معرفی و دانلود کتاب رازهای زبان بدن: تکنیک‌های ارتباط غیرکلامی از زبان یک افسر سازمان سیا

عکس جلد کتاب رازهای زبان بدن: تکنیک‌های ارتباط غیرکلامی از زبان یک افسر سازمان سیا
قیمت:
۳۵,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب رازهای زبان بدن و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب رازهای زبان بدن و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب رازهای زبان بدن: تکنیک‌های ارتباط غیرکلامی از زبان یک افسر سازمان سیا

هارولد فاکس، مأمور سابق سازمان سیا، در کتاب رازهای زبان بدن از تجربیات و معلومات سرّی خود در زمینه‌ی شناسایی نیات واقعی افراد و به دام انداختنشان از طریق زبان بدن پرده برمی‌دارد. با مطالعه‌ی این کتاب مثل یک کارآگاه حرفه‌ای دروغ‌های دیگران را برملا می‌کنید و با تفسیر درست حرکات و حالات چهره‌ی افراد در تعاملات فردی، از حقیقت ماجرا مطلع می‌شوید.

درباره‌ی کتاب رازهای زبان بدن

زبان بدن تمامی احساسات شما را لو می‌دهد! اضطراب، ترس، شادی و هر احساسی که به هر دلیلی سعی در پنهان کردنش داشته باشید، از طریق حرکات، ژست‌ها و وضعیت بدن شما به مخاطب منتقل می‌شود. حرکات بدن شما هر چه را در درونتان جریان دارد، از جمله احساسات، افکار و باورهایتان را نشان می‌دهد و پیام‌هایی را درباره‌ی حالات روحی‌تان و آنچه از ذهنتان می‌گذرد، به دیگران می‌رساند. بنابراین اگر زبان بدنتان را بشناسید و بر پیام‌هایی که به صورت خودآگاه یا ناخودآگاه به دیگران نشان می‌دهید، تسلط پیدا کنید، حریم شخصی‌تان را امن نگه می‌دارید، منظورتان را بهتر و بدون کج‌فهمی به مخاطب می‌رسانید و کنترل شرایط را هر چه بهتر در دست می‌گیرید. علاوه‌بر این‌ها، مثل یک کارآگاه حرفه‌ای دروغ را از راست تفکیک می‌کنید و فریب دیگران را نمی‌خورید.

معرفی و دانلود کتاب رازهای زبان بدن

با مطالعه‌ی کتاب رازهای زبان بدن (Body Language Secrets) به قلم هارولد فاکس (Harold Fox)، روش‌های تشخیص حالات و حرکاتی را که بیانگر احساسات افراد است، می‌آموزید و با تمرین و تکرار، مهارت کنترل حرکات بدنتان را کسب می‌کنید. به این ترتیب سیگنال‌های بدن دیگران را به موقع شناسایی و مکالمه و تعامل با آن‌ها را به طرز دلخواهتان هدایت می‌کنید. هارولد فاکس بیست سال افسر یکی از بزرگترین سازمان‌های جاسوسی جهان، سازمان سیا، بود و با تجربه‌ی سالیان طولانی کار در این سازمان و استفاده از زبان بدن برای شناسایی افکار آدم‌ها، به تخصص ذهن‌خوانی دست یافت. با تکیه بر این تخصص و تجربیات، به نوشتن متن‌هایی در رابطه با دستکاری ذهنی پرداخت تا آگاهی مردم را در این زمینه بالا ببرد. کتاب رازهای زبان بدن از مهم‌ترین کتاب‌های او در این حیطه است.

هدف کتاب رازهای زبان بدن افزایش آگاهی درباره‌ی اهمیت زبان بدن در خواندن ذهن و کمک به تفسیر درست حرکات و حالات چهره‌ی افراد است تا در تعاملات فردی موفق‌تر عمل کنید. این کتاب در پنج فصل نوشته شده و تمامی چیزهایی را که لازم است در زمینه‌ی ارتباط غیرکلامی و زبان بدن بدانید، در اختیارتان می‌گذارد. نویسنده در بخش اول کتاب، منظور از زبان بدن و طریقه‌ی انتقال پیام از طریق آن را تشریح می‌کند. در بخش دوم اشکال مختلف زبان بدن از حالات چهره و انواع مختلف احساساتی که از این طریق منتقل می‌شوند تا حرکات اعضای مختلف بدن و حتی موقعیت‌های قرارگیری بدن را با جزئیات توضیح می‌دهد. از نظر هارولد فاکس، زبان بدن زنان و مردان متفاوت از یکدیگر عمل می‌کند و تحلیل حرکات مثبت یا منفی در هر جنسیت نیاز به معلومات ویژه‌ای دارد. بنابراین در بخش سوم انواع زبان بدن هر جنسیت مورد بررسی قرار می‌گیرد. در بخش چهارم به شما کمک می‌کند از طریق زبان بدن بفهمید چه کسانی شما را فریب می‌دهند و به شما دروغ می‌گویند تا به سادگی راست و دروغ آدم‌های مختلف را تشخیص دهید و از رازهای مگوی‌شان سر در بیاورید. در نهایت، در بخش پنجم یاد می‌گیرید چطور زبان بدن را به طور دقیق و بدون اشتباه بفهمید و توانایی خودتان را برای انتقال پیام از طریق غیرکلامی بالا ببرید.

معرفی و دانلود کتاب رازهای زبان بدن

اسرار محرمانه‌ی آموزش‌ها و تجربیات مأمور یک سازمان جاسوسی مهم با کتاب رازهای زبان بدن در اختیار شما قرار می‌گیرد، اما در عین حال باید توجه داشته باشید که هر کدام از علائم ارائه شده در این کتاب به تنهایی برای تشخیص حقیقت کافی نیستند و اگر صرفاً بر مبنای یک نشانه نتیجه‌گیری کنید، مرتکب خطا می‌شوید. نکته‌ی مهم و کلیدی این است که مجموعه‌ای از نشانه‌های زبان بدن را در ارتباط با هم بخوانید و در عین حال از شرایط و زمینه‌ی مرتبط با آن غافل نشوید. هارولد فاکس این نکته‌ی حیاتی را با قلمی شیوا به شما آموزش می‌دهد. اگرچه به طور جداگانه حرکات قسمت‌های مختلف بدن از جمله سر، دست‌ها، پاها و غیره را تشریح می‌کند، اما در عین حال ارتباطشان با یکدیگر را به شکل روشنی به شما ارائه می‌دهد.

کتاب رازهای زبان بدن، کتابی قابل فهم و راحت‌خوان است که بیتا دارابی آن را به فارسی برگردانده و نشر سنگ ذیل مجموعه کتاب برای زندگی بهتر روانه‌ی بازار کتاب کرده است.

نکوداشت‌های کتاب رازهای زبان بدن

  • حتی اگر با حوزه‌ی زبان بدن آشنایی چندانی ندارید، با مطالعه‌ی این راهنمای عملی و کاربردی می‌توانید احساسات واقعی مردم را کشف کنید. (آمازون)
  • کتاب رازهای زبان بدن راهنمایی همه‌جانبه است که به شما نشان می‌دهد چطور احساسات مردم را حتی قبل از اینکه خودشان از آن خبر داشته باشند، تشخیص بدهید. (everand)

کتاب رازهای زبان بدن برای چه کسانی مناسب است؟

اگر به مطالعه‌ی کتاب‌های خودسازی و روانشناسی علاقه دارید و به خصوص در زمینه‌ی تحلیل رفتارهای دیگران کنجکاو هستید، کتاب رازهای زبان بدن برای شماست!

در بخشی از کتاب رازهای زبان بدن: تکنیک‌های ارتباط غیرکلامی از زبان یک افسر سازمان سیا می‌خوانیم

صرف‌نظر از این‌که فرد چه‌قدر در فریبکاری خوب است، هرگز نمی‌تواند نشانه‌های عصبی بودن و نشانه‌های تفکر را به طور کامل پنهان کند. شما می‌دانید که دروغ باعث عصبی شدن مردم می‌شود. بنابراین بیش‌تر مردم همیشه سعی می‌کنند ببینند که آیا فردی که با او صحبت می‌کنند علائم عصبی شدن را نشان می‌دهد یا خیر. اما چیزی که بیش‌تر مردم نمی‌دانند این است که می‌توانید با مشاهده‌ی نشانه‌های فکر کردن، هر زمان که فردی صحبت می‌کند، فریب را تشخیص دهند. دلیلش این است که دروغ گفتن به تلاش و زمان نیاز دارد. کسی که دروغ می‌گوید باید نخست داستانی بسازد و سپس آن را به گونه‌ای ارائه کند که شنونده را متقاعد کند. این امر یکی از دلایلی است که افراد خلاق تمایل دارند بهترین دروغ‌ها را بسازند، مخصوصاً وقتی که ملزومات اساسی دروغ را در نظر بگیرید که تخیل، تمرکز و حافظه‌ی خوب است. علاوه بر این، شما حتماً با من موافق هستید که یک فرد هر زمان که حقیقت را می‌گوید طبیعی‌تر صحبت می‌کند و کم‌تر فکر می‌کند، در مقابل فکر کردن و لکنت زبان در زمانی که فرد دروغ می‌گوید اتفاق می‌افتد.

پیش از این اشاره کردم که تشخیص فریبکاری دشوار است، مخصوصاً زمانی که فرد را نمی‌شناسید. این درست است، زیرا وقتی با غریبه‌ای سروکار دارید، نمی‌دانید که در موقعیت‌های استرس‌زا چگونه واکنش نشان می‌دهد و رفتارها یا تمایلات رفتاری او را نمی‌شناسید. از این رو تشخیص این‌که آیا او فریبکار است یا خیر، ممکن است برای شما دشوار باشد، زیرا هیچ مبنایی برای مقایسه‌ی اقدامات او ندارید. برعکس، تشخیص این‌که آیا کسی که می‌شناسید سعی دارد شما را فریب دهد، آسان‌تر است. با شخصی که می‌شناسید، از پیش با چگونگی رفتار او در موقعیت‌های استرس‌زا آشنا هستید، از پیش بیش‌تر رفتارها و ژست‌ها و همچنین تمایلات رفتاری او را می‌شناسید، بنابراین تشخیص فریب از طریق زبان بدن او برای شما آسان خواهد بود، زیرا از پیش یک خط پایه دارید که می‌توانید اقدامات او را با آن مقایسه کنید.

فهرست مطالب کتاب

پیشگفتار
بخش اول: زبان بدن چیست؟
اهمیت زبان بدن
زبان بدن چگونه منظور ما را منتقل می‌کند؟
ایجاد تصویر ذهنی از طریق زبان بدن
انتقال پیام‌ به طور ناخودآگاه از طریق زبان بدن
زبان بدن، جایگزینی برای ارتباط کلامی
استفاده از حرکات برای تشریح موضوعات
آشکار کردن افکار، نگرش‌ها و باورها
بخش دوم: اشکال مختلف زبان بدن
حالات صورت
ریزحالات چهره
مثال‌هایی از ریزحالات چهره
حالات ابتدایی چهره که نشان‌دهنده‌ی احساسات است
شادی
انزجار
خشم
ترس
غافلگیری
اندوه
حرکات سر
خم‌کردن سر
بالا آوردن سر
کج کردن سر
تکان دادن سر به سمت طرفین
اشاره با سر
دست زدن به سر
حرکات لب
سفت کردن لب‌ها
لب‌های شل
جویدن لب
سفت کردن لب بالایی
غنچه کردن لب‌ها
حالت دست‌ها
دست به سینه
حالت دست به سینه با مشت‌های گره کرده
دست به سینه بودن و گرفتن بازوها با دست‌ها
بغل کردن نیم‌تنه‌ی بالایی
ژست برگ انجیر
حالت پاها
پاهای باز در حالت ایستاده
پاهای باز در حالت نشسته
پاهای بسته در حالت ایستاده
پاهای بسته در حالت نشسته
پاهای ضربدری در حالت ایستاده
پاهای ضربدری در حالت نشسته
جهت پاها در حالت ایستاده
جهت پاها در حالت نشسته
حرکت دادن پاها در حالت ایستاده
حرکت دادن پاها در حالت نشسته
راه رفتن
وضعیت قرارگیری بدن
حالت باز
حالت بسته
ژست‌ها
نمادین‌ها
تصویرگرها
تنظیم‌کننده‌ها
نمونه‌هایی از ژست‌های رایج
ژست موفق باشید
ژست علامت فراخوانی
ژست دعای خیر و طلب برکت
ژست مهمل‌گویی
ژست لطفاً حساب کنید
ژست علامت دیوانه شدن
ژست بشکن
ژست انگشت اشاره
ژست تأیید
ژست سکوت
ژست شست بالا، شست پایین
ژست نچ‌نچ
ژست برایم مهم نیست
ژست علامت وی (پیروزی)
ژست تمام شدن زمان
ژست پشت چشم نازک کردن
سایر اشکال فرعی زبان بدن
حرکات چشم
فضای جانبی
بخش سوم: انواع زبان بدن
زبان بدن مثبت
طرح نشانه‌های زبان بدن مثبت
زبان بدن منفی
نمونه‌هایی از زبان بدن مردان
موضع غالب
موضع تهاجمی
موضع دفاعی
زاویه دادن به بدن
حرکات دست
کف دست باز
پنهان کردن کف دست
دست زدن به صورت
بی‌قراری
دست دادن
دست دادن غالب
دست دادن مغلوب
پلک زدن
نگاه خیره‌ی متمرکز
نگاه خیره‌ی رو به بالا
نگاه‌های اجمالی به طرفین
دست به سینه بودن
سر پایین
نمونه‌هایی از زبان بدن زنان
کج کردن سر
وضعیت بدن
ژست‌های آرامش‌بخش
لبخند زدن
تکان دادن سر
به جلو خم شدن
حرکات دست، بیانگر احساسات
قدرت دست دادن
چرخاندن چشم‌ها
ارتباط چشمی
دست به سینه شدن
ضربه زدن با انگشت‌ها یا ضرب گرفتن با آن‌ها
مچ پای قفل شده
چشم‌های گرد شده
پلک زدن سریع
گاز گرفتن لب‌ها
بخش چهارم: تشخیص فریب از طریق زبان بدن
حرکات
حالات چهره
نشانه‌های دیگری که به شما دروغ می‌گویند
بخش پنجم: خواندن دقیق زبان بدن
به سیگنال‌های غیرکلامی توجه کنید
به همخوانی‌ها و ناهماهنگی‌ها توجه کنید
زمینه را در نظر بگیرید
زبان بدن را به صورت خوشه‌ای در نظر بگیرید
به دنبال شفاف‌سازی باشید
تمرین همه چی را کامل می‌کند
زبان بدن مطمئن در مقابل زبان بدن نامطمئن
نمونه‌هایی از زبان بدن مطمئن
نمونه‌هایی از زبان بدن نامطمئن
نتیجه

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب رازهای زبان بدن: تکنیک‌های ارتباط غیرکلامی از زبان یک افسر سازمان سیا
نویسنده
مترجمبیتا دارابی
ناشر چاپینشر سنگ
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات176
زبانفارسی
شابک978-622-7383-32-4
موضوع کتابکتاب‌های ارتباطات و روابط عمومی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب رازهای زبان بدن

معصومه بهزادی
۱۴۰۳/۱/۱۹
درود خدمت کتابراهی های عزیز هارولد فاکس میگه حرکات و سکنات هر فرد با ماسخن میگه البته با توجه به شرایط مختلف و اگر ما درک عمیقی از آن ها داشته باشیم راستگویی و دروغگویی طرف مقابل را تشخیص داده و در زندگی خیلی کاربرد دارن
kamal mirtavoosi
۱۴۰۳/۱/۲۰
کتاب خوبیه تنها مشکلش این هست که حتی یک عدد عکس در این کتاب وجود ندارد و تمام ژست‌ها و فیگورها رو باید خودتان نزد خود تصور کنید!
Alon Star
۱۴۰۲/۱۱/۳۰
این کتاب خارق العاده مخصوصا از یک فرد CIA
مشاهده همه نظرات 3

راهنمای مطالعه کتاب رازهای زبان بدن

برای دریافت کتاب رازهای زبان بدن و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.