوعی از ارتعاش شخصی برخورداریم و به‌وسیله‌ی آن با جهان واقعیت در ارتباط هستیم. در کتاب صوتی فرکانس: قدرت ارتعاش فردی (Frequency: the power of personal vibration)، پنی پیرس (Penney Peirce) به ما نشان می‌دهد که چگونه آن ارتعاش شخصی را احساس و درک کنیم و از آن برای تغییر زندگیِ خود بهره ببریم.

معرفی و دانلود کتاب صوتی فرکانس: قدرت ارتعاش فردی

به باور بسیاری از متفکران، ما در حال گذار از عصر اطلاعات به عصر شهود هستیم و از این رو، به روش‌های نوینی برای زندگی و تاب‌آوردن در آن نیاز داریم. در درون ما و در محیطی که توسط آن احاطه شده‌ایم، ارتعاش در جریان است. این ارتعاش به ما کمک می‌کند ارتباط بهتری با خود و جهان برقرار کنیم، ارتعاش شخصی خود یا فرکانس خانه‌ی خود را احساس کنیم و آن را بهبود ببخشیم و آن وضعیت را به حالت ثبات و دائمیِ خود، بدل نماییم. یک تغییر فرکانس ساده به‌معنای تبدیل افسردگی به آرامش، خشم به سکون و ترس به شور و شوق است. انسان از توانایی مدیریت وضعیت فرکانسی خود برخوردار است و می‌تواند با تغییر فرکانس به آنچه مطلوبِ اوست، به احساس و وضعیتی که می‌خواهد، دست یابد. زندگی با واقعیات دنیای جدید، نیازمند برخورداری از فرکانسی بالاتر است و این همان آموزشی است که پنی پیرس در کتاب صوتی فرکانس: قدرت ارتعاش فردی درصدد ارائه‌ی آن است.

کتاب صوتی فرکانس با ترکیب ایده‌های اساسی فیزیکِ کوانتوم با تکنیک‌های اثبات‌شده‌ی پرورش شهود، مخاطب خود را به درک عمیق‌تری از ارتباط میان دنیای مادی و غیرمادی می‌رساند. پنی پیرس با زبانی آشنا و صمیمی، تمریناتی را برای آگاهی بیشتر افراد از ماهیت فرکانس و بهره‌گیری از قابلیت‌های شگفت‌انگیزِ آن ارائه کرده است. به باور او، با انجام تمرین‌های آموزشی این کتاب، قابلیت‌های شهودی افراد به‌شیوه‌ای آگاهانه افزایش یافته و در نتیجه، فرد قادر خواهد بود تا از شهود، الهامات، منابع درونی و هر آنچه که در درون و اطراف خود می‌یابد، انرژی کسب کند. او همچنین به مخاطب خود یاری می‌رساند تا با استفاده از فرکانس و ارتعاشات، بر افکار، احساسات و انرژی خود، اثر مثبتی بر جا گذاشته و به درک عمیق‌تر و بهتری از وجود انسانی خود برسد تا بتواند خود را با اهداف و رسالت زندگیِ خویش، همراستا کند.

کتاب فرکانس: قدرت ارتعاش فردی را به همت انتشارات فلسفه، با ترجمه‌ی لیلا امانت ملایی و خوانش نسرین رضایی می‌شنوید.

نکوداشت‌های کتاب فرکانس: قدرت ارتعاش فردی

  • پیرس در این کاوشِ نیرومند و مهیج خود از علم فرکانس، دانشی را در اختیار مخاطب قرار داده است که در عین الهام‌بخشی، قابلیت اعمال به اغلب رشته‌ها را دارد و می‌تواند به‌عنوان مبنایی برای رشد خلاقیت به شمار رود. (ژان هیوستون، نویسنده‌ی کتاب اشتیاق برای ممکن)
  • همگی ما تحت تأثیر انرژی‌های مثبت و منفی قرار داریم، چه متوجه آن باشیم و چه خیر. با خرد مندرج در این کتاب می‌آموزید که چگونه سطح ارتعاش خود را افزایش داده و فرکانس خود را بالا ببرید تا به راه‌های معجزه‌آسایی برای دستیابی به موفقیت برسید. (ماسارو ایموتو، نویسنده‌ی کتاب پیام‌های پنهان در آب)
  • بسیاری از افراد به ما می‌گویند که ما در شرف تجربه‌ی گذار پرشتابی به دنیای جدید هستیم؛ دنیای که ماهیت و ذات بنیادی ما را تغییر خواهد داد. این گذار با ابزارهایی که در این کتاب ارائه می‌شوند، با سهولت بیشتری امکان‌پذیر خواهد شد. فرکانس یک هدیه‌ی بی‌سابقه است برای فردی که آمادگی درک آن را داشته باشد. (جان ال. پیترسن، بنیانگذار مؤسسه‌ی آلینگتون و نویسنده‌ی کتاب چشم‌اندازی برای سال 2012)
  • پنی پیرس در کتاب فرکانس، بسیاری از اصول انرژی را که تا پیش از این برای ما ناشناخته بودند، معرفی کرده است و اکنون می‌توانیم برای حفظ سلامت و دریافت درک بهتری از واقعیت از آن‌ها استفاده کنیم. (ریچارد بارتلت، نویسنده‌ی کتاب ماتریکس انرژی و فیزیک معجزات)
  • کتاب فرکانس: قدرت ارتعاش فردی اثری جالب‌توجه و شگفت‌انگیز است که راهکارهایی سالم و خلاقانه برای ساختنِ آینده‌ای بهتر را در اختیار شما قرار می‌دهد. (هال زینا بنت، نویسنده‌ی کتاب ذهن هولوتراپیک)

کتاب صوتی فرکانس: قدرت ارتعاش فردی برای چه کسانی مناسب است؟

شنیدن کتاب صوتی فرکانس: قدرت ارتعاش برای تمامی علاقه‌مندان آثار روانشناسیِ موفقیت و توسعه‌ی فردی و همین‌طور طرفداران قانون جذب و علوم مربوط به فرکانس و ارتعاش، تجربه‌ای متفاوت و جذاب خواهد بود.

در بخشی از کتاب صوتی فرکانس: قدرت ارتعاش فردی می‌شنویم

هنگامی که تکرار مداوم تاریخ را بر وقایعی می‌بینید که در آن مردم قربانی خدایان ساختگی هستند، این تفکر که می‌توانیم زندگی، روش یا مسائل دیگر زندگی را خودمان دلخواهانه خلق کنیم، در حقیقت بسیار عمیق می‌شود؛ این یعنی ما به سطحی از دانش تکامل دست یافته‌ایم که در آن می‌توانیم متوجه شویم چطور حالات درونی روح، فکر و احساسات ما بر واقعیت جسمی تأثیر می‌گذارند و می‌فهمیم چطور چیزهای غیرفیزیکی، عملاً به چیزهای فیزیکی منجر می‌شوند. تحقق آنچه بسیاری از افراد آن را تجلی می‌نامند، ایده‌ای است که به‌موجب آن شخص می‌تواند با نیروی اراده، آرزو و انرژی باعث شود چیزی در سطح فیزیکی، واقعی شود. این دانش برای قرن‌ها فقط در اختیار آواتارها، جادوگرها و کیمیاگران بوده است، ولی مدتی نه‌چندان دور، قانون جذب پیدا شد و ایده‌های غیرعادی و متافیزیکی را وارد جریان اصلی روزمره کرد. این قانون نشان داد که ما کاملاً آماده‌ایم تا بفهمیم که قدرت ارتعاش شخصی چطور به شکل‌دهی واقعیت ما کمک می‌کند. قانون جذب، اساساً بیان می‌کند که مشابه، مشابه را جذب می‌کند. آنچه را که ارتعاش می‌شود، خلق می‌کنید و شاد بودن به شما کمک می‌کند زندگی‌ای را که می‌خواهید تحقق بخشید. این موضوع بنابر تجربه‌ی من عمدتاً درست است، ولی در سطح اولیه‌ی آگاهی قرار دارد. بیایید به تفاوت‌های این موضوع بپردازیم.

خلق، چیزی بیشتر از قانون جذب را در بر دارد. وقتی که فرآیند دگرگونی جامعه حول مرحله‌ی سه (تخلیه جعبه پاندورا، یا ضمیر ناخودآگاه)، مرحله چهار (تقویت، مقاومت، سرکوب و دوباره ترس‌های ناخودآگاه) و مرحله پنج (تخریب و رفع ساختارهای قدیمی) می‌چرخد، بسیاری از ما سعی داریم از آشوب ناشی از خسارت فرار کنیم. می‌خواهیم بر زندگی‌تان کنترل داشته باشیم و فکر کنیم پول و دارایی درمان هستند. تاکنون قانون جذب که عملاً به یک اصل رشد معنوی اشاره دارد، با جذب موفقیت مادی و روابط کمّی زیاد در غلبه بر ناامنی منحرف شده است؛ یعنی این اصول عمدتاً بر اساس ترس اعمال می‌شوند. برای پیشرفت به سوی مراحل پیشرفته‌تر دگرگونی، باید در اصول فرکانسی که زیربنای قانون جذب هستند، بیشتر عمیق شوید.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
2 دقیقه
معرفی
1 دقیقه
قدردانی
12 دقیقه
مقدمه
3 دقیقه
سخنی با شنونده
10 دقیقه
بالارفتن فرکانس‌ها
19 دقیقه
فرکانس بالا، طبیعی است
23 دقیقه
یافتن فرکانس
38 دقیقه
فصل اول - بخش یکم
35 دقیقه
فصل اول - بخش دوم
42 دقیقه
فصل دوم - بخش یکم
41 دقیقه
فصل دوم - بخش دوم
36 دقیقه
فصل سوم - بخش یکم
37 دقیقه
فصل سوم - بخش دوم
34 دقیقه
فصل چهارم - بخش یکم
34 دقیقه
فصل چهارم - بخش دوم
38 دقیقه
فصل پنجم - بخش یکم
43 دقیقه
فصل پنجم - بخش دوم
31 دقیقه
فصل ششم - بخش یکم
27 دقیقه
فصل ششم - بخش دوم
33 دقیقه
فصل ششم - بخش سوم
28 دقیقه
فصل هفتم - بخش یکم
31 دقیقه
فصل هفتم - بخش دوم
31 دقیقه
فصل هفتم - بخش سوم
30 دقیقه
فصل هشتم - بخش یکم
28 دقیقه
فصل هشتم - بخش دوم
43 دقیقه
فصل نهم - بخش یکم
33 دقیقه
فصل نهم - بخش دوم
28 دقیقه
فصل دهم - بخش یکم
25 دقیقه
فصل دهم - بخش دوم
33 دقیقه
فصل دهم - بخش سوم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی فرکانس: قدرت ارتعاش فردی
نویسنده
مترجملیلا امانت ملایی
راوینسرین رضایی
ناشر صوتی موسسه انتشارات فلسفه
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۱۴ ساعت و ۸ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی فرکانس: قدرت ارتعاش فردی

کتایون زند
۱۴۰۲/۱۱/۲
ممنون از زحمات کتابراه، مترجم و راوی. یک جاهایی بهتره ترجمه قوی تر و روان تر بشه تا موضوع قابل فهم تر باشه. مثلا جملات بعد از سرفصل:
شما در آستانه تجربه تغییر هویتی بزرگ هستید‌: در اصل (بنظر من) باید به این ترتیب ترجمه بشن که: تصور کنید شما تک نقطه‌ای شناور در فضا هستید. در این زندگی ‌هیچ بٌعد و
حرکتی وجود ندارد و شما عملاً هیچ حسی از خود ندارید. حالا تصور کنید چند نقطه، درست مانند مهره‌هایی روی یک ریسمان (یا همان طور که مترجم انتخاب کرده مانند دانه‌های یک گردنبند) چنان به هم نزدیک شوند تا بالاخره واقعیت و هویت جدیدی به نام «خط» متولد شود. شما کاملاً به داخل این دنیای جدید ادغام می‌شوید و هویت خود به عنوان یک نقطه را فراموش می‌کنید. شما تبدیل به یک «خط» می‌شوید که یک خودِ گسترش یافته است و در دنیایی جدید با قوانینی جدید زندگی می‌کند. یعنی در آن حرکتی وجود دارد که به جلو و عقب نوسان می‌کند.
Shirali
۱۴۰۲/۱۱/۸
با سلام، اگر در زمینه فرکانس‌ها و ارتعاشات ذهن و قانون جذب، و قدرت ذهن ناخودآگاه خود سوالی دارید و یا به تازگی با این موارد آشنا شدید، کتاب فرکانس و همچنین فرکانس خلقت به شما توصیه میکنم مطالعه کنید، تجربه من از این کتاب، کتابی بسیار جامع و کامل در این باره بود و سبب تکمیل اطلاعات من دراین زمینه من شد، کتاب صوتی انتخاب کردم چون هم صدای گوینده بسیار دلنشین و آرام و شمرده صحبت می کردند و هم وقت کافی برای مطالعه زیاد روزانه نداشتم؛ به شما هم پیشنهاد می کنم اگر فرصت مطالعه کافی ندارید حتما از کتاب‌های صوتی استفاده کنید باتشکر.
آسمان محمدی
۱۴۰۲/۱۱/۲۷
این کتاب را در حدود سنی ۱۸ یا ۱۹ سالگی‌ام مطالعه کرده بودم، اکنون در سن ۳۳ سالگی مرورش کردم و یادم آمد جملاتش را یادداشت برداری کرده بودم. مطالب را باید با تمام جانتان احساس کنید پس ۱ بار گوش دادن کافی نیست چون ناخودآگاه با هر مطلب غرق در دنیای افکاری میشوید که ذهنتان را زیر و رو میکند، با خود و و اعمال رفتارتان درگیر میشوید و بعد از لحظاتی متوجه میشوید از مطالب بعدی جا مانده اید. تمرکز و تکرار در این مورد لازم است
فرنازمهدیان
۱۴۰۲/۱۱/۱۵
عالیه فقط کاش کمی گوینده بهتر بیان کنه تا بتونیم جذب کنیم
باید چند بار گوش بدم ممنون از زحمات بی نظیر کتابراه من واقعا به خاطر داشتن بچه کوچک و مشغله زیاد نمیتونم کتاب بخونم ولی صوتی گوش میدم و کارهایم رو انجام میدهم توصیه میکنم برای کسانی که فرصت کتاب خوندن ندارند ولی عاشق کتاب هستند عالیه و بهتر میتونیم درک کنیم مطالب رو
مریم. غ
۱۴۰۳/۱/۲۸
کتاب خوبی هست و در واقع به افراد کمک میکنه تا فرکانس و انرژی خودشون و محیط رو تغییر بدن. با تغییر سبک زندگی و ترک کردن عادت های کهنه. حتی توصیه میکنه که چه غذاهایی رو بخوریم و چه غذا یا میوه هایی رو بر اساس طبع افراد تغییر میده. موسیقی و ورزش رو خیلی توصیه میکنه و در ضمن چاکراها رو هم بررسی میکنه. جزو کتاب هایی هست که باید چندین بار گوش کرد تا مطالب ملکه ذهن بشه.
رامین
۱۴۰۲/۱۲/۲۲
عالیه کتاب برای کسانی که میخان ارتعاش خودشون بالا ببرن
و فرکانس بالا تری داشته باشن خیلی خوبه. فقط هر چقدر ارتعاش بالا میره تنها تر میشید چون ادمای سطح ارتعاش پاین از زندگی تون حذف میشن. ولی به یک اگاهی میرسید که حال دلتون خیلی بهتر میشه ارتباط معنوی بیشتر میشه کلا کتاب خوبی هست پیشنهاد میکنم خریداری کنید
ایوب حافظی
۱۴۰۲/۱۱/۲۵
من کتاب فرکانس خلقت، معجزه شکرگزاری، هوش برتر و... واقعا زیبا و قابل درک بودن ولی متاسفانه این کتاب رو هر چه قدر خوندم ولی باز هم برایم گنگ و پیچیده و غیر قابل درک بود، با وجود این که دوبار این کتاب را کامل مطالعه کردم ولی نتیجه‌ای که انتظار داشتم حاصل نشد، شاید مشکل از طریقه توجه‌ام به این کتاب باشد و نتوانسته باشم تمرکز خوبی داشته باشم، نمیدانم
Atta_Paarsa
۱۴۰۲/۱۱/۲۶
کتاب خیلی خیلی خوبیه... اما توصیه میکنم ابتدا آثار نویسنده بزرگ این مبحث مفید و کاربردی، یعنی خانم «لیندا وست» رو مطالعه فرمایید و سپس حتماً این کتاب رو هم بعنوان مکمل موضوع حاضر، مطالعه دقیق و کامل بفرمایید.
با سپاس فراوان و قدردانی بینهایت از «کتابراه» عزیز و دوست داشتنی...
فیروزه
۱۴۰۳/۱/۷
با وجود اجرای قابل‌ قبول صوتی، ترجمه‌ی بسیار ضعیفی داشت که فهم کتاب رو سخت میکرد. من به عنوان یک مترجم متوجه اشکالات بسیار زیاد ترجمه میشدم اما مطمئنم شنونده‌ای که به زبان انگلیسی آشنایی نداره بیشتر از من با فهم جملات ترجمه شده مشکل پیدا میکنه.
وجیهه بهارستان
۱۴۰۲/۱۱/۲۱
آنچه که امروزه بیش از گذشته مورد بحث قرار میگیرد قدرت فرکانس اا و ارتعاشات کلام افراد است.
این کتاب در این حوزه به خوبی حق خود را اداکرده است.
صدای گوینده عالی و ترجمه کتاب روان است.
سپاس از تیم پرتلاش کتابراه بخاطر ارائه چنین کتاب ارزشمندی.
پروین مدرس دزفولی
۱۴۰۳/۱/۱۰
سلام. همه هستی از انرژی و موج و فرکانس تشکیل شده. با بالا بردن ارتعاش خود مثل الکترون که جهش می‌کند و از مدار پایین به مدار بالا منتقل می‌شود. افراد هم با بالا رفتن ارتعاش درهایی برای تغییر زندگی‌شان هویدا می‌شود و بن بست‌های زندگی به جاده تبدیل می‌شود.
آرمو آقاجانیان
۱۴۰۲/۱۱/۱۲
این کتاب پیچیده تر از اثر جو دیسپنزا، ماورا الطبیعه شدن، و ساده‌تر از اثر اکهارت تول، به نام تمرین نیروی حال است. اطلاعات سنگین اما جامعی در خصوص انرژی، ارتعاش، متافیزیک، خود برتر و... می‌دهد.
Rasta
۱۴۰۲/۱۱/۲۸
کتاب خوبیه پر معنی و مفهوم، واقعی و علمی نویسنده این کتاب خیلی معروفه ضمن این که راوی آن هم به خوبی کتاب رو بیان میکنه پیشنهاد میکنم بخونیدش ارزش وقت گذاشتن داره البته فصول ابتداییش خیلی مهم نیستن
علی عبیات
۱۴۰۲/۱۱/۹
پنی پیرس در کتاب فرکانس، رشد شهود را نقد کرده و ما را به قلمرو جدیدی هدایت می‌کند. پویایی انرژی، همنوایی شخصی و حساسیت فوق‌العاده شتاب‌دهنده ما را بررسی می‌کند
elhamm
۱۴۰۳/۱/۳۰
کتاب جالبی هست و به نظر من خیلی به ذهن کمک میکنه برای ارتقا و هدفمندی درست در ذهن بالا بردن فرکانس، همچنین شناخت بهتر از خود و هر آنچه در اطراف ماست
مشاهده همه نظرات 46

راهنمای مطالعه کتاب صوتی فرکانس: قدرت ارتعاش فردی

برای دریافت کتاب صوتی فرکانس: قدرت ارتعاش فردی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.