معرفی و دانلود کتاب راه‌های موثر برای ایجاد انگیزه

عکس جلد کتاب راه‌های موثر برای ایجاد انگیزه
قیمت:
۲۱,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب راه‌های موثر برای ایجاد انگیزه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب راه‌های موثر برای ایجاد انگیزه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب راه‌های موثر برای ایجاد انگیزه

کتاب راه‌های موثر برای ایجاد انگیزه تألیف برایان تریسی، 21 راهکار به مدیران معرفی می‌کند تا به‌وسیله‌ی آن‌ها در سریع‌ترین زمان ممکن باعث انگیزه‌بخشی به خود و اعضای تیمشان شوند. تریسی در این کتاب کم‌حجم و کاربردی، شیوه‌های انگیزه‌بخشی را گام‌به‌گام آموزش می‌دهد و به مخاطب کمک می‌کند تا کارایی و بهره‌وری سازمان مورد نظر را به شکل چشم‌گیری افزایش بدهد.

درباره‌ی کتاب راه‌های موثر برای ایجاد انگیزه

برای خیلی از سازمان‌ها پیش آمده که با وجود هزینه‌های زیاد، نیروهای فراوان و آموزش مستمر، بازهم عملکردشان چندان خوب نیست. در این شرایط مدیران به دنبال دلایل زیادی می‌گردند و خیلی از فاکتورها را تغییر می‌دهند؛ اما شاید هیچ‌کدام از آن‌ها دلیل اصلی نباشند. شاید مشکل از خود مدیر باشد. درواقع بی‌انگیزه‌بودن مدیر و تسری آن به اعضای تیم باعث شده، سازمان دچار رخوت و افول شود. برایان تریسی (Brian Tracy)، کارشناس برجسته‌ی مسائل مدیریت و رهبری در کتاب راه‌های موثر برای ایجاد انگیزه (Motivation) همین موضوع را پیش می‌کشد و به نقش انگیزه در پیشرفت سازمان اشاره می‌کند. او در این کتاب تلاش کرده راهکارهایی ارائه دهد که مدیر بتواند در وهله‌ی اول در خود و بعد در اعضای گروه انگیزه‌ی لازم را برای پیشرفت ایجاد نماید.

برایان تریسی، مؤسس و مدیر شرکت بین‌المللی بریان تریسی است که ازجمله فعالیت‌هایش مشاوره به مدیران و رهبران سازمان‌هاست. او با تجربه‌ای که از این طریق به دست آورده، به این نتیجه رسیده که انگیزه نقش بسیار مهمی در پیشبرد اهداف سازمانی دارد و فقدان آن می‌تواند ضربه‌ی سختی به مجموعه بزند. او با تحقیق و بررسی عوامل مختلف، در کتاب راه‌های موثر برای ایجاد انگیزه، 21 شیوه‌ی انگیزه‌بخشی معرفی می‌کند که می‌توانند خیلی سریع و به شکلی مؤثر به سازمان کمک کنند. این شیوه‌ها بسیار ساده و درعین‌حال کاربردی هستند و هر مدیری می‌تواند آن‌ها را به‌راحتی پیاده کند. اثر حاضر ترکیبی از راهکارهای روان‌شناسی، مسائل مدیریتی و اصول فردی را ارائه می‌دهد.

کتاب راه‌های موثر برای ایجاد انگیزه قدم‌به‌قدم شیوه‌ی تقویت انگیزه را توضیح می‌دهد و به مدیر یا رهبر مجموعه کمک می‌نماید تا خود و سازمانش را متحول کند. این کتاب کوچک و کاربردی را فرزام حبیبى‌اصفهانى به فارسی ترجمه کرده و انتشارات لیوسا به چاپ رسانده است.

درباره‌ی مجموعه‌ی کتابخانه موفقیت برایان تریسی

مجموعه‌ی کتابخانه موفقیت برایان تریسی (The Brian Tracy Success Library) متشکل از چندین کتاب او در زمینه‌های رهبری، مدیریت، مذاکره، بازاریابی، و موفقیت فردی و سازمانی است. کتاب‌های این مجموعه کم‌حجم و کوچک بوده و مطالب خود را به‌شکلی مختصر، مفید، ساده و کاربردی مطرح می‌کنند. «مدیریت فروش»، «فروش موفق»، «استخدام و اخراج»، «موفقیت فردی» و «خلاقیت و حل مسأله» عنوان تعدادی از کتاب‌های این مجموعه است.

نکوداشت‌های کتاب راه‌های موثر برای ایجاد انگیزه

  • با این کتاب کوچک، شما و کارکنانتان انگیزه پیدا می‌کنید و باانگیزه می‌مانید... این کتاب اثری بسیار مناسب برای کتابخانه‌ی تجاری شماست. (خبرنامه‌ی ایده‌های بزرگ برای کسب‌و‌کارهای کوچک)

  • تریسی سریع‌ترین و قدرتمندترین روش‌های ممکن را پیش پای شما می‌گذارد تا کارایی فردی یا گروهی‌تان را افزایش دهید. (Support Industry.com)

  • هر آنچه برای انگیزه دادن به افرادتان احتیاج دارید در این کتاب کوچک هست. (ژورنال رِپرزنتور)

  • دستاورد یک عمر خرد و اندیشه. این کتاب اکیداً توصیه می‌شود. (بررسی کتاب میدوِست)

کتاب راه‌های موثر برای ایجاد انگیزه مناسب چه کسانی است؟

مطالعه‌ی این کتاب به رهبران و مدیران سازمان‌های تجاری پیشنهاد می‌شود.

با برایان تریسى بیشتر آشنا شویم

برایان تریسی، سخنران، مدیر، مشاور و نویسنده‌ی کانادایی-آمریکایی در سال 1944 به دنیا آمد. او در جوانی، به فعالیت‌های مختلفی مشغول بود و به کشورهای زیادی سفر می‌کرد. همین تجربیات کاربردی به او کمک کرد تا الهام‌بخش افراد بسیاری شده و به‌سرعت به یکی از سخنرانان انگیزشی سرشناس و موفق دنیا تبدیل شود. برایان تریسی در این چند دهه، در هزاران جلسه حضور داشته، برای صدها‌هزار نفر سخنرانی کرده و به آن‌ها راه‌و‌رسم رشد فردی یا سازمانی را آموخته است.

او نویسنده‌ی بسیار محبوبی‌ست و تعداد قابل‌توجهی از کتاب‌های او در لیست پرفروش‌ترین آثار نیویورک‌تایمز قرارگرفته‌اند. از شناخته‌شده‌ترین کتاب‌های برایان تریسى می‌توان به «قورباغه را قورت بده!»، «روان‌شناسی فروش» و «چگونه ثروتمند شویم» اشاره کرد.

در بخشی از کتاب راه‌های موثر برای ایجاد انگیزه می‌خوانیم

مدیریت همراه، ابزارى نیرومند جهت ایجاد تعهد، الزام، وفادارى و ازخوددانستنِ کار در کارمندان است. احساس مسئولیت کارمند نسبت به کار سبب مى‌شود تا خود را ملزم به انجام صحیح آن بداند. سقراط گفته است: «بعضى چیزها را فقط از راه صحبت در مورد آن یاد مى‌گیریم.» رابطه‌ى مستقیمى وجود دارد میان رابطه‌ى رودررو و ایجاد انگیزه. اگر مى‌خواهید در کارمندانتان انگیزه‌ى انجام کار به بهترین شکل ایجاد شود و از احساس رضایت و اعتمادبه‌نفس لذت ببرند، ضرورى است که فرصت گفتگو و بحث در مورد کارى را که انجام مى‌دهند با مدیرشان داشته باشند، آن هم به‌صورت مدوام و مرتب. براى اینکه مدیریت همراه تأثیر معجزه‌آسایش را نمایان کند، باید تعهدى واقعى و بى‌ریا از طرف مدیریت در این فرآیند مشاهده شود. باید باور داشته باشید که درگیر کردن افراد در طرح مورد نظرتان بسیار اهمیت دارد. باید احساس کنید کارى که کارمندانتان باید انجام دهند کاملاً براى‌شان مشخص و موازین و ضابطه‌هاى آن روشن شده است و مى‌دانند که چطور باید آن را به انجام برسانند.

روان‌شناسان دریافته‌اند که دو عامل مهم دستیابى به پیشرفت در بزرگسالى با زندگى دوران کودکى و محیط آزاد زندگى در آن دوران همخوانى دارد. از آن جا که بزرگسالان بچه‌هایى با بهانه‌هاى بهتر هستند، این دو کیفیت که باعث دستیابى جوانان به کارآیى بالا مى‌شود، همان‌هایى هستند که کارآیى بالا در محیط کار را نیز مى‌سازند: انتظارات مثبت و محیطى آزاد. مؤثرترین گروه کارى، گروهى آزاد و دموکراتیک است که در آن رئیس و کارمندان به‌عنوان تیم همکارى مى‌کنند. هرکس به‌طور کامل در کارهایى که باید انجام پذیرد، شرکت دارد و عقیده‌اش را ابراز مى‌کند.

فهرست مطالب کتاب

1. فاکتور ایکس
2. افراد مناسب را انتخاب کنید
3. مقتدرانه شروع کنید
4. انتظارات خود را به طرزى روشن و شفاف انتقال دهید
5. مدیریت همراه را تمرین کنید
6. چهار عاملِ ایجاد انگیزه
7. سه «آر»
8. مدیریت گزینش براساس ارزش‌ها
9. مدیریت براساس اهداف
10. مدیریت براساس استثنائات
11. از قانون پارتو استفاده کنید
12. معلم باشید
13. آموزش و پرورش پیوسته
14. روى اصل «نقص صفر» پافشارى کنید
15. معرفى چرخه‌هاى کیفیت، تیم‌هاى کیفیت
16. ممارست در اندیشه‌پردازى
17. مشاور باشید
18. سرمشق باشید
19. به کارمندتان گوش بسپارید
20. عامل دوستى را به‌خاطر داشته باشید
21. جادوى انگیزشى خلق کنید

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب راه‌های موثر برای ایجاد انگیزه
نویسنده
مترجمفرزام حبیبی اصفهانی
ناشر چاپیانتشارات لیوسا
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات136
زبانفارسی
شابک978-600-5138-89-4
موضوع کتابکتاب‌های مدیریت و رهبری
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب راه‌های موثر برای ایجاد انگیزه

مهدیه دادائي
۱۴۰۲/۲/۶
سلام. کتابهای اقای برایان تریسی عالی هستند. من از عنوان و فهرست مطالب گمان کردم ایجاد انگیزه برای خود فرد در زندگی شخصیست اما این کتاب در حوزه مدیریتی و شغلی میباشد و برای افرادی که خواهان انگیزه در محیط کار و مدیریت هستند مناسب میباشد.
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب راه‌های موثر برای ایجاد انگیزه

برای دریافت کتاب راه‌های موثر برای ایجاد انگیزه و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.