معرفی و دانلود کتاب دختری از بروکلین

عکس جلد کتاب دختری از بروکلین
قیمت:
۴۱۰۰۰ ۲۰,۵۰۰ تومان ۵۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب دختری از بروکلین و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب دختری از بروکلین و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب دختری از بروکلین

گیوم موسو در کتاب دختری از بروکلین داستان بی‌نهایت جذاب و خواندنی یک معما را روایت می‌کند که رابطه یک زوج عاشق را تنها چند روز پیش از ازدواج‌شان برهم می‌زند! گذشته‌ای که راه گریزی از آن وجود ندارد و سایۀ شومش را بر زندگی آنا و رافائل گسترده است. این رمان شگفت‌انگیز جزو پرفروش‌ترین آثار داستانی فرانسه به شما می‌آید.

درباره کتاب دختری از بروکلین:

سه هفته پیش از ازدواج یک زوج عاشق، صحنه‌ای دراماتیک و رو به دریا؛ آنا از رافائل می‌پرسد: «اگر متوجه شوی که من یک جنایت‌کار هستم، آیا باز هم مرا دوست خواهی داشت؟!» جمله‌ی تکان‌دهنده‌ای که رافائل نمی‌داند چه پاسخی بدهد!

گیوم موسو (Guillaume Musso) داستان دختری از بروکلین (Brooklyn Girl) را این چنین آغاز می‌کند. او این کتاب را در سال 2016 براساس داستان زندگی ناتاشا کامپوش منتشر کرد.

رمان پرفروش و معمایی دختری از بروکلین داستان فاش شدن رازی هولناک را روایت می‌کند که زندگی رافائل و آنا را دگرگون کرد. رافائل نویسندۀ سرشناسی است که کتاب‌های پلیسی و جنایی می‌نویسد و پسر کوچکش حاصل ازدواج ناموفق اوست. مریضی ناگهانی پسر رافائل سبب آشنا شدن او با آنا می‌شود که پزشک کودکان است. دیری نمی‌پاید که ارتباط آنا و رافائل به سمت و سویی فراتر از ارتباط یک پزشک و بیمار می‌رود.

این زوج عاشق و خوشبخت، چند روز پیش از مراسم عروسی‌شان به تعطیلات می‌روند و این شروع طوفانی ویرانگر از حوادث غیرقابل پیش‌بینی است! چیزی در گذشته آنا جود دارد که کنجکاوی رافائل را برانگیخته. گذشتۀ آنا همچون دروازه ورود به جهنمی به روی آن دو نفر باز می‌شود و همه چیز را تحت تاثیر می‌گذارد.

نکوداشت‌های کتاب دختری از بروکلین:

- حواستان باشد به محض باز کردن این کتاب، دیگر توانایی کنار گذاشتن آن را نخواهید داشت! و تا زمانی که هویت حقیقی دختر بروکلین را نفهمید خواب به چشم‌تان نخواهد آمد. (مارک فرناندز، مترو نیوز)

- کل ماجرای کتاب در سه روز اتفاق می‌افتد. گیوم موسو در کتاب جدیدش ما را وارد تعقیب و گریزی نفس‌گیر می‌کند که هیچ‌کس توانایی حدس زدن آن را ندارد. (کالچر باکس)

خواندن کتاب دختری از بروکلین به چه کسانی پیشنهاد می‌شود؟

تمامی دوستداران داستان‌های معمایی و هیجانی از خواندن کتاب دختری از بروکلین لذت خواهند برد. همچنین اگر به رمان‌های فرانسوی جنایی علاقمندید خواندن این کتاب را به شما توصیه می‌کنیم.

با گیوم موسو بیشتر آشنا شویم:

نویسنده کتاب موفق دختری از بروکلین، گیوم موسو، داستا‌ن‌نویسی خلاق و خوش‌ذوق است که سال 1976 در فرانسه زاده شد. وی که از همان نوجوانی استعداد و علاقه‌اش را به نوشتن کشف کرد، در سن 19 سالگی سفری به آمریکا داشت، اما پس از چند ماه به زادگاهش بازگشت. در همان سنین جوانی او تصادف شدیدی را تجربه کرد و خوش‌بختانه از این حادثه مرگبار جان سالم به در برد و همین امر ایده‌ای برای نوشتن رمان «و بعد» شد؛ رمانی که مخاطبان فرانسوی زبان استقبال کم‌نظیری از آن کردند و به بیش از 20 زبان ترجمه شد. موسو در سال 2005 افتخار کسب جایزه بهترین رمان عاشقانه را از آن خود کرد و با توجه به اقتباس‌های سینمایی که از رمان‌های وی می‌شد عنوان بهترین رمان سازگار با سینما را نیز دریافت نمود.

جملات برگزیده کتاب دختری از بروکلین:

- هرگز به زنى که دوستش دارى صد در صد اعتماد نداشته باش! (لئوپوند، فون زاخر مازوخ)
- کسى که همه ما در زندگى‌مان فکر مى‌کنیم دلبستگى بسیارى به او داریم، در اصل یک توهم است. (پل والری)
- دروغ براى آنکه قانع‌کننده باشد، باید حداقلى از حقیقت را درون خود بگنجاند؛ حتى اگر یک قطره از حقیقت هم باشد، کافى است، ولى باید باشد. (ساشا آرانگو)
- گاهى وقت‌ها ماسک‌ها به قدرى جذاب هستند که من را از صورت هاى واقعى به وحشت مى‌اندازند. (آلفرد دوموسه)
- در هرلحظه که کتابى در دستم نباشد، یا دیگر میلى به نوشتن کتاب در من دمیده نشود، دوست دارم از شدت ناراحتى فریاد بزنم. زندگى تنها از وراى کتاب‌هاست که براى من معنا پیدا مى‌کند. (فلوبر)

در بخشی از کتاب دختری از بروکلین می‌خوانیم:

حدود بیست سالى مى‌شد که مارک ماشینش را تغییر نداده بود. بیش از سیصد هزار کیلومتر با آن رانندگى کرده بود ولى هنوز هم هربار که پشتش مى‌نشست، احساس لذت مى‌کرد و حاضر نبود آن را با بهترین و جدیدترین ماشین‌ها تعویض کند. تئو را به آمالیا سپرده بودم و از اینکه مارک همراهم بود احساس آسودگى خاطر مى‌کردم.

هنوز امیدوار بودم که همه چیز به خوبى و خوشى تمام شود. شاید آنا خیلى زود برمى‌گشت. شاید اصلاً رازى که با خود داشت چیز آنچنان مهمى نبود. امیدوار بودم زندگى‌ام خیلى زود روال عادى خودش را از سرگرفته و بتوانم طبق برنامه‌اى که داشتیم و سر موقع، مراسم ازدواجمان را برگزار کنم.

قرار بود اواخر ماه سپتامبر در کلیساى سن گیلم لودزر مراسم را برگزارکنیم که به طور سنتى همه مراسم خانوادگى ما در آنجا برگزار مى‌شد. عطر عجیبى در ماشین مارک جریان داشت. در بهترین حالت مى‌شد گفت ماشینى قدیمى بود. هربار که وارد یک سربالایى مى‌شدیم، وضعیتى پیش مى‌آمد که انگار قرار بود هر لحظه خاموش شود ولى بالاخره خود را به انتهاى مسیر مى‌رساند. در خیابان بیستم در حال حرکت بودیم و در نهایت به خانه آنا رسیدیم. درحالى‌که به آن اشاره مى‌کردم گفتم: «اوناهاش اونجاست؛ ولى نمى‌تونى از اینجا رد بشى، باید برى تا چراغ، بعدش دور بزنى...»

بى‌آنکه اجازه دهد حرفم تمام شود، همانجا به شکلى بسیار خطرناک دور زد و باعث شد تا خودروها با زدن بوق ناسزاهایى نثارمان کنند.

فهرست مطالب کتاب

از دستش دادم...
آنتیب، چهارشنبه، سى‌ویکم اوت سال 2016
روز اول: هنر ناپدید شدن
1: مرد کاغذى
2: استاد
3: شب تاریک روح
دبیرستان سنت سسیل سال آخر
4: هنر ناپدید شدن
5: دورگه کوچک و کابوى‌ها
6: همنشینى با پادشاه
روز دوم: پرونده کلر کارلایل
7: پرونده کلر کارلایل
ناپدید شدن نگران کننده دخترى نابالغ
8: رقص ارواح
9: خیابان میرتیل
10: دو خواهرى که در آرامش زندگى مى‌کردند
11: زنانى که مردان را دوست ندارند
12: هارلم
13: در نگاه دیگران
روز سوم، صبح پرونده کلر کارلایل
14: آنجل فالز
15: پرونده جویس کلر
16: کولد کیس
17: فلورانس گالو
سومین روز، بعد از ظهر اژدهایانى در شب
18: جاده غربى
خلاصه‌اى از صفحه ویکیپدیا
19: آلن
20: فصل غصه
21: زورا
22: اسموکینگ گان
23: یک روز بعد از ظهر در هارلم
دنیاى دو نیم شده
کلر
رافائل
مارک
لوییز

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب دختری از بروکلین
نویسنده
مترجمآریا نوری
ناشر چاپینشر البرز
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات320
زبانفارسی
شابک978-964-442-956-9
موضوع کتابکتاب‌های داستان و رمان خارجی
قیمت نسخه الکترونیک
۴۱۰۰۰ ۲۰,۵۰۰ ت ۵۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب دختری از بروکلین

پانته آ خیری
۱۴۰۱/۴/۲۳
کتاب متوسطی بود. اول اینکه من نیمه‌ی اول کتاب فهمیدم داستان اصلی چیه و این برای یه کتاب معمایی خوب نیست.
مورد بعدی اینکه کتاب حفره زیاد داشت. زمان بندی‌ها خوب توضیح داده نشده بود. مارک ۵ سال با رافائل دوست بود آنا شش ماه بود که با رافائل بود پس چرا مارک هفته‌ی آخر میره اثر انگشت کلر رو پیدا وقتی
میکنه؟ کلر رو دوباره دزدیدن چرا بلافاصله نکشتنش؟ ۴ روز طول کشید تا رافائل پیداش کنه. وقتی کیفر دخترا رو دزدید چیکارشون میکرد اینم اصلا توضیح داده نشده یا شاید سانسور شده. خونه چطور آتیش زده شد اینم گفته نشده. چرا کیفر باید خودشم آتیش بزنه مگه اسگله؟ همینطور در پایان به نظر اومد رافائل در ازای آزاد شدن کلر از کل جنایت‌هایی که تاد و زورکین مرتکب شده بودن گذشت و لوشون نداد. که این خودش یه خطر بالقوه هست و هر لحظه اونا بیان و بخوان دوباره بکشنش. و در ضمن اصلا انسانی نیست که خون کسایی مثل جویس و فلورانس پایمال شد. همینطور این اصلا توجیه جالبی نیست که یه دختر پونزده ساله بعد از فرار از کلبه جنگلی به جای اینکه بره پیش پلیس و برگردونده بشه پیش خاله هاش بره تنهایی و غیرقانونی زندگی کنه فقط به خاطر اینکه خبرنگارا نیان سراغش.. کلا داستان مشکل زیاد داشت و زیاد هوشمندانه نبود. و به کسایی که خواننده حرفه‌ای ژانر جنایی معمایی هستن پیشنهاد نمیکنم.
فرزانه نجاری
۱۴۰۰/۹/۸
این سومین کتابی هست ‌ک از این نویسنده میخونم واقعا عالی بود یه داستان جالب جنایی ک تا آخر ش پر از غافلگیری بود ترجمه خوب و روان بود کارهایی دیگه‌ای هم از این مترجم خوندم ک واقعا دوستشون داشتم. پیشنهاد میکنم بخونیدش حتما.
راستی درباره سوالی ک دوستان داشتن در مورد کلبه جنگلی ب نظر من کار خود کیفر ه
ک وقتی پی ب اشتباه ش برده و نتونسته کلر رو پیدا کنه خونه رو آتیش زده تا بقیه دخترا بمیرن نتونن اونو لو بدن. و کلر‌ام در واقع با نشون دادن اون عکس میخواسته عذاب وجدان خودش رو نشون بده ک اگر ب پلیس میگفت شاید اون دخترا زنده بودن.
.𝑽𝒊𝒄𝒕𝒐𝒓𝒊𝒂.
۱۴۰۱/۳/۳۰
کتاب خیلی خیلی جذابی بود.
تمام لحظاتش پر از استرس و هیجان و آدرنالین خالصه:>
تمام کلماتی که می‌خوندم و تمام شخصیت‌هایی که توی داستان وجود داشتن رو تصور می‌کردم مثل این بود که دارم فیلمی رو تماشا می‌کنم.
برای دوستانی که براشون سواله که خونه جنگلی رو کی آتیش زده می‌تونم بهتون بگم خود کیفر بوده
به خاطر اینه نمی‌خواسته دیگه کسی زنده از اون کلبه بیرون بره و همه جا رو آتیش زده.
البته من انتظار داشتم پایان بهتری داشته باشه ولی هنوزم مارک شخصیت مورد علاقه منه⁦⁦:)))
Faranak Javaheri
۱۴۰۱/۱۰/۲۴
کتاب دختری از بروکلین، با ترجمه‌ی خوب و داستان جذاب برای کسانی که به ژانر جنایی و معمایی علاقه دارند، پیشنهاد مناسبی است. کتاب از نظر ادبی اثری فاخر محسوب نمی‌شود، با این حال برای کسانی که دوست دارند، با کتاب‌های معمایی و جنایی وقتشان را پر کنند و افرادی که تازه مطالعه را شروع کردند، می‌تواند جذاب و سرگرم کننده باشد. کتاب بیشتر جنبه سرگرمی و وقت گذارنی دارد، با این حال داستان در کششی است و معمای کتاب، شما را وادار می‌کند، قهرمان داستان را تا آخر دنبال کنید.
ژاسمن شاهنظری
۱۴۰۲/۵/۹
داستان جنایی خوبی بود. ولی به نظر من اسامی زیادی داشت به صورتی که بعضی از انها یکهو مطرح میشد و خواننده را گیج میکرد. وقایع را خوب در کنار هم قرار داده بودو با پیگیری خوبی به نتیجه میرسید. ترجمه خیلی خوب و سلیس بود بخصوص با توضیحات مربوطه اطلاعات کافی در اختیار خواننده میگذاشت. این کتاب مشوق خوبی و برای خواندن سایر کتابهای همین نویسنده است مطمئنن کتابهای دیگر او را نیز مطالعه خواهم کرد. ممنون از کتابراه.
نرگس
۱۴۰۱/۱۱/۱۵
سلام
اول اینکه می‌خوام از ناشرین محترم خواهش کنم، یه زحمتی بکشن اول کتاب رو بخونن بعدش جلد رو طراحی کنن، خیلی از کتاب‌ها رو دیدم که مثل این کتاب، تصویر جلدشون هیچ ربطی به خودشون ندارن. و اینکه ژانر کتاب رو فقط از روی دو سه جمله اول مشخص نکنین. مثلا این کتاب به هیچ عنوان عاشقانه محسوب نمیشه.
و در مورد خود کتاب... عالییییه! معرکس، خیلی کشش داره و واقعا جذابه. حتما بخونینش👌👌
ناهید خ
۱۴۰۰/۷/۱۷
خود کیفر از ترس لو رفتن کلبه و خودش و دخترا رو آتیش زده... منظور آنا یا همون کلر از این که به رافائل عکس جنازه‌ها رو نشون داده و گفته که من این کار رو کردم این بوده که کاش از وجود اونا خبر داشت و به پلیس خبر میداد... این که گفته من این کار رو کردم منظورش این بوده که با فرارش و خبر ندادن به پلیس باعث شده کیفر خودش و دخترا رو آتش بزنه... حس عذاب وجدان داشت
N M
۱۴۰۰/۷/۱۴
کتاب خیلی عالی بود، نثر بسیار خوبی. داشت، ترجمه هم که خیلی درست و روان بود....
فقققطططط من یه چیزایی رو هنوز درک نمی‌کنم، یعنی همه اونا کارِ.....
مشخصه خیلی داستان پیچ در پیچیه و به همین دلیل هم خیلی عالیه
نویسنده خیلی خیلی ذهن خلاقی داره
تقریبا به همه توصیه می‌کنم، بخونند
من خودم یکبار دیگه هم می‌خونمش تا بهتر جا بیفته☺️
F.Molaei
۱۴۰۱/۳/۱۵
با سپاس از شما، مثل بقیه‌ی کتاب‌های این نویسنده، واقعا عالی بود. پیشنهاد من برای کسانی که میخواهند اوقات فراغت شون رو پر کنند، کتاب مناسبیه، البته ترجمه یکمی ایراد داشت، ولی چیزی نبود که مانع لذت بردن از مطالعه‌ی کتاب بشه. 👍
بانو اسکندری
۱۴۰۰/۷/۱۲
داستان خوب شروع شده بود و خیلی خوب ادامه داشت اما تو کتابهای پلیسی جنایی نباید هیچ نکته‌ای در آخر کتاب نگفته بمونه که تو این کتاب موند و معلوم نشد که خونه جنگلی رو کی آتیش زد ولی به هر حال داستا بدی نبود واسه سر گرمی خوب بود
نوح نظری نژاد تختی
۱۴۰۱/۹/۷
ضمن عرض سلام و خسته نباشید خدمت عوامل و دست اندرکاران کتابراه، نظر من خرید نمایشنامه این اثر بود و سهوا"کتاب متنی رو خریداری کردم اما این اثر واقعا ارزش وقت گذاشتن و خواندنش را روی صفحه ۹ اینچ گوشیم روداشت. خسته نباشید سپاس وبدرود.
Am Sn
۱۴۰۱/۴/۲۴
روال کتاب مناسب بود و مثل برخی از داستان‌های جنایی دچار کندی و سردرگمی نبود. شخصیت پردازی برای بعضی از کاراکترهای داستان که تاثیر مهمی در داستان داشتند کم و ناقص بود اما در مجموع داستانی جذاب روالی منطقی و پایانی باورپذیر داشت.
صدیقه نصراللهی
۱۴۰۰/۶/۶
کتاب بسیار خوبی بود. به علاقه مندان رمان‌های معمایی و جنایی توصیه می‌شود آن را مطالعه کنند. تا انتهای داستان واقعیت مشخص نمی‌شود و از گزافه گویی در کتاب پرهیز شده است. ماجرای داستان تا آخر خواننده را با خود می‌برد.
Samira Az
۱۴۰۱/۱۱/۲
کتاب خوبیه و داستان معما گونه شما رو به خودش جذب میکنه اما بنظرم یه ایرادی که ترجمه‌اش داشت و کمی تو ذوق میزد استفاده از اصطلاحات و تکیه کلام‌های فارسی بود که اصلا با متن کتاب جور نبود اما در کل خوب بود
Neda Afshar
۱۴۰۱/۱۰/۱۷
ساعت ۸ امشب این کتاب رو گرفتم و الان ساعت یک بامداده که تمومش کردم تو این مدت اصلا نتونستم از صفحه گوشی جدا بشم
خیلی هیجان انگیز بود ارزش خوندن داره البته برا کسایی که علاقه دارند به این طرز داستان ها
مشاهده همه نظرات 95

راهنمای مطالعه کتاب دختری از بروکلین

برای دریافت کتاب دختری از بروکلین و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.