معرفی و دانلود کتاب روش‌های بازاریابی و ویزیتوری حرفه‌ای

عکس جلد کتاب روش‌های بازاریابی و ویزیتوری حرفه‌ای
قیمت:
۷۵,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب روش‌های بازاریابی و ویزیتوری حرفه‌ای و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب روش‌های بازاریابی و ویزیتوری حرفه‌ای و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب روش‌های بازاریابی و ویزیتوری حرفه‌ای

اگر یک فروشنده و بازاریاب حرفه‌ای باشید، دیگر نوسانات بازار و وجود رقیبان بسیار نمی‌تواند بهانه‌ای برای فروش پایین محصول یا خدمات شما باشد. محمدرضا طائی در کتاب روش‌های بازاریابی و ویزیتوری حرفه‌ای به شما خواهد گفت چگونه با استفاده از تکنیک‌های طلایی فروش به بالاترین درآمد ممکن برسید. این کتاب یک راهنمای عملی و جذاب برای فعالان در حیطه‌ی ویزیتوری و بازاریابی‌ست.

درباره کتاب روش‌های بازاریابی و ویزیتوری حرفه‌ای

برای موفق شدن در دنیای فروش، لازم است عوامل زیادی دست به دست هم دهند تا بتوانید نبض مشتریان خود را در دست بگیرید. شناخت صحیح محصول، استفاده از زبان بدن، قدرت فن بیان، استفاده از تکنیک داستان فروش و... برخی از مهارت‌های موثری هستند که کمک می‌کنند بتوانید محصول مورد نظر خود را به شکل حرفه‌ای‌تری به مشتریانتان معرفی کنید و با افزایش قدرت متقاعدسازی خود، فروشتان را تا حد چشمگیری بالا ببرید.

در کتاب روش‌های بازاریابی و ویزیتوری حرفه‌ای با کمک مثال‌های متعدد یاد می‌گیرید چطور باورهای خود را در حد یک فروشنده‌ی حرفه‌ای تقویت کنید و ارتباط موثری با مصرف‌کنندگان خود برقرار نمایید. این کتاب بر اساس شرایط بازار ایران نوشته شده و سعی محمدرضا طائی، نویسنده‌ی این اثر، بر آن بوده تا تجربه‌ی ده‌ساله‌ی خود را در زمینه‌ی فروش در اختیارتان بگذارد و شما را در جریان چالش‌ها و فراز و فروهای کار قرار دهد.

این کتاب در 10 فصل مجزا نوشته شده و در هر فصل به یکی از جنبه‌های مهم یک فروش موفق اشاره شده است. از جمله‌ی مباحث مهم و کلیدی این کتاب باید به ترسیم یک برنامه‌ی دقیق کاری، تأکید بر شناخت بازار و مشتریان، آموزش راه‌های معرفی محصول، آموزش نحوه‌ی مدیریت ارتباط با مشتری و ده‌ها سرفصل مهم دیگر اشاره کرد. همچنین با خواندن این کتاب تفاوت میان حرفه‌ی ویزیتوری و بازاریابی را درمی‌یابید و دیدی جامع نسبت به این حوزه‌ها پیدا می‌کنید.

در مجموع کتاب روش‌های بازاریابی و ویزیتوری حرفه‌ای به شما کمک می‌کند فروش را به منزله‌ی فرایندی ببینید که دارای جنبه‌های متنوعی‌ست و توجه به هر یک از این ابعاد می‌تواند به افزایش پورسانت و درآمد شما کمک کند. به عنوان مثال یادگیری زبان بدن یکی از مهارت‌هایی‌ست که می‌تواند ارتباط شما را با مشتریانتان تحت تأثیر قرار دهد. با خواندن این سرفصل در می‌یابید بالای 90 درصد از قدرت تأثیرگذاری شما در زبان بدنتان خلاصه می‌شود و هرقدر بیشتر روی آن سرمایه‌گذاری کنید، خواهید توانست فروشنده‌ی موفق‌تری باشید.

کتاب روش‌های بازاریابی و ویزیتوری حرفه‌ای را انتشارات دیباگران تهران منتشر کرده است. علاقه‌مندان به کتاب‌های حوزه‌ی بازاریابی می‌توانند از خواندن این راهنمای آموزشی لذت ببرند.

کتاب روش‌های بازاریابی و ویزیتوری حرفه‌ای مناسب چه کسانی است؟

این کتاب منبعی مناسب برای علاقه‌مندان به مشاغلی چون ویزیتوری و بازاریابی‌ست.

با محمدرضا طائی بیشتر آشنا شویم

محمدرضا طائی کارشناس ارشد مدیریت بازرگانی از دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج است. او به تدریس و پژوهش در حوزه‌ی بازاریابی و فروش مشغول است و مدیریت وب‌سایت آموزشی «آکادمی فروش» را بر عهده دارد. طائی حدود 10 سال است که در حوزه‌ی کسب‌وکار، به‌ویژه فروش، فعالیت دارد.

کتاب «باورها و ویژگی‌های فروشندگان حرفه‌ای» از جمله آثار تألیفی او به شمار می‌رود.

در بخشی از کتاب روش‌های بازاریابی و ویزیتوری حرفه‌ای می‌خوانیم

ممکن است مشتریان از محصولات و خدمات شما ناراضی باشند؛ اما از پرسنل شما راضی باشند و از شما خرید کنند و همچنین ممکن است مشتریان از خدمات و محصولات شما راضی باشند؛ اما از پرسنل شما ناراضی باشند و به همین دلیل به شما مراجعه نکنند. ست گودین می‌گوید: «همواره به خاطر داشته باشید که: مشتریان روابط با شما را خریداری می‌کنند نه کالای شما را...».

فهرست مطالب کتاب

فصل اول: آشنایی با ویزیتوری
فصل دوم: مهارت‌های برنامه‌ریزی و باور‌های فروشندگان حرفه‌ای
فصل سوم: شناخت محصول، شناخت بازار و شناخت مشتریان
فصل چهارم: چگونگی معرفی محصول و ارائه‌ی کاتالوگ
فصل پنجم: تکنیک‌ها و روش‌های صحیح ارتباطی
فصل ششم: نحوه‌ی مدیریت اعتراضات مشتری
فصل هفتم: روش‌های سفارش‌گیری و جمع‌بندی فروش
فصل هشتم: موجودی‌گیری و رسیدگی به وضعیت کالا
فصل نهم: روش‌های مدیریت ارتباط با مشتری و وفادارسازی آن‌ها
فصل دهم: توصیه‌ها و اقدامات کاربردی جهت موفقیت بیشتر در فروش

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب روش‌های بازاریابی و ویزیتوری حرفه‌ای
نویسنده
ناشر چاپی موسسه فرهنگی هنری دیباگران تهران
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات161
زبانفارسی
شابک978-622-218-458-2
موضوع کتابکتاب‌های بازاریابی و فروش
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب روش‌های بازاریابی و ویزیتوری حرفه‌ای

برای دریافت کتاب روش‌های بازاریابی و ویزیتوری حرفه‌ای و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.