معرفی و دانلود کتاب صوتی آخرین تیر: هیچ چیز برای زندگی بعدیتان باقی نگذارید

عکس جلد کتاب صوتی آخرین تیر: هیچ چیز برای زندگی بعدیتان باقی نگذارید
قیمت:
۴۷۰۰۰ ۲۳,۵۰۰ تومان ۵۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی آخرین تیر و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی آخرین تیر و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی آخرین تیر: هیچ چیز برای زندگی بعدیتان باقی نگذارید

اروین مک مانوس در کتاب صوتی آخرین تیر تنها یک پیام برای مخاطب دارد و آن این است که باید به گونه‌ای زندگی کنید که حسرت هیچ چیز برایتان باقی نماند! به گفته‌ی او هرکس تعداد مشخصی از روزها را به عنوان عمر خودش از خدا هدیه گرفته و این روزها، حکم تیرهای یک جنگجو را دارند؛ از آنجا که هیچ مبارزی تیرهایش را برای جنگ‌های بعدی ذخیره نمی‌کند، شما هم نباید حتی یک روز از عمرتان را بیهوده تلف کنید و کاری را برای زندگی بعدی‌تان نگه دارید!

درباره‌ی کتاب صوتی آخرین تیر

شاید اگر تنها یک چیز را بعد از چند سالی زندگی بر روی کره‌ی زمین یاد گرفته باشیم همین نکته باشد که زندگی هیچ‌گاه عادلانه نبوده و البته قولی هم بابت عدالت به هیچ‌کدام از ما نداده است. ما آدم‌ها هر یک نقاط ضعف و قوت منحصر به خودمان را داریم، در زندگی با تلخی‌ها و شیرینی‌های مختلفی روبه‌رو می‌شویم و هر یک از آن‌ها، سرگذشت منحصربه‌فردی را برای ما شکل می‌دهند. ما در مواجهه با تلخی‌ها و مصیبت‌های زندگی اختیاری نداریم، همچنین در ابتدای تولد قدرتی برای انتخاب نقاط قوت و ضعفمان نیز به ما داده نشده. تنها چیزی که شاید بخشی از آن به اراده و تصمیم ما بستگی داشته باشد، این است که انتخاب کنیم روزهای زندگی را به چه شکلی بگذرانیم.

برای همه‌ی ما پیش آمده که افرادی را در زندگی ببینیم که به نظر می‌رسد ذاتاً در بخت و اقبال غوطه‌ورند و زندگی هیچ‌گاه روی بدش را به آن‌ها نشان نمی‌دهد. کسانی که در خانواده‌ی ثروتمند و خوشبختی پا به جهان می‌گذارند، در مدرسه بی‌آنکه تلاش زیادی کنند همواره بهترین نمره‌ها را می‌گیرند، از جذابیت و شخصیتی کاریزماتیک برخوردارند و... با نگاه به آن‌ها با خودمان فکر می‌کینم که شاید جمله‌ی «از زندگی‌ات بیشترین بهره را ببر» چیزی مختص به همین افراد باشد، نه برای بسیاری دیگر از آدم‌های معمولی که زندگی‌هایی معمولی هم داشته‌اند. اروین مک مانوس (Erwin McManus) نویسنده‌ی کتاب آخرین تیر (The Last Arrow) که هم‌اکنون نسخه‌ی صوتی آن پیش روی شماست نیز، یکی از همین آدم‌های معمولی بوده. کسی که میزان هوش و استعداد و توانایی‌هایش همیشه چیزی کمی کمتر از میانگین بوده و در مقایسه با برادر قوی و بااستعدادش، تنها یک بچه‌ی ضعیف محسوب می‌شده. اما او اعتقاد دارد اگر به این بچه‌ی ضعیف هم شانس و فرصتی برای زندگی داده شده، پس باید به بهترین شکل از آن استفاده کند.

معرفی و دانلود کتاب صوتی آخرین تیر

اروین مک مانوس اعتقاد دارد که یک مبارز در میان جنگ، هیچ‌گاه تیرهایش را برای نبردهای بعدی ذخیره نمی‌کند و از تمام آنچه دارد استفاده می‌کند تا مطمئن شود که برنده‌ی میدان، تنها خود اوست. این کار برایش حکم مرگ و زندگی را دارد، چون می‌داند اگر تیرهایش را درست استفاده نکند، با شکستش مرگ را برای خودش خریده. زندگی هم کمابیش به همین شکل کار می‌کند. اگر زنده هستید و روی همین کره‌ی خاکی نفس می‌کشید، یعنی به شما هم تیری برای پرتاب کردن داده شده است. صرف نظر از اینکه تیرهای شما تنها یک دسته تیرچوبی معمولی است یا یک دسته تیر از جنس طلا و پر عقاب، باید آن‌ها را به بهترین شکلی که می‌توانید پرتاب کنید و هیچ تیری را هم برای بعدها کنار نگذارید؛ چون زندگی صرفاً به معنای همین بهره‌برداری با دقت و انگیزه است و نه صرفه‌جویی و منتظر نشستن برای یک موقعیت عالی. با کمک کتاب صوتی آخرین تیر، یاد می‌گیرید که چگونه بهترین استفاده را از زندگی ببرید و به آن سرنوشتی که رویایش را دارید دست پیدا کنید.

کتاب صوتی آخرین تیر با تلاش نگین مفرحی به فارسی ترجمه شده و گویندگی آن نیز به عهده‌ی غلامرضا صادقی بوده است. نشر صوتی شادن پژواک، ناشر این کتاب است.

نکوداشت‌های کتاب آخرین تیر

  • این یکی از بهترین کتاب‌هایی است که تابه‌حال خوانده‌ام. کتاب آخرین تیر به شما الهام می‌دهد تا از زندگی‌ای که به شما داده شده بهترین استفاده را ببرید و زندگی‌ای را که همیشه می‌خواستید بسازید. (Jon Gordon)
  • آخرین تیر، پنجره‌ای را به سوی آنچه خدا همیشه برای شما در نظر گرفته است باز می‌کند؛ زندگی‌ای بدون هیچ چیز تلف‌شده و هیچ مانعی. (Lisa Bevere)
  • حرف‌های اروین مک مانوس مرا تکان داد و قلبم را تسخیر کرد. (Dr. Henry Cloud)
  • اروین مک مانوس مردی پرشور، شجاع و اصیل است و من از اینکه افتخار ملاقات با او را داشتم سپاسگزارم. (Judah Smith)

کتاب صوتی آخرین تیر برای چه کسانی مناسب است؟

کسانی که به کتاب‌های خودسازی و توسعه‌ی فردی علاقه دارند از شنیدن این کتاب لذت خواهند برد.

در بخشی از کتاب صوتی آخرین تیر: هیچ چیز برای زندگی بعدیتان باقی نگذارید می‌شنویم

در سال 1977 خونه‌ی ما در یک آتش‌سوزی الکتریکی منفجر شد و ما موندیم با خونه‌ای توخالی. من هیچ‌وقت بوی سوختن هر چیزی که به نظرم ارزشمند بود رو فراموش نمی‌کنم. همچنین هیچ‌وقت اون چیزی رو که بالای شومینه‌مون دیدم فراموش نمی‌کنم. تمام جوایزی که خونه‌مون رو تزئین کرده بودند حالا قطعات غیرقابل‌تشخیصی از فلز ذوب‌شده بودند. مادرم رو درحالی‌که برای ازدست‌داده‌هامون گریه می‌کرد نگاه می‌کردم که بارهاوبارها به برادرم می‌گفت: «ما درستش می‌کنیم. درستش می‌کنیم. راهی برای جایگزین کردنشون پیدا می‌کنیم.» بینشی که بعد از این اتفاق به دست آوردم این بود که اگه اون جام‌ها، لحظات برجسته‌ی زندگی ما هستند پس زندگیمون ارزش رو به جلو رفتن رو نداره. اون جام‌ها گذشته بودند و تلاش برای بازپس‌گیری گذشته اتلاف وقته.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
2 دقیقه
شناسنامه
5 دقیقه
پیشگفتار
21 دقیقه
فصل اول: نقطه‌ی بدون بازگشت
16 دقیقه
فصل دوم: چیزی برای زندگی بعدی باقی نگذار
15 دقیقه
فصل سوم: آینده را انتخاب کن
20 دقیقه
فصل چهارم: گذشته را به آتش بکش
26 دقیقه
فصل پنجم: از عقب ماندن دوری کن
41 دقیقه
فصل ششم: انگار زندگی‌ات به آن بستگی دارد
19 دقیقه
فصل هفتم: موضع‌ات را حفظ کن
17 دقیقه
فصل هشتم: قبیله‌ی خودت را پیدا کن
26 دقیقه
فصل نهم: بدانید چه می‌خواهید
19 دقیقه
فصل دهم: آماده‌ی نبرد
4 دقیقه
سخن پایانی

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی آخرین تیر: هیچ چیز برای زندگی بعدیتان باقی نگذارید
نویسنده
مترجمنگین مفرحی
راویغلامرضا صادقی
ناشر صوتی شادن پژواک
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۳ ساعت و ۵۱ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی
۴۷۰۰۰ ۲۳,۵۰۰ ت ۵۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی آخرین تیر

Morteza Emami
۱۴۰۳/۱/۱۰
قطعا تمثیل‌ها و داستان‌های این کتاب فوق العاده است و صدای راوی عالی
بی شک ارزش خرید و گوش دادن را دارد
Sh
۱۴۰۲/۱۲/۲۸
کتاب خوبی هست،
ولی چیزی که بیشتر باعث میشه انرژی برای گوش دادن داشته باشی صدای دلچسبی که آزارت نمیده...
سعیده ابوالقاسمی
۱۴۰۳/۱/۱۱
بسیاار کتاب مفید و خوبی برای کسانی که نا امید شدن و‌از ادامه زندگی میترسن هست، توصیه میکنم بخونید.
نرگس آریانفر
۱۴۰۳/۱/۲۰
کتاب خوب و مفیدی بود. خصوصا گوینده در تاثیر گذاری مطالب نقش بسزایی داشتند.
Yahya Iranmanesh
۱۴۰۳/۱/۵
با درود یک کتاب بسیار خوب، خوش خوان و خوش فهم است.
مریم مهرابیان
۱۴۰۲/۱۲/۲۳
کتاب تأثیر گذار و انگیزشی بود
مشاهده همه نظرات 6

راهنمای مطالعه کتاب صوتی آخرین تیر

برای دریافت کتاب صوتی آخرین تیر و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.