معرفی و دانلود کتاب صوتی صدای رسا

عکس جلد کتاب صوتی صدای رسا
قیمت:
۳۰,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی صدای رسا و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی صدای رسا و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی صدای رسا

کتاب صوتی صدای رسا نوشته‌ی ما پینگ، داستانی از مردمانی در روستایی دورافتاده در کشور چین را روایت می‌کند که از فقری که به آن‌ها حاکم است و ظلم و ستم حاکمان به تنگ آمده‌اند و برای رسیدن به آزادی در این راه مبارزه می‌کنند.

درباره‌ی کتاب صوتی صدای رسا

درگیر بودن مردم با ظلم حاکمان و بالادستی‌ها قصه‌ی تازه‌ای نیست. در حقیقت این اتفاق چنان تکراری است که به روند طبیعی جهانی که در آن زندگی می‌کنیم تبدیل شده. گرچه پذیرفتن این موضوع کار چندان خوشایندی نیست، ولی خبر خوب این است که با وجود تمام سختی‌ها و مشکلات، مردم تسلیم چنین زورگویی‌ای نمی‌شوند و همیشه در راه بازگرداندن آزادی خود مبارزه می‌کنند. کتاب صوتی صدای رسا نوشته‌ی ما پینگ (ma ping) نیز داستان مشابهی را روایت می‌کند. داستان این کتاب در یکی از روستاهای چین اتفاق می‌افتد. این موضوع باعث شده که سبک قصه‌گویی و البته آدام و رسوم چینی‌ها در سرتاسر این قصه خودنمایی کند.

قصه‌ی کتاب صوتی صدای رسا حول محور زنی جوان و زیبا اتفاق می‌افتد که به شغل خوانندگی مشغول است و همراه مادر پیر و پدر معلولش زندگی می‌کند. پدر سال‌ها قبل طی یک حادثه از روی یک پل پایین افتاده و به همین خاطر دیگر توان راه رفتن ندارد. مادر و دختر جوان از او مراقبت می‌کنند. اما روزی می‌رسد که مادر، که مدت‌ها مریضی‌اش را از دیگران مخفی کرده تا آن‌ها را نگران نکند، با بدن‌درد و حال بد به خواب می‌رود و دیگر از خواب بیدار نمی‌شود...

ادبیات چین ریشه‌ای هزاران ساله دارد و از کهن‌ترین نمونه‌های ادبی جهان به شمار می‌رود. ادبیات این کشور همواره الهام‌بخش ادبای سایر کشورها، به ویژه کشورهای همسایه بوده و حتی بخشی از نمونه‌های ادبی چین با قلم نویسندگان و شعرای ژاپنی، کره‌ای و ویتنامی نوشته شده. ادبیات چین در اغلب مواقع دو تم برجسته دارد که در داستان کتاب صوتی صدای رسا نیز دیده می‌شوند؛ یکی از آن‌ها پیوند با طبیعت و دیگری و پرداختن به موضوع سیاست است. نقد سیاسی و به‌طور کل صحبت درباره‌ی سیاستمداران از ستون‌های اصلی ادبیات چین است و بسیاری از هنرمندان چینی از همین طریق به مناصب دولتی مختلف رسیده‌اند.

کتاب صوتی صدای رسا با همت پگاه یزدان شناس و حسین خلیفی به فارسی ترجمه شده و گویندگی آن نیز به عهده‌ی عاطفه حیدری بوده است. نشر صوتی آوا رسا، ناشر این اثر بوده است.

کتاب صوتی صدای رسا برای چه کسانی مناسب است؟

کسانی که به ادبیات داستانی کشور چین علاقه دارند، از شنیدن این کتاب استقبال خواهند کرد.

در بخشی از کتاب صوتی صدای رسا می‌شنویم

هشت سال پیش یک روز چن یون کوان روی تخت دراز کشیده بود که گفت کمرش رگ‌به‌رگ شده و این بار آسیب‌دیدگی در ناحیه‌ی کمرش بدتر شد. صبحانه‌اش را که خورد رفت بیرون تا کمی قدم بزند. اما وقتی ناهارش را خورد گفت برای دیدن یک فیلم سینمایی عصر به شهر می‌رود و از میشیانگلند خواست تا پول بلیطش را بدهد. او می‌دانست که میشیانگلند یک پشیز هم به او پول نمی‌دهد اما با این درخواست، دیدن فیلم به نظر واقعی می‌رسید. آن زمان دیگر ماه دوازدهم قمری شده بود. بعدازظهر چن یون کوان دسته‌ای هیزم را در گوشه‌ای از اتاق سوزاند. خودش هم رفت سر نیمکت نشست و در طرف دیگر چند دانه ذرت را پخش کرد. او داشت پیش‌گویی می‌کرد، اما به نظرش درست در نمی‌آمد. به خاطر همین دانه‌های ذرت را در آتش انداخت و اجازه داد تا بترکند.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
1 دقیقه
معرفی
16 دقیقه
فصل اول: سنج و طبل
16 دقیقه
فصل دو: فاخته
12 دقیقه
فصل سه: مشعل
16 دقیقه
فصل چهار: سالن ده هزار ساله
16 دقیقه
فصل پنج: به مسافرخانه فضیلت خوش آمدید
16 دقیقه
فصل شش: گل رز چینی
20 دقیقه
فصل هفت: کاشی قرمز
14 دقیقه
فصل هشت: گل یاس
19 دقیقه
فصل نه: نغمه‌سرایی
20 دقیقه
فصل ده: کت قرمز با طرح سیمرغ
22 دقیقه
فصل یازده: باغ گل‌ها
28 دقیقه
فصل دوازده: صدای رسا

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی صدای رسا
نویسنده
مترجمپگاه یزدان شناس، حسین خلیفی
راویعاطفه حیدری
ناشر صوتی آوارسا
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابMP3
مدت۳ ساعت و ۳۶ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی داستان و رمان خارجی، کتاب‌های داستان و رمان خارجی
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی صدای رسا

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب صوتی صدای رسا

برای دریافت کتاب صوتی صدای رسا و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.