معرفی و دانلود کتاب صوتی باشگاه پنج صبحی‌ها

عکس جلد کتاب صوتی باشگاه پنج صبحی‌ها
قیمت:
59000 تومان - 6.49€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی باشگاه پنج صبحی‌ها و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی باشگاه پنج صبحی‌ها و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی باشگاه پنج صبحی‌ها

رابین شارما در کتاب صوتی باشگاه پنج صبحی‌ها، در قالب داستانی آموزنده و الهام‌بخش به شما کمک می‌کند تا با انرژی و آرامش نهفته در ساعات ابتدایی روز آشنا شوید و عادت سحرخیزی و انجام تمریناتی خاص را در درون‌تان نهادینه کنید.

درباره کتاب صوتی باشگاه پنج صبحی‌ها:

رابین شارما حدود بیست سال پیش مفهوم باشگاه پنج صبحی‌ها را ارائه داد و به مشتریان خود کمک کرد تا لحظات طلایی و جادویی صبح را از دست ندهند و براساس اصولی مشخص حداکثر استفاده را از ساعات اولیه و پرآرامش روز ببرند. او با نگارش کتاب صوتی باشگاه پنج صبحی‌ها (The 5 AM Club) در قالب داستانی جذاب و سرگرم‌کننده آموزه‌های خود را به شما انتقال می‌دهد تا براساس آن سلامتی و نشاط جسمی و روحی خود را بار دیگر به دست بیاورید.

خود نویسنده محتوای این کتاب ارزشمند را در یک دوره سخت چهار ساله به دست آورده و هم اکنون توانسته عادتی مفید برای خود ایجاد کند و آن را به تمامی مردم نیز پیشنهاد دهد؛ چرا که نتیجه آن جز خوشبختی، احساس سرزندگی و موفقیت نخواهد بود.

داستان از جایی آغاز می‌شود که شخصیت اصلی کتاب، فرد بی‌خانمان میلیاردری است که به یک مرد هنرمند و یک زن کارآفرین که با مشکلات و گرفتاری‌هایشان دست به گریبان‌اند، کمک بسیاری می‌کند. این بی‌خانمان نکات خوبی از باشگاه پنج صبحی‌ها به آن‌ها می‌گوید که باعث می‌شود واکنش‌شان نسبت به زندگی تغییر فراوانی کند.

در واقع شما در قالب این داستان جذاب یاد می‌گیرید که چگونه نوابغ بزرگ دنیا برای خلق دستاوردهای شگفت‌انگیزشان از ساعات اولیه روز استفاده می‌کنند و می‌توانند با تمرکز و غرق شدن در سکوت صبح، به یک رشد شخصی برسند.

با عمل کردن به نکات کتاب حاضر زندگی‌تان بی‌شک متحول خواهد شد و می‌توانید با داشتن وقت و آرامش بیشتر، از عجله کردن بپرهیزید و تمرکز خود را بر روی خلاقیت و تفکرتان بگذارید.

کتاب صوتی باشگاه پنج صبحی‌ها برای چه کسانی مناسب است؟

اگر جزء افرادی باشید که تاکنون بارها برای سحرخیزی تلاش کرده‌اند اما نتوانسته‌اند سبک زندگی خود را تغییر دهند، این کتاب به شما پیشنهاد می‌شود تا با انجام آن به یک برنامه مناسب برای خودسازی درونی برسید.

رابین شارما را بیشتر بشناسیم:

او یکی از متفکران برجسته جهان در زمینه رهبری، رشد شخصی و مدیریت سبک زندگی است که از سال 1994 تاکنون سیزده کتاب پرفروش منتشر کرده است. رابین شارما (Robin Sharma) پیش از آنکه به عنوان سخنران انگیزشی شروع به فعالیت کند، به حرفه وکالت مشغول بود اما در 25 سالگی تصمیم گرفت راه خود را عوض کند.

شارما در حال حاضر به عنوان سخنران اصلی در همایش‌های بسیاری از شرکت‌های بزرگ و قدرتمند حضور دارد که می‌توان به شرکت‌های مایکروسافت، جنرال موتورز، فدکس و... اشاره کرد.

برخی از مهم‌ترین آثار رابین شارما عبارتند از: «راهبی که فراری‌اش را فروخت، زندگی خارق‌العاده، رئیس بدون لقب، وقتی بمیری چه کسی برایت گریه می‌کند، فوق‌العاده باش، 8 هدف اصلی برای داشتن کسب و کار و...»

در بخشی از کتاب صوتی باشگاه پنج صبحی‌ها می‌شنویم:

جوری زندگی نکنید که انگار ده هزار سال از عمرتان باقی مانده. سرنوشت شما بر فراز سرتان معلق است. تا وقتی هنوز زنده‌اید، تا وقتی هنوز روی زمین وجود دارید، تمام تلاش‌تان را بکنید را به انسانی بزرگ تبدیل شوید. (مارکوس اوئریوس، امپراطور روم)

خانم کارآفرین به افرادی که در سمینار ملاقات کرده بود، دروغ گفت. به آن‌ها گفت در سالن حضور بهم رسانده تا فرمول افسانه‌‎ای سخنران برای دستیابی به بهره‌بری تساعدی و کشف علم عصب‌شناسی نهفته در رشد فردی را که با رهبران صنایع در میان می‌گذاشت، بیاموزد.

با لحنی متفکرانه بهشان گفته بود؛ انتظار داشته است متدشناسی مرشد باعث شود از رقبای شرکتش جلو بیفتد و کسب‌وکارش بی‌چون و چرا بر بازار مسلط شود. اما شما دلیل حضور واقعی‌اش را می‌دانید؛ آمده بود تا امیدش را از نو بسازد و زندگی‌اش را نجات دهد.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
4 دقیقه
فصل اول: اقدام خطرناک
25 دقیقه
فصل دوم: فلسفه‌ای روزانه برای تبدیل شدن به اسطوره
18 دقیقه
فصل سوم: برخوردی غیرمنتظره با غریبه‌ای جدید
53 دقیقه
فصل چهارم: رها کردن حد متوسط و هر آنچه معمولی است
27 دقیقه
فصل پنجم: ماجرایی عجیب در رابطه با به دست گرفتن صبح
30 دقیقه
فصل ششم: پرواز به قله‌های بهره‌وری، مهارت و شکست ناپذیری
23 دقیقه
فصل هفتم: آماده سازی برای دگرگونی در بهشت آغاز می‌شود
29 دقیقه
فصل هشتم: روش پنج صبح، برنامه صبحگاهی سازندگان دنیا
37 دقیقه
فصل نهم: چهارچوبی برای نمایان کردن عظمت
62 دقیقه
فصل دهم: چهار زمینه تمرکز افراد تاریخ ساز - بخش یک
57 دقیقه
فصل دهم: چهار زمینه تمرکز افراد تاریخ ساز - بخش دو
24 دقیقه
فصل یازدهم: هدایت کشتی زندگی در امواج خروشان روزگار
51 دقیقه
فصل دوزادهم: اعضای باشگاه پنج صبحی‌ها تشریفات عادی سازی را کشف می‌کنند - بخش یک
47 دقیقه
فصل دوزادهم: اعضای باشگاه پنج صبحی‌ها تشریفات عادی سازی را کشف می‌کنند - بخش دو
33 دقیقه
فصل سیزدهم: اعضای باشگاه پنج صبحی‌ها فرمول 20 می‌آموزند - بخش یک
42 دقیقه
فصل سیزدهم: اعضای باشگاه پنج صبحی‌ها فرمول 20 می‌آموزند - بخش دو
29 دقیقه
فصل چهاردهم: اعضای باشگاه پنج صبحی‌ها ضرورت خواب را درک می‌کنند
58 دقیقه
فصل پانزدهم: اعضای باشگاه پنج صبحی‌ها درباره ده تاکتیک نبوغ مادام العمر آموزش می‌بینند
52 دقیقه
فصل شانزدهم: اعضای باشگاه پنج صبحی‌ها چرخه دوگانه نخبگان را می‌آموزند - بخش یک
31 دقیقه
فصل شانزدهم: اعضای باشگاه پنج صبحی‌ها چرخه دوگانه نخبگان را می‌آموزند - بخش دو
31 دقیقه
فصل هفدهم: اعضای باشگاه پنج صبحی‌ها به قهرمان زندگی خود تبدیل می‌شوند
4 دقیقه
موخره؛ پنج سال بعد

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی باشگاه پنج صبحی‌ها
نویسنده
مترجمرضا اسکندری آذر
راویشاهین علایی نژاد
ناشر صوتینشر نون
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابMP3
مدت۱۲ ساعت و ۵۰ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی
59000 ت - 6.49 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی باشگاه پنج صبحی‌ها

Leyla Kh
۱۴۰۱/۵/۲۴
آنچه همه خوبان دارند تو یکجا داری باورم نمیشه یک کتاب اینقدر غنی باشه تک تک خطوط رو باید طلا گرفت آنقدر که نسخه کتاب رو خریدم تا بخونم دوباره و عمیقتر بفهممش انگار چندین کتاب خوندم چون کتاب پیوستگی داشت و از خیلی مطالب و جملات و اطلاعات خوبی برخوردار بود و به جای تمرکز و صحبت فقط راجب یک مطلب به یک انسجام کلی از چندین مطلب مهم رسیده.... هم راجب شیوه‌های رشد شخصی هم بررسی زندگی ثروتمندان هم تغییر دیدگاه و ارزش سحرخیزی و زود خوابیدن هم نقل قول از افراد مهم در هر جا که لازمه..... من کتاب خب زیاد خوندم ولی این کتاب بهترین غنیترین پرمطلب‌ترین و باارزشترین کتابی بود که خوندم.... اصلا شک نکنید و این کتاب رو بخونید و چندین بار بخونید.... و عمل کنید در حین گوش دادن به این کتاب هرروزه ساعت ۵ و نیم از خواب بیدار میشدم و این کار رو میخوام ادامه بدم و کلا سیستم خوابم خیلی بهتر شده.... پیروز باشید
زینب رزاقی
۱۴۰۱/۸/۱۷
رابین شارما در این اثر شگفت انگیز و بسیار تاثیر گذار به نحوی دلپذیر موفق به ارائه آموزه‌های خود در قالب یک داستان دلنشین شده است.
کتاب باشگاه پنج صبحی‌ها بسیار مناسب افرادیست که میل به ایجاد تغییرات بزرگ در زندگی شخصی شان دارند اما همیشه گله مند هستند که وقت کافی برای انجام کارهای مد نظرشان
با
ندارند. مطالعه این کتاب ارزشمند می‌فهمیم که با ایجاد تغییر مثبت در برنامه روزانه زندگیمان نه تنها زمان کافی برای انجام کارهایی که قصدشان را داریم پیدا می‌کنیم بلکه سحر خیزی و ساعت خواب و بیداری منظم تاثیر شگفت انگیزی بر انرژی و سلامت و خلق و خویمان دارد.
از راوی محترم بخاطر کتابخوانی بسیار خوبشون سپاسگزارم چون افت و خیزهای صدا و تغییر لحنشان برای هر کدام از شخصیت‌های داستان بسیار عالی اجرا شده بود و به درک محتوی کمک می‌کرد.
از کتابراه عزیز و ناشر گرامی بابت انتشار نسخه صوتی این کتاب بسیار ارزشمند سپاسگزارم.
ava soltanpour
۱۴۰۰/۵/۴
بهترین کتابی که تا به امروز گوش کردم... دنیامو تغییر داده و الان که دیگه 5 صبح بیدار میشم دوباره از اول دارم گوش میدم و خودم رو توی اون لحظه‌ها تصور میکنم... لذت وصف ناپذیر تغییر و رشد متعالی... به شدت پیشنهادش میکنم... یک مقدار گوینده تند صحبت میکردن که خب من عادت به نت برداری دارم و مداوم نت برداری کردم تا متوجه شدم... در کل میتونم بگم دنیاتونو تغییر میده
ملیکا شفیع پور
۱۴۰۲/۳/۹
من این کتاب رو خیلی سخت تموم کردم راستش. مفاهیم و نکات خیلی خوبی داشت. البته به شخصه شرایط زندگی‌ام اجازه نمیده که ۵ صبح بیدار بشم اما سعی می‌کنم نکات دیگه‌ی کتاب رو توی زندگیم پیاده کنم. اینکه میگم کتاب رو سخت تموم کردم بخشی‌اش بر‌میگرده به گوینده کتاب که با احترام اصلا با اجراشون ارتباط نگرفتم و همچنین نحوه‌ی بیان خود کتاب که نویسنده اون رو در قالب داستانی فزا تخیلی و بچگانه بیان کرده بود. مثل نحوه عاشق شدن هنرمند و کارآفرین، ثروت تخیلی استون و باقی چیز ها. ترجیح میدادم نکات مفید کتاب خیلی مستقیم نوشته می‌شد تا اینکه با شخصیت پردازی و داستان سرایی بخواد منتقل بشه. در مجموع کتاب خوبی هست. اگر کسی به همه نکات عمل کنه قطعا تغییر بزرگی در زندگی‌اش پدیدار خواهد شد.
رضا فریمانی
۱۴۰۱/۱/۱۳
سلام کتابراه عزیز، هرچقدر از عالی بودن این کتاب بگم کم گفتم، واقعا بی نظیره، مهر تایید پائولوکوئیلو روی کتابهای رابین شارما نیز مزید برعلت است. من به خانواده م توصیه کردم حتما این کتاب صوتی را به صورت کاملا دقیق گوش بدن و نت برداری کنن، ضمنا روای نیز کاملا تاثیر گذار این کتاب رو روایت میکنه، ضمنا و عالییییییییه، اگه بشه کتاب مانیفست هر روزه قهرمان از همین نویسنده با صدای جناب علائی نژاد موجود کنین عالیه میشه، متشکرم.
ن ب
۱۴۰۱/۱۲/۱۱
با کلی امید شروع به شنیدن این کتاب معروف کردم اما متاسفانه اصلا نتونستم باهاش ارتباط برقرار کنم، خصوصا نقش سخنران و میلیاردر رو که خیلی سریع جملات رو میخونه و انگار داد میزنه، واقعا نمیدونم مشکل از اجرا و صدای گوینده ست یا کلا خود کتاب، در هر صورت نتونستم کامل گوش کنم و با وجود اینکه مرتب کتابهای و حوزه موفقیت گوش میدم این کتاب جزو معدود کتابهایی بود که اصلا تمرکز نداشتم روی جملات که هضم شون کنم ترجیح میدم یا نسخه متنی شو بخونم یا با صدای کسی دیگه گوش کنم ببینم چطوره، اینقد رو مخ بود که هیچی ازش نفهمیدم
مریم صاین پور
۱۴۰۰/۱۱/۲۶
یکی از فوق کتابهای فوق العاده و جذاب که در عین خلق چند شخصیت متفاوت در طول داستان خواننده را جذب نموده و تشویق به خواندن کتاب تا آخر می‌کند و در آخر هم چیزهای زیادی از کتاب میاموزیم که به رشد و بهبود کیفیت زندگی کمک زیادی کرده و البته بشرط عمل بسیار بسیار در پیشرفت انسان می‌تواند تاثیر داشته باشد
واقعا لذت بردم و جالب اینجاست که دوبار خوندم و ضمنا الان ۵ صبحی هستم
سالار کفشدوز
۱۴۰۲/۱۱/۲۶
مطالعه این کتاب شگفت انگیز رو برای همه توصیه می‌کنم، یه کتاب واقعا چقدر میتونه مفید و مثمر ثمر باشه؟ تک تک جملات این کتاب رو باید با طلا نوشت. من بعضی از قسمتهای کتاب رو حفظ کردم و به صورت جملات تاکیدی تکرار میکنم. قسمتیش رو همینجا برای شما دوستان مینویسم:
آرزوی یک زندگی راحت را ندارم، چون در آن
قدرتهایم هیچ رشد نمیکنند، زندگی چالش برانگیزی به من بدهید، زندگی که بهترین نسخه وجودیم را از درونم بیرون بکشد، چون در این صورت اراده‌های آهنین و شخصیت‌های شکست ناپذیر ساخته میشوند.
عماد
۱۴۰۱/۷/۱
موقع خوندن سعی کنید به شخصیتا دقت کنید ک سریع وارد ماجرا بشید اگر هم نشدید صبوری کنید خیلی خوب میافتید تو داستان عالی و جالب کتاب، نکات فوق العاده‌ای داره و ارزشش واقعا بیشتر از مبلغیه ک در نظر گرفتن براش🙏❤️ فقط گویندگیش اشکال داره ک توصیه میکنم همین کتاب رو با یک گوینده دیگه ک تو همین کتابراه هست بگیرید من هر دوشو دارم اونیکی خیلی بهتره... توی این نسخه صوتی با صدا پردازی‌های اغراق آمیز ذهن مخاطب رو از موضوع کتاب گرت میکنه و درک مطلب رو سخت میکنه، با تشکر از کتاب راه
ماهین
۱۴۰۲/۲/۳
خیلی کتاب خوبی بود من سعی میکنم از هر کتابی یه درسی بگیرم و درسی که این کتاب به من داد این بود که روتین روزانه و عادت‌های کوچیک و طرز تفکر هر روزه ما چقدر میتونه تو روند زندگی ما تاثیر داشته باشه برای همین منم دلم میخواد زندگی خودمو بهبود بدم عادت‌های مثبت متناسب با خودمو ایجاد کنم تا به بهترین شم ورژن خودم تبدیل از صدای راوی خیلی لذت بردم رسا بود ولی در کل سیر داستان خیلی رویا پردازانه و ایده آل بود و انگار همه چی همیشه داشت خوب پیش میرفت...
یونس عبدی
۱۴۰۱/۸/۱۰
سلام و دورود
کتاب خوبیه اما من از نحوه گویش خوشم نیومده و یکی دوتا از شخصیت‌ها روی اعصاب بودن.
با اینکه کلیت کتاب خیلی پرمحتوا بود اما با گنجودن یک داستان مصنوعی و اظهار نظرهای بی مورد شخصیت‌های فرعی داستان و یک عشق بی مورد که ربطی به موضوع نداره حجم کتاب زیاد شده اما زیبایی و محتوای اصلی از نیمه کتاب شروع میشه و بنظرم از فصل دهم به بعد خیلی پرمحتوا میشه.
در کل سپاسگذاریم🌷
هدیه گلمکانی
۱۴۰۱/۷/۲۶
من خیلی این کتابو دوس داشتم از روز اول که شروع کردم صبح‌ها ۵بیدار شدم و کم کم متوجه چراپیش شدم، چند روز اول سخت بود ولی الان بهتره و زمانی که بدنم میگه ولش کن بخاب میگم نه رایلی گفت خودتو از رختخواب پرت کن بیرون، بر خلاف خیلی از دوستان صدای گوینده و تغییر صداها خیلی خوب بود، من اگه یکنواخت میبود قطعا ارتباط بر قرار نمیکردم، صد در صد این کتابو به همه کسانی که هدف‌های بزرگ دارند توصیه میکنم…
کاربر h
۱۴۰۱/۳/۲۸
اگر از علاقمندان به بیدار شدن در ساعت پنج صبح هستید، این کتاب توصیه میشه. کتاب پر است از نقل قولهای آدمهای موفق و‌ مهم دنیا و همچنین شامل راهکارهایی برای صبح زود بیدار شدن است. شاید قسمتهایی از کتاب تکراری به نظر بیاد اما شنیدن یا خوندن دوباره این مطالب اصلا خالی از لطف نیست. این کتاب رو باید دو یا چند بار خوند چون شامل مطالب فلسفی زیادی است و البته برای اینکه جملات مهم کتاب در ناخودآگاه انسان ثبت بشه.
مهدی حسینیان
۱۴۰۳/۱/۷
با تمام وجود برایم ثابت شده که هر چه در این کتاب گفته شده دور از واقعیت نیست و حقیقت داره، ولی متاسفم که به خاطر شرایط کاریم و زندگیم نمیتونم این طور که گفته شده عمل کنم (کسانی ک این کتاب رو گوش دادن و شغل ازاد دارند و مجبورن تا دیر وقت سرکار باشن و دیر وقت بخوابن منظور من رو درک میکنند)، ولی که رو خوشحالم این کتاب گوش دادم و باز هم این کار رو میکنم تا روزی که بتونم به کارهایی که دراین کتاب گفته شده عمل کنم.
فرزین نظری
۱۴۰۱/۱۰/۸
خوانش کتاب عالی بود من راضی بودم از این بابت ولی چون نویسنده اومده بود نکات و رمز‌های سحرخیزی و برنامه‌های بعد از اون رو تو قالب رمان گفته بود خیلی باب میل من نبود که این نظر شخصی خودمه شاید خیلیا موافق من نباشن، ولی نکته‌ای که فکر کنم همه باهاش موافق باشن اینه که اگر شما تا فصل ۱۳ رو نخونید، هیچی رو از دست نمیدین فقط شخصیتارو نمیشناسین همین ولی در مجموع کتاب خوبیه
مشاهده همه نظرات 383

راهنمای مطالعه کتاب صوتی باشگاه پنج صبحی‌ها

برای دریافت کتاب صوتی باشگاه پنج صبحی‌ها و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.