معرفی و دانلود کتاب راکی زنگ در آقای شعبده باز شگفت انگیز

عکس جلد کتاب راکی زنگ در آقای شعبده باز شگفت انگیز
قیمت:
۱۵,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب راکی زنگ در آقای شعبده باز شگفت انگیز و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب راکی زنگ در آقای شعبده باز شگفت انگیز و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب راکی زنگ در آقای شعبده باز شگفت انگیز

مگان مک دونالد، نویسنده‌ی سرشناس آمریکایی‌تبار، در اولین مجلد از مجموعه‌‌داستان جدید و مفرح «جودی دمدمی و دوستان»، یعنی کتاب راکی زنگ در آقای شعبده باز شگفت انگیز، کودکان ما را با شیرین‌کاری‌ها و ماجراجویی‌های هیجان‌انگیز و اعجاب‌آور جودی دمدمی و دوست صمیمی‌اش، راکی شعبده‌باز سرگرم می‌کند و می‌خنداند!

درباره‌ی کتاب راکی‌زنگ در آقای شعبده‌باز شگفت‌انگیز

کتاب راکی‌‌زنگ در آقای شعبده‌باز شگفت‌انگیز (Rocky Zang in The Amazing Mr. Magic)، اولین جلد از مجموعه‌ی سرگرم‌کننده‌ی «جودی دمدمی و دوستان»، به قلم مگان مک دونالد (Megan McDonald)، نویسنده‌‌ی مشهور ادبیات کودک و نوجوان و با تصویرگری دلپذیر اروین مادرید (Erwin Madrid)، در سال 2014 به دنیای شیرین کتاب‌های داستانی کودکان پا گذاشت!

در داستان راکی‌‌زنگ در آقای شعبده‌باز شگفت‌انگیز، دو دوست صمیمی، راکی‌زنگ و جودی دمدمی می‌خواهند با اجرای بزرگترین نمایش جادویی در حیاط خانه‌‌ی راکی ما را شگفت‌زده و متحیر کنند! راکی درحال تکمیل ترفندهایی برای نمایش جادویی خود است که جودی به او پیشنهاد می‌دهد که دستیارش شود. راکی موافق است اما معلوم می‌شود که جودی -یا به‌قول خودش استلای تماشایی- غیرتماشایی‌ترین دستیار تاریخ است! جودی، هر بار دست‌گلی به آب می‌دهد و نمایش راکی را خراب می‌کند. راکی، به‌شدت از جودی می‌رنجد اما هرچه باشد آن‌دو دوستانی صمیمی‌اند...

جودی دمدمی، دختربچه‌ی 10 ساله‌‌ی بامزه‌ای با صدای رسا است و البته مدام درحال حرف‌زدن با خودش است! یکی دیگر از ویژگی‌های بارز جودی، دمدمی‌مزاج‌بودن اوست، جودی یک روز بسیار خوش‌‌رو و پرانرژی‌ست و روزی دیگر به یک آدم به‌شدت کج‌خلق و غرغرو تبدیل می‌شود!

مگان مک دونالد، خالق شخصیت خیالی جودی، نخستین تجربه‌ی نویسندگی حرفه‌ای‌ خود را با نوشتن داستانی در سن 10 سالگی که در مجله‌ی مدرسه‌اش منتشر شد، بدست آورد! البته از همان عنفوان کودکی، در دفترچه‌ی یادداشتی که مادرش به او هدیه داده بود، قصه‌هایی برای خودش می‌نوشت! از آن زمان تاکنون، او افزون‌بر 60 کتاب در حوزه‌‌ی ادبیات کودک و نوجوان به رشته‌ی تحریر درآورده، و جوایز و افتخارات متعددی را از آن خود کرده است که از میان آن‌ها می‌توان به جایزه‌ی کتاب کودک آریزونا، نوادا و جایزه‌ی کتاب دانش‌آموزی مین بابت مجموعه کتاب «جودی دمدمی»، جایزه‌ی ادبیات داستانی معاصر جودی بلوم در سال 1993 برای کتاب «پلی به ناکجاآباد»، و کتاب برگزیده‌ی انجمن بین‌المللی کتاب‌خوانی و شورای کتاب کودکان بابت مجموعه «آیا این خانه‌ای برای هرمیت خرچنگ است؟» اشاره کرد.

همچنین گفتنی‌ست جان شولتز در سال 2011 با الهام از کتاب‌ «جودی و تابستان پرماجرا»(Judy Moody and the Not Bummer Summer) ی مک دونالد، فیلمی با همین نام ساخت.

از دیگر کتاب‌های شاخص این نویسنده‌ی محبوب کودکان، می‌توان مجموعه‌ کتاب «استینک»، مجموعه‌ کتاب «جودی دمدمی و استینک»، و مجموعه داستان‌های «باشگاه خواهران» را نام برد. مگان مک دونالد، خود را بسیار شبیه شخصیت جودی دمدمی می‌داند و حتی گاهی‌اوقات تصور می‌کند که خودِ اوست! (به نقل از صحبت‌های خود مک دونالد)

کتاب راکی‌زنگ در آقای شعبده‌باز شگفت‌انگیز را محبوبه نجف‌خانی ترجمه کرده و انتشارات افق که ناشر برگزیده و تقدیری سال‌های 75، 77، 86، 91، 92، 94، 95 و 96 است، ذیل مجموعه‌ی «کتاب‌های فندق» (واحد کودک مؤسسه‌ی نشر افق) به انتشار رسانده و در دسترس علاقه‌مندان قرار داده است.

درباره‌ی مجموعه‌ی جودی دمدمی و دوستان

مگان مک دونالد مجموعه‌ی جدید سرگرم‌کننده‌ی خود با عنوان جودی دمدمی و دوستان را با همان رئالیسم جادویی کتاب‌های پیش‌تر خود، همچون مجموعه‌ی جودی دمدمی، پیشکش خردسالان کتاب‌دوست به‌ویژه نوسوادان عزیز می‌کند. تصاویر متعدد دیجیتال تمام‌رنگی و دقیق تصویرگر این مجموعه، اروین مادرید، که بر پایه‌ی آثار پیتر اچ. رینولدز خلق شده‌اند به ترغیب و جذب خوانندگان جدید کمک شایان توجهی می‌کند.

با داستان‌های مهیج این مجموعه‌، به دنیای ماجراجویی‌های جدید جودی و دوستانش سفر می‌کنید و در تجربه‌های شیرین و جذاب آن‌ها شریک می‌شوید! در هر کتاب از این مجموعه، جودی با یکی از دوستانش که نقش قهرمان داستان را دارد، دست به ماجراجویی زده و اتفاقات هیجان‌انگیز و بامزه‌ای را رقم می‌زنند.

به جز راکی‌زنگ در آقای شعبده‌باز شگفت‌انگیز، که اولین جلد از مجموعه‌ی جودی دمدمی و دوستان است، عنوان برخی دیگر از کتاب‌های این مجموعه عبارت‌اند از: «ایمی نیمی در خبرهای داغ»، «فرانک پرل در مسابقه‌ی جنجالی شیرینی‌پزی» و «جودی دمدمی در دردسر حیوان‌های خانگی».

در نکوداشت کتاب راکی‌زنگ در آقای شعبده‌باز شگفت‌انگیز

  • مجموعه‎‌‌ کتاب‌های جودی دمدمی و دوستان، اعضای جدید دوست‌داشتنی ِکتابخانه‌‌ی کودکان خواهند بود و سکوی پرتابی ارزشمند به سوی فصل جدید مجموعه کتاب‌های مک دونالد هستند. (مجله‌ی کتابخانه‌ی مدرسه)

کتاب راکی‌زنگ در آقای شعبده‌باز شگفت‌انگیز برای چه کسانی مناسب است؟

کودکان 6 تا 12ساله و به‌ویژه کودکانی که به‌تازگی سواد خواندن و نوشتن پیدا کرده‌اند، از کتاب راکی‌زنگ در آقای شعبده‌باز شگفت‌انگیز لذت خواهند برد.

در بخشی از کتاب راکی زنگ در آقای شعبده باز شگفت انگیز می‌خوانیم

جودی گفت: «حالا گرگ کارت‌ها را جمع می‌کند.»
- زده به سرت؟ من که آن همه کارت را جمع نمی‌کنم.
جودی گفت: «خواهش می‌کنم.»
- حرفش را هم نزن.

فهرست مطالب کتاب

فصل اول: فکرخوان شگفت‌انگیز
فصل دوم: بهترین نمایش شگفت‌انگیز دنیا در حیاط
فصل سوم: غیب کردن پول

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب راکی زنگ در آقای شعبده باز شگفت انگیز
نویسنده
مترجممحبوبه نجف خانی
ناشر چاپینشر افق
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات65
زبانفارسی
شابک978-600-353-253-3
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب راکی زنگ در آقای شعبده باز شگفت انگیز

برای دریافت کتاب راکی زنگ در آقای شعبده باز شگفت انگیز و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.